صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE
ads

بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE

Samsung Galaxy S20

بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE : 

Samsung Galaxy S20 FE در اصل Galaxy S20 Lite است

بررسی دو دقیقه ای

Samsung Galaxy S20 Fan Edition از نظر فنی آن Galaxy S20 Lite نیست که بسیاری انتظار داشتند ، اما این تمایز فقط در نام وجود دارد ، زیرا جدیدترین گوشی گلکسی در اصل چرخشی مقرون به صرفه در Galaxy S20 از اوایل سال 2020 است.

هنگامی که خط تولید سامسونگ گلکسی S21 در ژانویه 2021 ظاهر شد ، دستگاه های Galaxy S20 متوقف شدند ، اما S20 FE اینطور نبود. بنابراین اگر به دنبال پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ هستید که ورودی های جدید کمتری داشته باشد ، باز هم انتخاب شایسته ای است.

اگر گلکسی اس 20 شما را وسوسه کرد ، اما قیمت اولیه آن 999 دلار / 899 پوند / 1499 دلار استرالیا (برای مدل 5G) شما را متوقف کرد ، ممکن است Galaxy S20 Fan Edition (یا به اختصار FE) برای شما مناسب باشد. این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی های برتر پرچمدار است ، از جمله صفحه نمایش فوق العاده صاف 120 هرتز ، ترفندهای عکاسی مفید و پردازنده سطح بالا ، اما با قیمت اولیه پایین.

خوب ، ما می گوییم قیمت پایین تر است ، اما شاید کافی نباشد-با قیمت 699 دلار / 699 پوند / 1.149 دلار استرالیا (برای مدل 5G) Samsung Galaxy S20 FE مطمئناً مقرون به صرفه تر از مدل اصلی S20 است ، اما هنوز هم گران تر از بسیاری از تلفن های دیگر با ویژگی ها و مشخصات مشابه. اگر به خط سامسونگ متعهد هستید و چیزی بیشتر از یک گوشی سری A می خواهید-این را بخرید-اما بدانید که می توانید یک گوشی مشابه با مارک چینی را با نصف قیمت تهیه کنید.

Samsung Galaxy S20

در واقع قیمت Galaxy S21 تنها 799 دلار / 769 پوند / 1264 دلار استرالیا است ، بنابراین با افزایش قیمت نسبتاً ناچیز می توانید یک گوشی بسیار بهتر تهیه کنید. بنابراین ، معاملات Galaxy S20 FE در این زمینه دوست شما هستند.

Samsung Galaxy S20 FE دارای تنوع رنگی چشم نوازی است ، از نعناع کم رنگ تا قرمز روشن و بیشتر ، و تنوع بسیار بیشتری نسبت به انتخاب معمولی محدود سایر گوشی های هوشمند دارد. اگرچه صفحه نمایش در لبه ها خم نمی شود و پشت گوشی پلاستیکی است و این باعث می شود گوشی نسبتاً ارزان در دست باشد.

مسئله دیگر این است که عمر باتری احساس کمبود می کند. با استفاده متوسط ​​یا زیاد ، تلفن لزوماً یک روز کامل دوام نمی آورد و اگر عکس های زیادی بگیریم یا در جلسات طولانی بازی شرکت کنیم ، مجبوریم آن را در شب شارژ کنیم. این به احتمال زیاد به دلیل چند ویژگی قدرتمند از جمله صفحه نمایش 120 هرتز و اتصال 5G است ، بنابراین اگر از آن ها زیاد استفاده نکنید ، شانس بیشتری برای ساخت تلفن خود خواهید داشت. از طریق یک روز کامل

هرچند نکات مثبت سامسونگ گلکسی اس 20 FE بیشتر از موارد منفی است. بسیاری از ویژگی های دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 مانند Single Take است که با استفاده از هر سه دوربین پشتی عکس و فیلم می گیرد و بهترین را انتخاب می کند و حالت شب بهبود یافته که از سنسور دوربین اصلی بزرگ استفاده می کند. بهینه سازی صحنه عالی سامسونگ نیز در اینجا وجود دارد و به شما کمک می کند تا عکس های فوری و زیبایی به دست آورید.

نرخ تازه کردن صفحه نمایش بالا و پردازنده سطح بالا چند مورد از شکوفایی های ممتاز هستند و نشان می دهد که سامسونگ گوشه های زیادی را به منظور کاهش قیمت گوشی کاهش نداده است.

