صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی و نقد سریال Wednesday
ads

معرفی و نقد سریال Wednesday

سریال Wednesday

بازگشت یکی از افسانه های سینما با شاهکاری دیگر با سریال Wednesday

 

کارگردان بزرگ سینما، تیم برتون، به نظر می‌رسد پس از سال‌ها همکاری با سازندگان اسمال‌ویل، بازگشتی باشکوه به روزهای اوج خود در سریال Wednesday  داشته باشد.

تیم برتون را می توان یکی از غول های فراموش نشدنی ژانرهای گوتیک و فانتزی نامید که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. با این حال، این کارگردان بزرگ سینما در ده سال اخیر به شدت افول کرده و آثارش فاقد بهترین رنگ و طعم است.

با این حال، همکاری او با نتفلیکس منجر به پروژه ای به نام Wednesday شد که نه تنها یادآور دوران اوج تیم برتون است، بلکه پر از عناصر جالب و هیجان انگیزی است که منجر به موفقیت تمام سرویس استریم شده است. رکوردها به راه افتاده و یک شگفتی بزرگ وجود دارد. و سر و صدا ایجاد کنید به همین منظور تصمیم گرفتیم شما را با داغ ترین سریال های این روزهای شبکه های اجتماعی آشنا کنیم.

سریال Wednesday

سریال Wednesday

اطلاعات کامل

نام سریال: Wednesday

نام سریال به فارسی: ونزدی

ژانر: کمدی سیاه، ترسناک و ماوراء طبیعی

سال پخش: ۲۰۲۲

شبکه: سرویس استریم نتفلیکس

تعداد قسمت‌ها: ۸

مدت زمان هر قسمت: ۴۷ الی ۵۹ دقیقه

تهیه‌کنندگان: آلفرد گاف (Alfred Gough) و مایلز میلار (Miles Millar)

کارگردان: تیم برتون

بازیگران: جنا اورتگا (Jenna Ortega)، گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie)، ریکی لیندهوم (Riki Lindhome)، کریستینا ریچی (Christina Ricci)، جیمی مک شین (Jamie McShane)، موسی مصطفی (Moosa Mostafa)، جوی ساندی (Joy Sunday) و جورجی فارمر (Georgie Farmer)

داستان های خانواده آدامز که توسط چارلز آدامز در سال 1964 خلق شد، درباره خانواده ای بسیار عجیب است که اتفاقات جذاب و جالبی را خلق می کند. با توجه به محبوبیت این سریال، بارها و بارها شاهد آثار متعددی بر اساس آن ها در سینما و تلویزیون بوده ایم و این بار نوبت به تیم برتون رسیده است تا اقتباس جدیدی از این سریال را به استریم سرویس پخش نتفلیکس بیاورد.

این سریال بر روی دختر این خانواده به نام چهارشنبه آدامز تمرکز دارد. یک دختر دبیرستانی سعی می کند با کنترل توانایی های ذهنی خود جلوی خشونت در زادگاهش را بگیرد. سوالی که زمینه ساز داستان های شگفت انگیز شد و پای خانواده اش را در تاریخ باز کرد.

نقد و معرفی انیمه Overtake | راننده تسلیم ناپذیر
بیشتر بخوانید

شخصیت چهارشنبه یکی از اعضای خانواده آدامز است و هیچکس انتظار نداشت که پروژه خاصی پیرامون او بسازد. با این حال، داستان کمیک تیره‌ای که حول آن می‌چرخید، نه تنها به ما اجازه داد تا جنبه‌های جدیدی از این خانواده عجیب را ببینیم، بلکه یکی از بهترین سریال‌های فانتزی تاریخ تلویزیون را نیز به ما نشان داد، که یادآور سری‌های هری پاتر و برخی این سریال‌های قدیمی و قدیمی هستند. آثار با کیفیت شبکه CW.

سریال از زمانی شروع می شود که ونسادی به عنوان یک دختر مردود در مدرسه درس می خواند. با این حال، پس از تحقیر برادرش توسط دیگران، او وارد می شود و از تیم شنا چوگان مدرسه به شکلی وحشتناک دفاع می کند.

این امر منجر به حمله ونزدی توسط گرگینه ها شد و به مدرسه ای برای افراد عجیب و غریب مانند خون آشام ها و جادوگران فرستاده شد. والدین این دختر کوچک معتقدند رفتن به این مدرسه راه خوبی برای اوست. اما از اتفاقاتی که در انتظار این دختر جوان و دوست داشتنی است اطلاع چندانی ندارند.

