صفحه اصلی > کسب و کار : تعریف تبلیغات بومی : 5 نمونه از تبلیغات بومی
ads

تعریف تبلیغات بومی : 5 نمونه از تبلیغات بومی

تبلیغات بومی

مزایای تبلیغات بومی در توانایی آن برای جریان بسیار طبیعی در جریان محتوای دیجیتال انتخاب شده توسط کاربر نهفته است. این استراتژی دیجیتال مارکتینگ از زمان آغاز به کار آن در روزهای اولیه موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، به یکی از محبوب ترین روندهای تبلیغاتی قرن بیست و یکم تبدیل شده است.

تعریف تبلیغات بومی چیست؟

تبلیغات بومی شکلی از تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات در جریان محتوای معمولی روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه کاربر ظاهر می‌شود. برخلاف تبلیغات سنتی تر – مانند پاپ آپ ها یا تبلیغات بنری – تبلیغات بومی بر کم اهمیت جلوه دادن ماهیت خود به عنوان یک تبلیغ متمرکز است. مثال‌ها ممکن است شامل یک پست حمایت‌شده یا مقاله‌ای باشد که توسط یک شرکت برای یک ناشر آنلاین نوشته شده است. کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) و سایر آژانس‌های نظارتی گاهی وارد عمل می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات بومی به دلیل تلفیق آنها با محتوای دیگر صادقانه باقی می‌مانند.

3 مزایای تبلیغات بومی

تبلیغات بومی در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در اینجا سه ​​مزیت برجسته این نوع تبلیغات وجود دارد:

تبلیغات بومی با هم ترکیب می‌شود. برای کاربر، قرار دادن تبلیغات بومی به‌عنوان ویژگی تجربه کاربر به نظر می‌رسد تا حواس‌پرتی. وقتی شرکت‌ها تبلیغات درون محتوای بومی را به خوبی نمایش می‌دهند، کاربران طوری با آن ارتباط برقرار می‌کنند که انگار بخشی از خوراک عمومی وب‌سایت یا پلتفرم است.

تبلیغات بومی مرتبط احساس می شود. شرکت‌ها این نوع بازاریابی محتوا را بر روی تجربیات بی‌درنگ برای کاربران متمرکز می‌کنند. برای مثال، یک تبلیغ‌کننده ممکن است به وب‌سایتی که حول تعمیر رایانه‌ها متمرکز شده است، پرداخت کند تا یک آگهی بومی در مورد اینکه چرا برند رایانه‌های خودش به نگهداری کمی نیاز دارد، نشان دهد. این حس مرتبط بودن باعث می شود کاربران بیشتر درگیر شوند.

تبلیغات بومی محبوب است. شرکت‌های بیشتری از سهم بیشتری از هزینه تبلیغات خود در این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند، زیرا مردم با آن درگیر هستند. به طور خلاصه، تبلیغات بومی دقیقاً به این دلیل کار می کند که مانند تبلیغات نیست. به دلیل ادغام این تبلیغات، نسبت به تبلیغات سنتی برای بسیاری از مصرف کنندگان کمتر تهاجمی هستند.

5 نکته مفید برای بهبود برند تجاری شما
بیشتر بخوانید

5 نمونه از تبلیغات بومی
انواع مختلفی از تبلیغات بومی متناسب با نیازها و قالب‌های مختلف وجود دارد. این پنج مثال تبلیغاتی بومی را در نظر بگیرید:

تبلیغات: این نوع محتوای تبلیغاتی طولانی اغلب به عنوان یک مقاله نوشتاری یا تبلیغ ویدیویی در وب سایت ناشر اینترنتی نشان داده می شود. در یک آگهی تبلیغاتی، بازاریابان و فروشندگان برای ارائه محتوای دقیق و مرتبط با علایق کاربر کار می کنند و در عین حال این محتوا را به محصول یا خدمات خود متصل می کنند.