اگر این مقدمه را می خوانید و پیام ها را تا حدی مخلوط می بینید ، در این صورت تجربیات دقیق ما از تلفن را بازتاب می دهید – چیزهایی وجود دارد که ما واقعاً دوست داشتیم و چیزهایی که واقعا آنها را دوست نداشتیم. Samsung Galaxy S20 FE خوب است اما عالی نیست ، و اگرچه احتمالاً بهترین پیاده سازی Galaxy S20 Lite نیست ، اما هنوز هم باید مورد توجه قرار گیرد.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy S20 FE

Samsung Galaxy S20 Fan Edition در 23 سپتامبر 2020 راه اندازی شد و در 2 اکتبر برای خرید در دسترس قرار گرفت. این تاریخ انتشار تقریباً شش ماه پس از عرضه Galaxy S20 بود و ما انتظار داریم که Samsung Galaxy S21 را در ژانویه 2021 ببینیم. به

شما می توانید Samsung Galaxy S20 FE را با قیمت 699 دلار / 699 پوند / 1114 دلار استرالیا تحویل بگیرید – البته این برای مدل 5G است و در برخی کشورها مدل 4G نیز موجود است.

این هزینه در انگلستان 599 پوند و در استرالیا 999 دلار استرالیا هزینه دارد ، اما مگر اینکه در مکانی زندگی کنید که احتمالاً سالهاست شاهد 5G نخواهید بود ، یا واقعاً فکر نمی کنید به سرعت بارگیری فوق العاده ای که ارائه می دهد نیاز داشته باشید ، ما خرید این نسخه را توصیه نمی کنیم زیرا در آینده از ارائه مدل 5G جلوگیری نمی کنید.

همانطور که گفته شد ، قیمت گلکسی اس 20 از 999 دلار / 899 پوند / 1499 دلار استرالیا شروع شده است ، بنابراین مقدار قابل توجهی بیشتر ، اگرچه ما استدلال می کنیم که هر دو گوشی نسبت به مشخصات خود بسیار گران هستند. قیمت گلکسی S21 از 799 دلار / 769 پوند / 1.249 دلار استرالیا شروع می شود.

نقد و بررسی تبلت Huawei MatePad 11
بیشتر بخوانید

با توجه به اینکه در انگلستان می توانید یک تلفن صفحه 120 هرتز با قیمت کمتر از 200 پوند (Poco X3 NFC) خریداری کنید و در بسیاری از بازارها گوشی های ارزان قیمت Snapdragon 865 وجود دارد ، سامسونگ Galaxy S20 FE مطمئنا ارزان ترین راه نیست. برای دریافت هر یک از مشخصات آن اما اگر از طرفداران سامسونگ هستید ، ممکن است خرید بهتری نسبت به گوشی گلکسی A داشته باشید – آنها دارای برچسب قیمت پایین تری هستند و این نشان می دهد.

طرح

بدون صفحه لبه خمیده
پشت “شیشه ای”
تنوع رنگهای زیاد

در یک نگاه ، Samsung Galaxy S20 Fan Edition شبیه Galaxy S20 به نظر می رسد-دارای یک بلوک دوربین عقب مستطیل شکل و یک دوربین جلو در همان موقعیت S20 است ، اما هنگامی که به نزدیکتر نگاه می کنید تفاوت ها ظاهر می شوند به

اولاً ، Samsung Galaxy S20 FE بزرگتر از S20 است و ابعاد آن 159.8 x 74.5 x 8.4 میلی متر است (که 8.1 5. 5.4 0.5 0.5 میلی متر بیشتر از S20 است). ثانیاً ، لبه های صفحه نمایش به هیچ وجه خم نمی شوند ، بنابراین تلفن در دست احساس راحتی نمی کند – اگرچه با توجه به این که این ویژگی طراحی می تواند کاملاً تفرقه افکن باشد ، برخی ممکن است بدشان نیاید.

پشت گوشی کمی گرد است و این عدم وجود لبه های خمیده صفحه را از نظر ظاهر دست تا حدودی جبران می کند ، اگرچه ما هنوز ترجیح می دهیم دومی را داشته باشیم. در عوض ، یک حاشیه نازک اما قابل توجه در اطراف صفحه وجود دارد. این ویژگی طراحی در گوشی های رده پایین ظاهر می شود و به همین دلیل باعث می شود Galaxy S20 FE کمی ارزان به نظر برسد و یک انتخاب طراحی دیگر نیز وجود دارد که به حس کمی “بودجه” می افزاید.