سریال Wednesday

سریال Wednesday

اولین چیزی که بینندگان هنگام پخش سریال Wednesday  خواهند دید، درباره کل خانواده آدامز است. این مجموعه تلویزیونی پروژه ای منحصر به فرد از شخصیت ونزادی است. با این حال، اعضای دیگر او به عنوان شخصیت های فرعی در سریال حضور دارند و به ساخت قوس شخصیتی این دختر کمک می کنند. مشکلی که تیم برتون توانست آن را به خوبی نشان دهد.

این سریال توسط آلفرد گاف و مایلز میلار ساخته شده است. افرادی که در ساخت سریال ابرقهرمانی و پر زرق و برق اسمال ویل نقش داشتند و چه بخواهند چه نخواهند، قسمت Wednesday شبکه CW جرقه روز شادی را برای بینندگان رقم زد. اتفاقات زیادی در این سریال مدام در حال رخ دادن است که نه تنها بیننده را سردرگم می کند بلکه سطح لذت سریال را هم بالا می برد تا در ورطه تکرار نیفتد.

فصل اول سریال پر از موجودات، مکان ها و اتفاقاتی است که با جلوه های ویژه دیدنی خلق شده اند. جلوه های ویژه به طرز ماهرانه ای استفاده شده و در القای حس مکتب بیگانه به مخاطب به خوبی عمل کرده است.

فصل چهار سریال Stranger Things
بیشتر بخوانید

این مجموعه مدرسه سریال Wednesday مانند مدرسه هاگواترز از دنیای هری پاتر یا مدرسه خاویر از دنیای مردان ایکس است که مملو از شخصیت های خیالی با سرها و شکل های مختلف است که صحنه های تازه و جالبی را خلق می کنند.

با این حال انتظار می رفت این سریال قسمت های بسیار بیشتری داشته باشد. اگرچه خانواده آدامز به عنوان یک فرنچایز قدیمی و شناخته شده در نظر گرفته می شود، اما تیم برتون نگاهی تازه به آن ها به خصوص شخصیت Wednesday داشت و داستان هایی را به تصویر می کشید که به قسمت های بیشتری نیاز داشتند.

به عنوان مثال، در یک قسمت که شاهد رقابت بین اعضای مختلف هیئت علمی یا یک جشن رقص هستیم که در شبکه های مجازی بسیار پرطرفدار است، گواه این است که چهارشنبه ها به دلیل پتانسیل بالایی که دارند می توانند تعداد آنها را افزایش دهند. قسمت‌های فصل اول داستان‌های بیشتری را به تصویر می‌کشید که برای مخاطبان رضایت‌بخش‌تر بود.

در خاتمه باید گفت چهارشنبه فضایی بسیار خاص و منحصربفرد است که نه تنها تیم برتون چندین سال است که نمی تواند آن را فراهم کند، بلکه بینندگان فیلم های خانگی و تلویزیونی هم چنین کار فانتزی هیجان انگیز و تازه ای در آن نداشته اند. زمان طولانی.

آنها بودند. این سریال شبیه مدی است که طرفداران هری پاتر سال ها پیش در فیلم ها تجربه کردند. با اوج و بلندی های این سریال، می توان حدس زد که نتفلیکس به سرعت تولید فصل دوم را در برنامه قرار دهد و با افزایش تعداد برنامه ها و بهبود برخی ایرادات، فرنچایز جدید و بزرگ تری ایجاد کند. در خدمت فعلی ایشان. بگذارید این مخاطب روزهای این شرکت را به یاد بیاورد.

اگر از طرفداران کمدی های فانتزی و تاریک هستید، در تماشای سریال 8 قسمتی چهارشنبه درنگ نکنید و قدم به دنیایی بگذارید که تیم برتون در چند دهه اخیر بر آن تسلط داشته است. در زیر آثار تلویزیونی و سینمایی جالبی را مشاهده می کنید که می تواند انتخابی مناسب برای علاقه مندان به این سریال محسوب شود.

سریال Wednesday

سریال Wednesday

لیست فیلم ها و برنامه های تلویزونی

مجموعه تلویزیونی خانواده آدامز محصول 1964

معرفی سریال کره ای از گور برخاسته | درامی هیجان انگیز و ماوراء طبیعی
بیشتر بخوانید

فیلم ادوارد دست قیچی 1990

سریال Buffy The Vampire Slayer محصول 1997

سریال Stranger Things 2016

مجموعه Umbrella Academy در سال 2019 منتشر شد

مجموعه مواد تیره او در سال 2019 تولید شد

مجموعه قفل و کلید 2020

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 4 =