صفحه اصلی > هنر و سرگرمی : 10 نکته برای راه اندازی کانال YouTube
ads

10 نکته برای راه اندازی کانال YouTube

YouTube

10 نکته برای راه اندازی کانال YouTube : 

با افزایش روزافزون فرهنگ وبلاگ نویسی ویدئویی ، برای هر فرد بالغی که از فن آوری برخوردار است کاملاً قابل درک است که ایده راه اندازی یک کانال YouTube را فریب دهد. پس از همه ، این یک سرگرمی سرگرم کننده و تعاملی است که می تواند شما را به یک شخصیت آنلاین محبوب تبدیل کند – با مزیت اضافی کمک به شما در ملاقات با افراد جدید ، دریافت کالاهای رایگان از شرکت ها و البته درآمد بسیار چشمگیر.

اما اگر می خواهید تعداد فالوورها به طور مداوم افزایش یابد یا حداقل محتوای شایسته ای را که تعداد بازدیدها و پسندهای زیادی را دریافت می کند ، منتشر کنید ، باید بیش از آنکه عضو مشارکت کننده ای در یوتیوب شوید ، کاری انجام دهید. در اینجا چند نکته مفید برای اطمینان از حداکثر استفاده شما از دنیای وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا وجود دارد.

YouTube

چگونه کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنیم

راه اندازی یک کانال YouTube جدید ساده است. اگر قبلاً یک حساب Gmail دارید ، که به شما امکان می دهد کانال جدید خود را با آدرس ایمیل خود مرتبط کنید ، به شما کمک می کند.

1.وارد یوتیوب شوید

2.روی تصویر خود در گوشه بالا سمت راست (نسخه دسکتاپ) کلیک کنید

3.”ایجاد کانال” را انتخاب کنید

4.تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از نام مرتبط با آدرس ایمیل خود استفاده کنید یا یک نام سفارشی برای کانال خود ایجاد کنید

5.جزئیات را به بخش “درباره” اضافه کنید

6.ظاهر کانال خود را با عکس روی جلد و عکس نمایه سفارشی کنید

7.اولین ویدیوی خود را بارگذاری کنید

8.لیست پخش اضافه کنید ، مشخصات خود را با جزئیات بیشتر پر کنید و به سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید

نکاتی برای شروع یک کانال موفق YouTube به عنوان یک مبتدی در 2021:

اکنون که حساب Youtube شما راه اندازی شده است ، وقت آن است که پایه و اساس ایجاد یک کانال موفق را ایجاد کنید. به عنوان یک مبتدی ، درک این مراحل مهم است ، در غیر این صورت می توانید زمان و پول زیادی را هدر دهید.

بهترین تجهیزات را پیدا کنید

داشتن صوتی واضح و ویدئویی واضح در همه فیلم های شما می تواند شما را از بسیاری از یوتیوب های دیگر متمایز کند. ما خرید تجهیزات مناسب را از همان ابتدا اولین گام برای راه اندازی یک حرفه موفق در یوتیوب می دانیم.

بهترین تجهیزات صوتی و تصویری برای راه اندازی کانال یوتیوب چیست؟

استفاده از تلفن هوشمند شما مطمئناً یک راه قابل قبول برای ضبط فیلم است ، اما اگر می خواهید بینندگان از محتوای شما لذت ببرند ، واقعاً به سرمایه گذاری روی تجهیزات مناسب کمک می کند. اکثر کاربران یوتیوب از دوربین های DSLR یا دوربین بدون آینه به همراه سایر لوازم جانبی ضروری برای فیلمبرداری مانند سه پایه ، لنز و روشنایی استودیو استفاده می کنند. برای کسانی که معمولاً در حال حرکت وبلاگ می نویسند ، یک دوربین بدون آینه یا اکشن و یک مونوپاد خوب یا تثبیت کننده گیمبال دستی از لوازم اصلی چرخ دنده هستند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که یک دوربین vlogging خوب همه چیز نیست. اگر از موارد دیگر مانند کیفیت صدا و نور پردازی غافل شوید ، بینندگان همچنان ممکن است بعد از چند ثانیه اول علاقه خود را به فیلم های شما از دست بدهند و به هیچ عنوان مشترک شما نشوند.