پشت گلکسی S20 FE از پلاستیک “Glasstic” سامسونگ ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که بیشتر شبیه به شیشه درجه یک است. با این حال ، این ترفند کار نمی کند – Glasstic در تماس و احساس پلاستیک بسیار واضح است ، و این یک انتخاب طراحی مشکوک برای گوشی هایی است که اینقدر هزینه دارند – ما گوشی های موتورولا را با کسری از قیمت که در آن قیمت برتر به نظر می رسد ، دیده ایم. دست. سامسونگ قبلا در گلکسی نوت 20 از Glasstic استفاده کرده بود و ما آن را دوست نداشتیم ، بنابراین شرم آور است که این شرکت تصمیم گرفت آن را بازگرداند.

یکی از نکات مثبت این است که پشت پلاستیکی باید کمی بیشتر از شیشه مقاومت کند و در ترکیب با درجه IP68 (ضد گرد و غبار و زیر آب تا 2 دقیقه تا 30 دقیقه) این بدان معناست که FE یک دستگاه بسیار مقاوم است.

این تلفن دارای رنگهای متنوعی است: اسطوخودوس ابری (صورتی) ، نارنجی ابری (نارنجی کم رنگ) ، قرمز ابری (قرمز) ، ابری نعناع (آبی مایل به سبز) ، ابر سفید (سفید) و ابر آبی (آبی تیره). این گزینه های بسیار بیشتری نسبت به سایر گوشی ها دارد ، و این تنوع برای افرادی که انتخاب محدود برای بسیاری از گوشی ها را خیلی بی اهمیت می دانند بسیار مناسب است.

در بالا و سمت چپ قسمت پشتی گوشی ، برآمدگی دوربین وجود دارد که زیاد به هم نمی چسبد ، بنابراین می توانید گوشی را تقریبا صاف روی سطوح قرار دهید. در لبه سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و در زیر آن دکمه پاور قرار دارد که در ارتفاع مناسب احساس می شود به هر اندازه که دستان شما بزرگ یا کوچک باشد به راحتی قابل دسترسی است.

درگاه USB-C در اینجا وجود دارد ، اما جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد-این چندان تعجب آور نیست ، زیرا سایر گوشی های S20 نیز فاقد پورت بودند ، اما با توجه به اینکه برخی از تلفن های مقرون به صرفه سامسونگ آن را دارند ، می توانید بخشیده شوید انتظار داشتم اینجا را ببینم

نمایش دهنده

صفحه نمایش 6.5 اینچی
رزولوشن FHD+
نرخ تازه سازی 120 هرتز

صفحه نمایش Samsung Galaxy S20 Fan Edition دارای رزولوشن FHD+یا 2400 در 1080 می باشد. این برای تلفن های هوشمند بسیار استاندارد است ، اما با توجه به اینکه تلفن های S20 دارای رزولوشن WQHD 3200 x 1440 بودند ، این یکی از افت های قابل توجه برای مدل “lite” S20 است.

Samsung Galaxy S20

نرخ تازه سازی 120 هرتز در اینجا وجود دارد ، که صفحه نمایش آن 120 بار در ثانیه به روز می شود ، بنابراین دو برابر سریعتر از استاندارد 60 هرتز بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر (از جمله نوت 20). نرخ تازه سازی بیشتر باعث می شود حرکت نرم تر به نظر برسد ، چه در حال بازی هستید و چه در حال حرکت در منوها ، اگرچه بسته به کاری که انجام می دهید لزوماً متوجه تفاوت نمی شوید. لازم به ذکر است که 120Hz حداکثر تنظیمات است و اگر می خواهید در عمر باتری صرفه جویی کنید ، می توانید در تنظیمات به 60Hz کاهش دهید.

بررسی ساعت Coros Vertix 2
بیشتر بخوانید

همچنین لازم به ذکر است که گوشی های Galaxy S20 فقط به شما امکان می دهند 120Hz یا WQHD+ را همزمان فعال کنید ، نه هر دو به طور همزمان – بنابراین اگر می خواهید از 120Hz استفاده کنید ، باید وضوح صفحه نمایش را به FHD+ کاهش دهید. بنابراین اگر نرخ تازه سازی سریع را بر رزولوشن ترجیح می دهید ، می توانید از عملکرد صفحه نمایش مشابه در S20 SE مانند خواهران و برادران برتر آن لذت ببرید.

