صفحه اصلی > اخبار فناوری : معرفی بهترین پاور بانک های 2021
ads

معرفی بهترین پاور بانک های 2021

پاور بانک

معرفی بهترین پاور بانک های 2021 : 

همه گجت‌های قابل حمل شما همین مشکل را دارند – عمر باتری محدود – بنابراین تقریباً مطمئناً می‌توانید با یکی از بهترین پاوربانک‌ها برای کمک به کارکرد دستگاه‌های خود در زمانی که از منبع تغذیه ثابت دور هستید، این کار را انجام دهید.

چه بخواهید گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند یا دستگاه‌های دیگر خود را شارژ کنید، قبل از خرید پاور بانک باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. این شامل میزان ظرفیت مورد نیاز شما، میزان هزینه ای که می خواهید خرج کنید و اینکه دوست دارید دستگاه چقدر باریک یا قابل حمل باشد، می شود. اگر قصد دارید برای مدتی از شبکه خارج شوید، حتی ممکن است توسط یک پاوربانک خورشیدی وسوسه شوید.

اگر قصد دارید هر از چند گاهی از آن برای شارژ گوشی خود استفاده کنید، یک پاوربانک با ظرفیت فوق العاده بالا ضروری نخواهد بود، اما اگر می خواهید لپ تاپ یا نینتندو سوییچ خود را شارژ کنید، به آب بسیار بیشتری نیاز دارید. قدرت بیشتر معمولاً قیمت و اندازه را افزایش می دهد، بنابراین یافتن پاوربانک مناسب برای شما یک عمل متعادل کننده است، حتی اگر نیاز به شارژ همزمان چندین دستگاه داشته باشید.

بنابراین، از کجا شروع می کنید؟ خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. ما بهترین پاوربانک ها را با توجه به موارد کلیدی که ممکن است به دنبال آن باشید، مرتب کرده ایم. این بدان معناست که پاوربانک های روزمره، سبک وزن،

باریک، پاوربانک های با ظرفیت بالا، همراه با دستگاه های بی سیم و دستگاه هایی که می توانند از انرژی خورشیدی برای شارژ مجدد استفاده کنند. ممکن است برای این موارد کمی و زیاد هزینه کرد، بنابراین ما به بودجه های مختلف نیز نگاه کرده ایم.

پاور بانک

به عنوان آخرین نکته، چیزی که پیدا نمی‌کنید پاوربانک‌هایی از RavPower، Aukey یا Mpow هستند. اینها همه از آمازون حذف شده اند، ظاهراً به این دلیل که شرکت ها با ارائه کارت های هدیه و موارد مشابه، مردم را تشویق به نوشتن نظرات می کنند. در حالی که این بررسی ها ممکن است هنوز صادقانه باشند، وعده پول می تواند افراد را به نوشتن مطالب بسیار مثبت و غیرمعمول ترغیب کند.

بنابراین در حالی که هنوز می‌توانید پاوربانک‌های این شرکت‌ها را در جاهای دیگر پیدا کنید، ما نمی‌توانیم آن‌ها را بر اساس این رویه تجاری توصیه کنیم.

فراموش نکنید – بلک فرایدی و دوشنبه سایبری در پایان نوامبر است و انتظار داریم که در این مدت شاهد تخفیف های زیادی باشیم. این بدان معناست که اگر بتوانید تا آن زمان صبر کنید، ممکن است بتوانید یکی از این پاوربانک ها را با قیمتی کمتر از حد معمول بگیرید.

بهترین پاور بانک های روزانه

1. پاوربانک iMuto 20000mah

دلایل خرید
+ ظرفیت زیاد نسبت به قیمت
+صفحه نمایش دارد
دلایلی برای اجتناب
-طراحی درشت
-بسیار سنگین

پاوربانک iMuto 20000mah که اکثراً همه چیزهایی را که می‌توانید با این قیمت نیاز داشته باشید ارائه می‌کند، ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به این معنی است که می‌توانید یک تلفن هوشمند معمولی را بیش از چهار بار بدون مشکل شارژ کنید. قیمت آن این است که یک پاوربانک نسبتاً حجیم است و مطمئناً سنگین است، اما با دو پورت و صفحه نمایشی که به شما نشان می دهد چقدر شارژ باقی مانده است، مطمئناً اگر قابل حمل نباشد، بسیار کاربردی است.

