صفحه اصلی > اخبار فناوری : بهترین مانیتور گیمینگ 2021
ads

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021 : 

شما فکر می کنید بهترین مانیتور بازی مخصوص رایانه بازی شما گرانترین یا غنی ترین ویژگی در بازار است. با این حال ، دقیقاً اینطور نیست. برای شروع ، همه بازی ها یا گیمرها به یک چیز نیاز ندارند. درست مانند وسایل جانبی مانند هدست های بازی ، صفحه کلیدهای بازی و ماوس های بازی ، ایده آل ترین آنها تا حد زیادی به نیازهای شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر مایل به کاوش در اعماق بازی های گسترده جهان باز هستید ، ممکن است یک مانیتور 4K برای شما مناسب باشد ، در حالی که نمایش سریع با نرخ تازه سازی سریع برای بازی بازان رقابتی مناسب تر است. صرف نظر از هر راهی که بروید ، یک صفحه نمایش فوق العاده برای بازی ،

تجربه بازی شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا پتانسیل واقعی GPU سری Nvidia RTX 3000 را که کامپیوتر شما را تغذیه می کند ، ببینید. بسیاری از این نمایشگرها همچنین دارای وضوح بالاتر ، نرخ تازه سازی سریعتر ، نسبت ابعاد گسترده و حتی گاهی خمیدگی هستند.

یک مانیتور با کیفیت بالا در سال 2021 تنها راهی است که می توانید نیازهای بازی خود را برآورده کنید ، خواه در جستجوی بهترین بازی های رایانه ای باشید یا با بازی های رایانه ای رایگان کمی پول ذخیره کنید. ارزش این ارتقا را دارد ، چه برای رایانه شخصی شاخص ، چه برای PS 5 جدید ، چه برای Xbox Series X شما. گزینه های ما را در کنار ابزار مقایسه قیمت ما بررسی کنید تا یک معامله عالی مانیتور بازی را به دست آورید.

1. LG UltraGear 38GN950

سخت نیست که تحت تأثیر LG UltraGear 38GN950 قرار بگیرید. اگر به دنبال نهایی مانیتور بازی هستید ، مطمئناً این مانیتور مورد توجه شماست ، با نرخ تازه سازی 144 هرتز که می تواند به راحتی روی 160 هرتز اورکلاک شود ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ، کیفیت تصویر فوق العاده و بسیاری دیگر از ویژگی های بازی مانند G-Sync ، اگر نسبت به بازی جدی هستید و املاک زیادی روی صفحه می خواهید ، این بهترین مانیتور بازی است که می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

2. Samsung Odyssey G7

بهترین مانیتورهای بازی معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند: نرخ تازه سازی سریع یا وضوح بالا. اما ، آنها تقریباً هرگز هر دو را انجام نمی دهند. در مورد Samsung Odyssey ، اینطور نیست. این رزولوشن 1440p را در همان صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 240 هرتز و همچنین HDR عالی قرار می دهد و این را برای هر گیمری که دوست دارد یک روز Esports بازی کند و روز بعد به یک بازی جهان باز همهجانبه بپردازد ،

یک انتخاب ایده آل است. این کاملاً بی نقص نیست زیرا راه اندازی و راه اندازی آن نیاز به کار زیادی دارد ، اما Samsung Odyssey G7 یک انتخاب ایده آل برای گیمرهایی است که در کتابخانه های بازی خود تنوع زیادی دارند.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

3. Gigabyte Aorus FV43U

یک صفحه نمایش 43 اینچی ممکن است برای بسیاری از کاربران بزرگ باشد ، اما اگر شما یک گیمر رقابتی هستید ، ممکن است آن چیزی باشد که شما نیاز دارید. این کیفیت 4K QD عملکرد فنی بهتری نسبت به تلویزیون صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد و همه چیز را که از یک مانیتور بازی به آن نیاز دارید ارائه می دهد.

نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11 Lite 5G
بیشتر بخوانید

نرخ تازه سازی سریع ، صفحه مات و تنظیمات بهینه شده برای بازی و همچنین روشنایی 1000 نیت ، آن را در بین بهترین مانیتورهای بازی در حال حاضر قرار می دهد. برخلاف مانیتورهای دیگر ، دارای مجموعه ای عالی از بلندگوها نیز می باشد. علاوه بر این ، اگر فضای کافی برای دو صفحه نمایش را ندارید ، می تواند به عنوان یک تلویزیون نیز مهتاب شود.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