سامسونگ Galaxy S20 FE دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که بزرگتر از صفحه نمایش 6.2 اینچی Galaxy S20 است ، اما از صفحه نمایش 6.7 اینچی و 6.9 اینچی در S20 Plus و S20 Ultra کوچکتر است. این صفحه نمایش با یک “سوراخ سوراخ” در مرکز بالا شکسته شده است-بسیار کوچک است و بنابراین فضای زیادی از صفحه نمی دزدد.

به طور کلی ، همانطور که از سامسونگ انتظار داشتیم ، صفحه نمایش S20 FE خوب به نظر می رسد ، با رنگ های برجسته و نسبت کنتراست بالا. حداکثر روشنایی خوب نیست ، اگرچه صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید قرار نمی گیرد ، به ویژه با توجه به اینکه گاهی اوقات روشنایی خودکار کمی تیره تر از آنچه باید احساس می شود.

دوربین ها

12 مگاپیکسل اصلی + 12 مگاپیکسل فوق عریض + 8 مگاپیکسل تله فوتو
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض
تعداد زیادی حالت مفید دوربین

سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition دارای سه دوربین عقب است که دارای 12 مگاپیکسل f/1.8 اصلی ، 12 مگاپیکسل f/2.2 فوق عریض و 8 مگاپیکسل f/2.4 تله فوتو هستند. در حالی که روی کاغذ این مشخصات ممکن است نسبت به گوشی های گلکسی S20 کمتر به نظر برسد ، اما به دلیل عدم وجود سنسور وضوح بالا در دوربین تله فوتو ، ما واقعاً قطعات دوربین FE را بدتر از این پیدا نکردیم-در واقع ، ما دریافتیم که تصاویری که گرفتیم بسیار عالی به نظر می رسید.

دوربین اصلی دارای یک سنسور بزرگ است ، بنابراین نور را بهتر می بیند و بنابراین رنگ را بهتر می بیند – عکس های فوری و درخشان به نظر می رسند ، همه چیز از آسمان آبی گرفته تا گیاهان سبز جسورانه به نظر می رسد. بهینه سازی صحنه هوش مصنوعی م Samsungثر سامسونگ احتمالاً در اینجا نیز دستی دارد ، زیرا بسته به آنچه دوربین را به آن اشاره می کنید ، تصاویر شما را تغییر می دهد.

گاه و بی گاه ، رنگها بیش از حد جسورانه به نظر می رسند ، گویی بهینه سازی صحنه بیش از حد شده است ، و باعث می شود تصاویر کاملاً مصنوعی به نظر برسند. اگرچه می توانید به راحتی این ویژگی پردازش را خاموش کنید.

دوربین فوق عریض S20 FE در مقایسه با دوربین اصلی ، دو برابر بیشتر از صحنه ای که عکاسی می کنید ، فشرده می شود-این بیشتر از عکس های فوری در دستگاه های دیگر است. با زوم 0.5 برابر ، در اکثر موارد 0.6 برابر عکس می گیرد ، بنابراین تعداد بیشتری از ویستا یا گروه دوستان خود را در کادر خواهید دید.

سرانجام ، دوربین تله سه برابر زوم اپتیکال و 30 برابر زوم دیجیتال را تسهیل می کند و در آزمایش ما در بستن فاصله بدون از دست دادن جزئیات نسبتاً خوب عمل کرد. یکی از مسائلی که ما پیدا کردیم این بود که عکس های بزرگنمایی رنگ های تیره تری نسبت به عکس های دیگر دارند-این می تواند در نتیجه سنسور با وضوح پایین باشد یا شاید بهینه سازی صحنه برای عکس های زوم م asثر نباشد. اگر فقط عکس های فوری را در کنار هم مقایسه کنید ، ممکن است متوجه این موضوع شوید.

یک ویژگی جالب در اینجا ، که در بسیاری از رقبا نمی توانید پیدا کنید ، این است که وقتی در سطح بزرگنمایی بالا هستید ، یک پیش نمایش کوچک کل صحنه ای را که روی آن بزرگ شده اید نشان می دهد. این بدان معناست که اگر خود را آنقدر بزرگنمایی کنید که نسبت به صحنه وسیع تر موقعیت خود را از دست بدهید ، می توانید به راحتی قاب مجدد را تنظیم کنید. تصویر بالا باید نشان دهد که چقدر م effectiveثر است.

