صفحه اصلی > ورزش و بازی : تاریخ انتشار Forza Horizon 5 ، تریلرها ، ویژگی ها و هر آنچه که می دانیم
ads

تاریخ انتشار Forza Horizon 5 ، تریلرها ، ویژگی ها و هر آنچه که می دانیم

Forza Horizon 5

تاریخ انتشار Forza Horizon 5 ، تریلرها ، ویژگی ها و هر آنچه که می دانیم : 

بازی Forza Horizon 5 به طور رسمی در راه است و برای بازی آن تنها چند ماه دیگر باید صبر کنید.

سیمرغ مسابقه ای برای آخرین حضور خود به سمت تفریحی “معتبر” در مکزیک حرکت می کند و بزرگترین محیطهای جهان باز تا به امروز را به رخ خواهد کشید. با عبور از لاستیک سریعترین و زیباترین اتومبیل های جهان ، منتظر عبور از جنگل ها ، بیابان ها ، شهرهای وسیع و ویرانه های باستانی باشید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی در ماه نوامبر ، ما از طریق تریلرها ، مصاحبه ها و ویژگی های پشت صحنه بیشتر در مورد آن می آموزیم ، و همه ما را در مورد ویژگی های جدید مانند ردیابی اشعه صوتی و یک سیستم آب و هوایی فوق العاده پویا بینش می دهد. با توجه به آنچه تا کنون دیده ایم ، Forza Horizon 5 به نظر می رسد بهترین نسخه این سری و یک ویترین هیجان انگیز برای قدرت Xbox Series X باشد. نه تنها به عنوان عنوان Xbox ، بلکه on Game Pass در روز اول

در زیر ، ما همه چیزهایی که در مورد Forza Horizon 5 تا کنون می دانیم ، از جمله تاریخ انتشار ، قیمت ، سازگاری و ویژگی های جدید را جمع بندی می کنیم.

سر اصل مطلب

آن چیست؟ پنجمین ورودی در مجموعه افق باز جهان Forza
کی بیرون است؟ 9 نوامبر 2021 (دسترسی زود هنگام 5 نوامبر 2021)
سازگاری؟ Xbox Series X ، Xbox Series S و PC

تاریخ انتشار ، قیمت و سازگاری

بازی Forza Horizon 5 قرار است در تاریخ 9 نوامبر 2021 برای Xbox Series X ، Xbox Series S و PC منتشر شود و این اولین بازی این فرنچایز است که به طور انحصاری به کنسول های نسل بعدی می رود. دارندگان نسخه Premium از 5 نوامبر 2021 دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

نسخه استاندارد 59.99 دلار / 54.99 پوند (حدود 75 دلار استرالیا) در زمان عرضه هزینه خواهد داشت ، نسخه Deluxe – که شامل Car Pass می شود – کمی گرانتر 79.99 دلار / 69.99 پوند (حدود 100 دلار استرالیا) است. نسخه Premium 99.99 دلار / 84.99 پوند (حدود 130 دلار استرالیا) هزینه خواهد داشت ، بسته نرم افزاری افزونه های اضافی-جداگانه به عنوان یک بسته ارتقاء برای نسخه های مذکور فروخته می شود-قیمت 49.99 دلار / 39.99 پوند (حدود 65 دلار استرالیا).

Forza Horizon 5 همچنین روز اول در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود که هزینه آن 9.99 دلار / 7.99 پوند / 10.95 دلار استرالیا در ماه است.

تنظیمات و ویژگی های جدید

Forza Horizon 5 بار دیگر توسط Playground Games توسعه داده می شود – استودیویی که در رأس هر چهار نسخه قبلی این مجموعه قرار دارد – و محیط انگلیسی قبلی خود را با نسخه خیالی مکزیک عوض می کند.

Playground می گوید این منطقه جدید بزرگترین و متنوع ترین جهان باز است که تا به حال در بازی Forza Horizon قابل بازی است ، با مجموع 11 زیستگاه از جنگل تا بیابان. این محیط ها همچنین دارای مکانیک آب و هوایی پویایی هستند که برای اولین بار در Forza Horizon 4 معرفی شد ، که می تواند شما را ناگهان درگیر طوفان رعد و برق کند و از تپه های شنی سوزان دور می شوید. تفاوت در مقایسه با بازی Forza Horizon 4 در این است که هر بیوم در فصل های بازی متفاوت تغییر می کند و هر بیوم دارای آب و هوای پویای متمایز خود است.

