صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم روز هفتم
ads

نقد فیلم روز هفتم

نقد فیلم روز هفتم

نقد فیلم روز هفتم

نقد فیلم روز هفتم : ایمان به مسیحیت ، به ویژه کاتولیک ، توأم با وحشت است. در حقیقت ، نگران کننده بودن نگارگر و شمایل نگاری وهم انگیز مرام ، همیشه غذاهای اصلی استخوان ساز این ژانر را تغذیه کرده است. در همین راستا ، واضح است که نویسنده / کارگردان ” فیلم روز هفتم ” جاستین پی. لانگ سهم خود را مانند “جن گیر” ، “عمان ها” و “حس ششم” به اندازه کافی برای درونی کردن مکانیک بصری دیده است.

که فیلم های ترسناک ماورا طبیعی ریشه دینی را ترسناک و همیشه جذاب می کنند. اما در حالی که تلاش دوم او ثبت نام جوی غیرمعمول ژانر را به ذهن متبادر می کند ، اما داستان در مرکز آن هرگز همه اینها را آشفته نمی کند. کل تجربه مانند یک موجودی کلی از حشرات قابل تشخیص است – کودک در اختیار ، پیرزن وحشت زده ، کشیش های بسیار نگران و هیئت مدیره Ouija همه در اینجا هستند. به جز ، ترس تجمعی قبل از رسیدن به چیزی قابل توجه یا از نظر احساسی ، به طرز عجیبی مضطرب می شود.

با نقد فیلم روز هفتم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای هیچکاک

نقد فیلم روز هفتم
نقد فیلم روز هفتم

این واقعا شرم آور است ، زیرا لانژ در واقع شیرجه ای تازه در آبهای آشنا را فرموله می کند ، حماسه خوب و بد خود را در چارچوبی که شبیه “روز آموزش” است ، ساختار می بخشد. به جای یک روال پلیس بد پلیس ، ما بین دو کشیش مخالف قطبی – یکی از افراد باتجربه ، که در آنجا انجام شده است – آن شیفتگی جن گیری ، و دیگری ، یک حوزه علمیه تازه کار ، استخدام بالاترین طبقه خود را در آنجا قرار می دهد تا تجارت را از بهترین افراد در این زمینه بیاموزد.

گای پیرس با افزودن ” فیلم روز هفتم ” به رشته های شغلی اخیر تلاش های ساده ای مانند “Bloodshot” و “The Last Vermeer” ، نقش اول را با یک لبه کاملاً شوم بازی می کند. ما ابتدا پدر پیتر او را در بالتیمور 1995 ملاقات می کنیم ، در حالی که به یک کشیش باتجربه در یک مورد شدید جن گیری کمک می کنیم که به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می رود. (کریس گالوست بازیگر امیدوار کننده “به من آزادی بده” به عنوان پیتر جوان در این صحنه افتتاحیه کوتاه یک اثر ماندگار از خود به جای می گذارد.)

نقد فیلم Superhost
بیشتر بخوانید

پس از خراب شدن بدن پسر جیغ با کبودی و شعله ور شدن شعله های آتش ، ما به نیواورلئان همیشگی امروزی بریده می شویم ، جایی که پیتر بزرگتر قرار است با کشیش جوان تصفیه شده پدر دانیل ملاقات کند (وادیر دربز ، یک نمای آرام و متشکل را با لرزش و یادآوری به دست می آورد). دارایی اهریمنی در سراسر کشور افزایش یافته است و علی رغم مواضع ناخوشایند واتیکان در برابر جن گیری ، کسی مجبور است با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های ادبیات مصر

بنابراین این دونفره توسط افراد بالادست کلیسا جفت می شوند ، با این امید که پدر دانیل بتواند بقایای پرونده ای به ویژه مشهور را که مربوط به کودکی بود که اخیراً تمام خانواده اش را به قتل رسانده بود ، اداره کند.

