صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Outlast 2
ads

نقد و بررسی بازی Outlast 2

بازی Outlast 2

نقد و بررسی بازی Outlast 2 : 

یک تجربه وحشت زا برای طرفداران ترسناک هاردکور

نه برای افراد ضعیف ، ترسهای بی امان بازی Outlast 2 ، هیولاهای نابخشودنی و مراقبه های تحریک آمیز در مورد ایمان ، یک تجربه وحشت آور اضطراب آور اما وحشتناک است.

در حالی که از چند مشکل گام برداشتن و برخی مسائل ناوبری ناخوشایند رنج می برد ، دستکاری دقیق – و سادیستی – بازتاب من در جنگ یا پرواز باعث شد که من احساس ترس وحشتناکی را در سرتاسر خود تجربه کنم ، که تنها پس از اتمام اعتبار کاهش یافت. اما پایان کار ، چند روز با من ماند.

بازی Outlast 2

بازی Outlast 2

بازی Outlast 2  از کنار گذاشتن محیط پناهندگی روانی خسته اولیه و سفر در جاده کم پیاده صحرای سونوران سود می برد ، جایی که بلیک لانگرمن ، قهرمان داستان ، همسرش لین را پس از سقوط در منطقه سوپای فرقه پرور در حین روزنامه نگاری تحقیقی جستجو می کند. وظیفه. بازی Outlast 2  وحشت عمیق جنوبی است ،

اما بدون وسایل خانگی که در Resident Evil 7 دیدیم. Supai مزارع ذرت بی سر و صدا ، کلبه های فرسوده ، و – بقایای وحشتناک مناسک مذهبی وصف ناپذیر است.

این بسیار بازتر از نسخه اصلی است ، که به یک تجربه وحشتناک واقعی می افزاید. با وجود ساختارهای هزارتو و محیطهای بیرونی مانند علفهای بلند و رودخانه هایی که می توانید در آنها پنهان شوید ، فرار از دشمنان ساده تر است ، اما دیدن آمدن آنها نیز دشوارتر است. وقتی در حال دویدن کورکورانه به یک مکان ایمنی نیم نگاهی بودم ،

دائماً دچار بی نظمی می شدم ، و اگرچه ممکن است این طراحی بد روی کاغذ به نظر برسد ، اما وقتی هدف ایجاد حس ناامیدی است ، در عمل م it’sثر است. توسعه دهنده Red Barrels دنیایی را ایجاد کرده است که خطی در آن وجود دارد اما فریبنده است ، که در آن هر فرار به لطف ساختمان جهان هوشمند احساس دیوانگی می کند.

بیشتر موارد مربوط به استفاده از نور بازی Outlast 2  است. شما فقط به حالت دید در شب مجهز به باتری دوربین فیلمبرداری مسلح هستید تا بتوانید از تاریکی همه جانبه عبور کنید ، و چون بیشتر وقت خود را صرف تعقیب کلیپ می کنید ، باید برای ماندن بر روی ابتدایی ترین سیگنال های بصری تکیه کنید. راه درست.

نقد و بررسی بازی The Medium
بیشتر بخوانید

در اینجا ، آتش سوزی ها ، چراغ های کم نور و لامپ های فلورسنت سوسو راه را نشان می دهد ، اما هرگز به اندازه ای نیست که بتواند وحشت شما را کم کند.

بازی Outlast 2

بازی Outlast 2

به طور کلی ، عناصر بازی های ویدئویی سنتی در بازی Outlast 2  به حداقل رسیده است ، که این حس دقیقه به دقیقه را القا می کند که شما از عقل ترسیده خود جان سالم به در برده اید و در این راه کمکی به شما نمی کند. به عنوان مثال ، اثرات خونی نشان می دهد که شخصی قبل از شما طاقچه ای را خزیده است ،

اما برای تشخیص آنها باید سخت تلاش کنید. باتری های دوربین شما – حیاتی ترین منبع بازی Outlast 2  – بسیار اندک و باورنکردنی هستند ، اما نه تا اندازه ای فلج کننده ، که من فقط چند بار استفاده می کردم. بیشتر اوقات فقط از تمام شدن می ترسیدم.

