صفحه اصلی > دکوراسیون : معرفی سبک دکوراسیون ساحلی | طراحی داخلی به سبک ساحلی
ads

معرفی سبک دکوراسیون ساحلی | طراحی داخلی به سبک ساحلی

دکوراسیون ساحلی

دکوراسیون ساحلی با هدف ایجاد یک استراحت سعادتمندانه و خنک است. صدف های دریایی ، چوب های دریایی ، گیاهان دریایی و سایر مواد طبیعی به شما امکان می دهند واحه خود را ایجاد کنید.

دکوراسیون ساحلی چیست؟

صرف نظر از اینکه در نزدیکی ساحل زندگی می کنید ، دکوراسیون ساحلی از زیبایی های محبوب است. از طراحی دریایی کلاسیک گرفته تا دکوراسیون منزل مینیمالیستی تر با حال و هوای ساحلی بوهمی ، صاحبان خانه اغلب به سمت این طراحی خانه باز و هوا می روند.

در دکوراسیون ساحلی اغلب از عناصر طبیعی سواحل و خطوط ساحلی زیبا مانند جنگل های طبیعی ، جوت ، چوب خیزران و پارچه های پارچه ای استفاده شده است. زیبایی ساحلی همچنین یک پالت رنگ روشن تر را ترجیح می دهد که در آن سایه های آبی و سفید از امواج درنده اقیانوس تقلید می کنند.

چه استخدام یک تیم از طراحان دکوراسیون ساحلی را انتخاب کنید یا اینکه بخواهید سبک ساحلی خود را انجام دهید ، یک فضای زندگی ساحلی اما کلاسیک قابل دستیابی است.

دکوراسیون ساحلی

تاریخچه مختصر دکوراسیون ساحلی

طراحی داخلی ساحلی از خانه های لوکس ساحلی و ساحل مجلل ساحلی همپتون در لانگ آیلند نیویورک نشات می گیرد. در طول سال ها ، طراحی خانه های ساحلی به صورت ملی و منطقه ای در سراسر ایالات متحده توسعه یافته است.

مکان در چیدمان و طراحی فضای زندگی شما نقش مهمی دارد. کلبه های ساحلی کلیدهای فلوریدا خانه های موج سواری در ساحل کالیفرنیا نیستند ، و نقاشی های دیواری و طراحی روستایی مدیترانه ای یک خانه ساحلی تگزاس همان خانه های همپتون های غنی و دیوار سفید نیویورک نیست.

3 سبک دکوراسیون ساحلی

طراحی ساحلی ، هوا باز است و باید مانند یک روز آرام در ساحل احساس شود. انواع مختلفی از طراحی داخلی ساحلی وجود دارد که هرکدام ایده های خاص خود در زمینه دکوراسیون را الهام می گیرند.

مینیمالیسم ساحلی: این سبک خنک و ساحلی سر و صدا را به نفع سادگی و احساس اینکه هنوز در ساحل هستید ، برطرف می کند. نقشه های کف باز را با خنثی های لایه ای و دیوارهای سفید و کاناپه های روکش دار سفید فکر کنید. یک خانه ساحلی باید دارای نور طبیعی زیاد ، روشهای درمان پنجره ملایم و شاید یک لوستر باشد.

راهنمای خانه های ییلاقی: 5 سبک خانه های ییلاقی
بیشتر بخوانید

سعادت مدیترانه ای: یونان ، ایتالیا و اسپانیا گرمای خاصی به طراحی خانه های داخلی و خارجی دارند. رنگ های روشن و آفتاب گیر را با الهام از نقاشی های دیواری و مناطق مدیترانه ای مانند زنگ زدگی ، آبی روشن ، اسطوخودوس و زرد استفاده کنید. برای افزودن استعداد روستایی ، از مواد سفالی ، دیوارکوبهای حکاکی شده و کف تخته یا کاشی های عریض یا کاشی استفاده کنید. اگر در فضای زندگی خود قوس یا تیرهای در معرض دید ندارید ، فکر کنید که آنها را با رنگ یا قفسه های کتاب باز تقلید کنید.

زندگی در جزیره: تزئینات الهام گرفته از جزیره ماهیت بیشتری از نوع بوهمیک دارند و در طراحی عناصر طراحی مانند دیوارهای ترد سفید گلدان ، درمان های نرم پنجره و سیزال برای برخی از سرزندگی. صندلی های چوبی حیرت انگیز بزرگ و یک فرش منطقه با مضمون مدیترانه ای ممکن است به عنوان یک نقطه کانونی برای مناطق مشترک باشد. ترکیبی از رنگ های گرم و روشن احساس آرامش و پرورش می یابد.

توجه داشته باشید که دریایی لزوماً طراحی ساحلی نیست. طراحی دریایی شامل لنگرها ، کشتی ها ، رنگ های وطن پرستانه جسورانه ، و همچنین نوارها و طراحی به سبک نظامی است.

دکوراسیون ساحلی

5 نکته برای ایجاد فضای داخلی ساحلی در خانه

از گلهای نرم و طبیعی گرفته تا پالت های رنگی خنک ، روش های زیادی برای طراحی یک عقب نشینی ساحلی وجود دارد. نکات زیر می تواند به شما در طراحی یک خانه ساحلی و سعادتمند ، اتاق به اتاق کمک کند:

ورودی: مواد طبیعی کاربردی باید با ورود به خانه تازه وارد ، از تازه واردان و خانه های با طراوت استقبال کنند.

اتاق ناهارخوری و آشپزخانه: فقط به این دلیل که طراحی ساحلی به سمت مواد خنثی متمایل است ، به این معنی نیست که می توانید یک رنگ تیز به شکل بشقاب ، صندلی یا دکور دیوار اضافه کنید. آشپزخانه و اتاق ناهار خوری نیز مکان های عالی برای بازی با عناصر طبیعی مانند چوب های دریایی ، سیزال و حتی صدف های دریایی هستند.

اتاق نشیمن و مکان های مشترک: این مناطق شلوغ خانه خود را برای نور طبیعی باز نگه دارید. در انتخاب میز قهوه و کاناپه برای تنظیم روحیه خاص باشید.

5 عنصر طراحی داخلی اسکاندیناوی
بیشتر بخوانید

حمام: از بافت های ساحلی – مانند سنگ ، صدف دریایی و مایل به قرمز – الهام بگیرید و یک فضای جوان کننده و الهام گرفته از اسپا را بسازید.

اتاق خواب اصلی: با استفاده از قانون سه می توانید یک فضای آرام با یک پالت رنگ ایجاد کنید. یک رنگ غالب ، رنگ ثانویه و رنگ لهجه.

دکوراسیون ساحلی

پایان مقاله دکوراسیون ساحلی

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

لوکینو ویسکونتی | بهترین خواننده های سبک اپرا | کسب درآمد با تدریس آنلاین | نقد انیمیشن up | بهترین فیلم های ۲۰۲۱ | موسیقی پانک راک | ۱۰۰ فیلم برتر جنایی تاریخ سینما | بهترین فیلم های جنیفر لوپز | نقد فیلم security 2021 | فیلم امنیت 2021 | نقد فیلم فهرست شیندلر ( Schindler’s List ) [ نقد اختصاصی ] | امانوئل اشمیت | نقاشی سوم ماه مه ۱۸۰۸ | حصار حریم خصوصی افقی: ۴ مرحله برای ساخت حصار افقی | جدیدترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

4 × 3 =