صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد بازی مافیا 3 | بررسی بازی Mafia III
ads

نقد بازی مافیا 3 | بررسی بازی Mafia III

بازی مافیا 3

روی کاغذ ، بازی مافیا 3 این توانایی را دارد که یک Grand Auto Theft باشد. مانند GTA ، این یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است و جالب است که در سال 1968 تنظیم شده است. بازی مافیا 3 یک شخصیت سیاهپوست دارد (و در مقابله با نگرش های نژادی حاکم در آن زمان از هیچ چیز دریغ نمی کند) و برخی از اقدامات مناسب اوباش و باند را شرح می دهد. اما علیرغم اینکه از جنبه های خاصی با افرادی مانند GTA در آنجا بالا هستید ، در برخی دیگر – به ویژه گیم پلی آن – کوتاه است.

داستان بازی مافیا 3

بازی مافیا 3 داستان آغشته به خون از لینکلن کلی را بازگو می کند ، که پس از گشت و گذار با نیروهای ویژه ایالات متحده در ویتنام ، به نیو بوردو (نیواورلئان کاملاً مبدل شده) بازگشت. كلی در می یابد كه سامی ، پدر جایگزین وی – یك رئیس جنایت كوچك در بخشی از شهر معروف به The Hollow – درگیر جنگ با یك باند هائیتی مستقر در بایو شده است. بنابراین لینکلن از مهارتهای نظامی خود استفاده کرده و این مشکل را مرتب می کند. سپس او موافقت می کند که به نمایندگی از سال مارکانو ، رئیس مافیای محلی ، در یک سرقت از بانک شرکت کند ، فقط بخاطر بخیه خوردن و ماندن برای مردن.

بازی مافیا 3

پس از بهبودی ، کلی متعهد می شود که انتقام خود را بدل کند و به مقام ارباب جنایت شهر تبدیل شود ، مردانی را که از خیانت او سود می برد یکی یکی انتخاب می کند ، عملیات آنها را بر عهده می گیرد و به مارکانو می رسد. هنگامی که او شروع به تنظیم آن برنامه برای عملی شدن می کند ، بازی به طور جدی آغاز می شود.

به محض فروپاشیدن روایت ، به سرعت الگویی پدیدار می شود: شما باید عملیات هرکدام از زیرمجموعه هایی را که دنبال آن می روید ، مختل کنید – مانند عملیات روسپیگری و روسپی خانه ای که توسط باند دیکسی اداره می شود ، یا راکت اخاذی اتحادیه که توسط ایرلندی ها اداره می شود.

سپس ، وقتی کارفرمایان را بیرون می کشید ، می توانید آنها را بیرون بیاورید یا آنها را پس انداز کنید و به عنوان ستوان خود استفاده کنید. از طریق همه اینها ، یک مکانیک جمع آوری پول وجود دارد که شما را ملزم می کند مقدار زیادی پول از امپراتوری جنایت درحال رشد خود تولید کنید ، قبل از اینکه شناور کافی برای ورود به مارکانو را داشته باشید.

نقد و بررسی بازی Jurassic World Evolution 2
بیشتر بخوانید

بازی مافیا 3

مشکل این است که همه به شدت فرمولی احساس می شوند. با توجه به نوع بازی Mafia III ، مقایسه با Grand Theft Auto اجتناب ناپذیر است ، و حالت دوم بسیار آزادتر ، جهان باز و متنوع احساس می شود. مثلاً قبل از اینکه ماموریت های جانبی روی نقشه ظاهر شوند ، یک سن طول می کشد و هنگامی که این کار انجام می شود بسیار پر پروازی هستند ، مانند برداشتن بسته های ماری جوانا که از هواپیما انداخته شده و آنها را با کامیون به یکی از انبارهای خود می برید . وقایع تصادفی و ماموریت های به یادماندنی چند مرحله ای که خون حیات GTA را تشکیل می دهند ، دربازی مافیا 3کاملاً وجود ندارد.

واقعاً شرم آور است که از نظر ساختاری ، بازی مافیا 3 احساس سرسختی می کند ، زیرا بسیاری از جنبه های بازی درجه یک هستند. لینکلن کلی از یک موتور مخفی کاری مناسب استفاده می کند (اگرچه هوش مصنوعی خالی از چمدان باعث می شود دشمنان فردی را مجبور کرده و آنها را بیرون بکشیم) و مکانیک تیراندازی با پوشش نیز به همین ترتیب ساخته شده است.

این داستان جذاب است ، و توسط برخی از صحنه های برش انگیز منتقل شده است ، با این حال ، بیشتر از زمان بازی شما بیشتر از حد معمول در این روزگار است. از نظر گرافیکی ، بازی مافیا 3 تحت تأثیر قرار می گیرد – فضای زیادی از اواخر دهه 60 دارد (که توسط برخی از ایستگاه های رادیویی عالی تقویت می شود) ، و مراقبت هایی که برای طراحی یک شهر قابل قبول ، متنوع از نظر جغرافیایی و عظیم صورت گرفته ، به خوبی جلوه می کند.

بازی مافیا 3

بازی مافیا 3 نتواند به قول خود به عنوان ژانر هیجانی عمل کند. هنوز هم یک بازی خوب است ، اما بیشتر اوقات احساس می شود یک فیلم بسیار طولانی است که برخی از گیم پلی های اتفاقی به آن اضافه شده است. در اینجا طرفداران فیلم گانگستر یک وارونه دارند ، که بدون شک از سواری لذت خواهند برد ، اما گیمرهای هاردکور آن را راضی کننده نمی دانند.

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم بیوه سیاه | سریال دیوانه برای یکدیگر | فیلم قاصد | سریال چرنوبیل | فیلم ضیافت | راهنمای مشاوران مالی : مشاور مالی چه وظایفی دارد؟ | معماری پست مدرن : ۴ عنصر معماری پست مدرن | فیلم خواهران غریب

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده + شش =