بیوگرافی کیت هادسون

کیت هادسون

کیت هادسون بازیگر، دختر گلدی هاون بازیگر و تهیه کننده و بیل هادسون است و نامزدی اسکار را برای نقش پنی لین در فیلم تقریبا مشهور دریافت کرد.

کیت هادسون اکنون: بازیگر با تک آهنگ و موزیک ویدیو «Talk About Love» حرفه خوانندگی را آغاز کرد

کیت هادسون بازیگر پس از حضور در بیش از 40 فیلم و برنامه تلویزیونی در طول دوران حرفه‌ای خود، به شیوه‌ای شگفت‌انگیز به روی پرده بازگشت: موزیک ویدیوی خودش. هادسون، 44 ساله، ویدئوی اولین تک آهنگ خود، “Talk About Love” را در 4 مارس منتشر کرد.

ستاره تقریبا مشهور این آهنگ را با نامزدش، نوازنده دنی فوجیکاوا، نوشت. هادسون در یک انتشار خبری گفت: “من می خواستم [آهنگ] باز باشد و به دنبال یافتن چیزی قدرتمند باشم.” “اما من همچنین می خواستم موسیقی راک، پاپ، موسیقی رقص و حتی کمی از آلبوم های جایگزینی باشد که دوست دارم.” از بعدازظهر چهارشنبه، ویدیوی “Talk About Love” بیش از 110000 بازدید در یوتیوب به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی خواننده و بازیگر مشهور جنیفر لوپز

کیت هادسون قول می دهد آهنگ جدید که در اواخر ژانویه منتشر شد، فقط یک آزمایش یک بار نیست. پس از امضای قراردادی با ویرجین موزیک گروپ در ژانویه، این خواننده نوظهور قول انتشار کامل آلبوم را در اواخر امسال داده است، اگرچه تاریخ آن مشخص نشده است.

او همچنین اخیرا اولین کنسرت خود را در ژانویه در آسپن، کلرادو اجرا کرد. «همیشه با موسیقی می‌گفتم، وقتی مردم از من می‌پرسیدند که آیا هرگز این کار را انجام خواهم داد، برای من مثل این بود که اگر قرار باشد این کار را انجام دهم، واقعاً این کار را انجام خواهم داد. من واقعاً به این روند متعهد خواهم بود،» او در جریان یک حضور اخیر در TODAY گفت. «در رابطه من با موسیقی هیچ چیز نیمه تمام وجود ندارد. این آسیب پذیرترین است، فکر می کنم، من تا به حال خلاقانه عمل کرده ام.”

کیت هادسون کیست؟

بازیگر کیت هادسون بیشتر برای بازی در فیلم های تقریبا مشهور، چگونه یک پسر را در 10 روز از دست بدهیم، و پیاز شیشه ای: یک راز چاقوها شناخته شده است. کیت، دختر گلدی هاون و بیل هادسون، هنرپیشه موسیقی، توسط بازیگر کرت راسل، که همراه دیرینه مادرش است، بزرگ شد.

بهترین فیلم‌های راک [ 5 فیلم برتر دواین جانسون ]
بیشتر بخوانید

هادسون پس از شروع حرفه بازیگری خود، اولین نقش اصلی خود را در سینما در سال 1998 به دست آورد و در پایان سال 2000، با بازی در فیلم تقریبا مشهور که نامزد اسکار شد، راه خود را به قلب طرفداران و منتقدان جلب کرد.

کیت هادسون

کیت هادسون

فراتر از بازیگری، هادسون یکی از بنیانگذاران برند تناسب اندام Fabletics، مجری مشترک پادکست Sibling Revelry است و با انتشار اولین تک آهنگ خود “Talk About Love” در سال 2024 توجه خود را به موسیقی معطوف کرد.

حقایق کلی

نام کامل: کیت گری هادسون
متولد: 19 آوریل 1979
محل تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا
همسر: کریس رابینسون (2000-2007)
بچه ها: رایدر، بینگهام و رانی
والدین: گلدی هاون و بیل هادسون
علامت نجومی: برج حمل

اوایل زندگی والدین و نقش های اول

کیت گری هادسون در 19 آوریل 1979 در لس آنجلس به دنیا آمد. والدین او گلدی هاون بازیگر و تهیه کننده و بیل هادسون، نوازنده دهه 1970 در برادران هادسون و بازیگر تلویزیون هستند.