در مورد ویژگی های جدید فراتر از تنظیمات آن ، Forza Horizon 5 در حال ترکیب فرمول مسابقه آزمایش شده است. برای اولین بار ، این حق رای دادن یک “کمپین عمیق و با ارزش” را تحت عنوان “داستان افق” (Horizon Story) معرفی می کند ، جایی که بازیکنان با شخصیت های جدید ملاقات می کنند و نتیجه ماموریت های خود را مشخص می کنند. انتظار یک روایت در سطح Uncharted را نداشته باشید ، اما هیجان انگیز است که ببینیم توسعه دهنده بازی قایق (یا ماشین؟) را با جدیدترین ورود خود در این سری به بیرون رانده است.

مایک براون ، طراح اصلی بازی Forza Horizon 5 در گفتگو با Eurogamer ، در مورد تصمیم برای معرفی ماموریت های مشابه کمپین در بازی گفت: “آنها به ما فرصتی می دهند تا بسیاری از چیزهای واقعاً هیجان انگیز بازی را ارائه دهیم. یک تجربه سرپرستی و داستان محور “، او گفت.

“بسیاری از این موارد می توانند و به صورت طبیعی در گشت و گذار آزاد اتفاق می افتند ، در حالی که در حال کاوش هستید ، اما این روش بیشتری را برای انجام این کار به ارمغان می آورد. در پایان هر اعزامی ، شما یک سایت جدید جشنواره Horizon باز می کنید ، و با آن بارهای زیادی از مسابقات جدید باز می شود. “

نقد و بررسی بازی Rainbow Six Extraction
بیشتر بخوانید

همچنین Forza LINC ، یک دستیار هوش مصنوعی جدید که وضعیت شما ، افرادی را که به صورت آنلاین ملاقات می کنید و به شما کمک می کند تا با هم بازی کنند ، و همچنین Horizon Arcade ، که در آن بازیکنان به صورت مشارکتی در سراسر نقشه سفر می کنند ، اضافه می شود تا در چالش ها و مینی های مختلف شرکت کنند. بازی ها.

EventLab نیز جدید است و به بازیکنان اجازه می دهد تا مسابقات ، حالت ها و تجربیات خود را ایجاد کنند. ما هنوز مقیاس این ابزار ساختمانی را نمی دانیم ، اما در E3 ما نگاهی اجمالی به دویدن بولینگ ، پرش های غول پیکر و طرفداران بزرگ که خودروها را به هوا می اندازیم ، انداختیم.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

توسعه دهنده می گوید: در مورد بهبود بازی های اجتماعی و مسابقات PvP ، Horizon Tour و Horizon Open پرش و خروج از حالت های مختلف با سایر بازیکنان در سراسر جهان را آسان تر می کند. در حالت رویال بازی Forza Horizon 4 نیز – که Eliminator نامیده می شود – بهبود یافته است ، جایی که بازیکنان به صورت آنلاین با دیگران مسابقه می دهند ، سعی می کنند با پیش قدم شدن از اخراج جلوگیری کنند.

سفارشی سازی هم برای خودروها و هم برای مدل های کاراکتر تجدید نظر شده است و هزاران ارتقاء بصری و عملکردی بیشتر در اختیار بازیکنان در هنگام عرضه قرار گرفته است. در حال حاضر ، ما مجموعه دقیقی از خودروهای قابل بازی در بازی را نمی دانیم ، اگرچه در تریلر فاش شده باگی ساحلی ، مسابقه دهنده های خارج از جاده و البته ابرخودروها را مشاهده کردیم.

