صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های جسیکا آلبا
ads

بهترین فیلم های جسیکا آلبا

فیلم های جسیکا آلبا

فیلم های جسیکا آلبا : جسیکا آلبا شاید برای بازی در نقش Sue Storm ، A.K.A مشهور باشد. زن نامرئی ، در فیلم های Fantastic Four و Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer. طرفداران فداکارتر او را به خاطر بازی در نقش مکس گوارا در مجموعه تلویزیونی فرشته تاریک ، یکی از علاقه های اولیه جیمز کامرون به تلویزیون به یاد می آورند.

آلبا همچنین در فیلم های مهمی مانند Into the Blue با مرحوم پاول واکر و Good Luck Chuck در کنار Dane Cook ظاهر شده است. با این حال ، همه نقش های او شکست های مهمی نبوده اند. در اینجا 10 فیلم برتر جسیکا آلبا وجود دارد که بر اساس رتبه بندی آنها در IMDb رتبه بندی شده اند.

بیشتر بخوانید: 100 فیلم برتر تاریخ

با مقاله بهترین فیلم های جسیکا آلبا با بامدادی ها همراه شوید.

بهترین فیلم های جسیکا آلبا

بهترین فیلم های جسیکا آلبا

Sin City (2005) – 8/10
پیشینی فیلم Sin City: A Dame to Kill For با موفقیت بسیار بزرگتر از دنباله فیلم ، با درآمد 40 میلیون دلاری 160 میلیون دلاری ، با انتقادهای زیادی از منتقدان و مخاطبان روبرو شد. مانند این دنباله ، بروس ویلیس ، بنیسیو دل تورو ، کلایو اوون و میکی رورک و البته جسیکا آلبا در آن بازی کردند.

جالب اینجاست که کارگردان فیلم آن را اقتباسی شات به شات از رمان گرافیکی توسط فرانک میلر می داند و بنابراین هیچ اعتبار فیلم نامه ای به وی اختصاص داده نمی شود. این تاکتیکی است که به نظر می رسد جواب داده است ، زیرا این فیلم برای جشنواره نخل طلای 2005 در جشنواره کن رقابت کرد.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

بیشتر بخوانید: نقد انیمیشن up

Machete (2010) – 6.6 / 10
آنچه ممکن است طرفداران این فیلم اکشن استثماری سال 2010 بدانند این است که این فیلم spinoff فیلم های Spy Kids است که در آن آلبا نیز حضور دارد. دنی Trejo در نقش عنوان Machete بازی می کند و آلبا در نقش سارتانا ریورا ، افسر مهاجرت که بین قانون و خانواده اش شکسته است ، بازی می کند.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

Entourage (2015) – 6.6 / 10
این اقتباس سینمایی 2015 از سریال محبوب Entourage HBO با بازیگران اصلی این سریال بازی کرد ، که نقش های خود را به عنوان گروهی از دوستان صنعت فیلم در حال ظهور که در هالیوود به سر می برند ، تکرار کرد. اگرچه آلبا در این فیلم فقط یک کامو داشت و نسخه ای خیالی از خودش را به تصویر می کشد ، طرفداران فکر می کنند این یکی از بهترین های او است.

بهترین فیلم های چارلی کافمن
بیشتر بخوانید

Entourage دارای رتبه بندی CinemaScore “A-” در مقیاس “A” تا “F” است ، با درآمد جهانی گیشه 49.3 میلیون دلار ، که به سختی می تواند بودجه 39 میلیون دلاری خود را پس بگیرد. گرچه ممکن است بهترین کار آلبا نباشد ، اما او فقط برای مدت کوتاهی در صفحه نمایش ظاهر می شود ، اما به عنوان یکی از فیلم های درجه یک او حضور پیدا می کند.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی

بیدار (2007) – 6.5 / 10
آلبا در این هیجان توطئه ای سال 2007 در کنار Hayden Christensen از جنگ ستارگان بازی می کند. این داستان تپنده قلب مردی است که پس از تجربه آگاهی از بیهوشی و یک دوره روشن بینی ، متوجه می شود که تیم جراحی وی قصد دارد او را هنگامی که روی میز است ، بکشد.

بیدار یکی از موفق ترین فیلم های آلبا در گیشه بود که 32 میلیون دلار با بودجه متوسط 8 میلیون دلاری درآمد کسب کرد. علیرغم آن ، اغلب در بین طرفداران او یا به طور کلی توسط طرفداران سینما به یاد نمی آید. شاید به این دلیل که مورد استقبال ضعیف منتقدان قرار گرفت و به شدت مورد انتقاد متخصصان بیهوشی قرار گرفت و آنها ادعاهای خود در مورد آگاهی از بیهوشی را تقبیح کردند.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

Sin City: A Dame To Kill For (2014) – 6.5 / 10
جسیکا آلبا نقش خود را به عنوان نانسی کالاهان ، استریپی در مقصد محبوب شهر گناه ، Kadie’s Bar بار دیگر تکرار می کند. در این دنباله 2014 برای فیلم 2005 ، نانسی نقش برجسته تری را به عنوان شخصیت اصلی فیلم “آخرین رقص نانسی” دریافت می کند.