کیت پس از طلاق والدینش در سن 18 ماهگی توسط مادرش و همراه قدیمی هاون، بازیگر کرت راسل، بزرگ شد. در نتیجه، او و برادرش، الیور، چندین خواهر و برادر ناتنی از جمله بازیگر وایات راسل و همچنین یک برادر ناتنی دارند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ترور نواح

کیت که با زندگی تجاری نمایش غریبه نیست، تصمیم گرفت خودش یک حرفه بازیگری را آغاز کند و در سال 1996 زمانی که نوجوان بود، در درام تلویزیونی Party of Five نقشی به عنوان یک نماینده و مهمان داشت.

کیت هادسون پس از قبولی در مدرسه هنر تیش دانشگاه نیویورک، هاون و راسل را متقاعد کرد که به او اجازه دهند یک سال به تعویق بیفتند تا بر روی یافتن اولین نقش سینمایی خود تمرکز کنند.

در سال 1998، او در فیلم مستقل کم دیده شده آبی صحرا، در کنار بازیگران جوان و تازه کار کریستینا ریچی، کیسی افلک و برندان سکستون سوم ظاهر شد.

او همچنین یک بازیکن برجسته در گروه بازیگران 200 سیگار (1999) بود، یک کمدی که با وجود بازیگران مستعدی که شامل ریچی، بن افلک، پل راد و کورتنی لاو بودند، نقدهای ضعیفی دریافت کرد.

نامزدی اسکار برای “تقریباً مشهور”

کیت هادسون سال 2000 را تا حدودی نامطلوب آغاز کرد، با یک نوبت حمایتی به عنوان یک دانشجوی باکره در فیلم هیجان‌انگیز نوجوانانه شایعات. با این حال، تا پایان سال، او با بازی موفق خود در نقش پنی لین، رهبر گروهی از دختران، یا به اصطلاح «باند بند» که در محراب عبادت می‌کنند، راه خود را به قلب تماشاگران و منتقدان جذب کرد. راک اند رول دهه 1970 در فیلم تقریبا مشهور. هادسون که در ابتدا برای یک نقش کوچکتر در فیلم زندگینامه کامرون کرو، نویسنده و کارگردان انتخاب شده بود، پس از کنار گذاشتن بازیگر جوان دیگر، سارا پولی، نقش اصلی را به دست آورد.

بیوگرافی جری ساینفلد
بیشتر بخوانید

کیت هادسون

کیت هادسون

به عنوان پنی، معشوقه زمانی راسل هاموند (بیلی کروداپ) – گیتاریست اصلی گروه راک Stillwater – و مورد علاقه آلتر ایگوی خود کرو، روزنامه نگار نوظهور راک ویلیام میلر (پاتریک فوجیت)، هادسون از بسیاری جهات در مرکز عاطفی Almost Famous. بازی درخشان او برای او جایزه گلدن گلوب در سال 2001 و نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به همراه داشت.

فیلم ها: “چگونه یک مرد را در 10 روز از دست بدهیم”، “پیاز شیشه ای”، و بیشتر

کیت هادسون از زمان شروع فعالیت اصلی خود، در ده ها فیلم ظاهر شده است. همچنین در سال 2000، او در گروه بازیگران رابرت آلتمن، دکتر تی و زنان، با همبازی ریچارد گیر، هلن هانت، فارا فاوست و لیو تایلر ظاهر شد. در سال 2001، او در چهار پر، درام دوران جنگ با همبازی وس بنتلی و هیث لجر بازی کرد.

سپس، او در سال 2003 کمدی های عاشقانه چگونه یک پسر را در 10 روز از دست داد، با متیو مک کانهی، و الکس و اما، با لوک ویلسون، عنوان کرد. سال بعد، او در فیلم Raising Helen اثر گری مارشال در نقش یک زن مجرد موفق بازی کرد که پس از یک تصادف رانندگی مجبور شد از سه فرزند کوچک خواهرش مراقبت کند. فرصت های پرفروش بیشتری در فیلم های تو، من و دوپری (2006)، طلای احمق (2008)، جنگ عروس (2009)، قاتل درون من (2010)، و چیزی قرض گرفته شده (2011) دنبال شد.

کیت هادسون سپس با نقش مکرر در Glee در طول فصل 2012-2013 روی صفحه نمایش کوچک ظاهر شد. او در فیلم Rock the Kasbah در سال 2015 نقش برجسته‌ای داشت، فیلم دیگری که با وجود بازیگرانی که استعدادهای بیل موری و زویی دشانل را به رخ می‌کشیدند، پررنگ شد.