نحوه استفاده از TikTok برای افزایش ترافیک در اینستاگرام
بیشتر بخوانید

روی یک میکروفون خوب که می توانید روی دوربین خود نصب کنید سرمایه گذاری کنید. در عین حال ، شرایط ضبط خود را در نظر بگیرید و عادت کنید که بررسی کنید آیا صدای شما به اندازه کافی واضح است تا بینندگان شما آن را درک کنند.

برای بهترین نتایج ، از میکروفون تفنگ ساچمه ای استفاده کنید که بیشتر برای شنیدن صدا از جلو طراحی شده است تا نویز از کناره ها و پشت میکروفون لغو شود.

برخی از وبلاگ نویس ها حتی می توانند روی چندین میکروفون برای شرایط ضبط مختلف سرمایه گذاری کنند – ممکن است برای ضبط ویدئوهای تناسب اندام یا هر نوع ویدئوی دیگری که به دور بودن شما نیاز دارد ، از یک میکروفون کم حجم (میکروفون های کوچکی که می توانید به پیراهن خود بچسبانید) نیاز داشته باشید.

دور از دوربین یا میکروفون کندانسور خوب (یا هر میکروفنی که معمولاً برای پادکست استفاده می شود) که به شما امکان می دهد صدای واضح را انجام دهید.

با نرم افزار ویرایش ساده شروع کنید

فقط به این دلیل که شما در حال ایجاد فیلم هستید به این معنی نیست که برای ویرایش محتوای خود به نرم افزار پیشرفته (مانند Final Cut Pro) نیاز دارید. این برنامه های نرم افزاری لزوماً محتوای شما را بهبود نمی بخشند ، به خصوص اگر در چند هفته اول با آن به سختی دست و پنجه نرم می کنید.

اگر در ویرایش ویدیو تازه کار هستید ، بهتر است با برنامه های ساده مانند Windows Movie Maker یا Apple iMovie کار کنید. اینها بسیار کاربر پسند هستند و به راحتی قابل بارگیری هستند (به صورت رایگان) ، اگر قبلاً آنها را در رایانه خود ندارید.

YouTube

نکاتی برای ایجاد محتوای عالی

محتوای خود را برنامه ریزی کنید

حتی قبل از راه اندازی یک کانال YouTube ، احتمالاً در مورد نوع محتوای ویدیویی که می خواهید نمایش دهید تصمیم گرفته اید. بهترین راه برای افزایش بازدیدکنندگان و جذب فالوور این است که محتوای خود را جذاب و جذاب نگه دارید. هرچه افراد بتوانند بیشتر با آن ارتباط برقرار کنند ، بیشتر می خواهند روی آن کلیک کنند و تا انتها تماشا کنند.

همچنین اگر تم دارید به موضوع خود پایبند باشید. به عنوان مثال ، بسیاری از کاربران یوتیوب موفق کانال هایی را برای سفر ، آموزش ها یا زندگی روزمره خود اختصاص داده اند. بینندگان دوست دارند در بین افرادی که تماشا می کنند به صورت جانشینانه زندگی کنند ، بنابراین به آنها اطلاع دهید که چه انتظاری می توانند داشته باشند و مطالب جالبی را که می توانند از آنها لذت ببرند ارائه دهند.

به دنبال الهام باشید

با پیشروی ، تهیه محتوای جدید و جدید که با هیاهوی چند ویدیوی اول شما مطابقت داشته باشد ، ممکن است چالش برانگیزتر باشد. اما نگران نباشید – حتی هنرمندان مشهور یوتیوب هر چند وقت یکبار یک چیز را تجربه می کنند. راز این است که در همه جا به دنبال الهام باشید – حتی زمانی که بیرون هستید و در حال ضبط هستید. ایده های خود را فهرست کنید ویدئوهای دیگر را ببینید و ایده های آنها را بسازید تا آنها را متعلق به خود کنید.