این فیلم ممکن است 9 سال خیلی دیر رسیده باشد و در گیشه شکست بخورد و فقط 39 میلیون دلار از بودجه 65 میلیون دلاری را جبران کند. به نظر می رسید منتقدان با عملکرد مالی فیلم موافق هستند و به طور کلی اظهار داشتند که اگرچه موفق به حفظ سبک نرم فیلم اصلی شد ، تأثیر روایت به طور قابل توجهی کاهش یافت.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های نتفلیکس

Stretch (2014) – 6.5 / 10
پاتریک ویلسون The Conjuring در این فیلم کمدی جنایی که اغلب نادیده گرفته می شود ، در مورد یک راننده کششی لیموزین بازی می کند که پس از انتخاب یک میلیاردر مرموز با بازی کریس پاین ، یک میلیاردر مرموز بازی می کند که برای زندگی خود می جنگد. متأسفانه ، اغلب نادیده گرفته می شود ، زیرا هرگز از نظر تئاتر منتشر نمی شد ، بلکه در عوض از تابلو یونیورسال خارج و در VOD منتشر می شد.

بهترین فیلم های جیم کری
بیشتر بخوانید

این فیلم با بودجه 5 میلیون دلاری توسط جیسون بلوم تولید شده و احتمالاً این فیلم بازگشت قابل قبولی در گیشه داشته است. و با داشتن 88٪ در Rotten Tomatoes ، حتی شاید شایسته آن باشد. اما افسوس که دنیا هرگز نخواهد فهمید.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

بهترین فیلم های جسیکا آلبا

دستهای بیکار (1999) – 6.2 / 10
دستهای بیکار (انگلیسی: Idle Hands) یک فیلم کمدی تاریک در سال 1999 در مورد نوجوانی است که متوجه می شود دست راست وی پس از اینکه به طور تصادفی والدین و بهترین دوستانش را کشت ، دست به دست شده است. آلبا در نقش دوست دختر ناخواسته نوجوان ، مولی ظاهر می شود که باید در یک سری برخوردهای ناخوشایند (و خنده دار) از کشته شدن توسط دست درگیر خودداری کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

در این فیلم همچنین اجراهایی از Elden Henson از Daredevil و Vivica A. Fox از Kill Bill وجود دارد. و گرچه ممکن است در باکس آفیس (4 میلیون دلار با بودجه 25 میلیون دلاری) یا منتقدان (16 درصد در Rotten Tomatoes) سر و صدای زیادی ایجاد کند ، اما برای کاربران در IMDb تأثیر ماندگاری به جا گذاشت.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

Meet Bill (2007) – 6.2 / 10
این فیلم کمدی 2007 ، آرون اکهارت (شوالیه تاریکی) را به عنوان جو معمولی بازی می کند که به عنوان یک مشاور بی میل برای یک نوجوان تبدیل می شود. این نمایش همچنین از لوگان لرمن (شکارچیان) ، الیزابت بنکس (بازی های گرسنگی) ، تیموتی اولیفانت (توجیه شده) و البته جسیکا آلبا نیز برخوردار است.

اگرچه فقط در Rotten Tomatoes تنها 21٪ امتیاز دارد ، اما کاربران IMDb با این نظر مخالف هستند و فکر می کنند Meet Bill یکی از بهترین فیلم های آلبا است. آلبا در نقش لوسی ، زن فروشنده لباس زیر زنانه قرار می گیرد که وقتی بیل نوجوان تصمیم می گیرد از او در طرحی برای حسادت همسر بیل استفاده کند ، درگیر رابطه بیل با همسرش می شود.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

بیشتر بخوانید: نقد فیلم پدر

The Killer Inside Me (2010) – 6.1 / 10
آلبا در این تریلر جنایی اروتیک 2010 در کنار کیسی افلک برنده جایزه اسکار و کیت هادسون نامزد جایزه اسکار بازی می کند ، بنابراین تعجب آور نیست که این یکی از بهترین فیلم های او است. آلبا در نقش روسپی ای به نام جویس لیك لند بازی می كند كه با كلانتر اجتماعیوپاتی شهرش وارد رابطه ای سادومازوخیستی می شود.

بهترین فیلم های جودی فاستر
بیشتر بخوانید

این فیلم با انتقادات مختلفی روبرو شد و در باکس آفیس مخفی شد و تنها 3 میلیون دلار با بودجه ای بسیار متوسط ​​اما به میزان قابل توجهی بالاتر از 13 میلیون دلار درآمد کسب کرد. همچنین برای موضوع آن بحث برانگیز بود که به نظر می رسید برخی از منتقدین برای صفحه نمایش آن بسیار خشن است.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

Never Been Kissed (1999) – 6.1 / 10
این کمدی رمانتیک درو باریمور در سال 1999 نه تنها در گیشه مورد توجه قرار گرفت بلکه در صفحه نمایش بزرگ جیمز فرانکو نیز بود. اگرچه آلبا فقط در این فیلم نقش کمی دارد ، اما به عنوان یک دختر متوسط ​​محبوب در مدرسه ای که شخصیت باریمور باید مخفی بماند ، این فیلم یکی از بهترین فیلم های او است. شگفت آور است ، زیرا قبل از شکست او در Dark Angel است.

بیشتر بخوانید: نقد سریال گامبی وزیر

Never Been Kissed با موسیقی متن فیلم که متشکل از هیترهای سنگین جایگزین راک مانند R.E.M. ، Jimmy Eat World ، Smiths و Semisonic است ، نظرات مختلفی را از منتقدان دریافت کرد ، اما از زمان انتشار تاکنون مورد علاقه طرفداران عاشقانه کمدی عاشقانه قرار گرفته است.( بهترین فیلم های جسیکا آلبا )

پایان مقاله بهترین فیلم های جسیکا آلبا

منبع سایت مداد

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

4 × 2 =