صفحه اصلی > کسب و کار : راهنمای درآمد اضافه : 9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت
ads

راهنمای درآمد اضافه : 9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

درآمد اضافه

ایجاد یک جریان درآمد اضافه می تواند به افراد کمک کند تا به آزادی مالی دست پیدا کنند یا یک برنامه بازنشستگی پایدار ایجاد کنند.

درآمد اضافه چیست؟

درآمد اضافه به جریان درآمدی ناشی از سرمایه گذاری ها ، حق امتیازات ، املاک اجاره ای یا سهام گفته می شود که نیازی به مشارکت فعالانه و روزانه فرد درآمد دهنده ندارد. این جریان درآمد مخالف درآمد فعال یا درآمد کسب شده است که در نتیجه تلاش روزانه حاصل می شود و متفاوت از “هیاهوی جانبی” یا شغلی است که فرد علاوه بر شغل اصلی خود برای درآمدزایی اضافی انجام می دهد ، که معمولاً به تلاش قابل توجهی نیاز دارد.

آشنایی با موسیقی نیو ایج

9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

جریان های منفعل درآمد در ابتدا برای شروع کار و نگهداری سبک نیاز به کار زیادی دارند. نمونه هایی از درآمد منفعل شامل سود سهام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، حق امتیاز حاصل از انتشار کتاب یا سود از حساب پس انداز با بازده بالا است.

افراد معمولاً یک منبع درآمد اضافه (چه در کنار شغل تمام وقت خود و چه جایگزین آن) برای دستیابی به استقلال مالی ایجاد می کنند. به دست آوردن درآمد حاصل از فعالیت های منفعلانه به افراد از هر زمینه ای امکان می دهد تا با تلاش کم ثروت کسب کنند ، بنابراین آنها می توانند زمان بیشتری را در سایر زمینه های مورد علاقه مانند سرگرمی ها ، وقت با دوستان و خانواده و یا استراحت بگذرانند.

9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

9 ایده درآمد اضافه
در اینجا برخی از متداول ترین انواع فرصت های درآمد اضافه آورده شده است:

پول خود را سرمایه گذاری کنید. اگر برای یک سرمایه گذاری مقدماتی پول دارید و می خواهید یک جریان درآمد منفعل ایجاد کنید ، یک روش مشترک سرمایه گذاری در صندوق هایی است که در آنجا ممکن است افزایش بازدهی از سرمایه اولیه خود را در بازار شاهد باشید. سرمایه گذاری در املاک تجاری (به ویژه اعتبارات سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا REITs) ، سود سهام و سود سرمایه در بورس سهام (به ویژه با انتخاب صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، صندوق های شاخص ، یا سهام با سود بالا از طریق کارگزاری) ، یا سرمایه گذاری در یک مشاغل کوچک محلی یا تعاونی گزینه های رایج برای سرمایه گذاران علاقه مند با اهداف مالی خاص است.

نحوه ایجاد استراتژی مدیریت سهامداران در 4 مرحله
بیشتر بخوانید

انتشار کتاب. نوشتن یک کتاب به کارهای پیشگویی زیادی احتیاج دارد – چه راهنمای آموزشی ، خاطره نویسی ، رمان ، کتاب کمک به خود یا مجموعه شعر. با این حال ، اگر کار تکمیل شده شما منتشر شود ، می توانید از طریق فروش یا حق امتیاز درآمد منفعل کسب کنید. در حالی که می توانید برای قرار دادن کتاب در نزد یک شرکت بزرگ چاپ و نشر جستجو کنید ، انتشار خود کار به عنوان کتاب الکترونیکی راهی عالی برای اطمینان از انتشار و هدایت شما در مسیر کسب درآمد باقیمانده است.

پول بهره ایجاد کنید. پول بهره به درصد کمی از مانده حساب پس انداز شما گفته می شود که بانک ها یا سایر موسسات مالی برای حفظ تجارت خود به شما پرداخت می کنند – این مبلغ بسیار ناچیزی از درآمد منفعل منظم است. بسیاری از افراد برای استفاده بیشتر از این جریان درآمد ، به دنبال خرید بانک هایی با نرخ سود بالاتر هستند ، مانند آنهایی که حساب های بانکی با بازده بالا ارائه می دهند.

کلاس آنلاین ایجاد کنید. اگر تخصص خاصی دارید ، با ایجاد یک دوره آموزشی آنلاین در اطراف آن ، جریان درآمد منفعل ایجاد کنید – به عنوان مثال ، فیلم ها ، کتاب های کار ، پادکست ها ، محتوای قابل بارگیری یا سایر محصولات دیجیتال – که دانشجویان علاقه مند می توانند خریداری کنند. مونتاژ محتوای همیشه سبز (محتوای پیوسته مرتبط) برای دوره آنلاین شما می تواند کار سختی باشد ، اما پس از ایجاد ، می توانید آن را به مدت نامحدود بفروشید.