حتی پازل های گاه به گاه بازی Outlast 2 ، قدیمی ترین و اصلی ترین در ژانر وحشت بقا ، برای پیشرفت شما بسیار مهم است و نه مشغله زیاد برای مشغول نگه داشتن شما. خاموش کردن برق و یافتن طناب برای دسترسی به منطقه ای دور از دسترس اهداف ناآشنایی نیستند ، اما در فتوحات کوچک سرخوشی وجود دارد که شما را در برابر ده ها فرقه پرست عصبانی پیش می برد.

تنها جنبه واقعی بازی Outlast 2  که توهم اصالت را از بین می برد ، قدرت مانور محدود بلیک است. در حالی که باعث می شود او مانند یک ورزشکار تمام ستاره با محدودیت هایی که ژانر وحشت بقا را مشخص می کند حرکت کند ، اما حرکات او چقدر حساس و ناسازگار است. اگرچه او می تواند از شکاف های وسیع بپرد ،

اگر آنها برای پرش وجود داشته باشند ، اما نمی تواند از روی اجسام کوچک روی زمین بپرد و در حالی که می تواند از موانع بلند تا دور کمر عبور کند ، نمی تواند از سایرین مشابه عبور کند. ارتفاع این محدودیت ها را با وحشت شدید خود جفت کنید ، و هنگامی که به طرف مانعی می روید که به نظر می رسد قابل عبور است اما نمی باشد ، دستور مرگ فوری را دریافت کرده اید.

نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
بیشتر بخوانید

اهریمن درون

و شما به احتمال زیاد در 13 ساعت فرد بازی Outlast 2  خواهید مرد ، همانطور که من چندین بار جان خود را از دست دادم. مانند نسخه اصلی ، شما به طور کامل (و اجازه دهید صادقانه بپذیریم) نمی توانید از خود دفاع کنید ، بنابراین فرار یا پنهان شدن از دشمنان تنها گزینه شما است. دشمنان باغ – ترکیبی از فرقه های مذهبی آشفته و تغییر شکل یافته و “بی دین” – خطرناک هستند ، اما قبل از مرگ می توانید چند ضربه از آنها بگیرید و اگر فاصله قابل احترامی را رعایت کنید ،

همه حمله نمی کنند. در میان اینها ، تعداد انگشت شماری از موجودات هستند که بی وقفه شما را تعقیب می کنند و خیلی سریعتر شما را می کشند – فکر کنید Xenomorph در 2015 Alien: Isolation. این هیولاها – و یک زن کاملاً وحشتناک (؟) زن – سریعتر و باهوش تر از خرخر فوق الذکر هستند ، بنابراین در حالی که می توانید برای مدتی با پنهان شدن از آنها فرار کنید ، آنها تمایل عجیبی به بیرون کشیدن شما از سوراخ شما دارند.

بازی Outlast 2

بازی Outlast 2

این دشمنان ناامیدکننده ترین لحظات بازی Outlast 2 را ایجاد می کنند ، زیرا برخوردهای شما با آنها تمایل به پیروزی و شکست فوری دارد و بنابراین به جای تفکر روی پای خود ، آزمایش و خطای سخت را تشویق می کند. به عنوان مثال وقتی موجودی با زبان زخمی در مدرسه ای خالی مرا تحت تعقیب قرار می داد ، وقت بگذارید: تنها یک راه برای فرار وجود داشت ، اما همانطور که برای من فوراً مشخص نبود ، من بارها و بارها می میرم (کامل با تا جایی که وحشت آن لحظه کاملاً از بین رفته بود ، و من آنقدر از این موجود عصبانی بودم که از آن نمی ترسیدم.

