صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
ads

نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales : 

مایلز مورالس ممکن است فقط جایگاه خود را به عنوان یک ابرقهرمان پیدا کند ، اما اولین بازی انفرادی او ثابت می کند که توسعه دهنده Insomniac به راحتی پیشرفت کرده است زیرا ضربه مستقل خود را به یک سری تبدیل می کند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اولین بازی پر زرق و برق برای مایلز است که داستانی جذاب مانند مرد عنکبوتی اصلی مارول دارد و در عین حال تقریباً هر گله کوچکی را که در آن بازی فوق العاده داشتم بهبود می بخشد. ممکن است به طور کلی کوچکتر باشد ، اما هر جنبه ای از آن ضروری تر به نظر می رسد: مکانیک های نوسان باور نکردنی ، قصه گویی و انیمیشن بازگشت ماجراجویی پیتر پارکر ، همراه با به روزرسانی های معنی دار ماموریت های جانبی ، حرکتهای جدید چشمک زن مایلز و روحیه فریبنده نیو شهر یورک

در حالی که می توان آن را بر روی پلی استیشن 4 بازی کرد ، این یک معرفی فوق العاده برای پلی استیشن 5 است. مایلز مورالس با استفاده از نورپردازی بهبود یافته و جلوه های ذرات باعث می شود این نیویورک نشین سابق به شدت دلش برای شهری که زمانی خانه اش نامیده بودم ، تنگ شود. 60 فریم در ثانیه نسبت به 30

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

مرد عنکبوتی مارول نقش مایلز را در کنار پیتر پارکر تثبیت کرد و این بازی انفرادی نشان می دهد که چقدر فضای در منهتن برای درخشش چند مرد عنکبوتی وجود دارد. بازیگر Nadji Jeter به نقش اصلی باز می گردد و به مایلز تازه قهرمان صداقت ، قلب و هیجانی می دهد که در کنار سایر تصویرهای موجود-از فیلم متحرک برنده اسکار در فیلم Spider-Verse ، تا برایان مایکل بندیس اصلی/ اجرای کمیک سارا پیچلی و قوس کمیک صلادین احمد در حال انجام.

این نسخه به بهترین داستانهای مایلز در رسانه های دیگر وفادار می ماند – بیشتر ، او فقط می خواهد کاری را که پیتر ، خانواده اش و دوستانش انجام می دهند – در عین حال باعث می شود این شخصیت با حرف جدیدی برای گفتن احساس تازه ای پیدا کند.

مایلز اینسومنیاک در کنار سایر تصاویر موجود ، بلند است

این امر تا حدی ناشی از این است که مایلز راه خود را در محله جدید خود در هارلم ، چه در داخل و چه خارج از کت و شلوار ، کشف می کند. مرد عنکبوتی: مایلز مورالس با اطمینان از قصه گویی هوشمند بازی اصلی (و بسیاری از بهترین داستان های مرد عنکبوتی)

با اطمینان از اینکه اتفاقات زندگی زیر نقاب با آزمایشات و سختی های سر وب سر همخوانی دارد ، دنبال می شود. و در حالی که در سطح گیم پلی هستید ، می توانید نقشه کامل (که تا حد زیادی بدون تغییر از مرد عنکبوتی مارول تغییر کرده است) را کاوش کنید ، بیشتر خود داستان ریشه در آن دارد یا ناگزیر ما را به هارلم باز می گرداند.

پیتر آپارتمان و آزمایشگاه دکتر اکتاویوس را داشت ، اما ارتباطات وی با شهر اغلب به شخصیت های خاصی مانند مری جین یا اشرار مانند داک اوک و کرکس خلاصه می شد. از طرف دیگر مایلز همچنان به عنوان یک نوجوان به خانه باز می گردد و در تعطیلات با مادرش زندگی می کند.

وقتی با مغازه داران آشنا در ماموریت های فرعی و داستان اصلی ظاهر می شویم ، با کل آپارتمان او و بلوک های اطراف او آشنا می شویم. و با ایجاد کمپانی نظامی نظامی Roxxon در حال ساختن دفتر مرکزی جدید در هارلم ، این محله خوشامد گویی مرکز مبارزه ای جذاب می شود زیرا برای حفظ هویت خود در مواجهه با تصاحب شرکت ها می جنگد.

