صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Outriders
ads

نقد و بررسی بازی Outriders

بازی Outriders

قرار نیست جایزه های اصالت را از آن خود کند ، اما در هر نوبت پیچش های سرگرم کننده ای را در ژانر آشنایی ارائه می دهد.

Outriders با دادن یک مورد وحشیانه شلاق زدن به زنگ بازیکنان باز می شود. 30 دقیقه ابتدایی آن تقریباً در دنیای جدید و غنی از خنوخ قرار دارد ، جایی که پس از لرزه ناپایدار شدن سیاره خانه ما ، بقایای بشریت به آنجا تخلیه می شوند. این یک مقدمه سرسبز ، زیبا ، عجیب اما خوش بینانه است ، و اگرچه تا حد زیادی فاقد عمل است – شاید یک گناه اصلی برای یک تیرانداز باشد – اما در تنظیم صحنه کار فوق العاده ای انجام می دهد.

یا بهتر است بگوییم ، تنظیم صحنه – یک آدم بد انگلیسی کلیشه ای و بعداً برخوردی با یک انرژی بیگانه عجیب و غریب ، شخصیت پخش کننده سفارشی کاربر شما آسیب می بیند و به حالت استریو پرتاب می شود. بعد از دهه ها بیدار شدن ، متوجه می شوید که امید جدید روشن بشریت به یک تلاطم جهنمی بین Mad Max و منظره جهنم Doom تبدیل شده است

، جایی که بازماندگان جنگ برای گرفتن منابع با یکدیگر می جنگند و سعی می کنند در برابر موجودات متخاصمی که توسط این چیزهای عجیب و غریب قبلی جهش یافته اند ، زنده بمانند انرژی. از طرف مثبت ، به نظر می رسد شما ابرقدرت ها را از آن خارج کرده اید ، بنابراین ممکن است در حالی که سعی در بازگرداندن نظم نظمی به دنیای جدید دارید ، دست به عصبانیت غارت و تیراندازی بزنید.

بازی Outriders

ترسیم سایر بازی ها که به وضوح بر حماسه جدید آینده سازان People Can Fly تأثیر گذاشته اند ، آسان است. این تیراندازی جلدی Gears ، تلاش برای علمی-تخیلی جدی Mass Effect ، قطره های غارت شده از Borderlands و شاید واضح ترین آنها ، ترکیبی از ابرقدرت ها ، تفنگ بازی و رفاقت تیمی از سرنوشت باشد – هر چند ، خوشبختانه ، این نسبت به بازیکنان انفرادی بسیار بخشنده تر و سازگارتر است. با این وجود همه آنها را با هم مخلوط می کنیم ، Outriders چیزی غنی تر از یک مجموعه بهترین محصولات می شود.

نقد و بررسی بازی Hellblade
بیشتر بخوانید

عمدتا ، انتخاب توانایی های ماورایی آن واقعاً آن را متمایز می کند. تقسیم به چهار کلاس – Technomancer ، Pyromancer ، Trickster و Devastator – قدرتهایی که قفل آنها را باز می کنید کمی جالب تر از چهار عنصر اصلی سبک ژانر هستند. با انتخاب کلاس نمی توانید کلاس ها را تغییر دهید ، اگرچه می توانید حداکثر شش ساخت شخصیت جداگانه داشته باشید تا بازی را در سبک های مختلف تجربه کنید.

هر کلاس به سبک های بازی ترجیحی نیز تخصص دارد و بر مزایای محدوده ، تخصص غوغا یا نقاط تعادل مختلف تأکید دارد. به نظر می رسد پیرومنسر مورد علاقه زیادی باشد ، متخصص در حملات میان برد و قدرت های کاملاً آتشین ، اما Trickster – با توانایی های ایجاد کننده فضای مختلف به شما امکان می دهد از نزدیک برای شخصی برای ترورهای سریع نزدیک شوید – یک ضربه غیر منتظره برای بسیاری خواهد بود از بازیکنان ، مکانیک هایی به سبک نینجا را به ارمغان می آورد تا علاوه بر این واقعاً بی نظیر یک تیرانداز باشد.

