صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : با بهترین وکیل طلاق توافقی بیشتر آشنا شوید
ads

با بهترین وکیل طلاق توافقی بیشتر آشنا شوید

وکیل سارا وطن دوست

با بهترین وکیل طلاق توافقی بیشتر آشنا شوید ! وکیل سارا وطن دوست یکی از بهترین انتخاب های شما برای وکیل طلاق توافقی می باشد که ایشان با سابقه ای بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت به یکی از بهترین وکیل های تهران و ایران تبدیل شده است .

زمینه های فعالیت ایشان در وکیل طلاق توافقی ، مشاوره حقوقی ، وکیل حقوقی ، وکیل خانواده ، وکیل کیفری ، وکیل امور ملکی ، وکیل امور ثبتی ، وکیل امور مالی ، وکیل تجاری ، وکیل شرکتی و … هست .

اما یکی از تخصص های اصلی ایشان که تمرکز فراوانی در این موضوع دارد ، وکیل طلاق توافقی می باشد که امروزه یکی از اتفاق های مرسوم در طلاق زوجین می باشد .

طلاق توافقی بهترین راه برای جدایی یک زوج هست که بدون هیچگونه سختی انجام می شود .

طلاق توافقی راهی بسیار راحت و در عین محترمانه هست که زوجین در این راه با وضعیتی درست طلاق را انجام میدهند و در انتهای طلاق هیچگونه مشکلی برای دو طرف ایجاد نمیشود .

وکیل سارا وطن دوست

با بهترین وکیل طلاق توافقی بیشتر آشنا شوید

همچنین طلاق توافقی مراحل راحت تری دارد و به اصطلاح روشی بی دردسر و در عین حال شخصیت و شان طرفین حفظ می شود چون بر اساس نام طلاق توافقی ، این اتفاق با توافق دو طرف صورت میگیرد و پس از طلاق حق دو طرف بر اساس توافق رعایت می شود .

شما می توانید جهت دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی سرکار خانم سارا وطن دوست با شماره  ۰۲۱۴۴۰۸۴۵۱۲ تماس حاصل نمایید .

وکیل طلاق توافقی در تهران 

افرادی که در تهران و حومه زندگی می کنند طبیعتا نیاز دارند که وکیل مد نظر خود در تهران حضور داشته باشد تا با جلسات مشاوره ای که وجود دارد و از لحاظ رفت و آمد شرایط راحت تری داشته باشند .

دفتر مرکزی سرکار خانم سارا وطن دوست ، وکیل طلاق توافقی واقع در تهران، فلکه دوم صادقیه بلوار آیت الله کاشانی بین اباذر و مهران پلاک ۶۳ طبقه اول واحد ۶ می باشد و شما می توانید جهت تعیین وقت مشاوره با شماره ۰۹۱۹۹۰۹۲۹۶۶ تماس حاصل نمایید تا به شما وقت قبلی دهند .

کاربرد لاپاراسکوپی در درمان ناباروری [آپدیت 2023]✅
بیشتر بخوانید

ممکن است شما شرایط شغلی و زندگی شما طوری باشد که قادر به مراجعه حضوری نباشید که ما در اینجا نیز راه حلی برای شما در نظر گرفته ایم . عزیزانی که شرایط مراجعه حضوری را ندارند می توانند با تماس با یکی از شماره های فوق نیز مشاوره تلفنی نیز دریافت کنید .

وکیل خانم برای طلاق توافقی 

ممکن است موکل های خانم بنا به دلایلی نتوانند با وکیل آقا همکاری کنند که این امر کاملا طبیعی است . موکل خانم می تواند راحت تر با یک وکیل خانم ارتباط بگیرد و حرف خود را واضح تر می تواند بیان کند . وکیل سارا وطن دوست می تواند در این امر به موکل های خانم نیز کمک کند .

آیا در طلاق توافقی ، توافقات زوجین باید مکتوب شود؟

اگر زوجین واقعاً توافق کردند و به یکدیگر اعتماد کردند، شرعاً نیازی به قید قرارداد کتبی نیست، زیرا در جلسه دادرسی، کلیه توافقات توسط طرفین یا وکلای آنها درخواست و در حکم صادر می شود. به دلایل غیرمنتظره ای زن و مرد می توانند از قراردادهایی که با یکدیگر منعقد کرده اند صرف نظر کنند، بنابراین بهتر است کلیه قراردادها به صورت کتبی و با حضور دو شاهد به امضای زوجین برسد. یا اینکه قرارداد بعداً رسماً در دفتر نوشته و امضا شده است، شکی نیست.