2. پاوربانک Anker PowerCore 20100mAh

دلایل خرید
+ اندازه باتری بزرگ
+ شارژ سریع برای برخی
دلایلی برای اجتناب
-سنگین
-بدون شارژ سریع کوالکام

پاوربانک Anker PowerCore 20100 میلی آمپر ساعتی نسبت به قیمت کمی شیک تر است و همچنان یک باتری عظیم 20100 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد تا بتوانید چندین بار بدون مشکل شارژ کنید. این فناوری از فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی‌کند، اما متوجه شده‌ایم که هنوز با دستگاه‌هایی که از PowerIQ یا VoltageBoost پشتیبانی می‌کنند، به سرعت شارژ می‌شود. مراقب این واقعیت باشید که در حین استفاده می تواند یک لمس داغ شود.

3. پاوربانک Mophie Powerstation Wireless XL 10000mAh

دلایل خرید
+ گزینه های پورت گسترده
+ شارژ بی سیم
دلایلی برای اجتناب
-گران
-بزرگ

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Mophie Powerstation Wireless XL که بهترین گزینه شارژ بی سیم نیست، هنوز به عنوان یک راه حل روزمره ارزش بررسی دارد. با استفاده از دو روش سیمی و بی سیم می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و درگاه های Lighting و USB-C نیز گزینه ای هستند. می تواند تقریباً با هر چیزی که به آن پرتاب می کنید مقابله کند، کمی درشت و سنگین است اما کار را انجام می دهد.

4. پاوربانک 10000 میلی آمپری Mophie Powerstation Plus XL

دلایل خرید
+کابل لایتنینگ یکپارچه
+طراحی پارچه عالی
دلایلی برای اجتناب
گران است برای آنچه ارائه می دهد

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Mophie Powerstation Plus XL به لطف کابل لایتنینگ تعبیه شده برای آیفون و آیپد ایده آل طراحی شده است. این بدان معناست که شما نمی توانید آن را از دست بدهید و همچنین نمی توانید آن را فراموش کنید و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، پاوربانک دارای روکش پارچه‌ای نرم و هوشمند است که در مقایسه با نمای خارجی معمولاً پلاستیکی اکثر پاوربانک‌ها بسیار زیبا به نظر می‌رسد. از طریق پورت USB-A 10 واتی و شارژر یکپارچه نیز می‌تواند دو دستگاه را همزمان شارژ کند.

5. پاوربانک Veho Pebble P1 Pro 10400mAh

دلایل خرید
+دو پورت USB
+ شارژ سریع
دلایلی برای اجتناب
-طراحی غیرمعمول

پاوربانک Veho Pebble P1 Pro 10400 میلی آمپر ساعتی شبیه پاوربانک های دیگر نیست زیرا از طراحی لبه های منحنی بهره می برد. این ممکن است برای همه کارساز نباشد، اما آن را در نظر ما بسیار براق و شیک می کند. می‌تواند اکثر تلفن‌ها را حداقل دو و نیم بار شارژ کند، می‌تواند از طریق microUSB یا USB-C شارژ شود که در بیشتر مواقع بسیار راحت است، به علاوه سریع است.

نقد و بررسی Autel Evo Lite+
بیشتر بخوانید

6. مینی پاور بانک عمرس باتری 10000 میلی آمپری

دلایل خرید
+قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه
+طراحی ساده
دلایلی برای اجتناب
-سرعت USB-C کامل نیست

باتری 10000 میلی آمپری مینی پاور بانک عمرس به شما این امکان را می دهد تا به لطف یک پورت USB-C و دو پورت USB-A، حداکثر سه دستگاه را همزمان شارژ کنید. به دلیل نحوه شارژ شدن، سرعت کامل USB-C را ارائه نمی دهد، اما اگر بخواهید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید ضرر بزرگی نیست. شکل کوچک آن مطمئناً هنگام انداختن آن در کیسه مفید است.

بهترین پاور بانک های سبک وزن

بهترین پاوربانک های سبک وزن به ندرت بیشترین ظرفیت را ارائه می دهند، اما ذخیره سازی آنها آسان است. نوع وسایلی که به سختی متوجه می‌شوید حمل می‌کنید، آن‌ها برای کمک به شما در خلاصی از گیر کردن وجود دارند. در حالی که از آنها برای شارژ مجدد لپ تاپ یا کنسول بازی خود استفاده نخواهید کرد، اما وقتی متوجه شدید که توانایی های باتری خود را بیش از حد برآورد کرده اید، آنها برای تقویت سریع گوشی شما خوب هستند.