از طرف دیگر ، آنها ترسناک ترین لحظات بازی Outlast 2 را نیز ایجاد می کنند ، زیرا Red Barrels سناریوهای فوق العاده ای خلاقانه در اطراف آنها ایجاد کرده است تا تأثیر آنها را حداکثر کند. تعقیب شدن توسط موجود زبان در تاریکی در کتابخانه ای دخمه پرپیچ و خم به ذهن می آید یا به آرامی چرخ دستی را جلو می اندازید که به شما اجازه می دهد از دیوار بالا بروید تا از زن بلند قد فرار کنید در حالی که او نمازهای بدخواهانه خود را به پا می کند. اینها وحشتناک ترین لحظاتی است که من در یک بازی ویدیویی وحشتناک تجربه کرده ام.

بهترین بازی های سال 2021
بیشتر بخوانید

بازی های ذهنی

در تمام آن ، Red Barrels موضوعات گیج کننده مبارزه با ایمان و افراط در باورها را در سطوح مختلف بررسی کرده است. بازی Outlast 2 به طور نیمه منظم از زمان حال به گذشته می پرد ، جایی که ما مدرسه بسیار کاتولیک دوران کودکی بلیک را مرور می کنیم. این بخشهای آرام تر به عنوان تلاشی خوش آمدید از ضرب وشتم امروز شروع می شوند ، اما به تدریج با بدتر شدن حوادث گذشته ، روندی بسیار شوم تر به خود می گیرند.

برخی از موثرترین لحظات بازی Outlast 2-و در برخی مواقع لمس کننده-در راهروهای فلورسنت چشمک زده مدرسه بلیک رخ می دهد. با این حال ، تعداد زیادی از آنها با تکرار زیاد وجود دارند و در میانه داستان ، سرعت را به میزان قابل توجهی پایین می آورند. علاوه بر این ، برای درک عمیق ترین تفاوت این سکانس ها ، باید چشم اندازها و اشیاء خاصی را در سراسر جهان ضبط کرده و سپس آنها را با تفسیر بلیک به طور کامل پخش کنید تا بینشی در مورد سر او به دست آورید. با توجه به وحشتناک بودن جهان ، انگیزه برای کشف داوطلبانه بیشتر آن بسیار کم است.

با این وجود ، پیام رسانی در بازی Outlast 2  به طور گسترده ای موثر است و من از Red Barrels به دلیل پرداختن به چنین موضوعات بلندپروازانه ای استقبال می کنم. پایان جسورانه آن ، به ویژه ، ناگزیر باعث ایجاد اختلاف نظر بین بازیکنان می شود. در مورد من ، من فکر می کردم این یک تور قدرت است که من را در ناباوری خنداند.

بازی Outlast 2

 

بازی Outlast 2

حکم

بازی Outlast 2 یک دنباله وحشتناک است که بر اساس ترس اصلی نسخه اصلی 2013 ساخته شده است. حتی اگر موضوعات بلندپروازانه آن همیشه به قوت خود باقی نمانند و حرکت در جهان آن به طرز ناامیدکننده ای ناسازگار باشد ، خلاقیت شرورانه ای در اینجا بازی می کند تا آنکه در یک بازی ترسناک مدتهاست دیده ام. با صدای بلند ، در تاریکی پخش کنید.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Outlast 2

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

مهارت های گوش دادن به موسیقی | ۵ نکته برای گوش دادن فعال | فیلم نور زمستانی | نقد فیلم Old | اثر جدید ام نایت شیامالان | نقد فیلم رقصنده با گرگ ها | آموزش عکاسی از محصول | مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن | انواع ساعت های هوشمند شیائومی | فیلم بدنام | حصار حریم خصوصی افقی: ۴ مرحله برای ساخت حصار افقی | امپرسیونیسم در موسیقی : راهنمای امپرسیونیسم در موسیقی |

دیدگاهتان را بنویسید

8 + هجده =