بیوم ها

همانطور که قبلاً گفتیم ، نقشه مکزیک Forza Horizon 5 از 11 بیوم متمایز تشکیل شده است که هریک تجربه رانندگی متفاوتی را ارائه می دهد – همچنین فصول محلی و شرایط آب و هوایی. در اینجا بیومهایی که می توانید انتظار داشته باشید آورده شده است:

صحرای زنده

صحرای زنده دارای یک بیابان کاکتوس غول پیکر است که پر از سگواروهای بلند است ، همچنین سازندهای سنگی و شمع هایی که منحصر به فرد در این منطقه هستند. علاوه بر این ، این بیوم پر از شاخ و برگ است و گلهای وحشی در فصول خاصی ظاهر می شوند.

صحرای شنی

صحرای شنی دارای تپه های شنی با ماسه مخملی صاف و ابریشمی است. ظاهراً این بیوم دارای بسیاری از جاده های طولانی و مستقیم است که برای آزمایش سرعت واقعی ماشین شما بسیار مناسب خواهد بود.

ساحل سنگی

ساحل راکی چشم اندازی عالی از اقیانوس و در نتیجه چشم انداز فوق العاده ای از غروب و طلوع خورشید را ارائه می دهد. این بیوم همچنین دارای طاق کابو سان لوکاس ، یک سازه صخره ای و همچنین زمین گلف است.

زمین کشاورزی

به نظر می رسد که زمین کشاورزی بسیاری از محصولات بومی مکزیک را به نمایش بگذارد. این زیستگاه از گیاهان سرسبز ، درختان میوه بار و رودخانه های وسیع (اما کم عمق) تشکیل شده است. در صورت تمایل حتی می توانید راه خود را از طریق نرده ها بکشید.

تپه های خشک

زیستگاه Arid Hills در نزدیکی منطقه مزرعه قرار دارد و دارای علف های خشک در تپه های نورد است – فقط مراقب درختان متراکم و کاکتوس های گلابی خاردار باشید. اما جالب ترین جنبه این زیستگاه دریاچه ای است که در زمستان خشک می شود و به شما امکان می دهد به مسیرهایی که قبلاً در دسترس نبوده دسترسی پیدا کنید.

آتشفشان

آتشفشان به عنوان بلندترین قله در بازی Horizon تا به امروز – و برخی از بهترین چشم اندازها – عمل می کند. همچنین این فصل چشمگیرترین تغییر فصل را از بین تمام زیستگاه ها تجربه می کند و در زمستان پوشیده از برف می شود.

دره

بیوم کانیون تقریباً به صورت عمودی و مقیاس است. این زیستگاه مملو از سازندهای سنگی است که با نوارهای منحصر به فرد طرح شده اند. Canyon همچنین بهترین ویترین را برای صوت ردیابی اشعه Forza Horizon 5 به لطف صداهای ماشین که قادر به بیرون آمدن از دیوارها است ، ارائه می دهد.

جنگل

بیوم جنگل توانایی کاوش را ارائه می دهد ، شامل ویرانه ها ، معابد (بر اساس معابد واقعی مکزیک) و آبشارها برای بررسی. حتی یک خط هوایی متروکه وجود دارد که طبیعت آن را پس گرفته است تا آن را کشف کند.

مرداب

باتلاق در نزدیکی جنگل است و دارای درختان ریشه مانگرو (که می توانید آنها را از بین ببرید) در آبهای کم عمق خال خالی کرده است.

ساحل گرمسیری

بیوم ساحل گرمسیری در اصل مانند یک تفریحگاه مکزیکی است. این زیستگاه دارای درختان نخل ، سواحل سفید ، تختخواب ها ، کلبه ها و مرغ های دریایی است ، اما با شروع فصل طوفان کمی رویایی تر می شود.

نقد و بررسی بازی Lone Echo
بیشتر بخوانید

شهر شهری گواناخوآتو

Guanajuato زیستگاه شهری Forza Horizon 5 است ، پر از تاریخ ، رنگ و معماری استعماری اسپانیا. گواناخواتو نیز شهری چندلایه است که دارای تپه ها و تونل هایی است که خیابان های تنگ آن صدای ردیابی اشعه جدید را به نمایش می گذارد.

