صفحه اصلی > سینما و معرفی سریال : مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳
ads

مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳

مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳

هر سال می تواند شامل مجموعه ها و فیلم های جدید و هیجان انگیزی باشد که به نظر می رسد برای مخاطبان مختلف جذاب باشد. اکنون زمان بررسی مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳ است.

در این لیست فیلم ها و سریال هایی را می بینید که هر کدام را می توان برای گروهی از بینندگان در سراسر جهان جالب و قابل پیش بینی دانست. به نظر واضح است که همه منتظر تک تک آثار فهرست مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳ نیستند. چون سلایق متفاوت است و بامدادی ها در تهیه فهرستی از این دست باید سعی کند هر چه بیشتر سلیقه مخاطبان مختلف را در خود جای دهد.

معرفی مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳

فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar

فیلم کوتاه وس اندرسون به نام The Wonderful Story of Henry Sugar یکی از مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳ است.

فیلم کوتاه داستانی و کمدی فوق العاده The Wonderful Story of Henry Sugar جدیدترین اثر وس اندرسون یکی از بهترین فیلم های سال 2023 می باشد. فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از “The Wonderful Story of Henry Sugar and Six More” نوشتهٔ رولد دال ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی اندرسون دومین اقتباس سینمایی از آثار دال است. قبل از آن، فیلم شگفت‌انگیز آقای فاکس در سال ۲۰۰۹ بر اساس اثری از دال ساخته شده بود.

benedict cumerbatch the wonderful story of henry sugar 1

فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar به مدت 39 دقیقه است که در نتفلیکس پخش خواهد شد. تاریخ انتشار این فیلم ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲)  اعلام شده است.

در این فیلم نیز بندیکت کامبربچ در نقش اصلی و رالف فاینس در نقش رودال دال بازی می‌کنند. همچنین دیو پاتل، سر بن کینگزلی و ریچارد آیواد از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم زندگی نامه wonka

ژانر فیلم وانکا موزیکال و دراماتیک است. در خلاصه داستان Wonka 2023 می خوانیم که این اثر درباره ویلی ونکا جوان و ماجراهای او قبل از بازگشایی کارخانه شکلات سازی معروفش است. اگر می خواهید درباره داستان فیلم بیشتر بدانید، می توانید تریلر آن را نیز تماشا کنید.

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن
بیشتر بخوانید

فیلم ونکا ساخته برادران وارنر در 15 دسامبر 2023 برابر با 24 آذر 1402 صورت پخش خواهد شد. متأسفانه هنوز اطلاعاتی راجع به مدت زمان فیلم وانکا منتشر نشده است.

230711171218 wonka first look 1

بازیگر جوان و موفق تیموتی شالامه در نقش جانی به کارگردانی پاول کینگ بازی خواهد کرد.

ناگفته نماند که این فیلم به عنوان پیش درآمدی بر فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی محصول 1971 ساخته شد و داستان فیلم بر روی شخصیت ویلی وانکای جوان متمرکز است.

ریدلی اسکات و واکین فینیکس پس از 23 سال دوباره با هم متحد می شوند تا زندگی نامه و حماسی ناپلئون را بسازند و لحظه ای مهم در زندگی یکی از تأثیرگذارترین رهبران تاریخ بشریت را به تصویر بکشند. اثری پرهزینه و بسیار جذاب که از روز اول اعلام، به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های هالیوودی سال‌های اخیر تبدیل شده است و امید است محصول نهایی به زیبایی و ماندگاری تصاویر و تریلر باشد.

7486c1b3 d51f 4a80 9628 4ab70b0d3feb compressed

در فیلم ناپلئون فراز و نشیب های زندگی ناپلئون بناپارت را بعد از انقلاب فرانسه می بینیم که به امپراطوری چنان ظالم و جاه طلب تبدیل شد که فتوحات خود را به اهرام مصر نیز کشاند.

فیلم ناپلئون با بازی ونسا کربی، فیل کورنول و مارک بونار قرار است در 22 نوامبر یا همان ۱ آذر اکران شود.

مینی سریال griselda

نتفلیکس اخیرا اعلام کرده است که در حال ساخت یک سریال درام جدید به نام griselda است. این سریال درام بر اساس زندگی واقعی یک کارتل معروف به نام گریزلدا بلانکو ساخته شده است. سوفیا ورگارا نه تنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند، بلکه در این سریال نیز بازی خواهد کرد.

این سریال یک مینی سریال شش قسمتی خواهد بود. اریک نیومن نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال گریزلدا خواهد بود. گزارش شده است که اینگرید اسکاجدا به عنوان مدیر اجرایی این سریال فعالیت خواهد کرد. او همچنین نویسنده و تهیه کننده این سریال خواهد بود.

griselda netflix series sofia vergara jpg

آندرس بایس علاوه بر تهیه کنندگی این سریال، شش قسمت از آن را کارگردانی خواهد کرد. اریک نیومن و بیشتر تیم سازنده سریال گریزلدا از جمله تهیه کنندگان سریال Narcos بودند.

