صفحه اصلی > معرفی سریال : فصل چهار سریال Stranger Things
ads

فصل چهار سریال Stranger Things

فصل چهار سریال Stranger Things

فصل چهار سریال Stranger Things

فصل چهار سریال Stranger Things : سریال Stranger Things برای چهارمین فصل در Netflix در حال بازگشت است و پس از اخبار ناامیدکننده چند هفته گذشته ، احتمالاً اکنون در سال 2022 وارد می شود. تولید فصل 4 همچنان با مجموعه ای که هنوز پایان داده نشده ادامه دارد. در اینجا همه مواردی که باید تاکنون درباره فصل 4 Stranger Things بدانید وجود دارد ، از جمله به روزرسانی های تولید ، آنچه انتظار می رود ، بازگشت افراد و برخی از چهره های جدیدی که در هاوکینز خواهید دید.

فصل چهار سریال Stranger Things به عنوان یکی از بزرگترین نمایش های شاخص Netflix که اولین بار در ژوئیه 2016 وارد Netflix شد (در آن زمان بدون سرگرمی زیاد) نیازی به معرفی ندارد. بنابراین ، اجازه دهید به آن بپردازیم. در اینجا همه مواردی است که باید در Stranger Things season 4 بدانید آخرین بار در سپتامبر 2020 به روز شده است.

Stranger Things

فصل چهار سریال Stranger Things کی تمدید شد و چه زمانی اکران می شود؟

وضعیت تمدید رسمی سریال Stranger Things : در تاریخ 30 سپتامبر 2019 تمدید شد. پس از چند روز ارزش تحسین منتهی به 30 سپتامبر ، سرانجام Netflix تأیید کرد که Stranger Things برای فصل چهارم باز خواهد گشت.

علاوه بر این ، نتفلیکس یک قرارداد چند ساله با برادران دافر منعقد کرده است. این معامله بالاتر از معامله ای است که Netflix قبلاً با Shawn Levy انجام داده و تهیه کننده نمایش است.

اعلامیه فصل چهار سریال Stranger Things همراه با ویدیویی همراه بود با عنوان: “ما دیگر در هاوکینز نیستیم”

با وجود تاریخ 2021 که بیشترین تاریخ را به خود اختصاص داده است ، بسیار بعید است که امسال شاهد رسیدن فصل 4 باشیم. در عوض ، فین ولفهارد در یک فیلم هواداری علامت گذاری کرد که نمایش “امیدوارم” “سال آینده” یعنی 2022 برگردد.

این تاریخ انتشار 2022 برای بسیاری ناامید کننده خواهد بود ، با این حال ، با تاخیرهای قابل توجه در تولید ، تا حدودی اجتناب ناپذیر است. Netflix شروع به انتشار پیش نمایش تریلرهایی برای Stranger Things فصل 4 کرده است.

به روزرسانی های تولید برای فصل چهار سریال Stranger Things

برای اولین بار در تاریخ نمایش ، برخی از تولیدات خارج از آتلانتا انجام شد.

سریال حرکت به بهشت
بیشتر بخوانید

همانطور که از پیش نمایش تبلیغاتی فهمیدیم ، تیم پشت Stranger Things فیلمبرداری گسترده ای را در ویلنیوس ، لیتوانی در تاریخ نامعلومی آغاز کرده بودند. در کنار تصاویر تعیین شده ، Movieweb اعلام کرد که آنها فیلمبرداری را در فوریه سال 2020 در آن مکان انجام داده اند.

معرفی سریال آینه سیاه

قرار بود قسمت عمده فیلمبرداری Stranger Things season 4 در 7 ژانویه 2020 آغاز شود. ما همچنین مطلع شدیم که فیلمبرداری در ابتدا قرار بود تا 5 آگوست 2020 به پایان برسد.

فصل چهار Stranger Things

البته هنگام توقف فیلمبرداری از مارس 2020 به دلیل COVID-19 ، این امر متوقف شد. اعتقاد بر این است که سریال قبل از توقف تولید دو قسمت برای فیلمبرداری بود. تا اواسط ژوئن سال 2020 ، ما تأیید کردیم که تمام فیلمنامه Stranger Things برای فصل 4 تکمیل شده است.

هالیوود ریپورتر در تاریخ 2 ژوئیه سال 2020 اخباری را مبنی بر برنامه ریزی مجدد این فیلم برای شروع فیلمبرداری در 17 سپتامبر سال 2020 اعلام کرد. اما این بار دیگر به 28 سپتامبر سال 2020 موکول شد.

فیلم موسیو وردو

فیلمبرداری شروع شد و ما در طول فیلمبرداری به روزرسانی های زیادی داشته ایم ، بنابراین در اینجا یک جدول زمانی وجود دارد.StrangerThingsSpoiler در توییتر داغ شده است و می خواهد هر کاری را که می تواند برای تولید Stranger Things فصل 4 انجام دهد. ما همچنین می دانیم که Stranger Things برای فصل 4 به نیومکزیکو می رود. ما در اکتبر سال 2020 تأیید کردیم که در حال حاضر در دسامبر سال 2020 با توجه به تولید هفته نامه اتفاق می افتد.

فیلم هاراکیری

در 31 اکتبر ، در یک جریان Twitch ، گاتن ماتارازو تأیید کرد که آنها فیلمبرداری قسمت هشت (قسمت آخر) از فصل 4 را آغاز کرده اند ، با این حال ، این امیدواری دروغین در حال پایان یافتن بود زیرا آنها به نظر می رسد خارج از نظم فیلمبرداری می کنند.