تریلر و گیم پلی

12 دقیقه تریلر گیم پلی

پس از افشای نقشه کامل Forza Horizon 5 ، YouTuber و خالق محتوای Forza Horizon ، Don Joewon Song ، دوازده دقیقه فیلم از گیم پلی را با کیفیت 4K بارگذاری کرده است و به هواداران نگاهی می اندازد که کاوش در بخش هایی از آن نقشه چگونه است. هنوز قسمت هایی از بازی وجود دارد که قبل از انتشار برطرف می شود و این موارد در فیلم ذکر شده است.

قسمت چهارم از نمایش Forza در یوتیوب ، Let’s ¡Go! ، به ما یک مسابقه کامل در Forza Horizon 5 را نشان می دهد ، و همچنین نحوه ترکیب 11 بیوم بازی به طور یکپارچه با یکدیگر. آن را در زیر بررسی کنید.

حتی تعجب می کنید که چگونه توسعه دهنده Playground Games صداهای صوتی ماشین را برای استفاده در بازی ضبط می کند؟ این فیلم پشت صحنه را ببینید و خودتان ببینید.

اعمال ارتقاء در ماشین شما نحوه تغییر صدا را تغییر می دهد و Playground Games پیش نمایشی از ظاهر آن (و مهمتر از همه صدا) را در زیر ارائه کرده است:

آیا می خواهید به آسمان و آب و هوای چشمگیر Forza Horizon 5 نگاهی بیندازید؟ سپس می توانید قسمت 2 Forza Horizon Let’s Go را در زیر مشاهده کنید. حتی به شما یکی از جلوه های جدید آب و هوا را می دهد: طوفان های گرد و غبار.

پس از اینکه یک تریلر اولیه سینمایی عنوان و تنظیمات بازی را فاش کرد ، در رویداد ویترین ایکس باکس E3 با تریلر گیم پلی دقیق تری آشنا شدیم – و پسر ، آیا این ظاهر زیبایی دارد.

ما اولین نگاه خود را به Forza Horizon 5 در این تریلر رسمی انداختیم ، “تمام فیلم های 4K درون بازی” نشان می دهد که چقدر می توان انتظار داشت که ظاهر خوبی داشته باشد.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

اخبار و به روز رسانی Forza Horizon 5

نقشه کامل فاش شد

Playground Games نقشه کاملی از Forza Horizon 5 را منتشر کرده است که تصویری را در حساب توییتر خود ارسال می کند. به جرات می توان گفت نقشه بزرگ است (در واقع بزرگترین و متنوع ترین مجموعه است) اما تصویر فقط نشان می دهد که تابستان چگونه خواهد بود و فصل های دیگر شرایط متفاوتی را در مکان های مختلف به ارمغان می آورد که قابل کشف خواهد بود. در سراسر مکزیک ما از بزرگراهی که از پایین سمت چپ نقشه به بالا سمت راست امتداد دارد بسیار هیجان زده هستیم. طولانی ترین در این سری است

انتشار Xbox One مانعی برای آن ایجاد نمی کند

بازیکنان نگران این نباشند که توسعه Xbox One به هر نحوی بازی های Playground را در استفاده از نسل بعدی Xbox Series X به تاخیر انداخته است. مایک براون به TechRadar اطمینان داد که “ما یک توسعه دهنده چند پلتفرم بوده ایم برای مدتی “و بنابراین” قبلاً برای ساختن بازی ای استفاده شده است که بتواند در انواع مختلف مشخصات سیستم کار کند. “

براون به ما گفت: “سری X [نسخه] ، فوق العاده به نظر می رسد ،” قدرتی که به ما می دهد تا بتوانیم جزئیات زیادی را در هر صحنه جمع آوری کنیم ، و حتی آن دارایی هایی را که بسیار متراکم هستند اما در اختیار داریم. فقط تا اینجا کار کردن این به شما امکان می دهد این صحنه ها را ایجاد کنید که فقط واقعی به نظر می رسند ، و به نوعی حسی از بازی های ویدیویی ندارند. صادقانه بگویم ، کار بر روی آن کنسول ها واقعاً هیجان انگیز بود. “

چرا مکزیک بهترین محیط برای “بزرگترین بازی Horizon تا کنون” است

بازی های زمین بازی جاه طلبی های بزرگی برای بازی Forza Horizon 5 دارند ، مایک براون ، مدیر خلاق ، به ما می گوید: “این بار ، ما از ابتدا می دانستیم که می خواهیم بزرگترین بازی Horizon را بسازیم.” همین امر باعث شد تا Playground به عنوان محیط بازی در مکزیک مستقر شود ، زیرا براون می گوید “گستردگی بسیار زیاد این کشور و انواع مختلف بیوم های موجود در آن” و همچنین فرهنگ آن “یک گزینه باورنکردنی” است.