کیت هادسون پس از ارائه صدا برای پاندای کونگ فو کار 3 (2016)، در اواخر همان سال در روز مادر، در کنار جولیا رابرتز، جنیفر آنیستون و جیسون سودیکیس، به کمدی رمانتیک ثبت شده بازگشت و به کرت راسل و مارک والبرگ در فیلم پدرش ملحق شد. تلنگر فاجعه Deepwater Horizon. در سال 2017، او در کنار چادویک بوزمن در مارشال، درباره یکی از پرونده های اولیه قاضی دادگاه عالی تورگود مارشال ظاهر شد.

بیوگرافی برترین ژنرالنظامی تاریخ و اوسطوره فرانسوی ناپلئون بناپارت
بیشتر بخوانید

اخیراً، هادسون در فیلم کمدی معمایی نتفلیکس 2022 Glass Onion ظاهر شد که دنباله ای مستقل برای فیلم Knives Out محصول 2019 بود و دانیل کریگ در نقش بنوا بلان یک چشم خصوصی خیالی بازی کرد. هادسون نقش بردی جی، طراح مد و سوپرمدل سابق را بازی کرد که به عمارت میلیونر عجیب و غریب مایلز برون (با بازی ادوارد نورتون) برای یک بازی معمایی قتل دعوت شده بود که بسیار واقعی می شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت

کیت هادسون درباره Birdie می‌گوید: «شما اغلب شخصیت‌هایی مانند آن را نمی‌خوانید، که واقعاً از صفحه بیرون می‌آیند و سپس توسط نویسنده‌ای ظریف حمایت می‌شوند. “او یک شخصیت پر زرق و برق نیست – او لایه لایه است و هدف و انگیزه دارد.”

افسانه و کتاب

در سال 2013، هادسون با شرکای تجاری آدام گلدنبرگ و دان رسلر برای راه اندازی یک برند تناسب اندام، Fabletics، از طریق خرده فروش آنلاین مد JustFab همکاری کرد.

این بازیگر با انتشار کتاب الهام‌بخش خود در سال 2016 به نام «خیلی شاد: راه‌های سالم برای دوست داشتن بدن خود» به نویسنده پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شد. او در سال 2017 با Pretty Fun: Creating and Celebrating a Lifetime of Tradition دنبال کرد.

روابط و بچه ها

کیت هادسون در حال حاضر با نوازنده دنی فوجیکاوا نامزد کرده است. پس از اولین ملاقات از طریق دوستان بیش از یک دهه قبل، هادسون و فوجیکاوا در یک تاریخ پیاده روی در دسامبر 2016 دوباره با هم ارتباط برقرار کردند. رابطه آنها شکوفا شد و این زوج در اکتبر 2018 صاحب دختری به نام رانی رز شدند. نقطه عطف بعدی آنها در سپتامبر 2021 بود که هادسون و فوجیکاوا نامزد کردند.

کیت هادسون

کیت هادسون

هادسون قبل از رابطه با فوجیکاوا با کریس رابینسون، خواننده اصلی گروه راک بلک کروز، از دسامبر 2000 تا زمان طلاق آنها در اکتبر 2007 ازدواج کرد. او سپس با متیو بلامی، یکی از اعضای گروه میوز نامزد کرد، اما این زوج آن را ترک کردند. در سال 2014

کیت هادسون همچنین هر کدام یک پسر با رابینسون و بلامی دارند. رایدر در ژانویه 2004 از او و رابینسون متولد شد، سپس هادسون و بلامی در سال 2011 از بینگهام استقبال کردند.

بیوگرافی لیونل مسی
بیشتر بخوانید

هادسون مانند مادرش یک بودایی تمرین کننده است.

پادکست شادی خواهر و برادر

در نوامبر 2019، کیت هادسون و برادرش الیور پادکستی را راه‌اندازی کردند که هوشمندانه به نام Sibling Revelry نامیده می‌شود، که در آن با خواهر و برادرهای معروف دیگر درباره پیوندها و پویایی‌های خانوادگی خود صحبت می‌کنند.

دارای مالی

طبق گفته Celebrity Net Worth، کل ثروت کیت هادسون حدود 80 میلیون دلار تخمین زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

13 + چهارده =