داستان فصل 4 سریال Stranger Things چه خواهد بود؟

جستجو در فصل 4 Stranger Things دشوار است ، به خصوص که هنوز نمی دانیم داستان در فصل جدید چگونه به پایان می رسد.

Shawn Levy اما درباره آینده نمایش صحبت کرده و گفته است:

“منظورم این است که بگویم ما حس خوبی از چیزهایی داریم که در فصل 4 اتفاق می افتد. فصل 4 قطعاً اتفاق می افتد. احتمال اینکه یک فصل فراتر از این فصل باشد ، وجود دارد که در حال حاضر بلاتکلیف است. و آنچه من فقط می گویم بخشی از هرج و مرج و سرگرمی این نمایش خاص است این میباشد که در حالی که دافرها و اتاق نویسنده و ما تهیه کنندگان کل فصل را ترسیم می کنیم ، دافرها واقعاً از مراحل نوشتن برای بررسی مجدد ، ارزیابی مجدد و سوالات از همه آنها استفاده می کنند.

سریال داستان لیسی
بیشتر بخوانید

بنابراین حتی اگر ما همیشه با درک خوبی از گمان های اصلی فصل شروع می کنیم. ما همیشه آماده شیفت و شگفتی هستیم زیرا اگر دافرها هنگام بازنویسی فیلمنامه الهام گرفته از الهام متفاوت یا غافلگیرکننده باشند ، ما از این الهام پیروی می کنیم و برخی ایده ها را بیرون می کشیم تا از ایده های جدیدی که هیجان انگیزتر هستند استقبال کنیم . و شک ندارم که فصل 3 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. “

آیا بایرز و یازده قصد بازگشت به هاوکینز را دارند؟

پس از خداحافظی اشک آورانه از دوستان و هاوکینز ، بایرز و یازده به مراتع جدید کوچ کرده اند. قبل از عزیمت مایک و یازده به طور واضح اعلام کرده اند که هرچه می توانند با آنها صحبت و بازدید می کنند. مایک برای شکرگذاری به محل Byers می رود و یازده از جویس می پرسد که آیا می تواند برای کریسمس در Mike’s بماند.

امیدواریم که فصل بعدی در کریسمس بنا شود ، که دلیل ساده ای برای نویسندگان برای نوشتن شخصیت ها برای حضور همزمان در هاوکینز است. صرف نظر از این ، شخصیت هایی مانند Eleven و Will به لطف ارتباط با Upside Down برای داستان بسیار مهم هستند.

بازگشت جاناتان به هاوکینز با رابطه او با نانسی ویلر همزمان خواهد شد. در مورد جویس ، او احتمالاً فقط برای اطمینان از اینکه Will و Eleven ایمن هستند ، برچسب می زند.

چگونه Mindflayer برمی گردد؟

اگر کسی فکر کند Mindflayer از بین رفته است متأسفانه اشتباه می کند. موجودی که در طول فصل سوم دیده می شد ، مجرایی بود که توسط Mindflayer استفاده می شد و نه Mindflayer. با اتصال بین وارونه و دنیای ما ، بدن مجرا “سیگنال” خود را به Midnlfayer از دست داد بنابراین بدن نابود شد.

Mindflayer در وارونه ایمن و سالم است اما فعلا به دام افتاده است. او قطعاً با انتقام بازخواهد گشت و احتمالاً به دنبال انتقام از شهر هاوکینز پس از دو بار خنثی شدن است.

در مورد چگونگی بازگشت او بسیار جالب خواهد بود. دو مورد گذشته که او انسانهایی را تصاحب کرده است برای برنامه ریزی نرفته اند. بدون شک داشتن یکی از روس ها گزینه ای به مراتب بهتر از نوجوانی از هاوکینز است.

معرفی و نقد سریال Wednesday
بیشتر بخوانید

آیا روس ها Demogorgon را رام کرده اند؟

نشان داده شد که در پایان فصل چهارم یک آشکار بزرگ یک دموگرگن توسط روس ها اسیر شده است. در ابتدا ، به نظر می رسید که روس ها یک Demodog پیدا کرده اند تا زمانی که روی پاهای عقب خود ایستاده و شکل واقعی موجود را نشان می دهد.

روس ها قصد دارند یک پورتال به سمت وارونه در کامچاتکا را باز کنند باید موفقیت آمیز باشد. در حالی که امکانات در هاوکینز خاموش بود ، پایگاه کامچاتکان هنوز کاملاً فعال است. با توجه به زمان لازم برای انجام کامل تحقیقات ، این دستگاه اکنون ممکن است به روس ها اجازه دهد تا هر زمان که بخواهند به Upside Down دسترسی پیدا کنند.

اینکه چگونه آنها برای به دام انداختن یک Demogorgon درآمده اند مشخص نیست اما شاید آنها در فصل دو توانستند یکی از تخمهای تخم مرغ مشابه حیوان خانگی داستین D’Artagan را پیدا کنند. این امر باعث می شود که اگر Demodogs در واقع مرحله نوجوانان یا توله سگهای Demogorgon باشد ، مکث می کند.

ارتباط داستین با D’Artagan همچنین به ما دلیل می دهد که باور کنیم موجودات از بالا و پایین می توانند پیوندهایی تشکیل دهند ، هرچند اندک. بنابراین اگر روس ها این Demogorgon خاص را از بدو تولد / تخم ریزی پرورش دادند ، پس شاید آنها توانستند هیولا را رام کنند. یا حداقل Demogorgon دوست دارد که به طور منظم تغذیه شود و روس ها می توانند موجود را مطالعه کنند. همچنین ، Demogorgon توانایی داخل و خارج شدن از Upside Down را دارد ، که ما را به این فکر می اندازد که چرا با اراده در قفس می ماند؟

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.