مایلز مورالس بیش از آن که بتواند آن نوار بالا را که توسط مرد عنکبوتی مارول تنظیم شده است ، تحمل کند

داستان پیتر کار فوق العاده ای انجام داد و نقش شخصی او را به اندازه بازی فوق العاده قهرمانانه مهم کرد ، و مایلز مورالس بیش از آن که به این رکورد بالا برسد. داشتن بهترین دوست خود ، Ganke ، در هویت مخفی خود اجازه می دهد تا برخی از چت سرگرم کننده در حالی که مایلز در ماموریت است.

جاه طلبی های سیاسی مادرش در تضاد با روکسسون و جناح مرموز زیرزمینی ، تنش ها را بالا می برد. و این بازگشت مکرر به هارلم باعث شد به محله ای که در بازی اول کمترین بازدید را داشتم اهمیت دهم. جهنم ، Insomniac حتی با رابطه مایلز با عمویش ، آرون دیویس ، زمینه های جالب جدیدی پیدا می کند ، اگرچه ارتباط آنها در کمیک های اخیر و Spider-Verse در ذهن من تازه است.

نقد و بررسی گوشی Nokia G50
بیشتر بخوانید

وقتی در شهر گشت و گذار می کنید ، مایلز مورالس از همان ترفند اولین بازی استفاده می کند که داستان مایلز را به تصویر می کشد ، اما حتی بیشتر سرمایه گذاری می کند. تعداد زیادی کپسول زمان از زمانی که مایلز جوانتر بود ، نگاهی به دوستی ها و زندگی مدرسه ای او می اندازد ،

در حالی که یک مجموعه جمع آوری شده بر روی صدا نور جدیدی به خانواده اش می تاباند. این ایده ای است که به نظر می رسد از مایلز به عنوان یک شخصیت متولد شده و نه نیاز به پر کردن جهان ، که منجر به لحظات کاملاً تکان دهنده ای خارج از داستان اصلی می شود.

این انتظار که ببینیم این سریال در مرحله بعدی به کجا می رسد ، به خودی خود هیجانی است

مایلز اشتباه پذیر است زیرا او بسیار جدید است و داستان از اشتباهات او دریغ نمی کند ، مانند این که چگونه تعاملات او با یک دوست شخصی می تواند پیامدهای بزرگی برای آلترهوی ابرقهرمان او داشته باشد-اما همچنین به طور مداوم نحوه کار در جهت چیزی بهتر یک فرایند است ،

وقتی که بر اساس اعتماد و اجتماع ساخته شود قوی تر است. من جایی که داستان مایلز و بازیگران نقش مکملش را می گیرد ، خراب نمی کنم ، اما این یک داستان Spidey هیجان انگیز و گیرا است که در آخرین لحظاتش من را غافلگیر کرد و انتظار اینکه ببینم این سریال در آینده به کجا می رسد هیجان انگیز است.

البته ، داستان مایلز در کنار آن داستان پر از عمل دیدنی است. Insomniac روشهای خلاقانه ای برای کار در همان محیط کلی اصلی پیدا کرده است در حالی که مجدداً از همان زمینه مجدداً استفاده نمی کنید. مسابقات حماسی که جرقه هایی را به راه انداخته است ، بین فناوری جدید بنفش های Tinkerer ،

قرمزهای Roxxon و بیوالکتریک زرد خود مایلز ، نبردهای زیبا و هیجان انگیزی را ارائه می دهد که شامل مبارزه با رئیس می شود که سنت قوی مسابقات اول را در مبارزه های به یاد ماندنی ادامه می دهد تا نزاع های سطح خیابان. حملات افزایش یافته مایلز را آزمایش کنید.

چه خبر ، خطر؟

برگشتن به مکانیک های نوسان و مبارزه مایلز مورالس به همان اندازه راحت و هیجان انگیز بود. مایلز در مورد اصول اولیه تا حد زیادی مانند پیتر کنترل می کند: R2 برای چرخش ، L2 + R2 برای فشردن به نقاط خاص ، مربع برای حمله ، دایره برای فرار ، و مثلث برای کشیدن فاصله وب. اما فراتر از این اصول اساسی و برخی اقدامات مشابه ، اینسومنیاک یک کار فوق العاده فوق العاده انجام داده است که به جنبش و مهارت های مبارزه مایلز عمق می بخشد تا به او این امکان را بدهد که به جای احساس یک پوست آرایشی دیگر ، به عنوان شخصیت خود برجسته شود. در قسمت انیمیشن ،

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

تماشای مایل هایی که کمتر تجربه می کنند با ظرافت کم در شهر می چرخند یک لذت است. او گاهی اوقات برای تغییر جهت خود در وب خود می چرخد ​​، اما او همچنین دارای سبکی است که پیتر نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد ، از جمله جالب ترین انیمیشن پرش از روی سقف که از هر تکرار مرد عنکبوتی به یاد دارم.