1. پاوربانک Anker Astro E1 5200mAh

دلایل خرید
+طراحی بسیار کوچک
+سبک
دلایلی برای اجتناب
-ظرفیت محدود
-بدون پشتیبانی Qualcomm Quick Charge

پاوربانک Anker Astro E1 5200 میلی آمپری راه حل بلندمدتی نخواهد بود، اما اگر گوشی هوشمند شما به سادگی نیاز به یک نوع صحبت الکترونیکی دارد، این کار را انجام می دهد. ظرفیت کم 5200 میلی آمپر ساعتی دارد اما این برای شارژ کردن گوشی هوشمند شما تقریباً دو بار یا یک تبلت تا حدود 70 درصد کافی است. در طول یک روز پرمشغله در محل کار، می تواند همه چیز را تغییر دهد، اما روی آن در دراز مدت حساب نکنید.

2. باتری جهانی مینی Mophie Powerstation

دلایل خرید
+بسیار سبک
+دست گرفتن آسان
دلایلی برای اجتناب
-ظرفیت محدود

باتری جهانی Mophie Powerstation Mini Universal نسبت به قیمت بسیار زیبا به نظر می رسد و مطمئناً سبک وزن است. ظرفیت فقط 5000 میلی آمپر ساعت است، اما برای استفاده روزانه خوب است و می توانید چندین دستگاه را همزمان از طریق پورت USB-C و USB-A شارژ کنید. یک نشانگر قدرت LED چهار چراغ یکپارچه وضعیت شارژ و عمر باتری فعلی را در همه زمان ها به شما نشان می دهد که مفید است. در دستان شما نیز با روکش پارچه ای درجه یک و محیط بافتی برای گرفتن آسان احساس خوبی دارد.

3. پاور بانک EAFU

دلایل خرید
+ تا 3 دستگاه را شارژ می کند
+چراغ قوه داخلی
دلایلی برای اجتناب
قوی ترین نیست

پاوربانک EAFU چیزی بیش از شارژ کردن گوشی و دستگاه های شما را انجام می دهد. همچنین دارای یک چراغ قوه داخلی است که برای زمانی که در کمپینگ هستید یا از قطع برق رنج می برید مفید است. با قابلیت شارژ همزمان حداکثر سه دستگاه، ممکن است آب بدن شما سریعتر از آنچه می خواهید تمام شود، اما این برای دستگاهی که به اندازه کافی کوچک و سبک است که در جیب شما قرار بگیرد، منطقی است.

4. پاور بانک های JvGoal 12000mAh

دلایل خرید
+نمایشگر LCD
+ساخت کوچک
دلایلی برای اجتناب
-بهترین مناسب برای گوشی های هوشمند

پاوربانک های JvGoal 12000 میلی آمپری که به اندازه کافی کوچک هستند و در دست شما قرار می گیرند، همچنان آیفون شما را چند بار شارژ می کنند و از طریق نمایشگر LCD خود به شما اطلاع می دهند که دقیقا چه اتفاقی می افتد. نمایشگر قدرت باقیمانده را نشان می دهد، بنابراین شما با دو پورت خروجی USB در کنترل هستید تا کمی انعطاف پذیری به شما بدهد. این بسیار چشمگیر است که چه چیزی را در چنین طراحی کوچکی بسته بندی می کند.

5. پاور بانک Anker PowerCore 13000

دلایل خرید
+ ظرفیت مناسب نسبت به قیمت
+ طراحی سبک
دلایلی برای اجتناب
-بدون پشتیبانی Qualcomm Quick Charge

پاور بانک Anker PowerCore 13000 حجیم به نظر می رسد اما به طرز شگفت آوری سبک است. با بسته بندی مقدار زیادی آب میوه نسبت به قیمت و اندازه، می تواند آیفون را چند بار بدون مشکل و همچنین تبلت را از 0% تا 100% شارژ کند. هیچ پشتیبانی Qualcomm Quick Charge وجود ندارد اما هنوز هم بسیار سریع است. روکش مات گرفتن آن را نیز آسان می کند.