4. Samsung CRG9

ممکن است بسیار گران باشد و برای راه اندازی به رایانه شخصی مخصوص بازی نیاز دارد ، اما اگر پول اضافی در اختیار داشته باشید ، سامسونگ CRG9 کاملاً ارزش آن را دارد. این 49 اینچ بزرگتر از متوسط دارای حاشیه های نازک تری نسبت به اکثر مانیتورهای بازی و ویژگی تصویر بر اساس تصویر است که به شما امکان می دهد از دو ورودی متفاوت استفاده کنید و تنظیم مانیتور دوگانه را در یک مانیتور شبیه سازی کنید. و این بدون ذکر این نکته است که سامسونگ CRG9 تصویری خارج از جهان را مستقیماً در جعبه تولید می کند.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

5. Alienware AW3418DW

Alienware AW3418DW یکی از معدود مانیتورهای بازی است که سطح غوطه وری را ارائه می دهد که تنها با نسبت تصویر 21: 9 می تواند در عین حال نرخ تازه سازی بالایی را نیز ارائه دهد. این مانیتور فوق عریض با وضوح متراکم 3،440 1، 1،440 ، زمان پاسخ دهی بسیار مضحک 4 میلی ثانیه و سرعت تازه سازی 120 هرتز ، بهترین حالت را در اختیار شما قرار می دهد. همه این ویژگیها ارزان نیستند ، بنابراین گیمرهای با بودجه ممکن است بخواهند به دنبال مکان دیگری باشند یا صرفه جویی کنند.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

6. Eve Spectrum 4K 144Hz (ES07D03)

مانیتور Eve Spectrum 4K 144Hz یک صفحه نمایش گیمینگ با رزولوشن 27 اینچ است. می تواند تا رزولوشن 4K را کنترل کند ، در زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه بیش از حد کنترل شود ، و همچنین نرخ تازه سازی 144 هرتز را برای صفحه نمایش با جزئیات و سریع بسیار بالا ارائه دهد. علاوه بر این ،

دارای HDR10 است و می تواند به روشنایی 750 نیت برسد. و ، در حالی که صفحه نمایش برای سلیقه ما بسیار منعکس کننده است و برخی از مشکلات مربوط به تغییر منبع خودکار آن وجود دارد ، با تمام پورت هایی که می توانید آرزو کنید همراه است.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

7. LG UltraGear Ergo 27GN88A

ارگونومی و پوشش رنگی گسترده در جدیدترین پیشنهاد ال جی با بازی مطابقت دارد. UltraGear Ergo 27GN88A ممکن است یک بازار طاقچه را هدف قرار دهد ، اما برای بسیاری از افراد مناسب است ،

به ویژه کسانی که می خواهند از بازی سریع 1440p لذت ببرند بدون اینکه چیزی سنگین دریافت کنند و فضای زیادی را اشغال کنند. علاوه بر این ، داشتن چیزی که به طیف وسیعی از سطوح متصل می شود و همچنین قابلیت تنظیم گسترده و مدیریت هوشمند کابل را ارائه می دهد ، اطمینان حاصل می کند که می توانید ساعت ها بازی کنید.

بررسی گوشی سونی اکسپریا وان مارک 3 | Sony Xperia 1 III
بیشتر بخوانید
بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

8. MSI Optix MPG341CQR

در حالی که همه ویژگی های اضافی آن MSI Optix MPG341CQR را به انتخابی جذاب تر برای خریداران بالقوه تبدیل کرده است ، اما به تنهایی کار برجسته ای را انجام می دهد. استفاده از VA به جای فناوری پنل IPS ، یک مزیت خوش آمدید است که رنگ های تندتر و کنتراست بهتر را ارائه می دهد. علاوه بر این ،

وضوح فوق العاده گسترده 1440p و تازه سازی 144 هرتز مطمئناً به گیمرها برتری می دهد. بهترین بخش ممکن است این صفحه نمایش باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است ، و آن را به یکی از بهترین مانیتورهای بازی در سال 2021 تبدیل می کند.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

9. Asus TUF Gaming VG289Q

با Asus TUF Gaming VG289Q ، ارزش زیادی برای پول خود دریافت می کنید – به ویژه با توجه به قیمت کم ورودی. یکی از مقرون به صرفه ترین مانیتورهای بازی 4K در حال حاضر ، این 28 اینچ می تواند بچرخد ، بچرخد و عملاً به هر روشی که به آن نیاز دارید (به طور طبیعی ، منطقی) برای خدمت به هدف شما ،

بچرخد. همچنین دارای حاشیه های بسیار نازک و یک راه حل مناسب برای مدیریت کابل ، و همچنین چند تنظیم صفحه نمایش برای افزایش تجربه مشاهده شما است. به لطف رنگهای پر جنب و جوش ، کیفیت تصویر فوق العاده واضح و طرحی که به طور دقیق بازی محور است ، این مانیتور از بهترین مانیتورهای 4K نه تنها برای گیمرها بلکه برای کاربران معمولی است که از رسانه های تصویری زیادی نیز استفاده می کنند.