حملات بیوالکتریک تنوع بیشتری را برای مبارزه ارائه می دهد و هر بار که از آنها استفاده می کنید بسیار عالی به نظر می رسند

در بخش مبارزه ، مایلز چند ترفند جدید دارد که سرگرم کننده را با یکدیگر مخلوط می کند – مانند دشمنان. از یک سو بیوالکتریک مایلز وجود دارد که عمدتا با L1 + ترکیبی از دکمه های صورت اجرا می شود. پس از شارژ یک متر در مبارزه ، مایلز می تواند جریانهای فلج کننده موقت را که به صورت دیواری بسته می شوند ،

آزاد کند. برخی از این حملات Venom (بدون ارتباط با پسر همزیست) بر روی یک دشمن متمرکز می شوند ، در حالی که برخی دیگر به کنترل جمعیت اجازه می دهند ، و در عین حال بیشتر می توانند به حرکت ترکیبی هوایی هنگام دفع دشمنان کمک کنند. ترکیب آنها با حملات اساسی مایلز نه تنها من را در میانه یک نبرد نجات داد ، بلکه استعداد و تنوع بسیار زیادی به نحوه برخورد من با نزاع ها می بخشد.

نقد و بررسی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy
بیشتر بخوانید

این توانایی ها همچنین یکی از کاربردهای سرگرم کننده ترین کنترلر DualSense PS5 را ایجاد می کند ، زیرا خنک کننده برق تخلیه شده در اطراف مایلز از طریق بازخورد لمسی آن شبیه سازی می شود. شما می توانید L1 را برای آماده سازی حمله نگه دارید و شروع به احساس غرش کنید ،

در حالی که راه اندازی قلاب راست Venom ified یک غرش را از سمت چپ کنترلر به سمت راست ارسال می کند. و انیمیشن های حذف شده تزریق شده توسط Venom زیبا هستند ، با برق جرقه می زنند و در اطراف مایل و دشمنان به طرز شگفت انگیزی تکان می خورند.

یکی دیگر از جنبه هایی که مایلز را متمایز می کند ، توانایی پوشاندن او است ، که به او اجازه می دهد برای مدت کوتاهی (قدرت متصل به یک متر دیگر) نامرئی شود. این می تواند در وسط یک مبارزه برای سردرگم کردن دشمنان استفاده شود یا به شما اجازه دهد برای لحظه ای به اوج خود برسید و اوضاع وخیم شود. همچنین اگر به طور مخفیانه به سناریویی نزدیک شوید ، به طور طبیعی کمک بزرگی است.

در بخش مبارزه با مخفی کاری هیچ چیز بدتر از این نیست که به طور تصادفی توسط یک دشمن مشاهده شوید ، و نامرئی بودن مایلز می تواند زمان و مکان لازم را برای واکنش به شما برای جبران این واقعیت که شما شخصاً Spidey Sense ندارید ، در اختیار شما قرار دهد.

با مایلز ، من متوجه شده ام که بسته به شرایط ، لباسش را بیشتر تغییر می دهم

یافتن راه هایی برای استفاده از همه این عناصر جدید در مبارزات لذت بخش است و باعث می شود در طول مبارزات نه ساعته نبردها از بین نرود و یا هنگام مقابله با چالش های جانبی مانند از بین بردن نقاط داغ زیرزمینی یا Roxxon مبارزه شود. و علاوه بر مهارت ها و تنظیمات اضافی که می توانید هنگام بالا بردن مایلز در آنها ایجاد کنید ،

Insomniac درواقع یکی از مشکلات بزرگتر من را در اولین بازی با ایجاد قدرت های مختلف که مایلز می تواند با کت و شلوارهای جدید خود باز کند یا برای ویزر خود معنی دار تر و مفیدتر نشان دهد. جالب هست.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

با مهارت کت و شلوار پیتر ، من به چند مورد علاقه خود رسیدم و آنها را منحصراً در طول ماجراجویی استفاده کردم. اما با مایلز ، من متوجه شده ام که آنها را بسته به موقعیت بیشتر تغییر می دهم. من ترکیبی از افزایش پنجره طفره رفتن کامل خود را با قدرت دیگری دوست داشتم که در ثانیه پس از یک گول زدن کامل برای نبردها ، آسیب بیشتری به من وارد کرد.