نقطه عطف بزرگ فروش Samsung Galaxy S20 حالت عکاسی Single Take بود و دوباره به اینجا آمده است: شما دوربین تلفن خود را به سوژه ای نشان می دهید ، حالت را فعال می کنید و سپس یک فیلم کوتاه 5 تا 15 ثانیه ای ضبط می کنید و در اطراف عکس می چرخید.

صحنه ای که این کار را می کنید سپس تلفن بهترین فریم های ثابت و کلیپ های ویدئویی را از حسگرهای مختلف انتخاب کرده و آنها را برای شما ویرایش می کند. استفاده از آن یک حالت سرگرم کننده است و می تواند منجر به ضربه محکم و ناگهانی شود که در غیر این صورت به آنها نمی رسید.

همچنین حالت های برگشتی از جمله Panorama ، Night ، Live Focus (نگاه Samsung به حالت عمودی) ، Live Focus Video و دو حالت Slow-Mo وجود دارد-حالت “Slow Motion” مفید است ، اما “Super Slow-Mo” آنقدر یک کلیپ کوتاه که استفاده از آن برای ما دشوار بود ، زیرا اغلب ما عمل را از دست می دادیم.

بررسی دوربین DJI Action 2
بیشتر بخوانید

حالت شب در اینجا بسیار مفید است ، زیرا از سنسور بزرگ دوربین اصلی برای گرفتن نور زیاد در تنظیمات کم نور استفاده می کند. استفاده از آن بسیار آسان است ، زیرا نیازی نیست تلفن را برای مدت طولانی ثابت نگه دارید ، زیرا برخی از حالت های شبانه نیاز به انجام این کار دارند و تصاویر حاصله بسیار روشن هستند.

دوربین جلویی یک دوربین 32 مگاپیکسلی f/2.0 است ، اما توجه داشته باشید که اگر یک سلفی معمولی بگیرید ، یک عکس 32 مگاپیکسلی دریافت نخواهید کرد-دلیل این امر این است که این سنسور با یک لنز زاویه دید وصل شده است. فقط در صورت عکاسی گسترده تر ، عکس با وضوح بالا دریافت خواهید کرد ، در حالی که اگر از نمای نزدیک فقط شما استفاده کنید ، عکس به طور خودکار بریده می شود.

این یک راه حل بسیار مبتکرانه است که به شما امکان می دهد عکس های سلفی انفرادی و گروهی بگیرید بدون داشتن چند عکس فوری در جلو ، و ما از دیدن سایر شرکت ها برای تعجب نخواهیم کرد.

عکس های سلفی در تنظیمات پیش فرض بسیار خوب به نظر می رسند ، با محو شدن دقیق و مناسب پس زمینه ، در حالی که اگر از حالت فوکوس زنده برای عکس های سلفی استفاده می کنید ، طیف وسیعی از کنترل ها را برای جلوه ها و ویرایش پس زمینه دریافت می کنید ، بنابراین ما بیشتر اوقات از این استفاده می کنیم.

Galaxy S20 Fan Edition فیلمبرداری را تا 4K 60 فریم در ثانیه از دوربین جلو و عقب ضبط می کند و همچنین یک Pro Video وجود دارد ، شبیه حالت عکس Pro که تقریباً همه دوربین های گوشی های هوشمند دارند ، که به شما امکان می دهد تنظیمات مختلف را تنظیم کنید. برخی از ویژگی های ویدئو ، مانند حرکت فوکوس خودکار و سایر جلوه ها ، فقط در هنگام فیلمبرداری با سرعت 1080p 30fps کار می کند و این حداکثر رزولوشن برای نسبت های دیگر به غیر از 16: 9 است ، بنابراین اگر سعی می کنید عکاسی حرفه ای انجام دهید باید معاملات را در نظر گرفت

مشخصات و عملکرد

نسخه های 5G و 4G در دسترس است
چیپست اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990
برای بازی و استفاده عمومی عالی است

نسخه 5G سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition بر روی چیپست Qualcomm Snapdragon 865 اجرا می شود ، در حالی که نسخه 4G از Exynos 990 خود سامسونگ استفاده می کند. هر دو چیپست های درجه یک هستند (در حالی که 865 Plus وجود دارد ، بیشتر ارتقاء بازی است) ، اما ما دریافتیم که پردازنده های سری 8 اسنپدراگون به طور معمول از همتایان Exynos خود بهتر عمل می کنند.

