بیوگرافی مکالی کالکین

مکالی کالکین

مکالی کالکین بازیگری است که بیشتر برای نقش‌های دوران کودکی‌اش در فیلم‌هایی مانند «دختر من» و «تنها در خانه» شناخته می‌شود.

مکالی کالکین کیست؟

اگرچه مکالی کالکین در سال 1988 در فیلم Rocket Gibraltar اولین حضور خود را روی پرده سینما انجام داد، اما نقش او در فیلم کمدی عمو باک در سال 1989 بود که او را به بازیگر کودک مورد علاقه هالیوود تبدیل کرد.

ستاره شدن او در سال بعد، زمانی که در کمدی موفق وحشیانه اسلپ استیک «تنها در خانه» ایفای نقش کرد، به اندازه های شهابی رسید. پس از فیلم My Girl در سال 1991، وضعیت ستاره کالکین کم رنگ شد، اگرچه او همچنان به بازیگری ادامه می دهد.

اوایل زندگی

مکالی کارسون کالکین در 26 آگوست 1980 در شهر نیویورک متولد شد. سومین فرزند از هفت فرزند، کالکین از سنین جوانی مورد توجه قرار گرفت. او در چهار سالگی در اولین نمایش خود در خارج از برادوی اجرا کرد. کالکین در کودکی هنرهای نمایشی را به طور گسترده مطالعه کرد، از جمله آموزش در مدرسه باله آمریکایی بالانچین، و در تبلیغات تلویزیونی متعدد ظاهر شد.

بازیگر کودک “تنها در خانه”.

کالکین اولین نمایش بلند خود را در سال 1988 در فیلم Rocket Gibraltar انجام داد، اما نوبت جذاب او به عنوان برادرزاده نابالغ جان کندی در فیلم کمدی عمو باک در سال 1989 بود که او را به بازیگر کودک مورد علاقه هالیوود تبدیل کرد.

مکالی کالکین

مکالی کالکین

ستاره شدن او در سال بعد با بازی در کمدی تعطیلات موفقیت آمیز تنها در خانه به اندازه های شهابی رسید. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال بود و دنباله‌ای با موفقیت کمتر به نام «تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک» در سال 1992 ایجاد کرد.

در سال 1991، مکالی کالکین با بازی صمیمانه و دوست داشتنی خود به عنوان بهترین دوست یک دختر جوان مشکل دار در فیلم دختر من اشک آور، تماشاگران و منتقدان را تحت تاثیر قرار داد. فیلم های بعدی، از جمله پسر خوب در سال 1993 و ریچی ریچ در سال 1994 بسیار ضعیف بودند و بر کاهش محبوبیت کالکین تأکید داشتند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی فیل مک گرو

پدر کالکین، کیت، در طول زندگی حرفه‌ای خود، مدیر او بود. در اوایل دهه 1990، شایعاتی شروع شد که کیت را به سوء مدیریت متهم می کرد. در سال 1995، والدین کالکین نبردی را برای حضانت فرزندانشان و ثروت مکالی آغاز کردند. مادرش در نهایت حق حضانت را به دست آورد.

بهترین فیلم های جسیکا چستین
بیشتر بخوانید

فیلم های بعدی، دوستی با مایکل جکسون

در سال 2003، پس از یک غیبت نسبتا طولانی از انظار عمومی، کالکین در فیلم Party Monster بازی کرد، داستانی واقعی درباره ظهور و سقوط یک مروج یک باشگاه. از دیگر فیلم ها می توان به Saved در سال 2004 اشاره کرد! و سکس و صبحانه 2007.

در سپتامبر 2004، کالکین در اوکلاهاما به دلیل داشتن 17.3 گرم ماری جوانا و دو ماده کنترل شده دیگر که هیچ نسخه ای برای آنها نداشت، دستگیر شد. او بابت هر اتهام به یک سال تعویق محکوم شد و 540 دلار هزینه دادگاه تعیین کرد.

مکالی کالکین

مکالی کالکین

در سال 2005، کالکین در دادگاه آزار این ستاره پاپ از مایکل جکسون دفاع کرد. او اتهامات علیه جکسون را «کاملاً مضحک» خواند.

کالکین در اوایل دهه 1990 با جکسون ملاقات کرد، پس از اینکه او در خانه تنها به شهرت رسید و مدتی را در مزرعه نورلند گذراند. او همچنین در موزیک ویدیوی «سیاه یا سفید» جکسون بازی کرد. ستاره ها چنان دوستان خوبی شدند که کالکین پدرخوانده دو فرزند بزرگ جکسون، پرنس مایکل جونیور و پاریس-مایکل کاترین جکسون است.

پیتزا زیرزمینی

در سال 2013، کالکین اولین گروه راک کمدی خود را پیتزا زیرزمینی آغاز کرد که آهنگ‌های The Velvet Underground را با استفاده از اشعار و عناوین آهنگ با مضمون پیتزا تقلید می‌کرد. در سال 2016، او اعلام کرد که گروه منحل شده است.

زندگی شخصی

مکالی کالکین در سال 1998 زمانی که 18 ساله بود با بازیگر زن ریچل ماینر ازدواج کرد. این زوج در سال 2000 از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بروس ویلیس | لیست فیلم ها و زندگی شخصی

کالکین در سال 2002 با بازیگر میلا کونیس آشنا شد. پس از بیش از هشت سال رابطه بی سر و صدا، کونیس و کالکین در اوایل سال 2011 جدایی خود را اعلام کردند. کالکین در حال حاضر با برندا سونگ، بازیگر سابق دیزنی که در حین فیلمبرداری فیلم Changeland به کارگردانی ست در سال 2018 ملاقات کرد، قرار می گیرد. سبز. این زوج در آوریل 2021 از پسرش داکوتا سانگ کالکین استقبال کردند.

مکالی کالکین

مکالی کالکین

کالکین هنگام حضور در پادکست Joe Rogan Experience در آگوست 2018 فاش کرد که فرصت بازی در کمدی کم نظیر The Big Bang Theory را رد کرده است. اگر این کنسرت را انجام می‌دادم، در حال حاضر صدها میلیون دلار پول داشتم و در عین حال سرم را به دیوار می‌کوبم.

بهترین فیلمهای هیچکاک
بیشتر بخوانید

حقایق کلی

نام: مکالی کالکین
سال تولد: 1980
تاریخ تولد: 26 آگوست 1980
ایالت تولد: نیویورک
شهر تولد: نیویورک
کشور تولد: ایالات متحده آمریکا
جنسیت مذکر
معروف ترین: مکالی کالکین بازیگری است که بیشتر به خاطر نقش های دوران کودکی اش در فیلم هایی مانند “دختر من” و “تنها در خانه” شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

14 − 12 =