صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم Wildland
ads

نقد فیلم Wildland

فیلم Wildland

نقد فیلم Wildland :

این یک فیلم جنایی نادر است که به زنان خود فضا می دهد

پس از از دست دادن مادرش در تصادف رانندگی ، آیدا 17 ساله (ساندرا گلدبرگ کامپ) به عمه دورافتاده خود بودیل (سیدس بابت نودسن) و سه پسر بزرگترش (یواخیم فیلستروپ ، الیوت کراس هوو ، بسیر) زندگی می کند. زکیری). آیدا به زودی متوجه می شود که علاوه بر صمیمی بودن ، خانواده از لباس خشن وصول بدهی استفاده می کنند.

عنوان دانمارکی Wildland Kød & Blod است که به معنی “گوشت و خون” است. شاهکار اصلی با نه تنها برش فضایی اسکاند نوآر ، کارگردان تازه کار ژانت نوردال ، نه تنها با افشای قلب تیره احشایی خود ، بلکه با برهنه کردن روابط خانوادگی پیچیده ای که در مرکز داستان قرار دارد ، وارد می شود. در هر سرویس جریانی ،

می توانید آن را تحت عنوان “جنایت” پیدا کنید ، اما این رنگ های مختلف آن ، از پرتره یک نوجوان ناراضی گرفته تا تمرین با وحشت محکم را رعایت نمی کند.

فیلم Wildland

فیلم Wildland

نوردال ، کارگردان واحد دوم درام سیاسی دانمارکی بورگن ، لحن منحصر به فرد خود را از همان ابتدا تنظیم می کند ، با یک عکس دلگیر کننده از یک ماشین واژگون و به دنبال آن یک مونتاژ اکسپرسیونیستی با جزئیات سفر به بیمارستان. معلوم می شود که ایدا (ساندرا گلدبرگ کامپ) 17 ساله از تصادف رانندگی جان مادر معتادش را نجات داده است.

او سپس به عمه خود بودیل (سیدس بابت نودسن) ، که او را از دوران کودکی ندیده بود ، می رود و در حومه دانمارک زندگی می کند و در خانه با عموزاده هایش زندگی می کند: یوناس نر آلفا (Fjel Joachim Fjelstrup) ، دائماً AWOL David (Elliott Crosset Hove) و بازیگران ویدئویی Mads (Besir Zeciri).

بودیل خانه را با فضایی آفتابی اداره می کند که قلب فولادی را زیر و رو می کند. از آنجا که این قبیله نزدیک و حساس است ، تجارت خانوادگی یک راکت ترسناک برای جمع آوری بدهی است ، صحنه های اولیه فعالیت های پلید آنها بر چهره آیدا نشان داده می شود در حالی که او در ماشین منتظر است و برادران به کار خود در پس زمینه می روند. البته ، یکی از مجموعه ها به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و آیدا مجبور می شود بین سکوت یا گفتن حقیقت به مددکار اجتماعی خود یکی را انتخاب کند.

نقد انیمیشن قرار کارل (Carls Date 2023)
بیشتر بخوانید
فیلم Wildland

 

فیلم Wildland

در نمای کلی ، کمی احساس Animal Kingdom-y است ، اما فیلم Wildland دو نقطه تمایز دارد. اولین مورد فیلمبرداری نوردال است که به نوعی مناظر دانمارکی را شوم ساخته است ، لحظات کلیدی توسط نمره تکان دهنده فردریک هفمایر ردیابی می شود. ثانیاً ، این یک فیلم جنایی نادر است که به زنان خود فضا می دهد ، کامپ به عنوان یک نوجوان ترسو فوق العاده و کنودسن همیشه عالی ، در عین حال دوست داشتنی و بی رحم ، به عنوان مادر شب. ممکن است نتیجه برای برخی خاموش باشد ، اما وایلدلند در نهایت یک درمان تنگ و پرتنش ارائه می دهد.

فیلم Wildland یک فیلم گانگستری اصلی و جذاب است که به طور غیرمعمول توسط زنان رانده می شود و با سکته های سنجیده و سنجیده روایت می شود. یک کارت تلفن منحصر به فرد برای کارگردان ژانت نوردال.

پایان مقاله نقد فیلم Wildland 

فیلم Wildland

فیلم Wildland

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

۵ فیلم برتر اکشن دهه ۷۰ | نقد فیلم ده عباس کیارستمی | ۵ راه برای متمرکز ماندن هنگام نوشتن فیلمنامه با نکاتی از اسپایک لی | سریال پسران | نقد و بررسی بازی Resident Evil 2 | نگاهی به تاریخ و معماری کاخ پوتالا | نقاشی بانوی صخره‌ها | زندگینامه ریچارد برتون | آموزش نوشتن بیوگرافی آنلاین | با مثالهای کوتاه | حرفه ای و دیگر بیوگرافی | سریال رچد |

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده − 6 =