اما اگر به طور مخفیانه پیش بروم ، می توانم ارتقاء هایی را انتخاب کنم که به من امکان می دهد دشمنان را اسکن و شناسایی کنم (به جای استانداردی که نیاز به برجسته سازی هر یک به صورت جداگانه دارد) و حتی می بینم که دشمنان دیگر چه دشمنانی در چشم خود دارند. هر بازی قدرتمند در بازی من عشق مشابهی نداشت ، اما من مدام می خواستم آنها را آزمایش کنم و آنها را در سناریوهای جدید امتحان کنم تا ببینم چه مزایایی ارائه می دهند.

و از سوی دیگر ، دشمنان مایلز از فناوری جدیدی استفاده می کنند تا دعواهای معمولی شما را جذاب تر کند. بله ، نیروهای امنیتی استاندارد Roxxon و افراد زیرزمینی نسبتاً ساده هستند ،

در بهترین حالت حملات اصلی را با تیر متوقف می کنند که شما را مجبور می کند از زیر پای آنها فرار کنید یا قبل از ضربه زدن آنها را به هوا بکوبید – اما هر جناح مربوطه یک بدی جدید اضافه می کند. زرادخانه خود را تایپ کنید ، شما را مجبور می کند کمی متفاوت مبارزه کنید.

فناوری تغییر شکل زیرزمینی به این معنی است که شمشیرهای آنها می تواند به شلاقی تبدیل شود که فاصله را برای شما نزدیک می کند ، در حالی که ترکیب آنها و روکسسون هر دو دشمنان سپر بزرگی دارند اما هرکدام حملات بسیار متفاوتی دارند. برای زنده ماندن در یک سوم آخر مبارزات داستان ، ترکیبی از حملات معمولی ، ونوم و یواشکی مورد نیاز است و این تغییر در ریتم باعث تسلط بر مبارزه می شود تا انتها.

ترکیبی از حملات معمولی ، Venom و Sneak برای زنده ماندن در یک سوم آخر داستان مورد نیاز است

شاید معتبرترین آنها پیشرفت هایی باشد که در مأموریت های مایلز و اهداف محیطی صورت گرفته است. همانطور که من مرد عنکبوتی مارول را دوست داشتم ،

نقد و بررسی بازی Unravel Two
بیشتر بخوانید

وابستگی آن به محله های پرجمعیت با سهمیه های مورد نیاز برای مبارزه با جنایت و برج های رادیویی شبیه به Ubisoft باعث شد که شکار صد در صد (یا برای به دست آوردن نشانه های بیشتر برای ارتقاء) بیش از حد لازم باشد. چند نقطه روشن آن ، مانند یک مأموریت شکار عکس ، چیزی بود که من امیدوار بودم یک قاعده باشد تا یک استثنا.

خوشبختانه در مورد مایلز مورالس اینطور است. هنوز جنایاتی برای متوقف کردن وجود دارد ، اما شما فقط باید هر نوع را یکبار در کل شهر به جای چندین بار در هر محله ، شکست دهید ، و اهداف اختیاری آنها تکمیل شود تا از لیست شما خارج شود. بقیه ماموریت های همسایگی مرد عنکبوتی بسیار متفاوت هستند-از کمک به ماشین لباسشویی پنجره برای بازگرداندن قدرت به سکوی خود گرفته تا یافتن گربه خانگی که فرار کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

چند ماموریت دیگر وجود دارد که با روح مردمان مرد عنکبوتی دوستانه بیشتر از توقف تعقیب و گریز اتومبیل دیگر صادق است. باز هم ، از آنجا که مایلز مورالس به طور کلی یک بسته کوچکتر است ، تعداد زیادی از اینها وجود ندارد ، اما من خوشحالم که این مجموعه ماموریت های انتخابی تر را انجام می دهم که به اسپایدی اجازه می دهد تا تعامل معنادار تری با نیویورکی ها داشته باشد تا اینکه یک کار را 30 بار تکرار کند.

