صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Call of Duty: Vanguard
ads

نقد و بررسی بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

نقد و بررسی بازی Call of Duty: Vanguard : 

مبارزات بازی Call of Duty: Vanguard در مسیر درست شروع می شود – به معنای واقعی کلمه. یک سکانس انفجاری قطار در میان هامبورگ در حال سوختن، آلمان هیجان‌انگیز است که بین واگن‌ها می‌پرید و ده‌ها نازی عصبانی را در راه خود به سمت پایگاه زیردریایی دفع می‌کنید. این یک افتتاحیه سینمایی برای یک بازی است که تأثیرات فیلم خود را با افتخار می پوشاند. چه جنبه‌های پرتنش پشت خط دشمن D-Day در طولانی‌ترین روز یا تصاویر واضح اقیانوس آرام در خط قرمز نازک ترنس مالیک.

با این حال، هیچ سایه ای سنگین تر از حرامزاده های Inglourious بر این آخرین داستان Call of Duty جنگ جهانی دوم نیست. داستان آن درباره گروه کوچکی از سربازان متخصص در یک ماموریت مخفی برای متوقف کردن رایش سوم ممکن است برای هر کسی که فیلم 2009 را دیده باشد آشنا به نظر برسد، اما ونگارد آن را با چهره‌ای بسیار صاف‌تر از تارانتینو بازی می‌کند. با این حال، کمپین ونگارد به سرعت به پایان می رسد، و مجموعه کوچک نبردهای آن به ندرت نقاط اوج به یاد ماندنی هستند.

هر داستانی فقط به خوبی شخصیت های شرورش است، و با این نازی ها واقعاً نمی توانید در آن بخش اشتباه کنید. دو افسر بلندپایه آلمانی در این زمینه به عنوان ضربات یک و دو در خدمت هستند و با جویدن مناظر در حین رقص والس (کریستوف) اوقات خوشی را سپری می کنند.

بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

فریزینگر، بازجوی رئیس گشتاپو دن دونوهیو، حضور دلخراشی را ارائه می‌کند و هر صحنه‌ای را که در آن بازی می‌کند فرمان می‌دهد. روی دیگر سکه، دومینیک موناگان از گمشده و ارباب حلقه‌ها است که نقش جانیک ریشتر ساکت‌تر اما حیله‌گر را بازی می‌کند. رفتار مار مانند او با وجود اینکه کاملاً شبیه التون جان فاشیست به نظر می رسد، باعث ایجاد ترس می شود.

اولین واحد نیروهای ویژه جهان را یک اپراتور نخبه از چهار کشور متفقین تشکیل می دهد: بریتانیا، اتحاد جماهیر شوروی، استرالیا و ایالات متحده. همه آنها با شایستگی اجرا می شوند و ویژگی های خاص خود را به پویایی می افزایند: گروهبان بریتانیایی آرتور کینگزلی یک رهبر رواقی و هم سطح است.

بیوگرافی اسکار پیستوریوس
بیشتر بخوانید

استرالیایی ریگز و جکسون آمریکایی با آن مبارزه می کنند تا بزرگترین مغرور گروه باشند (اولین احتمالاً به دلیل طلسم مواد منفجره و عدم احترام به هر شکلی از قدرت برنده می شود؛ اما این پولینا پترووا لورا بیلی است که تا حد زیادی قانع کننده ترین را ارائه می دهد. در نتیجه، جای تعجب نیست که او در مرکز بهترین لحظات ونگارد قرار دارد.

این پولینا پتروا لورا بیلی است که با اختلاف بسیار جذاب ترین شخصیت را ارائه می دهد

برای معرفی هر یک از اعضا و ارائه بینشی نسبت به شخصیت آنها، ما ماموریت هایی از گذشته آنها را انجام می دهیم که به شکل گیری آنها به عنوان مبارز کمک می کند. این یک ساختار منظم برای کمپین است، زیرا به ما امکان می‌دهد از مکان‌های متعددی در جبهه‌های مختلف جنگ بازدید کنیم و در عین حال خط داستانی منسجمی را حفظ کنیم. مطمئناً، بیشتر این مأموریت‌ها به جز اینکه «آنها در تیراندازی کاملاً خوب هستند» چیز زیادی در مورد پس‌زمینه قهرمان‌ها به ما نمی‌گویند، اما پترووا به شدت به احساسات جنگ متمایل می‌شود.