6. بسته باتری OKZU 10000mAh

دلایل خرید
+ پشتیبانی از شارژ سریع
+ نازک و همچنین سبک وزن
دلایلی برای اجتناب
– شارژ سریع فقط برای یک دستگاه

بسته باتری 10000 میلی آمپری OKZU بسیار شیک و همچنین سبک به نظر می رسد. دارای دو پورت USB QC 3.0 است که هر دو از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، اگرچه می‌توانید این کار را همزمان با یک دستگاه انجام دهید. با این حال، مطمئناً مفید است و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی به این معنی است که شما هم خیلی زود آب خود را تمام نخواهید کرد. کوچکتر از بسیاری از تلفن ها، بسیار قوی است.

پاور بانک

بهترین پاور بانک های با ظرفیت بالا

بهترین پاوربانک های با ظرفیت بالا برای برق طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها معمولاً چیزهای نسبتاً حجیم و گاهی اوقات غیرقابل تحملی هستند که قطعاً در کیف خود به آنها توجه خواهید کرد اما آنها برای ماندگاری ساخته شده اند که کمک بزرگی است. اگر می‌خواهید بتوانید همه دستگاه‌های خود را چندین بار و در طول چند روز شارژ کنید، این پاوربانک‌هایی هستند که نیاز دارید. به تعداد پورت هایی که برای حداکثر اثربخشی ارائه می دهند توجه کنید.

نقد و بررسی گوشی Nokia G50
بیشتر بخوانید

1. پاوربانک MAXOAK 50000mAh

دلایل خرید
+شش پورت
+ باتری بزرگ
دلایلی برای اجتناب
-خیلی بزرگه

آیا نیاز دارید همه چیزهایی که دارید و همه را همزمان شارژ کنید؟ پاوربانک MAXOAK 50000 میلی آمپر ساعتی برای شما مناسب است. با ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند شش دستگاه را به طور همزمان شارژ کند، به این معنی که شما به این زودی ها شارژ نخواهید داشت. این دستگاه می‌تواند با لپ‌تاپ‌ها و سوئیچ نینتندو به راحتی مانند گوشی هوشمند یا تبلت شما کار کند، بنابراین اگر برای مدتی از شبکه خارج شوید عالی است.

2. پاوربانک Charmast 26800mAh

دلایل خرید
+ طراحی باریک
+USB-C یا USB-A
دلایلی برای اجتناب
-مارک کمتر شناخته شده

Charmast در مقایسه با سایر منابع پاوربانک، نام تجاری کمتر شناخته شده ای است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. می تواند آیفون شما را بیش از 8 بار و همچنین مک بوک را دو بار با انتخاب USB-C یا USB-A معمولی شارژ کند. ظرفیت آن به اندازه برخی از گزینه های اینجا نیست، اما به طور شگفت انگیزی باریک و سبک وزن است، به این معنی که بسیار راحت است.

3. پاوربانک Yobon 30000mAh

دلایل خرید
+ چهار پورت
+ ظرفیت قابل اعتماد
دلایلی برای اجتناب
-خیلی سنگینه

پاور بانک 30000 میلی آمپری Yobon قادر است تا چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کند که همیشه نقطه شروع خوبی برای یک پاوربانک با ظرفیت بالا است. با استفاده از 30000 میلی آمپر ساعت، می تواند تلفن شما را حدود 10 بار شارژ کند که برای اکثر افراد مناسب است. این یک واحد نسبتاً حجیم و سنگین به دلیل همه آن پورت‌ها است، اما هزینه کمی برای این همه آبمیوه است.

4. پاور بانک 30000 میلی آمپری جیگا

دلایل خرید
+پرقدرت و با چراغ قوه داخلی
+ظرفیت خوب
دلایلی برای اجتناب
-حجمه

جیگا معتقد است که پاور بانک 30000 میلی‌آمپر ساعتی جیگا نیز تقریباً یک هفته برای اکثر مردم کار خواهد کرد و این درست به نظر می‌رسد. می‌تواند آیفون 12 را بیش از ده بار شارژ کند، مطمئناً قدرتمند است. در کنار آن یک ویژگی مفید چراغ قوه برای کمپینگ و یک نشانگر LED 5 قسمتی است تا بدانید همیشه چقدر قدرت باقی مانده است. فقط مراقب حجیم بودن آن باشید.