نحوه استفاده از رینگ لایت برای عکاسی پرتره
بیشتر بخوانید

از مقایسه خود با دیگران بپرهیزید و روی کانال خود تمرکز کنید. تا زمانی که مفاهیمی را که می خواهید دوست داشته باشید و از آنها لذت ببرید ، بینندگان شما صداقت و عشق شما را نسبت به هنر شما احساس خواهند کرد و این به جلب توجه آنها کمک می کند. در حالی که در آن هستید ، از هر فرصتی برای بهبود و پیشرفت در زمینه های دیگر استفاده کنید. سایر تکنیک های فیلمبرداری دوربین ، سبک های ویرایش و رویکردهای ارائه خود را کاوش کنید.

نکاتی برای یافتن ایده برای محتوای خود

برخی از مطالب پربیننده و مورد تقدیر ، به سوالات مشترک همه ما پاسخ می دهد. در مورد موضوعاتی که می خواهید در مورد آنها بیاموزید فکر کنید و سپس ساخت فیلم برای کمک به دیگران که احتمالاً در مورد موارد مشابه فکر کرده اند را در نظر بگیرید. ویدئوهای “چگونه باید” یکی از پربازدیدترین مطالب در YouTube هستند. چه چیزی می توانید به بینندگان خود بیاموزید؟

هر ثانیه را حساب کنید

به همان اندازه مهم است که محتوای با کیفیت تولید کنید و هر چیزی را که فکر می کنید در بهبود ویدئوهای شما کمک نمی کند حذف کنید. این بدان معناست که شما باید با گیره هایی که در برش نهایی قرار می دهید گزینشی عمل کنید. فقط بهترین عکس های خود را انتخاب کنید (و لحظات هوای ناپدید شده را برش دهید) تا بینندگان شما در کل ویدیوی خود علاقه مند و درگیر شوند.

هنگامی که تعداد بیشتری از مخاطبان را جمع آوری کردید ، ممکن است آزادی بیشتری برای قرار دادن تعدادی از آن عکسهای هنری (یا بی معنی) داشته باشید ، اما همیشه به یاد داشته باشید که مانند بیننده فکر کنید و آنچه را که می خواهید ببینید ایجاد کنید.

YouTube

نحوه بازاریابی کانال یوتیوب خود

راه اندازی و بارگذاری اولین ویدئوهای خود تنها یک شروع است. مورد بعدی بازاریابی کانال شماست تا بتوانید یک حساب YouTube زیر و متعاقباً موفق ایجاد کنید.

ویدئوهای خود را برای جستجو و SEO بهینه کنید

راز دیگر برای دیده شدن بیشتر ویدیوهای شما بهینه سازی محتوای شما برای کمک به رتبه بندی آن در YouTube است. به محض بارگذاری اولین ویدئوی خود ، یک عنوان خوب و توصیفی به آن بدهید که بینندگان احتمالاً آن را در نوار جستجو بنویسند – و مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی یا عبارت کلیدی خود را وارد کنید. به عنوان مثال ، عنوان “Hawaii Birthday Travel Vlog 2018” بسیار بهتر از “Hawaii Here We Go!”

همچنین ، مطمئن شوید که از برچسب های مرتبط استفاده می کنید که به قرار دادن ویدیوی شما در چندین دسته مرتبط کمک می کند. در صورت شک ، رقابت را محدود کنید و بررسی کنید که سایر ویدیوهای مشابه از چه برچسب هایی استفاده می کنند. سرانجام ، یک توصیف خوب با حداقل 200 کلمه بنویسید و کلمات کلیدی ، مترادف و تغییرات کلمات کلیدی موردنظر خود را وارد کنید. این امر نه تنها به بینندگان کمک می کند تا بفهمند دقیقاً ویدیوی شما درباره چه چیزی است ، بلکه به رتبه بندی فیلم شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو نیز کمک می کند.