یک سال بیشتر در توسعه به تیم در جهت ایجاد نقشه بزرگ کمک کرد و آنها از آن زمان “برای سرمایه گذاری بزرگ در ابزارهای فناوری و بارهای مختلف بازی” استفاده کردند ، زیرا ایجاد بزرگترین نقشه Horizon به ملاحظات فنی زیادی نیاز دارد. به ما می دانیم که بازی دارای نقشه ای متنوع است که شامل 11 بیوم می شود که Playground برای ترکیب “به طور طبیعی با یکدیگر” تلاش کرده است ، به طوری که وقتی بازیکنان به ارتفاعات آتشفشان بازی می رسند ، “تقریباً در سراسر زمین می بینند. نقشه کامل “

نقد و بررسی بازی Unravel
بیشتر بخوانید

یک نقشه بزرگ باز خوب به نظر می رسد ، اما برخی از امکانات گیم پلی جدید را نیز اضافه می کند. به گفته براون ، بیوم های بیابانی مکزیک “فضایی برای داشتن جاده های وسیع و طولانی دارد که به اتومبیل ها اجازه می دهد تا با سرعت باورنکردنی حرکت کنند” (“به اندازه کافی 300 مایل در ساعت”) ، و به بازیکنان اجازه می دهد “پاهای خود را به گونه ای دراز کنند”. نقشه بریتانیا Forza Horizon 4 اینطور نبود.

بیوم ها تنوع جغرافیایی را به ارمغان می آورند

Playground Games قبلاً توضیح داده است که چگونه 11 بیوم های Forza Horizon 5 (همه در بالا توضیح داده شده است) از نظر ارائه انواع مختلف آب و هوا عالی خواهند بود ، اما آنها بیش از این ارائه می دهند.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Don Arceta ، مدیر هنری بازی ، در گفتگو با TechRadar ، به ما گفت که تنوع بیوم ها باعث می شود بازیکنان “با سطوح مختلف رانندگی برخورد کنند … آسفالت های مختلف در هر بیوم منحصر به فرد است.”

در اطراف آتشفشان بازی ، به عنوان مثال ، “بلندترین قله در بازی Horizon تا به امروز” ، زمین بیشتر ترک خورده است. اما وقتی بازیکنان از جنگل عبور می کنند ، متوجه می شوند که این منطقه متراکم ، مملو ، مرطوب و مرطوب با “یک تن رودخانه ها و آبشارها و دریاچه ها” است ، که به بازیکنان در مورد “سفارشی کردن ماشین هنگام انتخاب ماشین خود” ملاحظات بیشتری می دهد. ماشین برای آن مسابقات “

پویاترین سیستم آب و هوایی تاکنون

Forza Horizon 5 بر اساس سیستم آب و هوایی Forza Horizon 4 ساخته شده و آن را پویاتر از همیشه می کند. در حالی که در Forza Horizon 4 ، آب و هوا تغییر می کند اما جهانی است ، در Forza Horizon 5 شرایط آب و هوایی متفاوتی در قسمت های مختلف نقشه وجود خواهد داشت.

نقشه مکزیک بازی به 11 بیوم تقسیم می شود که هر کدام به طور منحصر به فرد تحت تأثیر فصل ها قرار می گیرند. به عنوان مثال ، در فصل بهار ، اگر در جنگل باشید ، ممکن است طوفان های گرمسیری را تجربه کنید ، اما فقط در بیابان باران خفیف را تجربه خواهید کرد. این آب و هوای فصلی همچنین به این معنی است که در فصول خشک می توانید مناطقی را که قبلاً در فصل مرطوب غیرقابل دسترسی بوده است ، کاوش کنید.