محصولات تبلیغ شده: شرکت ها می توانند تبلیغات را به خرده فروشان آنلاین مختلف به عنوان محصولات تبلیغ شده (محصولات مربوطه که در بالای صفحه خود برای کاربر نمایش داده می شوند) ارسال کنند. این می تواند به طور موثر تقریباً هر وب سایت مشتری را به یک پلت فرم تبلیغاتی طبیعی تبدیل کند. ویجت‌های توصیه عملکرد مشابهی دارند، اگرچه معمولاً کمتر پیش‌زمینه هستند.

تبلیغات موتورهای جستجو: با ترکیب کلمات کلیدی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با یک کمپین تبلیغاتی بومی، شرکت ها می توانند محصولات و خدمات مرتبط را در بالای نتایج جستجوی افراد تبلیغ کنند. این تبلیغات نمایشی، توصیه‌های محتوای مارک‌دار غیردخالتی هستند که به درخواست اولیه کاربر مربوط می‌شوند.

پست های رسانه های اجتماعی: با قرار دادن تبلیغات خود مستقیماً در فید محتوای پلت فرم رسانه های اجتماعی افراد، آگاهی از برند را ایجاد کنید. این تبلیغات درون فید می تواند به سادگی یک عکس با اطلاعات حمایت مالی یا به زیبایی یک ویدیوی بومی طولانی که یک تأثیرگذار میزبانی می کند باشد. صرفنظر از این، آنها به عنوان محتوای مارک دار در جریان منظم محتوای کاربر ظاهر می شوند.

محتوای حمایت شده: این نوع تبلیغات بومی بسته به جایی که آن را آنلاین می بینید می تواند تغییر شکل دهد. ویژگی تعیین کننده برخی از نامگذاری های کوچک است که می گوید این یک پست حمایت شده یا محتوای پولی است بدون توجه به جایی که نشان داده می شود.

3 نکته برای ایجاد تبلیغات بومی موثر

ایجاد تبلیغات بومی که کار می کند به معنای دانستن نحوه کامل کردن قالب است. این سه پیشنهاد را برای شانس موفقیت در دنیای تبلیغات بومی دنبال کنید:

نکات SEO برای کارآفرینان تجارت الکترونیک
بیشتر بخوانید

هدف بهینه سازی واحدهای تبلیغاتی بومی امکان بهینه سازی زیادی را فراهم می کنند، بنابراین از نرم افزارها و ابزارهای آنلاین برای بهبود تبلیغات خود بهره ببرید. برای ردیابی علاقه مشتری و قصد خرید، نرخ های کلیک، تبدیل ها و سایر معیارها را بررسی کنید. این نوع داده ها در صورت لزوم به هدف گیری مجدد رویکرد شما کمک می کند.
پلت فرم مناسب را انتخاب کنید. قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی بومی، به این فکر کنید که کدام یک از تبلیغات آنلاین برای قالب تبلیغاتی که در نظر دارید بهترین است. برای قرار دادن تبلیغات مناسب نیاز به دانستن نحوه تطبیق رسانه با پیام دارد.

مخاطب هدف خود را بشناسید. وقتی فضای تبلیغات بومی را حذف می کنید، باید این کار را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود انجام دهید. محتوای سرمقاله مرتبط، تبلیغات حمایت شده و سایر تبلیغات بومی را که کاملاً با فیدهای خبری متمایز آنها مطابقت دارد، در اختیار آنها قرار دهید.

منبع سایت مستر کلاس

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد اینترنتی | نقد و معرفی انیمه Hyouka | ۱۰ فیلم برتر قهرمان محور | بهترین فیلم های مارلون براندو | نقد فیلم Raise the Red Lantern | فیلم فانوس قرمز را بالا ببر | کتاب بیگانه اثر آلبرکامو | سریال Awake | نقد فیلم زولا | سریال پسران | نقد فیلم دنیایی که در راه است | کیسی افلک در یک درام عاشقانه

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × پنج =