صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم Superhost
ads

نقد فیلم Superhost

فیلم Superhost

نقد فیلم Superhost :

صنعت اجاره تعطیلات فقط عجیب است. ما با دوربین های امنیتی به خانه های متعلق به افراد دیگر می رویم که از طریق آنها می توانند ما را تماشا کنند و طوری رفتار کنند که انگار چیز مهمی نیست. این وضعیت ذاتاً ناراحت کننده در “اجاره” بلندپروازانه دیو فرانکو در سال گذشته به خوبی باز شد و به عنوان مرکز اصلی “سوپرهاست” براندون کریستنسن باز می گردد ، داستان دو وبلاگ نویس که به اشتباه اجاره می کنند.

این حتی در مدت زمان کوتاه آن کمی است ، اما با اجرای فوق العاده بی نقص گرسی گیلام ، که شخصیت ناپایدار خود را به دست می آورد و با سر و صدا وارد آن نوع ترسناک شگفت انگیز می شود که همزمان سرگرم کننده و وحشتناک است. ای کاش کمی جاه طلبانه تر بود و گوشت بیشتری در ارتباط با فرهنگ اینترنتی و فضاهای مشترک وجود داشت ، اما به طور غیرقابل انکاری سرگرم کننده است ، که بیش از آن چیزی است که می توانم در مورد زمان هایی که خودم خانه اجاره کرده ام بگویم.

یکی از جنبه های جالب «سوپرهاست» این است که واقعاً درباره دو نفر است که به شدت دوست دارند مورد پسند واقع شوند. مورد اول کلر (سارا کنینگ) است ، میزبان یک وبلاگ سفر با دوست پسرش تدی (اوسریک چائو) که در آن زوج به خانه های تعطیلات با رتبه بالا سفر می کنند و آنها را در کانال ویدیویی خود بررسی می کنند.

فیلم Superhost

فیلم Superhost

تدی خوش بین است ، حتی قصد دارد در ماجراجویی بعدی از کلر خواستگاری کند ، اما او بیشتر واقع بین است و متوجه می شود که تعداد مشترکان آنها رو به کاهش است و مشتاق است آنچه را که برای برعکس کردن این روند لازم است انجام دهد. آیا سفر جدید آنها سفری خواهد بود که به وبلاگ آنها توجه می کند؟

ربکا نیز مطمئناً امیدوار است! مجری خانه اجاره ای که با بازی گیلام بازی می کند ، عادت دارد با کلر و تدی به طور مخفیانه صحبت کند ، در حالی که از نظر رضایت آنها در حالت وحشت دائمی به نظر می رسد. او در اطراف ملک کمین کرده و مطمئن می شود که همه چیز نیازهای آنها را برآورده می کند و مصاحبه ای عمیقا نگران کننده در مورد سابقه خود با خانه انجام می دهد. به وضوح مشکلی در مورد ربکا وجود دارد ،

فیلم گاو خشمگین
بیشتر بخوانید
فیلم Superhost

فیلم Superhost

اما گیلام و کریستنسن آن را به طرز هوشمندانه ای فراتر از یک خطر محض می دانند و شخصیت را با آن طبیعت وحشتناک و مشتاقانه ای که می تواند بسیار ناراحت کننده باشد ، غرق می کنند. ما ممکن است با فردی به اندازه ربکا ملاقات نکرده باشیم ، اما همه ما با افرادی روبرو شده ایم که به نظر می رسد کمی به رضایت ما متکی هستند. بهترین لحظات “فیلم Superhost” این ایده را متمرکز می کند که یک بازبینی بد توسط یک وبلاگ نویس می تواند فردی را از پایان عمیق دور کند.

البته ، حقیقت این است که ربکا مدتهاست ناپایدار است و “فیلم Superhost” با افشاگری درباره میزبان از جهنم ناگزیر وحشتناک می شود. آخرین عمل به طرز چشمگیری تاریک است زیرا کلر ، تدی و حتی مجری سابق که معتقد است به او ظلم شده است (با بازی باربارا کرامپتون افسانه ای) متوجه می شوند که آنها ربکا را دست کم گرفته اند. با این اوصاف ، این حس وجود دارد که این یک قسمت جامد از مجموعه گلچین مانند “Creepshow”

(همچنین در Shudder) است که به سختی با زمان نمایش تئاتر روبرو شده است. این احتمالاً محصول همه گیری است ، اما چندین فیلم ترسناک اخیر راه هایی را برای انجام بیشتر حتی با بازیگران کوچک و تنظیمات محدود پیدا کرده اند. مانند اکثر اجاره خانه های تعطیلات ، کار به پایان می رسد ، اما تا زمانی که در سفر ترسناک بعدی خود هستید ، در به خاطر سپردن بیش از حد آن مشکل خواهید داشت.

فیلم Superhost

فیلم Superhost

پایان مقاله نقد فیلم Superhost

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

فیلم فریادها و نجواها | بهترین فیلم های برگمان | فیلم کاپیتان آمریکا ۴ | توت فرنگی را با این ۶ ترفند به مدت طولانی تازه نگه دارید | راهنمای درآمد اضافه : ۹ ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت | بهترین فیلمهای رومن پولانسکی | فیلم ۱۰۰ روز برای زندگی | هنر رنسانس هارلم : ۶ هنرمند تجسمی دوران | راهنمای رگتایم : موسیقی رگتایم چیست؟ | نقد فیلم بیا بازی | Come Play |

دیدگاهتان را بنویسید

4 × 3 =