من با خوشحالی این مجموعه مأموریت های انتخابی تر را انجام می دهم که به Spidey اجازه می دهد تعاملات معنی دارتری با نیویورکی ها داشته باشد

همچنین در این مأموریت ها و مجموعه ها به لطف بیوالکتریکی و استتار مایلز ، از محیط زیست استفاده بهتری صورت گرفته است. برخی از ماموریت ها از شما می خواهند معماهای محیطی را حل کنید تا جریان بین شبکه های شما جریان یابد ، در حالی که شما باید در زمان های دیگر نامرئی شوید تا از سرنخ ها در صحنه جنایت دزدکی عبور کنید.

و حتی یکی از فراوان ترین کلکسیون ها – مخازن فناوری زیرزمینی – از شما می خواهد که آنها را ردیابی کرده و گاه گاه راه خود را از کمی دیوارهای گچی یا تجهیزات ساختمانی برای رسیدن به جایزه خود مشخص کنید. همه آنها با هم جمع می شوند و به شما امکان می دهند یک حرکت سرگرم کننده برای چرخش وب ،

مبارزه و حل معما انجام دهید که حتی زمانی که در حال جستجوی حافظه پنهان 20 زیرزمینی هستم ، واقعاً قدیمی نمی شود.

بزارید برف بیاد

همانطور که گفته شد ، مایلز مورالس در همان نقشه اول منهتن تنظیم شده است ، اما این بار درست در نزدیکی کریسمس است. شهر نیویورک در تعطیلات یک چیز خاص است ، با پنجره ها ، تزئینات پارک و چراغ های باورنکردنی در خیابان ها. مایلز مورالس این جادو را با چنگال خود ثبت می کند ،

تا جایی که Insomniac واقعاً خودنمایی می کند. نمایشگرهای نورگیر تعطیلات زیبا در مجموعه ای از جلوه های ذرات از هم جدا می شوند آنقدر زیبا که فراموش کردم احساس بدی داشته باشم و به تازگی کار سخت مجازی نیویورکی ها را تخریب کرده ام.

ردیابی اشعه PS5 هنگامی که شما در ارتفاعات افق نیز هستید واقعاً ظاهر می شود ، زیرا فضل حرکات اسپایدی بر برج انتقام جویان ، برج آزادی و موارد دیگر منعکس می شود ، در حالی که جلوه های هوا از تابش آفتاب تا طوفان برف زیبا به نظر می رسند. هم در جهان و هم در پنجره های انعکاسی اطرافتان زنده شده است.

به عنوان یکی از تعداد انگشت شماری از بازی های راه اندازی PS5 ، مزایای اضافی وضوح تصویر 4K بومی و جلوه های روشنایی ردیابی اشعه ، تصویری خیره کننده از این منظره زیبا از شهر را فراهم می کند. تابش نور خورشید در میان ابرهای مه آلود و برف به طور غیرمنتظره ای در اوج نوسان در لحظات اولیه اولین بازی نمایشی من و “وای!” لحظات فقط از آنجا ادامه یافت با تغییر حالت عملکرد 60 فریم بر ثانیه ،

چرخش و مبارزه با وب بسیار زیبا را بدون از دست دادن بیش از حد جهان ارائه می دهد. نورپردازی کمی مسطح تر و کم تحرک تر است ، اما تعویض با 60 فریم بر ثانیه بلافاصله قابل تشخیص است و پس از گشت و گذار در شهر زیبا ترین شهر ، ارزش انجام آن را دارد. و هرچقدر بازی در حالت های سینمایی را ترجیح می دهم ، صافی 60 فریم بر ثانیه به اکتشاف وام می دهد.

نقد و بررسی بازی Alan Wake 2
بیشتر بخوانید

تسلیم 60fps که به اکتشاف کمک می کند ، تسلیم شدن دشوار است

برخی مکانهای سرپوشیده زیبا نیز وجود دارد که اغلب منتظر هستند تا محلی برای نزاع های فراگیر یا بخش های مخفی کاری باشند. از ساختمانهای اداری گرفته تا سالن های نمایش و فراتر از آن ، این بار این بار واقعا پر از جزئیات است. داستان مایلز بین 8 تا 10 ساعت طول کشید تا من بتوانم آن را شکست دهم ،

اما من حداقل دو برابر آن را در دگرگونی برفی شهر صرف کرده ام ، در اواسط ماموریت برای تحسین فضای داخلی ، یا مقداری از محتوای فراوان کنار گذاشته ام.