مایک براون ، کارگردان خلاق در گفتگو با IGN توضیح داد که چگونه بازی از تنوع محیط و “فصلی جالب تر در مقایسه با انگلستان” برای نشان دادن پیشرفت های سیستم آب و هوایی استفاده خواهد کرد.

براون گفت: “من فکر می کنم انگلستان ، مطمئناً برای افرادی که در آب و هوای معتدل زندگی می کنند ، بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان را به وضوح بیان کرده است ،” مکزیک ، کشوری که تغییرات ارتفاعی زیادی دارد و بدیهی است کشوری بسیار بزرگ است. فصلی متفاوتی در مناطق مختلف دارد ، که ما سعی کرده ایم تا آنجا که ممکن است دوباره ایجاد کنیم. “

براون گفت: “این سناریوهای فوق العاده ای را ایجاد می کند که در آن می توانید برف را در بالای آتشفشان قرار دهید و می توانید به آنجا بروید و حتی می توانید در آنجا کولاک ایجاد کنید ، در حالی که دقیقاً در سواحل پایین می تواند داغ باشد.” “هنوز چهار فصل است – شما هنوز هم تغییر فصلی را خواهید دید – اما به روش های مختلف بر روی بیوم های مختلف تأثیر می گذارد.

در فصل خشک طوفان های گرد و غبار را تجربه می کنید ، در فصل طوفان ، که پاییز است ، طوفان های گرمسیری دریافت می کنید. بنابراین این رویدادهای بزرگ و عظیم آب و هوایی وجود دارد که می تواند بر اساس فصل شما اتفاق بیفتد. هر دوی آنها واقعاً پویا هستند. آنها واقعاً تأثیر زیادی بر تجربه رانندگی دارند. “

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

دو جلوه هوا جدید

صحبت از آن سیستم آب و هوا – Forza Horizon 5 دو جلوه هوا جدید خواهد داشت. با توجه به قسمت 2 از سری Forza Horizon Let’s Go ، طوفان های گرمسیری و طوفان های گرد و غبار معرفی می شوند. حتی می توانید طوفان را تعقیب کنید.

Don Arceta ، مدیر هنری گفت: “تعقیب طوفان در برنامه ما هنگام شروع پروژه چیز مهمی بود.” با این حساب ، شما قادر خواهید بود این طوفان های جدید را از راه دور مشاهده کرده و به آنها نزدیک شوید. هرچند آنها همیشه در آنجا نخواهند بود-آنها فصلی هستند بنابراین طوفان های گرمسیری را از ماه ژوئن تا اواخر نوامبر خواهید دید ، در حالی که طوفان های گرد و غبار در فصل خشک از اواسط اکتبر تا آوریل ظاهر می شوند.

نقد و بررسی بازی Jurassic World Evolution 2
بیشتر بخوانید

Forza Horizon 5 در ایکس باکس سری X و سری S بهترین صدا را خواهد داشت
طبق اعلام Playground Games ، Forza Horizon 5 در Xbox Series X و Xbox Series S بهتر به نظر می رسد. کنسول های جدید قفل فشرده سازی جدیدی را باز می کنند که به شما امکان می دهد صدای بسیار وفاداری بیشتری داشته باشید ، به این معنی که هر جنبه ای از بازی در Xbox Series X و Xbox Series S ، از جمله صداهای ماشین ، موسیقی و حتی دیالوگ ، “تمیزتر و تصفیه شده تر” به نظر می رسد.