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

10. Acer Predator CG7

یک تجربه بازی حماسی با صفحه 43 اینچی Acer Predator CG7 ، نسبت کنتراست 4000: 1 ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 120 هرتز در انتظار شماست. صادقانه بگویم ، مانیتورهای بازی بزرگتر و بدتر وجود دارند ، اما برای برخی از افراد-به ویژه کسانی که به دنبال تلویزیون با مشخصات سطح بازی هستند ،

این برنده است. همچنین دارای برخی ویژگی های اضافی است – یعنی ، یک کنترل از راه دور ، نمادهایی که برای ترغیب به ذخیره سازی کنترلر بازی و روشنایی RGB است که می تواند با موسیقی و بازی های شما همگام شود – بنابراین شما پول خود را به دست می آورید ، حتی اگر در حال پرداخت باشید. برای مقدار زیادی

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

بهترین مانیتور گیمینگ 2021

نحوه خرید بهترین مانیتور بازی در سال 2021

اگر در بازار بهترین مانیتور گیمینگ 2021 ارائه شده است ، بدانید که قبل از انتخاب صفحه ای که باید روی میز شما قرار بگیرد چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

شما می خواهید با شرایط و مشخصات زیر آشنا شوید تا بتوانید از بهترین مانیتور بازی که برای شما ایده آل است استفاده کنید. همچنین به این معنی است که شما مجبور نیستید هزینه اضافی را برای ویژگی های اضافی که ممکن است در واقع به آنها اهمیت ندهید بپردازید.

اندازه صفحه نمایش: هنگام جستجوی مانیتور بازی ، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه صفحه نمایش است. اندازه بزرگتر صفحه نمایش می تواند منجر به تجربه های فراگیر بازی شود زیرا بازی بیشتر میدان دید شما را پر می کند ، اما همچنین باید مطمئن شوید که فضای کافی برای نگه داشتن یک مانیتور بزرگ را دارید. و ناگفته نماند که هرچه مانیتور بزرگتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر می رود.

بررسی لپ تاب Dell XPS 13 (2020)
بیشتر بخوانید

نسبت ابعاد: نسبت ابعاد یک مانیتور بازی به تعیین عرض و ارتفاع صفحه نمایش کمک می کند. بیشتر مانیتورهای صفحه عریض دارای نسبت تصویر 16: 9 هستند ، در حالی که مانیتورهای قدیمی تر به فرمت مربع 4: 3 نزدیک هستند که ممکن است در سال 2021 بسیار قدیمی به نظر برسند.

مانیتورهای فوق عریض با نسبت ابعاد 21: 9 به سرعت در حال رشد هستند محبوبیت ، زیرا آنها دید وسیع تری از بازی های شما ارائه می دهند ، به همین دلیل است که بسیاری از فوق عریض لیست ما را از بهترین مانیتورهای بازی 2021 قرار داده اند.

وضوح تصویر: یکی دیگر از عوامل مهم که هنگام جستجوی مانیتور ایده آل برای نیازهای خود باید به آن توجه کنید وضوح تصویر است. هرچه این عدد بیشتر باشد ، تصویر واضح تر است. با این وجود ، برای هر چیزی با وضوح کامل HD (1،920 x 1،080) به کارت گرافیک قوی تری نیاز خواهید داشت ، حتی اگر بسیاری از مانیتورهای بازی دارای رزولوشن 2.560 1، 1400 (WQHD) و 3.840 2، 2160 (4K) باشند.

نرخ تازه سازی: هنگامی که بیشتر به دنبال بازی Counter-Strike و دیگر بازی های شوتر اول شخص هستید ، نرخ تازه سازی بسیار حیاتی تر است. هرچه نرخ تازه سازی بیشتر باشد ، فریم در ثانیه (fps) بیشتری مانیتور می تواند پشتیبانی کند ، که منجر به تجربه بازی بسیار روان تر می شود.

نرخ تازه سازی 60 هرتز هنوز رایج ترین در سال 2021 است ، اما نرخ تازه سازی 144 هرتز و حتی 200 هرتز برجسته تر می شود – ناگفته نماند ، بیشتر و بیشتر ضروری است.

زمان پاسخگویی: یک مانیتور بازی عالی زمان پاسخگویی کمی را ارائه می دهد ، به این معنی که شما اقدامات سریع و روان را انجام می دهید ، بدون تاخیر ورودی کمی یا بدون هیچ تاخیری. کمترین زمان پاسخگویی برای مانیتورهای TN (در قسمت بعدی به این موضوع می پردازیم) 1 میلی ثانیه است ،

در حالی که مانیتورهای IPS جدیدتر معمولاً زمان پاسخگویی 4ms کندتری دارند. وقتی در حال انجام بازی های رقابتی هستید ، بسیار مهم است که این عدد را تا آنجا که می توانید پایین نگه دارید تا از تأخیر جلوگیری کنید.