Samsung Galaxy S20

ما فقط تلفن 5G را آزمایش کرده ایم و در آزمایش های بنچ مارک خود ، امتیاز چند هسته ای 3،130 را به دست آورده است ، کمی بیشتر از 3،034 که Galaxy S20 Plus با همان چیپست به دست آورد. این نمره بالایی است ، تقریباً برابر نتایج Sony Xperia 1 II ، Black Shark 3 و OnePlus 8 Pro ، و همه این گوشی ها برای بازی ، چند کاره و موارد دیگر عالی بودند.

همانطور که از آن نمره نشان داده می شود ، Samsung Galaxy S20 FE روان و سریع استفاده می شد ، چه در حال مرور در منوها ، باز کردن برنامه ها ، گرفتن عکس های متعدد متوالی یا بازی کردن.

بازی به طور خاص سریع و پاسخگو بود – ما هرگز هیچ گونه تاخیر یا نقصی را تجربه نکرده ایم ، حتی هنگام انجام بازی های سخت مانند Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile در تنظیمات بالا.

بلندگوهای گوشی بسیار خوب هستند-چه از نظر کیفیت صدا و چه از نظر حداکثر صدا ، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ، اما برای بازی مناسب ، تماشای فیلم یا فقط گوش دادن به موسیقی از طریق تلفن مناسب هستند.

نرم افزار

اندروید 10 ، اما قابل ارتقا است
OneUI سامسونگ در بالای صفحه قرار گرفت
حرکت سریع را احساس می کند

سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition دارای اندروید 10 داخلی است ، اگرچه می توانید اندروید 11 را هنگامی که به گوشی های سامسونگ عرضه می شود بارگیری کنید ، احتمالاً تا پایان سال 2020. قبل از عرضه Galaxy S20 FE ، سامسونگ قول داد که گوشی های آینده حداقل سه سال به روزرسانی اندروید را دریافت خواهید کرد ، بنابراین قطعاً اندروید 12 و 13 و شاید فراتر از آن را دریافت خواهید کرد.

ویژگی های کلیدی اندروید 10 شامل حالت تاریک در سراسر سیستم است که می توانید آن را از منوی تنظیمات ، ابزارهای Digital Wellbeing و “Bubbles” فعال کنید که به شما امکان می دهد پیامهای برنامه های ارتباطی را در سایر برنامه های باز شده نمایش دهید.

سیستم عامل Galaxy S20 FE دارای OneUI است که چنگال اندروید مخصوص سامسونگ است. مانند بیشتر UI های سفارشی ، تغییراتی که عمدتاً ایجاد می شود بصری است ، اما OneUI همچنین گزینه های سفارشی زیادی را ارائه می دهد ، بیشتر از بسیاری از پوشش های دیگر.

بررسی دوربین Canon EOS 1D X Mark III
بیشتر بخوانید

به عنوان مثال ، طیف وسیعی از ویجت ها برای صفحه اصلی ، تم های قابل بارگیری و گزینه ای برای تغییر فونت تمام متن تلفن وجود دارد.

حرکت در منوها و صفحات اصلی سامسونگ گلکسی S20 FE به لطف پردازنده و میزان بازخوانی بسیار جالب به نظر می رسید و ما هرگز منتظر نمی مانیم تا برنامه ها بارگیری شوند یا دستگاه با انگشتان کشیدن ما تماس بگیرد.

عمر باتری

باتری اصلی 4500 میلی آمپر ساعت
عمر باتری برای رسیدن به یک روز سخت بود
25 وات سیمی ، 15 وات بی سیم و 4.5 وات شارژ معکوس

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گلکسی S20 Fan Edition برای گوشی های هوشمند نسبتاً متوسط است و ما دریافتیم که تقریباً یک روز کامل دوام آورده است – اگرچه اگر زمان زیادی را صرف لذت بردن از زنگ ها و سوت های تلفن نکنید.

ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 120 هرتز ، اتصال 5G و صفحه نمایش همیشه روشن همگی باتری هستند و به ویژه هنگامی که با هم استفاده شوند می توانند مدت زمان دوام بین تلفن را بین شارژها به طرز چشمگیری کاهش دهند. وقتی این موارد فعال شد ، در یک روز معمولی کار را با حدود 30 درصد باتری یا کمتر باقیمانده به پایان می رسانیم و اگر بخواهیم بازی کنیم یا Netflix را تماشا کنیم ، همیشه باید تلفن را شارژ کنیم تا شب به پایان برسد.