اولین آشنایی بین این دو نفر بسیار سرگرم کننده است ، یکی از آنها لباس شخصی آشفته پیراهن را که در ظاهر کتب است ، در برابر ظاهر کاملاً دربز کتاب قرار می دهد. لحظه های بعدی به همان تفاوت متصل می شوند در حالی که این دو نفر در شهر می گردند و به معنای واقعی کلمه به دنبال شیطان در شکل انسان هستند.

پیتر بدحجاب و پوشیده از پالتوی مانتویی مانند ، به طور روزمره سوگند یاد می کند و می خواهد اطمینان حاصل کند که وقت خود را با کسی غیر جدی یا بی استعد هدر نخواهد داد. دانیل با تمیز و تمیز پوشیده از لباس روحانیت ، با احترام سعی می کند این روند را ادامه دهد. وی در حالی که پیتر یک داوطلب مهربان (رابین بارتلت ، که به طرز قابل ملاحظه ای موی سرش را افزایش می دهد) به عنوان یک فانی در اختیار ، اولین مأموریت خود را در یک پناهگاه برای بی خانمان ها هدف قرار نمی دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای آل پاچینو

پیتر مانند معلمی موعظه می کند و می گوید: “شر باهوش است و شیاطین غیرقابل پیش بینی هستند.” به دانیل یادآوری کرد که ارواح شیطانی برای رشد و تکثیر در مکان های غیر منتظره پنهان می شوند.

با این توالی و اشارات مختلف دیگر ، لانژ واقعاً تلاش می کند تا به فساد اداری دائمی در کلیسای کاتولیک و حتی سایر ارگانهای سازمانی با قدرت بی نظیر دست بزند. همانطور که دانیل شروع به شکستن یخ با کودک قاتل فوق الذکر ، چارلی ژیروکس (فوق العاده بردی جنس) ، در تأسیساتی که در آن نگهداری می شود ، می کنیم نگاهی به دیدگاه های او از زندگی سابق کودک با یک خانواده فراموش و همچنین جنسی می اندازیم. شکارچی کشیشی که برای کمک به پسر جوان خود را نشان می دهد ، فقط برای سو استفاده از اعتماد و بی دفاعی او.

نقد فیلم گناهکار
بیشتر بخوانید

متأسفانه ، تلاشهای لانگ برای انتقاد از نهادهای عالی اقتدار و نفوذ در بهترین حالت نیمه کاره به نظر می رسد. اغلب اوقات ، او فقط چیزهایی را القا می کند که به نظر نمی رسد جسارت واقعی برای کالبد شکافی دارد. علاوه بر این ، او به مخاطب وقت کافی نمی دهد یا از بینش شخصیت هایی که قرار است با آنها همدلی کنیم ، برخوردار می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های کوروساوا

فیلمی مانند “The Conjuring” ترسناک بود زیرا ما از نزدیک با خانواده مهربان و گره خورده گزینه های مختلف آن آشنا شدیم. به همین ترتیب ، “کودک رزماری” ترسناک بود زیرا ما عمیقا درگیر درماندگی قابل رویت مادر تنها شدیم. در مقایسه ، متن فیلم Lange فاقد آن جزئیات و ارتباطات اساسی انسانی است و از لحاظ احساسی بیننده را از اتفاقات روده آزار فاصله می دهد. پیچ و تاب کاملاً علامت گذاری شده و گره خورده تا انتها نیز کمکی نمی کند.

Lange در پشت دوربین موفقیت بیشتری نسبت به صفحه ، به خصوص در اتاق های تاریک و راهروهای بیمارستان چارلی نشان می دهد ، که گاهی اوقات به دلیل نقص ، کم نور هستند. ساخته های او در سراسر تعقیب و گریز دانیل به طور کاملاً واقعی تنظیم شده و گام به گام طراحی شده اند و جلوه های ویژه او با مواردی از وحشتناک و ناخوشایند بدن به زیر پوست فرد وارد می شود. کلاً اگر می توانستید درمورد فیلم همین حرف را بزنید.

بیشتر بخوانید : فیلم یک محکوم به مرگ گریخت

اکنون در سینماهای منتخب بازی می کنید و در VOD موجود است.

پایان نقد فیلم روز هفتم

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.