در بازاریابی وابسته ثبت نام کنید. اگر اهل وبلاگ نویسی آنلاین هستید یا حضور قابل توجهی در شبکه های اجتماعی دارید ، می توانید با یک محصول خاص یا خدمات در استراتژی “بازاریابی وابسته” ارتباط برقرار کنید. به عنوان یک شرکت وابسته ، وبلاگ نویس یا اینفلوئنسر تبلیغات یک شرکت را اجرا می کند یا محصولات آنها را در وبلاگ یا کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کند و شرکت به آنها درصدی از فروش را می دهد.

ملک خود را اجاره کنید. بسیاری از سرمایه گذاران از درآمد اجاره به عنوان شکل قابل اطمینان جریان نقدی منفعل استفاده می کنند. اگر مالک ملکی هستید که به طور فعال از آن استفاده نمی کنید ، می توانید آن را به طور موقت به دیگران اجاره کنید – برای مثال ، اجاره ماشین یا اتاق اضافی خود را در کوتاه مدت یا اجاره یک ملک جداگانه را به مستاجر طولانی مدت بدهید. مطمئناً ، این جریان درآمد هنوز هم به برخی از نگهداری ها احتیاج دارد ، مخصوصاً اگر کار خود را در یک شرکت مدیریت برون سپاری نکنید و به عنوان تنها مالک خانه اجاره ای فعالیت کنید.

راهنمای تغییر شغل : چگونه شغل خود را تغییر دهیم
بیشتر بخوانید

از کارت اعتباری پول نقد استفاده کنید. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده کارت های اعتباری پاداش ماهانه یا امتیازات درصدی را ارائه می دهند که می توانید هنگام صرف هزینه برای موارد خاص یا تفرجگاه ها – به عنوان مثال ، صرف غذا ، سفرهای هوایی یا اقامت در هتل – به آنها تعلق گیرد. اگر منطقه خاصی وجود دارد که به طور منظم در آن پول خرج می کنید ، درخواست کارت برگشت پول را ارائه دهید که درصد بالایی را در آن گروه ارائه می دهد. سپس از کارت برای خریدهای مربوطه استفاده کنید تا هر ماه درآمد ناچیزی بدست آورید.

فروش عکس های سهام. اگر یک دوربین با کیفیت دارید یا از گرفتن عکس لذت می برید ، فروش عکس های خود به عنوان عکس های سهام آنلاین می تواند یک استراتژی درآمد منفعل قابل اعتماد باشد. شما می توانید انتخاب کنید که عکس های خود را از طریق یک وب سایت عمده عکاسی سهام بفروشید یا به سادگی صفحه فروش خود را تنظیم کنید که خریداران بتوانند عکس های شما را در آن بارگیری کنند.

وام دهنده شوید. یک گزینه کمتر شناخته شده برای درآمد منفعل ، وام های همتا به همتا است (که به آن وام P2P نیز گفته می شود) ، که در آن شما به یک وام دهنده تبدیل می شوید و به یک وام گیرنده علاقه مند پول می دهید ، معمولاً از طریق یک شرکت معتبر که وام های P2P را تضمین می کند. وام گیرنده پرداخت های منظم ماهانه بعلاوه سود را انجام می دهد ، که به آرامی و به طور پیوسته می تواند پول اضافی برای شما ایجاد کند.

در مورد سرمایه گذاری های مالی
تمام سرمایه گذاری ها و استراتژی های سرمایه گذاری خطرات ذاتی را به همراه دارد و احتمال ضرر مالی یا استهلاک دارایی ها را معرفی می کند. اطلاعات ارائه شده در این مقاله فقط برای اهداف آموزشی ، اطلاعاتی و ارجاعی است. قبل از هرگونه تعهد مالی با یک مشاور سرمایه گذاری حرفه ای مشورت کنید.

9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

درآمد اضافه

پایان مقاله راهنمای درآمد اضافه : 9 ایده درآمد اضافه برای ایجاد ثروت

کسب درآمد از طریق سایت دانلود
بیشتر بخوانید

منبع سایت مستر کلاس

بیشتر بخوانید:

آشنایی با موسیقی نیو ایج|نقد فیلم جی اف کی|فیلم موربیوس|بهترین رمان های کلاسیک تاریخ|سریال حرکت به بهشت|فیلمهای رابرت پتینسون|بزرگان موسیقی کلاسیک|بهترین فیلم های سیدنی لومت|معرفی دستگاه‌ها و ردیف های موسیقی ایرانی|فیلم سوزاندن

دیدگاهتان را بنویسید

5 × دو =