معنی رنگ آبی تیره: مزایا، معایب آبی تیره در طراحی
بیشتر بخوانید

شبکه خود را با رسانه های اجتماعی بسازید

در حالی که لزوماً به عنوان یک سایت شبکه اجتماعی طبقه بندی نشده است ، YouTube فقط در ارتباط ، اشتراک گذاری و همکاری با سایر کاربران است. بنابراین ، برای موفقیت ، باید تلاش کنید تا شبکه خود را بسازید. این امر به ویژه در انجمن YouTube بسیار مهم است ، زیرا همکاری بین سازندگان در کمک به رشد کانال و جذب مشترکین جدید م effectiveثر بوده است ، زیرا به هر دو مشارکت کننده کمک می کند تا با مشترکان دیگر آشنا شوند.

با سایر سازندگان صحبت کنید ، دوستان پیدا کنید و از تماس با کاربران YouTube بزرگتر برای پرسیدن همکاری احتمالی نترسید. مطمئناً می تواند ترسناک باشد ، اما مگر اینکه تلاش کنید به جایی نخواهید رسید!

با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید

با گذشت زمان ، به تدریج پیروان خود را به دست خواهید آورد و نظرات بیشتری از طرفداران در مورد فیلم های خود دریافت خواهید کرد و در نهایت ، پیام هایی در حساب های شخصی رسانه های اجتماعی خود دریافت خواهید کرد – حتی اگر تصمیم به اشتراک پست الکترونیکی خود بگیرید ، حتی ممکن است برخی از نامه های طرفداران را دریافت کنید. جعبه تا آنجا که ممکن است ، برای برقراری ارتباط با بینندگان خود وقت بگذارید.

به یاد داشته باشید که حساب های رسانه های اجتماعی شما یک پسوند از کانال YouTube شما هستند ، بنابراین سعی کنید نکات مفیدی از زندگی خود را در پلتفرم های اجتماعی محبوب مانند Instagram ، Twitter و Snapchat به اشتراک بگذارید. همچنین مهم است که سعی کنید همه توییت ها ، نظرات و هر پیام دیگری که دریافت می کنید (تا جایی که می توانید) را بخوانید و به آنها پاسخ دهید.

چنین تعاملاتی مهم است زیرا به مشترکان شما کمک می کند تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، بعلاوه می تواند به شما در ایجاد احساس اجتماع و رفاقت آنلاین در جامعه کوچک خود کمک کند. این که محتوای شما را دوست داشته باشند کافی نیست – آنها باید از شما و تجربه کلی آنها از کانال شما نیز خوششان بیاید.

تعامل با بینندگان نیز می تواند به شما کمک کند تا از ایده های محتوای جدید الهام بگیرید. و حداقل ، این باعث می شود که شما را تشویق کند با وجود دشواری های رشد و پایداری کانال ، ادامه دهید.

همه نظرات منفی را نادیده بگیرید

مهم نیست که کانال شما چقدر بزرگ یا کوچک است ، همیشه نظرات منفی وجود خواهد داشت. به هر حال ، یوتیوب محل اصلی افراد بی رحمی است که به راحتی در پشت آواتارهای خالی خود پنهان شده اند. مهم نیست محتوای شما چقدر خوب است و چقدر روی کانال خود کار می کنید ، همیشه افرادی هستند که نظرات نفرت انگیز ارائه می دهند و سعی می کنند شما را پایین بیاورند.

به جای اینکه اجازه دهید آنها بر شما تأثیر بگذارند ، آن را به عنوان یک یادآوری ساده در نظر بگیرید که نمی توانید همه را راضی کنید و کسانی را که از شما و کارهایی که انجام می دهید قدردانی می کنند فراموش نکنید. از این افراد قدرت بگیرید تا بتوانید از منفی نگری بگذرید و به تولید محتوا برای آنها ادامه دهید.