در طلاق در صورت رضایت متقابل، مانند طلاق زن یا شوهر، همان سه ماه است، یعنی بعد از طلاق، زن باید سه مرتبه حیض خود را پاک کند. که مصادف با سه ماه قمر است، یدگاه نامیده می شود، ولی اگر زن حامله باشد باید یدگاه را تا وضع حمل نگه دارد، هرچند کمتر از سه ماه حامله باشد.

طلاق توافقی مانند هر اقدام حقوقی دیگری از زمان ثبت آن در سامانه تصمیم گیری تا ثبت طلاق چند ماه طول می کشد. ممکن است یک تا چهار ماه طول بکشد، سپس یک تا دو ماه طول می کشد تا به هیئت حل اختلاف ارسال شود و دوباره به دادگاه ارسال شود، سپس زمان بندی دادگاه خانواده می تواند تا دو هفته طول بکشد.

تا دو ماه بسته به تعدد پرونده و همچنین تصمیم گیری و در برخی از شعب خانواده اگر زوجین بدون رضایت اقدام به طلاق کنند در برخی از شعب خانواده تا یک ماه نیز ادامه دارد. تکمیل پرونده با حضور وکیل زمان زیادی می برد.

3 نکته خیلی مهم در هنگام خرید کارت گرافیک + برای کاربری گیمینگ و روزانه
بیشتر بخوانید

بهترین وکیل طلاق توافقی خانم

طلاق توافقی یعنی چه؟ وقتی زوج ها تمام تلاش خود را برای ادامه زندگی مشترک می کنند اما به نتیجه نمی رسند، در نهایت تصمیم به جدایی می گیرند و به زندگی مشترک خود پایان می دهند. در این نوع طلاق یا زوجین در ابتدا اختلاف و تنش زیادی با یکدیگر ندارند و یا پس از مشاجرات و دعواهای فراوان در نهایت به تفاهم بین خود می رسند که به نظر می رسد هیچ یک از زوجین اعتراضی به طلاق ندارند.

و سپس در مورد مسائل مشترک زندگی خود به توافق برسند. مانند حقوق مالی همسر، حضانت فرزندان، دارایی های مشترک و غیره، درخواست طلاق توافقی می کنند.

خانم سارا وطن دوست با سابقه ای بیش از 10 سال وکالت در این زمینه می تواند در این مورد به شما کمک شایانی کند تا مراحل طلاق توافقی برای شما راحت تر شود و بدون دردسر این کار را انجام دهید .

اگر در حال اقدام به طلاق هستید و دچار سردگمی شدید ، پیشنهار ما به شما خانم وطن دوست می باشد .

عموماً زوجین مشکل عمده ای در رابطه با طلاق ندارند و نیازی به اثبات دلیل طلاق ندارند. اگر زن ناشزه نباشد، یعنی تابع شوهر باشد و مرد بخواهد بی دلیل زن خود را طلاق دهد، باید تمام حقوق زنش اعم از مهریه، نفقه، اجرت المثل و نصف دارایی را به او بدهد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی سرکار خانم سارا وطن دوست با شماره  ۰۲۱۴۴۰۸۴۵۱۲ تماس حاصل نمایید .

وکیل سارا وطن دوست

در ضمن عقد حاصل می شود، اما در صورت خیانت و نافرمانی زن نسبت به شوهر، مرد می تواند با اثبات آن در دادگاه و تنها با پرداخت مهریه، تقاضای طلاق کند.

تنها شرط طلاق توافقی، توافق زوجین بر طلاق است و این توافق از طریق ارتباط و تعامل با یکدیگر برقرار می شود. ممکن است مواقعی پیش بیاید که زن و شوهر یا یکی از آنها احساس کنند دیگر نمی توانند با هم باشند و تصمیم به جدایی بگیرند.

اگر هر دوی شما از این موضوع راضی هستید، باید در مورد مسائل رایج زندگی خود مانند حقوق مالی خود به عنوان یک زوج صحبت کنید. زنان، اموال مشترك، حضانت فرزند و… بايد با هم تصميم گيري و توافق شود و پس از توافق اوليه، مراحل طلاق ادامه مي يابد.

چرا بیشتر درمانگاه های دندانپزشکی شبانه روزی، واقعا ۲۴ ساعته نیستند؟
بیشتر بخوانید

شما می توانید جهت دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی خانم سارا وطن دوست با شماره ۰۹۱۹۹۰۹۲۹۶۶  تماس حاصل نمایید .

دادگاه خانواده طبق پروتکل و توافقات انجام شده در آن تصمیم می گیرد و زوجین موظف به انجام وظایف مندرج در پروتکل و دستور دادگاه می باشند. همانطور که گفته شد تنظیم صورتجلسه الزامی نیست و صرفاً برای اطمینان زوجین و جلوگیری از تخلف هر یک از وظایفی است که بر آن توافق کرده اند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده + هجده =