بیوگرافی ترور نواح

ترور نواح

ترور نوآ متولد آفریقای جنوبی یک استندآپ کمدین بین المللی است که در سال 2015 به عنوان مجری برنامه «دیلی شو» به جای جان استوارت انتخاب شد.

ترور نوح کیست؟

ترور نواح که در آفریقای جنوبی متولد شد، با تور در ایالات متحده و همچنین در سطح بین‌المللی به یکی از کمدین‌های برتر در کشورش تبدیل شد. نوح پس از حضور در نمایش امشب با جی لنو و نمایش دیرهنگام با دیوید لترمن، نقش خبرنگاری در برنامه محبوب دیلی شو با جان استوارت را نیز بر عهده گرفت. پس از اعلام خروج استوارت از برنامه در سال 2015، نوح به عنوان جانشین او معرفی شد.

اوایل زندگی

ترور نواح در 20 فوریه 1984 در سووتو، آفریقای جنوبی از مادری سیاهپوست خوسا و پدری سفیدپوست سوئیسی-آلمانی متولد شد. وصلت این زوج به دلیل سیستم آپارتاید این کشور که رسماً از ستم و جداسازی نژادی حمایت می کرد، غیرقانونی بود.

اگرچه والدین او سعی کردند رابطه خود را مخفیانه انجام دهند، اما مادر نوح اغلب برای مدت کوتاهی زندانی می شد و نوح جوان اغلب از دید مقامات پنهان می ماند. برخی از تجربیات او در دوران رشد، از جمله فقر عمیقی که خانواده‌اش متحمل شدند، موضوع کار کمدی نوح شد، که اغلب به پویایی نژادی کشور زادگاهش نگاه می‌کرد.

ترور نواح که در اواخر نوجوانی خود در یک سریال تلویزیونی ظاهر شد، در 20 سالگی به عنوان یک کمدین شروع به کار کرد و به دلیل جسارت دوستانش به صحنه کمدی رفت. مهارت و استعداد او شکوفا شد و نوح به یکی از چهره های شاخص استندآپ کمدی کشورش تبدیل شد.

ترور نواح

ترور نواح

همسالان ترور نواح خاطرنشان کردند که این مجری جوان که می تواند چندین زبان را روان صحبت کند و لهجه ها را بدون زحمت تقلید کند، جاه طلبی های زیادی برای حرفه خود داشت.

استند آپ کمدین بین المللی

در سال 2009، ترور نواح اجرای برنامه تک نفره خود به نام The Daywalker را بر عهده داشت که به عنوان یک مستند نیز فیلمبرداری شد و میزبان جوایز موسیقی آفریقای جنوبی بود. در سال 2010، برنامه گفتگوی خود این کمدین، امشب با ترور نواح ، در کانال های M-Net و Mzansi Magic شروع به کار کرد.

بهترین فیلم های دارن آرنوفسکی
بیشتر بخوانید

ترور نواح پس از اجرای استندآپ در ایالات متحده، نمایش تک نفره دیگری را با نام The Racist در جشنواره فرینج ادینبورگ در سال 2012 اجرا کرد. در آن سال او همچنین اولین بازی تلویزیونی خود را در تلویزیون ایالات متحده در برنامه The Tonight Show با جی لنو انجام داد و اولین کمدین آفریقای جنوبی بود که در این برنامه ظاهر شد.

سال بعد نوح کمدی ویژه خود را در Showtime داشت، Trevor Noah: African American. و در اواخر سال 2014، نوح یک کنسرت مهم دیگر را انجام داد و به عنوان گزارشگر برای نمایش روزانه کمدی سنترال با جان استوارت اولین کار را انجام داد.

میزبان «نمایش روزانه» منصوب شد

پس از اینکه استوارت در فوریه 2015 اعلام کرد که دیلی شو را ترک خواهد کرد، در ماه مارس مشخص شد که ترور نواح جایگزین او خواهد شد. نوح پیش از این سه بار در این برنامه ظاهر شده بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیون سندرز

سؤالاتی در مورد اینکه چگونه ممکن است با نشستن یک مجری بین‌المللی تازه‌کار روی صندلی مجری برنامه تغییر کند، مطرح شد. در مورد برخی از پست های قبلی نوح در توییتر نیز بحث و جدل وجود داشت که حاوی جوک هایی بود که می توانست برای زنان و جوامع یهودی توهین آمیز تلقی شود. همچنین شایعاتی به وجود آمد که او مطالبی را از دیگر کمیک های استندآپ تهیه کرده است. با این وجود، مدیران کمدی سنترال اعلام کردند که به تصمیم خود پایبند هستند.

دیلی شو با ترور نوح در 28 سپتامبر 2015 با کمدین همکار کوین هارت به عنوان مهمان اول شروع شد. سال بعد، نوح زندگی نامه متولد یک جنایت را منتشر کرد که به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد.

در حالی که تماشاگران The Daily Show به طور کلی کمتر از روزهای اوج استوارت محبوب بود، کمدی سنترال نشانه های مثبت کافی از مجری جدید دید تا او را با تمدید پنج ساله در سپتامبر 2017 امضا کند. نوح متعاقبا بیانیه ای را منتشر کرد. او به شوخی گفت: «تجدید این قرارداد برای پنج سال دیگر یا تا زمانی که کیم جونگ اون همه ما را نابود نکند واقعاً هیجان‌انگیز است.

بیوگرافی و خدمات مادر ترزا | از خانواده‌ای ثروتمند در کنار فقرا
بیشتر بخوانید

حقایق کلی

سال تولد: 1984
تاریخ تولد: 20 فوریه 1984
شهر تولد: Soweto
کشور تولد: آفریقای جنوبی
جنسیت مذکر
شناخته شده ترین: تروور نوآ متولد آفریقای جنوبی یک استندآپ کمدین بین المللی است که در سال 2015 به جای جان استوارت به عنوان مجری «The Daily Show» انتخاب شد.
صنایع
تلویزیون
کمدی
علامت نجومی: حوت
بررسی واقعیت: ما برای دقت و انصاف تلاش می کنیم. اگر چیزی را دیدید که درست به نظر نمی رسد، با ما تماس بگیرید!

ترور نواح

ترور نواح

نقل قول ها

… من از دنیایی آمده ام که اولین فردی در خانواده ام بودم که سوار هواپیما شدم. من اولین کسی بودم که به مدرسه ای رفتم که در آن بچه هایی وجود داشتند که فقط سیاه پوست نبودند. اولین کسی که دوستانی از نژاد متفاوت دارد.

کمدی واقعاً در آفریقای جنوبی بسیار محبوب شده است. این در حال انتقال از کودک حرامزاده سرگرمی به جریان اصلی است که بسیار خوب است. من فکر می‌کنم دلیل اینکه این کار خیلی خوب است این است که آفریقای جنوبی باید بخندد و آفریقای جنوبی می‌خواهد بخندد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لینی ویلسون

من همیشه دوست داشتم یک کمدین در دنیا باشم. من نمی‌خواهم به من برچسب کمدین آفریقای جنوبی بزنند.

من بدون مرز زندگی کرده ام که برای من عالی بوده است. من واقعاً، واقعاً رنگ ها را به طرز عجیبی نمی بینم. وقتی پدرم را دیدم، هرگز یک مرد سفید پوست را ندیدم. بابام بود

دیدگاهتان را بنویسید

8 − 7 =