در طول نبرد وحشتناک و طولانی استالینگراد، ما نگاهی اجمالی به زندگی خانوادگی روسی او قبل از تهاجم آلمان داریم. اگرچه در مقایسه با یک صحنه در مقیاس کوچک، این آرامش قبل از طوفان است که وزن عاطفی زیادی به قوس او می‌افزاید و باعث می‌شود که او احساس کند یک شخصیت کاملاً جسمانی است. اعتبار اینجا را می‌توان بین نوشته‌های تلخ و عملکرد استادانه بیلی تقسیم کرد – در مواقع لزوم کم‌رنگ‌تر، اما وقتی مناسبت لازم باشد، انفجاری است. فقط حیف است که در این زمینه به سایر اعضای تیم توجهی نمی شود.

بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

پولینا در استالینگراد برفی ماموریت برجسته ای دارد – این ماموریتی است که تمام مهارت های تیراندازی و مخفی کاری او را مورد آزمایش قرار می دهد. شهر جنگ‌زده فضایی مرگبار پسا آخرالزمانی دارد که به نظر نمی‌رسد از سری بازی دیگری که چندی پیش بیلی در آن ظاهر شد، دور باشد.

این بخش بهترین قسمت های بازی Call of Duty: Vanguard را با تاکید زیادی بر حرکت در بخش ها نشان می دهد. پولینا توانایی‌های اضافه‌ای را دارد که می‌تواند از دیوارهای خاص بالا برود و با سرعت از شکاف‌های کوچک عبور کند، و این می‌تواند گاهی اوقات برخی از برخوردها را به نسخه جهنمی روی زمین از Doom تبدیل کند: شما باید به طاق بروید و به اطراف معماری بپرید، طفره بروید و سر دشمنان را از بین ببرید. .

نقد و بررسی بازی The Order: 1886
بیشتر بخوانید

هر یک از چهار قهرمان امتیازات خاص خود را دارند، مانند اینکه جکسون می تواند دشمنان را از طریق دود و شاخ و برگ برجسته کند و زمان را برای اجرای آنها به سبک Red Dead کاهش می دهد. اما هیچ‌کدام به اندازه قابلیت‌های حرکتی افزوده پترووا، سرگرم‌کننده یا روان نیستند. این باعث شد که آرزو کنم به جای اینکه به رفقای کمتر جالب او برگردم، آرزو کنم که در تمام مدت نقش او را بازی کنم. به خصوص وقتی بهترین ماموریت ها مال او باشد.

در کل، لیست ماموریت ها اگر خیره کننده نباشد، جامد است

در کل، لیست ماموریت ها اگر خیره کننده نباشد، جامد است. چند مورد برجسته دیگر عبارتند از یک سگ جنگی هیجان‌انگیز در طول نبرد میدوی و یک رویارویی پر تنش در خانه‌های مزرعه پس از اینکه شب قبل از D-Day در طول عملیات تونگا به تنهایی به میدان رفتید. این سکانسی است که از لحاظ بصری خیره کننده است و نه تنها به سینمای جنگ ادای احترام می کند، بلکه به تاریخ داستانی خود Call of Duty نیز می پردازد: تونگا در سال 2003 نقش کلیدی در بازی اصلی این مجموعه ایفا کرد.

با این حال، در مجموع، تنوع طراحی ماموریتی که ما از یک کمپین Call of Duty انتظار داشتیم، وجود ندارد، به خصوص وقتی در مقایسه با اوج هایی که هر دو سری Modern Warfare و Black Ops به آن رسیده اند. برای اکثریت قریب به اتفاق زمان کوتاه پنج ساعته ونگارد، چکمه‌هایی روی زمین خواهید داشت. این حتی برای یک کمپین Call of Duty سریع است – طبق HowLongtoBeat.com،

بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

این تقریباً با Black Ops Cold War به عنوان کوتاه‌ترین در کل مجموعه مرتبط است. به نظر می‌رسد در اینجا فرصت‌های از دست رفته وجود دارد، به‌ویژه وقتی صحبت از کمبود تقریباً کامل وسایل نقلیه یا سلاح‌های «یک‌بار» ویژه برای استفاده در لحظات بزرگ باشد. این که در نبرد العلمین (یکی از معروف‌ترین نبردهای تانک در تاریخ) به عنوان یکی از موش‌های صحرا در یک ماموریت بازی کنید و یک بار داخل یک تانک نروید، به‌ویژه گیج‌کننده است.

