صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر : بیوگرافی فیل مک گرو
ads

بیوگرافی فیل مک گرو

فیل مک گرو

دکتر فیل مک گرو، متخصص سلامت روان و استراتژیست زندگی، قبل از راه اندازی سریال تلویزیونی موفق خود، “دکتر فیل.”

دکتر فیل مک گراو کیست؟

دکتر فیل مک گراو یک بازیکن فوتبال کالج بود که دکترای خود را گرفت. در روانشناسی او تمرین خصوصی خود را برای راه اندازی Pathways، یک سمینار خودانگیختگی، و همچنین شرکتی به نام Sciences Courtroom ترک کرد. پس از کمک به اپرا وینفری برای برنده شدن در یک دعوی قضایی در سال 1998، او به طور منظم در برنامه گفتگوی او شرکت کرد، قبل از اینکه برنامه روزانه خود را به نام دکتر فیل در سال 2002 راه اندازی کرد. مک گراو همچنین چندین کتاب پرفروش خودیاری را نوشته است.

سالهای اولیه و حرفه

دکتر فیل مک گرو، استراتژیست لایف و مجری تلویزیونی، فیلیپ کالوین مک گراو در 1 سپتامبر 1950 در وینیتا، اوکلاهاما به دنیا آمد. دکتر فیل هم در اوکلاهاما و هم در تگزاس بزرگ شد. او بزرگ شد تا به یک مدافع خط 6’4 اینچی تبدیل شود و قبل از پایان تحصیلات کارشناسی خود در سال 1975 در دانشگاه ایالتی میدوسترن در ویچیتا فالز، تگزاس، بورسیه تحصیلی فوتبال به دانشگاه تولسا اعطا شد.

 

تنها چهار سال بعد، مک گراو دکترای خود را گرفت. در روانشناسی از دانشگاه تگزاس شمالی. در سال 1979، دکتر فیل یک مطب را با پدرش که مدرک روانشناسی خود را پس از حرفه ای به عنوان تامین کننده تجهیزات دکل نفتی دریافت کرده بود، افتتاح کرد.

فیل مک گرو

فیل مک گرو

فیل مک گرو با درک این موضوع که درمان تک به تک برای او مناسب نیست، به زودی سمینار خودانگیزه ای را به نام Pathways راه اندازی کرد. او در سال 1989 شرکتی به نام علوم دادگاه را تأسیس کرد. این سرمایه گذاری به وکلای محاکمه کمک کرد تا از طریق محاکمه های ساختگی، تجزیه و تحلیل رفتاری، انتخاب هیئت منصفه و میانجیگری پرونده هایی را بسازند.

آشنایی با اوپرا

دکتر فیل مک گرو از طریق Sciences Courtroom با اپرا وینفری آشنا شد. در سال 1996، دامداران از او شکایت کردند که ادعا کردند او در یکی از برنامه‌هایش به صنعت گوشت گاو بدنام کرده است و ملکه برنامه‌های گفتگو دکتر فیل را برای کمک در طول محاکمه استخدام کرد.

بیوگرافی آلبرت انیشتین
بیشتر بخوانید

پس از کمک به او در پیروز شدن پرونده در سال 1998، دکتر فیل به طور منظم متخصص اپرا شد و با راهبردهای زندگی و روابط سروکار داشت. دکتر ساده‌لحاظ با جمله‌ی کلیدی‌اش «واقعی شو»، به جای اصطلاحات تخصصی خودیاری، توصیه‌های عقل سلیم را ارائه می‌کرد، رفتار او باعث می‌شد که حتی افراد سخت‌گیر هم احساس راحتی کنند که از او یاد بگیرند.

“دکتر. فیل”

در پاییز 2002، او سریال سندیکایی ملی خود را به نام دکتر فیل راه اندازی کرد. این تاک شو یک ساعته بالاترین امتیاز را در بین برنامه های جدید سندیکایی از زمان راه اندازی نمایش اپرا وینفری در 16 سال قبل به دست آورد و بیش از دوجین نامزدی امی را به خود اختصاص داد.

در اواخر سال 2017، دکتر با اتهاماتی مبنی بر اینکه کارکنان تولید دکتر فیل به خاطر افزایش رتبه، سلامت مهمانان را به خطر انداخته اند، در کانون توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مت دیمون

یکی از این اتهامات از سوی تاد هرتزوگ، برنده سابق Survivor مطرح شد: او که در آن زمان با اعتیاد به الکل مبارزه می کرد، ظاهراً با یک بطری ودکا در اتاق هتلش تنها ماند و متعاقباً برای “آرام کردن اعصابش” یک زاناکس به او داده شد که منجر به ظاهر فاجعه بار او شد.

یک سخنگوی این ادعاها را “کاملاً و بدون تردید نادرست” خواند و افزود که نوع معتادانی که در این برنامه ظاهر می شوند “به دروغگویی، انحراف و بی اهمیتی بدنام هستند.”

فیل مک گرو

فیل مک گرو

در مارس 2020، پس از شیوع ویروس کرونا، دکتر فیل میزبانی برنامه خود را از استودیوی خانگی خود آغاز کرد.

بنیاد، کتاب و پادکست ها

در سال 2003، او بنیاد دکتر فیل را راه اندازی کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که به کودکان کمک می کند تا با مسائل مربوط به چاقی، اختلالات خوردن و سایر “اپیدمی های خاموش” مقابله کنند.

دکتر فیل مک گرو همچنین نویسنده چندین کتاب پرفروش نیویورک تایمز است. آخرین کتاب او، رژیم غذایی 20/20: چشم انداز کاهش وزن خود را به واقعیت تبدیل کنید، در سال 2014 منتشر شد.

بیشتر بخوانید: زندگینامه جفری دامر | قاتل بی رحم

در اوایل سال 2019، دکتر فیل پادکست مصاحبه جدیدی را با نام Phil in the Blanks معرفی کرد. او مدت کوتاهی پس از آن یک پادکست جنایی واقعی را با عنوان Mystery and Murder: Analysis توسط دکتر فیل دنبال کرد.

بیوگرافی پاپ فرانسیس
بیشتر بخوانید

زندگی شخصی و برنامه تلویزیونی

دکتر فیل مک گرو از سال 1976 با همسر دوم خود رابین ازدواج کرده است. آنها دو پسر به نام های جی و جردن دارند. در سال 2015، دکتر محبوب تلویزیون به تالار مشاهیر پخش و کابل راه یافت.

در پاییز 2016، شبکه CBS شروع به پخش سریالی بر اساس سال های دکتر فیل مک گرو در دادگاه علوم داد. در این درام با عنوان Bull، مایکل ودرلی در نقش مالک یک شرکت مشاوره آزمایشی که چالش های هر مورد منحصر به فرد را بررسی می کند، بازی می کند.

فیل مک گرو

فیل مک گرو

حقایق تکمیلی

نام: فیلیپ کالوین مک گرو

سال تولد: 1950

تاریخ تولد: 1 سپتامبر 1950

ایالت تولد: اوکلاهما

شهر تولد: وینیتا

کشور تولد: ایالات متحده آمریکا

جنسیت مذکر

بهترین شهرت برای: دکتر فیل مک گرو، متخصص سلامت روان و استراتژیست زندگی، قبل از راه اندازی سریال تلویزیونی

موفق خود، «دکتر. فیل.

دیدگاهتان را بنویسید

17 + نوزده =