بازی Outriders

توانایی های هر کلاس به یک حلقه گیم پلی جالب نیز منجر می شود ، جایی که استفاده از آنها به چگونگی بازیابی سلامتی قهرمان شما کمک می کند. به عنوان یک Pyromancer ، به عنوان مثال ، دشمنان می توانند با شعله های آتش مشخص شوند ، و هنگامی که آنها را می کشید سلامتی شما را بازیابی می کنند

، در حالی که قدرت های فیزیکی و قدرتمندتر Devastator سلامتی را از دشمنانی که در یک منطقه اثر کشته شده اند ، پر می کند. یک کاهش کوتاه بین استفاده از نیرو منجر به جریانی رضایت بخش می شود که در آن بازیکنان تشویق می شوند که مرتباً بین تیراندازی و توانایی ها جابجا شوند ، خسارت را بخرند و سپس سلامتی را به روش های هوشمندانه و با قتل عام برقرار کنند.

با این حال ، تفنگ بازی به خودی خود احساس سستی و شلختگی می کند. هدف غالباً مانند حدس و گمان احساس می شود – خصوصاً در مورد دشمنان دوردست که به صورت لکه به نظر می رسند – و به ویژه سلاح های ابتدایی ، ضرباتی از عقب انداختن تیراندازی و دقت وحشتناک است. هرچه غنیمت بیشتری به دست بیاورید ، این مسئله مشکلی کمتری ایجاد می کند ، اما تیراندازی هرگز به اندازه بعضی از بازیهایی که به عنوان تأثیرگذار هستند ، عالی یا جلا داده نمی شود.

نقد و بررسی بازی Mafia: Definitive Edition
بیشتر بخوانید

بزرگترین ناامیدی در حال حاضر بازی همیشه آنلاین است. از ورود به صفحه عنوان تا بارگذاری صفحه انتخاب شخصیت شما تقریباً یک دقیقه طول می کشد و سپس کمی بیشتر طول می کشد تا وارد خود بازی شوید. اگر از “لابی” خارج شوید – اگر اتصال اینترنت خود را قطع کنید ، کنسول خود را در حالت خواب قرار دهید یا خود سرورها شما را رها کنند

– پس از آن بوت می شوید ، به طور بالقوه غنیمت و پیشرفت خود را از دست می دهید. هیچ ذخیره دستی وجود ندارد ، بنابراین در هنگام بازگشت به بازی نیز همیشه در جایی که انتخاب می کنید ، کمی تصادفی احساس می شود. امیدوارم با گذشت زمان مشکلات سرور برطرف شود ، اما با توجه به اینکه چند نفره اختیاری است ، اینکه بازیکنان نمی توانند تجربه محلی و آفلاین داشته باشند ناامید کننده است.

بازی Outriders

با مهربانی ، هیچ ویژگی ریزپرداختی یا “بازی به عنوان سرویس” در Outriders فراتر از ماهیت همیشه متصل به آن وجود ندارد. این به تنهایی جذابیت آن را نسبت به برخی دیگر از مدعیان این رشته فراهم می کند و آن را به بازی تبدیل می کند که واقعاً بیشتر از آن بهره می گیرید ، هرچه بیشتر در آن بازی کنید. قرار نیست جایزه های اصالت را از آن خود کند ، اما در هر نوبت پیچش های سرگرم کننده ای را در ژانر آشنایی ارائه می دهد.

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از اسپاتیفای | نقد فیلم روز هفتم | معرفی و آشنایی با ویولن سل | ۱۷ قسمت از ویولن سل | نقد فیلم میلک شیک باروتی | جوخه قاتلان زن | نقد فیلم جی اف کی | بهترین کتاب های ادبیات سوئد | شخصیت پردازی در رمان چگونه انجام می شود؟ | 28 فیلم برتر در حال حاضر Netflix | نقد فیلم بهشت بر فراز برلین | نقد فیلم شب زنده داری |

دیدگاهتان را بنویسید

18 − 9 =