همانطور که گفته شد، بازی ونگارد از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است و همان‌طور که از Call of Duty انتظار دارید، تند و تیز است. شما از طریق سطوح با تاکید بر هل دادن دشمن به جای پوشاندن و نگه داشتن زمین خود به حرکت در می آیید. با این حال، امکان لغزش از چپ به راست در حین نصب روی جلد، برای زمانی که زمان نادری برای پایین آمدن پیش می‌آید، بسیار خوشایند است.

نقد و بررسی بازی The Last Of Us
بیشتر بخوانید

تاکید بر هل دادن دشمن به جای پوشاندن و نگه داشتن زمین است

تفنگ ها از یکدیگر متمایز هستند. از لگدزدگی مناسب MP40 گرفته تا ضربه رضایت بخش قدرتمند Kar98. طراحی صدا نیز درست است، زیرا گلوله‌ها از کنار آن عبور می‌کنند و صدای انفجارها به مدت پنج ساعت تمام می‌شود. موسیقی خارق‌العاده بیر مک‌کری،

آهنگساز God of War، که برخی از سینمایی‌ترین لحظات ونگارد را به‌خوبی صدا می‌کند، به حجم بیشتری به این سالن‌ها افزوده است. چند اثر برجسته که در ذهن ماندگار می‌شوند، آهنگی سر به فلک کشیده که در اوج کمپین Bougainville اجرا می‌شود و قطعه‌ای پرتنش که شبیه صدای جیغ بمب‌افکن استوکای ارکستری است.

پیشتاز به همان اندازه از نظر بصری چشمگیر است، چه سبزه‌های خصمانه جزایر سلیمان یا چشمک‌های پوسته‌ای که شبح‌های دشمن را در مه نورماندی شبانه روشن می‌کنند. انیمیشن‌های صورت نیز به‌طور قابل‌توجهی چشمگیر هستند – باورش سخت است که بسیاری از بازی‌ها در برابر Call of Duty در کیفیت گرافیکی کات سین‌های آن قرار بگیرند.

بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

همه این عوامل با هم ترکیب می‌شوند تا تجربه‌ای کاملاً سینمایی را خلق کنند، البته تجربه‌ای که به سمت خط پایان می‌پیچد. ماموریت‌های فردی می‌توانند آن را نسبتاً ایمن انجام دهند، اما وقتی تیم در هر دو مرحله آغازین و پایانی داستان گرد هم می‌آید، همه شروع به خواندن می‌کنند.

بسیار غم انگیز است که این اتفاق به ندرت در بازی Call of Duty: Vanguard رخ می دهد، زیرا ستاره های سریال برای اکثریت قریب به اتفاق از یکدیگر جدا نگه داشته می شوند. اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، و پایان آن به اندازه آغاز آن به طرز رضایت بخشی انفجاری است. فقط احساس می‌شود که می‌توان چند ریسک دیگر را در این راه انجام داد.

حکم

کمپین تک‌نفره بازی Call of Duty: Vanguard با تأثیرات متفاوتی که در سرتاسر آن‌ها به کار می‌رود تا داستانی را روایت کند که تقریباً به اندازه کافی به داستان‌هایی که ادای احترام می‌کند، بپردازد، کمپین تک‌نفره بازی Call of Duty: Vanguard یک تصویر سینمایی تأثیرگذار از جنگ جهانی دوم است. گفتنی است،

جدای از چند لحظه برجسته که در طول پنج ساعت گذرا پخش می شود، در بیشتر موارد از نظر تنوع ماموریت، آن را کمی ایمن نشان می دهد تا احساس یک فرد برجسته در این سری شود. ممکن است بسیار دیدنی به نظر برسد و به نظر برسد، اما می‌توانست از بخش‌های شیک‌تری مانند پترووا استفاده کند تا گیم‌پلی خود را از بسیاری از نبردهایی که قبلاً انجام داده‌ایم متمایز کند.

نقد و بررسی بازی sifu
بیشتر بخوانید
بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

پایان مقاله  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Vanguard

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

آموزش باله | نام حرکات و پوزیشن های باله | سبک موسیقی لاتین | بهترین فیلم های وودی آلن | تابلو خوانی | بخش اول | دوره باروک در موسیقی | بهترین فیلمهای هیچکاک | آموزش گیتار : راهنمای مبتدیان برای آکورد و انواع گیتار | فیلم سارا | نقد فیلم 21 Grams (۲۱ گرم) | نقد فیلم سریع خشن ۹ |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 2 =