روش استانیسلاوسکی: راهنمای بازیگری روش استانیسلاوسکی
بیشتر بخوانید

بارگذاری منظم ویدئوها

نکته مهم دیگر این است که با بارگذاری های خود سازگار باشید. مهم نیست که محتوای شما چقدر ناقص است ، مهم این است که فیلم های خود را همچنان در پادکست پخش کنید.

برخی از دارندگان کانال های YouTube هفته ای یک یا دو بار ویدیوها را منتشر می کنند و به بینندگان خود این برنامه را اطلاع می دهند (معمولاً در پایان هر ویدیو) تا بینندگان بدانند چه زمانی باید دوباره بررسی کنند. این به یک کانال شانس بیشتری برای بدست آوردن جریان منظم دیدگاه ها می دهد ،

به ویژه هنگامی که تعدادی مشترک فعال را به دست آورد. هنگامی که یک برنامه مناسب برای خود پیدا کردید ، به آن پایبند باشید. شما باید پیشرفت کنید و در مدت زمان کوتاهی توجه بیشتری را به خود جلب کنید!

YouTube

نکات کسب درآمد

کسب درآمد با کانال یوتیوب شما هدف نهایی است. پس از ایجاد مخاطبان و مخاطبان ، چندین روش مختلف برای کسب درآمد وجود دارد.

کسب درآمد: چگونه از طریق کانال یوتیوب خود درآمد کسب کنید

YouTube یک راه عالی برای ایجاد درآمد اضافی است. اکنون می توانید ویدیوهایی برای افزایش پول ایجاد کنید ، یا از محتوای موجود خود به روشهای جدید برای افزایش درآمد غیرفعال خود استفاده کنید. در اینجا چند روش مختلف برای کسب درآمد با پست های موجود وجود دارد:

برای به دست آوردن درآمد تبلیغاتی از AdSense استفاده کنید

شروع به ایجاد به عنوان شریک YouTube کنید

با شرکت ها همکاری کنید تا محتوای حمایت شده ایجاد کنید که از درآمد دسترسی به طرفداران شما جلوگیری می کند

محتوای ایجاد شده را به سایر شرکت ها و حامیان مجوز دهید

کالاهای مربوط به فیلم های خود را بفروشید

با استفاده از برنامه هایی مانند Patreon ، از طرفداران و دنبال کنندگان خود پرداخت مستقیم دریافت کنید

یک کمپین تأمین سرمایه جمعی راه اندازی کنید

راه اندازی کانال یوتیوب در سال 2021 چقدر هزینه دارد؟

ایجاد کانال YouTube کاملاً رایگان است. بخشی که ممکن است گران شود زمانی است که شروع به ایجاد محتوا برای کانال خود می کنید. حتی اگر در حال انجام عملیات جعبه گشایی فیلم ها هستید یا مستقیماً با وب کم خود برای بررسی فیلم صحبت می کنید ، باز هم به چند قطعه اصلی تجهیزات نیاز دارید.

در اینجا لیستی از مواردی است که برای موفقیت در راه اندازی یک کانال YouTube نیاز دارید:

کامپیوتر با وب کم و میکروفون

تلفن هوشمند یا دوربین خارجی دیگر برای ضبط محتوا

ویرایش نرم افزاری که هنگام جمع آوری فیلم ها زندگی شما را آسان می کند

یک ایستگاه تمیز و خوب طراحی شده برای کار و ضبط

پایان مقاله 10 نکته برای راه اندازی کانال YouTube

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

آموزش فیلترنویسی به قلم حمید رضا آذر | ۶ روش برای نوشتن شخصیت | نقد فیلم تا مرگ | ۷ نکته برای عکاسی منظره سیاه و سفید | نقد فیلم اخبار جهان | بیوگرافی آندره تارکوفسکی | یوهان ولفگانگ فون گوته | فیلم زیر درختان زیتون | بهترین فیلم های ایناریتو | نقاشی شب در کافه |

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 5 =