این سطح چشمگیر از جزئیات در شخصیت ها نیز مشهود است. شهروندان نیویورکی قطعاً هنوز نسبت به بازیگران اصلی مدل دقیق (و البته قابل درک) کمتر گوشت خورده اند ، اما من این بار در ماموریت های جانبی متوجه حرکات واقع گرایانه و انیمیشن های چهره ای روی آنها شدم. و کارهای انجام شده بر روی شخصیت های اصلی یکی از بهترین تقریبی است که از بازی اول شخص سونی خارج از The Last of Us Part 2 دیده ام.

تغییرات در لبخند رو به رشد او هنگام گانکه و حرکات طبیعی تر بدن به طور کلی ، این انیمیشن واقعاً هم در صحنه های کوتاه و هم در هنگام چرخش ، چرخاندن و چرخاندن در سراسر جهان می خواند.

مایل مورالس در PS5 به همان اندازه قابل توجه است که به آن گوش می دهد. در حالی که من در درجه اول با استفاده از نوار صوتی تلویزیون خود بازی می کردم ، هنگام استفاده از هدفون PS5 3D Pulse ، استفاده مایلز مورالس از صدای سه بعدی را آزمایش کردم و متوجه شدم که این امر در لحظات کوچکتر بیشتر زنده می شود. یکبار راه خود را به سنترال پارک رساندم و با خیال راحت روی پل پریدم تا گله ای از پرندگان را در حوضچه یخ زده بترسانم ،

و هنگامی که آنها به آسمان شلیک کردند و در اطراف من تکان خوردند ، می توانستم بوق های عصبانی آنها را بشنوم که واقعاً در حال بلند شدن و احاطه شدن من هستند. بوق اتومبیل و مکالمات با حرکت موقعیت مایلز و حرکت دوربین در اطراف انجام می شود و می توانید صدای پرتابه های دشمن را در وسط نبرد بشنوید. همه چیز سرگرم کننده و جذاب است به عنوان اولین خروجی خوب با این فناوری جدید فانتزی PS5 ،

اما لزوما ضروری نیست. اگر با بلندگوهای تلویزیون ، نوار صوتی یا سایر تنظیمات بازی می کنید ، هنوز هم عالی است. و حتی در خارج از منظره صوتی شهر ، نمره فوق العاده ، رانندگی و آهنگهای مجاز دارای یک لذت انرژی بخش هستند – لطفاً من این موسیقی متن را در وینیل ASAP دوست دارم ، لطفاً.

و این همه یک شهر جهان باز است و تقریباً هیچ بار بار ندارد پس از راه اندازی مایلز مورالس. Fast-travel برای انیمیشن بارگذاری مترو خنده دار مانند ماجراجویی پیتر وقت ندارد و تغییر مکان بین مکان های داخلی برای انجام ماموریت های داستانی به منظور کاهش صحنه های بازی به لطف SSD SSD PS5 تقریباً آنی است.

حکم

مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس ممکن است به اندازه محتوای اصلی اش پر از محتوا نباشد ، اما به عنوان یک داستان اساسی در دنیای اسپایدی Insomniac برجسته می شود. این بازی جایگاه خود را به عنوان یک پیگیری فوق العاده بدست می آورد و داستانی فوق العاده مخصوص مایلز را بیان می کند در حالی که اصول اولیه بازی را با حرکات و دشمنان متمایز بهبود می بخشد. و این یک راه عالی برای شکستن PlayStation 5 جدید شما است.

به نظر می رسد دیدنی است ، سریع بارگذاری می شود و از کنترلر DualSense ، صدای جهت دار و موارد دیگر لذت می برد. اما صرف نظر از اینکه در چه نسلی بازی می کنید ، این یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی است که تا به حال ساخته شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم درباره الی | نقد فیلم بچه های آسمان | فیلم کاپیتان آمریکا ۴ | نکات SEO برای کارآفرینان تجارت الکترونیک | چگونه هانس زیمر موسیقی متن بتمن را ساخت | نقاشی رویا از پیکاسو | تمپو چیست ؟ از تمپو در موسیقی چگونه استفاده می شود؟ | آموزش عکاسی از کودکان | کتاب عقاید یک دلقک | نو‌آم چامسکی |

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 3 =