چند حالت مختلف برای صرفه جویی در مصرف برق وجود دارد که می توانید آنها را فعال کنید ، هر کدام ویژگی های خاصی را خاموش می کند ، و اگر Galaxy S20 FE را خریداری می کنید ، توصیه می کنیم اگر می خواهید عمر باتری خود را به حداکثر برسانید ، این موارد را آزمایش کنید.

ما متوجه شدیم هنگام استفاده از تلفن از گزینه ذخیره انرژی انطباقی استفاده می کنیم ، که ویژگی ها را بسته به نوع کاری که انجام می دهید خاموش یا بسته می کند ، تا کمی تیک تلفن را بیشتر نگه دارید.

سرعت شارژ در اینجا 25 وات است ، که سریعترین نیست ، اما اگر تلفن خود را یک شبه روشن کنید ، مشکلی نخواهید داشت – در عرض یک ساعت شما را از حالت خالی به 100٪ می رساند. همچنین شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی وجود دارد – اگر دارای ساعت هوشمند یا هدفون هستید که به صورت بی سیم قدرت می گیرد ، ویژگی دوم ممکن است مفید باشد ، زیرا به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود به عنوان پد شارژ بی سیم استفاده کنید.

آیا باید Samsung Galaxy S20 Fan Edition را خریداری کنید؟

بخرید اگر …

شما آماده خرید یک گوشی جدید سامسونگ هستید
اگر می خواهید یک گوشی از سامسونگ داشته باشید اما نمی خواهید هزینه زیادی برای گوشی های پرچمدار این برند هزینه کنید ، اما چیزی بیشتر از یک دستگاه ارزان قیمت و شاد Galaxy A می خواهید ، Galaxy S20 FE باید به خوبی با این حساب منطبق شود.

شما یک تلفن هوشمند رنگارنگ می خواهید
Galaxy S20 FE با رنگ های فراوان برای انتخاب ، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به یک گوشی چشم نواز علاقه دارند (بدون هزینه زیاد برای یک گوشی که به نصف جمع شود).

می خواهید عکس های فوق العاده بگیرید
Galaxy S20 FE ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار عالی دوربین است و به شما این امکان را می دهد تا از مسافت های طولانی ، در شب و از خودتان عکس هایی با ظاهر زیبا بگیرید. حالت Single Take برای عکاسان تازه کار نیز واقعاً مفید است.

نخرید اگر …

تلفن های پلاستیکی شما را ناامید می کند
Samsung Galaxy S20 FE عمدتا به دلیل مصالح ساختمانی ارزان قیمت است. اگر ترجیح می دهید تلفن های هوشمند خود را با شیشه یا حتی سرامیک یا فلز داشته باشید ، باید جای دیگری را جستجو کنید.

شما یک گوشی مشابه می خواهید ، اما دارای قلم است
گلکسی نوت 20 سامسونگ با S20 FE قابل مقایسه است ، زیرا نرخ تازه سازی صفحه نمایش پایین و دوربین زوم با وضوح بالا تنها دو تفاوت قابل توجه است ، اما با قلم S نیز عرضه می شود. اگر فکر می کنید قلم می تواند برای شما مفید باشد ، در عوض آن تلفن را بررسی کنید ، اگرچه به خاطر داشته باشید که کمی گرانتر است.

شما ویژگی های برتر را با بودجه می خواهید
Samsung Galaxy S20 FE مطمئناً برخی از ویژگی های ممتاز را دارد ، اما برچسب قیمت آن مرزهای “مقرون به صرفه” را پیش می برد. اگر صفحه یا پردازنده مشابه می خواهید ، اما نیازی به رابط کاربری یا بهینه سازی دوربین خود سامسونگ ندارید ، می توانید گوشی های ارزان تری را در آنجا پیدا کنید.

Samsung Galaxy S20

پایان مقاله بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس | فیلم رودخانه سرخ | کتاب های سارتر | نقد مستند صفر تا سکو ؛ انسان با نخستین رنج | بهترین فیلم های تام کروز | نقد انیمه Yasuke | نکات طراحی لباس مارتین اسکورسیزی | نقد فیلم برباد رفته | نقد فیلم جاده یخی | آموزش عکاسی در سفر |

دیدگاهتان را بنویسید

سه × دو =