Forza Horizon 5 از صدای ردیابی اشعه استفاده می کند
به نظر می رسد که Forza Horizon 5 از ردیابی اشعه برای تأثیرگذاری بر صوت بازی ، که در سراسر جهان استفاده می شود ، استفاده کند. این بازی مسیرهای صوتی با اشعه را ارسال می کند که می تواند دیوارها ، ساختمانها و سقف را نیز تشخیص دهد. این به این معنی است که صدای موتور موتور خودروی شما از ساختمانهای اطراف شما بلند می شود و بسته به محیط تغییر می کند.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Fraser Strachan ، طراح صوتی اصلی Forza Horizon 5 گفت: “به محض روشن کردن آن ، جهان را به واقعیت تبدیل کرد. این باعث شد جهان واقعاً زنده به نظر برسد. اگر با صدای فضایی ، مانند Dolby Atmos با هدفون خود گوش می دهید ، می توانید صدای بلند شدن خودروی خود را از پشت بام نیز بشنوید. “

Don Arceta در گفتگو با TechRadar گفت که زیستگاه بازی Canyon “مکانی عالی است که صوت ردیابی اشعه ما را پخش می کند. هنگامی که آن را در پایین تیراندازی می کنید ، همه صداهای ماشین شما از دیوارها بلند می شود و بله ، این بسیار عالی.”

این ویژگی همچنین با استفاده از حالت انسداد حالت چند نفره خواهد بود ، زیرا بازی می تواند مکان هر خودرو را نسبت به ماشین شما تشخیص دهد. به عنوان مثال ، اگر خودرویی پشت ساختمان است ، می دانید که مستقیماً به آنجا نروید زیرا موتور آنها خفه می شود. این بدان معناست که می توانید به جای آن ، قطع آنها را انتخاب کنید ، زیرا مکان آنها بیشتر خواهد بود.

ارتقاء شنیدنی هنگام ارتقاء صدای خودروهای شما را تغییر می دهد
Forza Horizon 5 اولین بازی در این سری است که هنگام اعمال ارتقاء جدید ، صدای خودروها را تغییر می دهد. اگر به روزرسانی هایی مانند توربو و سوپرشارژر را اضافه کنید ، به طرز محسوسی بر صدای تلفن خودرو شما تأثیر می گذارد ، که مدتی است از ویژگی های بسیار مورد نیاز جامعه است.

“کمپین عمیق و با ارزش”

Playground Games در یک پست وبلاگی تأیید کرده است که Forza Horizon 5 یک “کمپین عمیق و پر سود” خواهد داشت که در آن بازیکنان “با شخصیت های جدید ملاقات می کنند و نتیجه مأموریت های Horizon Story خود را مشخص می کنند” ، “در سراسر نقشه ، مبارزه می کنند” عناصری در صدها ماشین بزرگ جهان. “

الزامات رایانه شخصی

برای کسانی که به دنبال بازی Forza Horizon 5 بر روی رایانه هستند ، سیستم مورد نیاز در حال حاضر در Steam فعال است ، اگرچه خیلی سخت نیست ، بنابراین بازی باید در اکثر سخت افزارها خوب اجرا شود (شما به 80 گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک خود نیاز دارید و 8 گیگابایت رم ، اساساً).

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

ساخته شده برای Xbox Series X/S

Forza Horizon 5 در پلتفرم های Xbox ، از جمله Xbox One منتشر می شود ، اما به نظر می رسد که واقعاً قدرت آخرین کنسول های مایکروسافت ، Xbox Series X/S را به نمایش بگذارد.

صفحه رسمی بازی وعده “زمان بارگذاری بی نظیر ، تصاویر و پاسخگویی” را با 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در Xbox Series X. پشتیبانی می کند. سری S از 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند و حالت عملکرد 60 فریم بر ثانیه برای هر دو کنسول در دسترس است. اگرچه ردیابی اشعه بصری در Xbox Series X پشتیبانی می شود ، اما فقط در حالت مشاهده وسیله نقلیه Forzavista بازی ظاهر می شود.

پایان مقاله تاریخ انتشار Forza Horizon 5 ، تریلرها ، ویژگی ها و هر آنچه که می دانیم

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم سانست بلوار | آلفرد هیچکاک | انیمیشن رایا و آخرین اژدها | سبک موسیقی ارکسترال | ۷ نکته برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی | سبک معماری استعماری اسپانیا چیست؟ | ۵ عنصر کلیدی طراحی | بهترین فیلم های سیدنی لومت | ادیت تصویر به صورت پاییزه در فتوشاپ | آموزش نحوه قالب بندی فیلمنامه : راهنمای گام به گام | آینده ربات ها |

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 1 =