سریال Griselda بر روی زندگی Griselda Blanco تمرکز خواهد کرد. او به عنوان بیوه سیاه نیز شناخته می شود. او خالق و رهبر یکی از سودآورترین کارتل های تاریخ است. گرچه گریزلدا بلانکو مادری دلسوز است اما او همچنین یک رئیس مافیای خطرناک است.

نقد فیلم He's All That | فیلم او همه آن است
بیشتر بخوانید

اگرچه سازندگان سریال Narcos از جمله سازندگان سریال Griselda هستند اما نباید انتظار سریال مشابه Narcos را داشت. تاریخ پخش سریال گریزلدا اعلام نشده است.

مینی سریال the continental

اسپین آف فرنچایز جان ویک با عنوان The Continental قرار بود یک سریال باشد اما حالا با ساختاری متفاوت ساخته خواهد شد.

The Continental سریالی بر اساس هتل نمادین در فیلم John Wick Hotel Continental است اما طبق گزارش هالیوود ریپورتر، The Continental اکنون یک سریال ویژه یا کوتاه سه قسمتی خواهد بود که در سه قسمت شبانه و 90 دقیقه ای از شبکه استارز پخش خواهد شد. ساخت هر یک از این سه قیمت بیش از 20 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

مینی سریال the continental

داستان سریال 40 سال قبل از اتفاقات فیلم های جان ویک و در دهه 70 در نیویورک رخ می دهد. The Continental به دنبال وینستون جوان، یک قاتل در جدول زمانی سریال است که می خواهد یک پناهگاه امن برای سایر قاتلان بسازد. این شخصیت با بازی ایان مک شین در چندین فیلم جان ویک ظاهر شده است و اخیراً تایید شده است که او برای فیلم چهارم بازخواهد گشت.

تاریخ پخش این سریال ۳۱ شهریور اعلام شده است.

مینی سریال the fall of the house of usher

مایک فلنگن، کارگردان Doctor Sleep، پس از همکاری موفقیت‌آمیزش با نتفلیکس در سریال‌های The Haunting of Hill House، The Haunting of Bly Manor، Midnight Mass و The Midnight Club، اکنون جدیدترین سریال ترسناک او بر اساس آثار ادگار است.

نتفلیکس اعلام کرده است که سریال The Fall of House of Usher در تاریخ 12 اکتبر 2023 (20 مهر 1402) از این سرویس پخش خواهد شد. این سریال ترسناک در 8 قسمت تولید شد که فلنگن مسئولیت ساخت، نویسندگی و کارگردانی 4 قسمت آن را بر عهده داشت. چهار قسمت دیگر House of Usher Fall توسط Michael Famagnari کارگردان دو قسمت Two All Boys و فیلمبردار Midnight Mass، Hill House Haunted و Doctor Who ساخته شده است.

AAAAQS22Qzsni e2z xlsvyUOg3augZko4lOnzteFMsTkCpCLzY58rXY Wb6sYG060y7tHywfPpTobKJkeG10D72YGW97RGtvAUEalOSmNJWFR8KjmVyTPi7ih

داستان پو که در سال 1839 منتشر شد، داستانی گوتیک است که در خانه‌ای در منطقه‌ای دورافتاده از کشور اتفاق می‌افتد و به موضوعاتی مانند جنون، خانواده، انزوا، بحران هویت و مرگ می‌پردازد.

فیلم killers of the flower moon

فیلم “قاتلان ماه گل” بر اساس کتابی به همین نام اثر دیوید گرن در چارچوب هنر هفتم فیلمبرداری شده و در دهه 20 در اوکلاهما می گذرد. جایی که او مرتکب یک سری قتل های مرموز و وحشیانه آمریکایی های ثروتمند محلی می شود. جالب است که داستان فیلم و رمان بر اساس اتفاقات واقعی است. دوره ای که به «حکومت وحشت» معروف است.

نقد فیلم شب هشتم | The 8th Night 2021
بیشتر بخوانید

لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، برندن فریزر، جسی پلمونس، لیلی گلاداستون و جان لیسگو از جمله بازیگران این فیلم هستند.

به این ترتیب، فیلم “قاتلان ماه کامل” در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) اکران خواهد شد. این فیلم دوباره در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) اکران عمومی خواهد شد.

فیلم killers of the flower moon

علاوه بر مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳ منتخب به تفصیل یا اشاره مختصر در چنین مقالاتی، آثار دیگری نیز وجود دارند که در فهرست مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳ برای افراد مختلف قرار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

سه + هفده =