نوع پنل: اینجاست که همه چیز کمی فنی می شود. نوع پنل مانیتور بازی تا حد زیادی به زمان پاسخگویی و وضوح تصویر کمک می کند. پانل های TN (نماتیک پیچ خورده) ، که اغلب مقرون به صرفه تر هستند ، کمترین زمان پاسخگویی را دارند اما معمولاً زاویه دید خوبی ندارند. از طرف دیگر ،

پنل های IPS (تعویض داخل هواپیما) دارای زاویه دید فوق العاده و تولید رنگ هستند ، اما معمولاً زمان پاسخگویی بالاتری دارند. در همین حال ، پنل های VA (تراز عمودی) بین این دو قرار دارند ، اگرچه زمان پاسخدهی کند آن باعث می شود که این پنل ها در دنیای بازی نادر باشند.

نقد و بررسی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro
بیشتر بخوانید

زاویه دید: در حالی که اکثر مردم بازی را درست در مقابل مانیتور بازی خود انجام می دهند ، این امر همیشه صادق نیست ، به ویژه هنگامی که مخاطب وجود دارد.

زاویه دید یک مانیتور به شما می گوید از چه زاویه ای می توانید به مانیتور نگاه کنید و همچنان تصویری واضح ایجاد کنید. هرچه این اعداد به 180 نزدیکتر باشند ، هنگام مشاهده بیشتر در هر دو طرف مانیتور یا مشاهده آن از بالا یا پایین ، تجربه مشاهده شما بهتر خواهد بود.

G-Sync و FreeSync: احتمالاً متوجه شده اید که بسیاری از بهترین مانیتورهای بازی در سال 2021 مجهز به فناوری G-Sync یا FreeSync هستند-گاهی حتی هر دو. اینها به صاف نگه داشتن فریم در ثانیه (fps) ، مبارزه با پارگی صفحه نمایش و به حداقل رساندن تاخیر ورودی کمک می کند.

G-Sync توسط Nvidia توسعه یافته است ، بنابراین به GPU Nvidia نیاز دارد. و این فناوری در مانیتور تعبیه شده است که می تواند برچسب قیمت آنها را بالا ببرد. از طرف دیگر ، FreeSync توسط AMD ساخته شده است. از آنجا که استفاده توسط تولید کنندگان رایگان است ، مانیتورهایی که دارای آنها هستند معمولاً مقرون به صرفه تر هستند.

نحوه تست مانیتورهای بازی

با کمال تعجب ، آزمایش مانیتورهای بازی کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید درگیر است. این چیزی فراتر از تماشای فیلم و انجام چند بازی با آنها است – هرچند که مسلماً ما مقدار کمی از آن را نیز انجام می دهیم. پس از همه ، ما باید ببینیم که هر مانیتور چگونه در سناریوهای دنیای واقعی عمل می کند. کار سختی است ، اما کسی باید آن را انجام دهد.

با این وجود ، بیشتر از همه ، ویژگی های اساسی هر مانیتور بازی مانند وضوح ، نرخ بازخوانی ، زمان پاسخ ، تولید رنگ و زاویه دید را در گام های خود قرار دهید و هریک را بر این اساس آزمایش کنید. برای آزمایش سرعت تجدید سریعتر ، به عنوان مثال ، عناوین دیوانه کننده و سریع را انتخاب می کنیم. ما همچنین ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی HDR ، پشتیبانی G-Sync و AMD FreeSync و فیلتر نور آبی را آزمایش می کنیم.

به طور طبیعی ، ما جنبه های طراحی آن را از زیبایی ظاهری گرفته تا موقعیت ، پایه و در دسترس بودن بنادر ، به خوبی بررسی می کنیم ، زیرا آنها به همان اندازه مهم هستند. سپس ، هر آنچه را که در مورد مانیتور بازی آموخته ایم ، می گیریم و آن را با قیمت آن مقایسه می کنیم – این که آیا عملکرد و ویژگی های آن به قیمت آن می ارزد یا خیر ، و آیا بهترین ارزش را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

پایان مقاله بهترین مانیتور گیمینگ 2021

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

بهترین آثار موتزارت | مارگارت اتوود: ۶ رمان برجسته مارگارت اتوود | بهترین فیلم های تام کروز | فیلم احمد جوان | راهنمای روغن درخت چای : ۵ استفاده از روغن درخت چای در مراقبت از پوست | نقد فیلم جاگام تندیرام | بهترین فیلم های جسیکا آلبا | نقد فیلم جویی بل (Joe Bell) | درامی در مقام پدر | نقد فیلم Holler | بهترین فیلمهای جیمز دین |

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده + 3 =