5. پاور بانک Bextoo 30000mAh

دلایل خرید
+طراحی شیک
+ظرفیت خوب
دلایلی برای اجتناب
-فقط دو پورت USB

پاور بانک 30000 میلی آمپر ساعتی Bextoo تنها دارای دو پورت USB است که کمی شرم آور است اما برای یک پاور بانک که باید برای برخی از کاربران جذاب باشد به طرز شگفت انگیزی شیک است. یک صفحه نمایش LCD همیشه قدرت باقیمانده را نشان می دهد و شما باید نزدیک به 10 بار شارژ تلفن را انجام دهید. Micro-USB و USB-C هر دو پشتیبانی می شوند که راحت است.

6. پاور بانک 50000 میلی آمپری پاور اوک

دلایل خرید
+ظرفیت بالا
+ شش پورت خروجی
دلایلی برای اجتناب
-فوق العاده حجیم

پاور بانک 50000 میلی آمپر ساعتی PowerOak برای انداختن در کیف بدون فکر کردن به آن طراحی نشده است زیرا بسیار بزرگ است. با این حال، ظرفیت عظیم 50000 میلی آمپر ساعتی دارد،

بنابراین ما آن را می بخشیم. همچنین دارای شش درگاه خروجی است که یکی برای لپ‌تاپ‌ها، یکی برای دوربین‌های دیجیتال، دو درگاه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و یکی دیگر برای اندازه‌گیری خوب است. این پاوربانک برای کمپینگ یا خارج کردن از شبکه است، اما باید بر اساس وزن برنامه ریزی کنید.

بهترین پاور بانک های باریک

بهترین پاوربانک‌های باریک به اندازه‌ای باریک هستند که نیازی به برنامه‌ریزی از قبل برای بردن آن‌ها به هر جایی نداشته باشید. آنها به خوبی با سبک زندگی شما منطبق خواهند شد،

حتی اگر بهترین ظرفیت یا بیشترین ویژگی ها را ارائه ندهند. ما از راحتی بیشتر از عملکرد صحبت می کنیم، اما اگر می خواهید چیزها را سبک نگه دارید، عالی است. مراقب انرژی کافی باشید تا گوشی خود را چند بار شارژ نگه دارید، اما روی شارژ مجدد لپ تاپ خود به این راحتی با اینها حساب نکنید و احتمالاً گزینه های پورت زیادی نیز وجود نخواهد داشت.

1. پاوربانک 5000 میلی آمپری بلکین

دلایل خرید
+ طراحی فشرده
+مقرون به صرفه
دلایلی برای اجتناب
-ظرفیت کم

پاوربانک 5000 میلی آمپری بلکین از نظر ظرفیت بسیار کوچک است اما این بدان معناست که بسیار باریک نیز هست. همچنان می‌توانید چند بار گوشی خود را شارژ کنید و دارای گواهی MFI است، بنابراین می‌دانید که با همه دستگاه‌های اپل شما و همچنین هر چیزی که به آن پرتاب می‌کنید به خوبی کار می‌کند. اگر قابل حمل بودن همه چیز است، این یک گزینه قابل اعتماد از یک نام خوب است.

2. پاور بانک INIU

دلایل خرید
+چراغ قوه داخلی
+ تا سه دستگاه را شارژ می کند
دلایلی برای اجتناب
-مارک کمتر شناخته شده

INIU یک نام تجاری کمتر شناخته شده نسبت به برخی از موارد ذکر شده در اینجا است، اما پاور بانک INIU آن ویژگی های زیادی را نسبت به قیمت ارائه می دهد. هنوز هم نسبتاً باریک است، یک چراغ قوه داخلی، توانایی شارژ همزمان سه دستگاه، به علاوه بسته‌هایی در کابل USB-C دارد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی آن نسبت به اندازه آن نیز مناسب است، بنابراین می توانید دستگاه های زیادی را شارژ کنید.

3. Anker Power Bank PowerCore Slim 10000mAh

دلایل خرید
+ طراحی باریک
+ شارژ مجدد بسیار سریع
دلایلی برای اجتناب
-خیلی طولانیه
-بدون قابلیت شارژ سریع

بررسی سورفیس مایکروسافت
بیشتر بخوانید

Anker Power Bank PowerCore Slim 10000mAh باریک اگر کمی طولانی باشد، یک پاوربانک معتبر از یک نام معتبر است. همچنین به لطف ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی،

می تواند آیفون 12 شما را حداقل دو بار با شارژ کامل برای آیپد شارژ کند. اندازه آن تقریباً به اندازه بسیاری از تلفن های هوشمند است که به اندازه برخی از آنها براق نیست، اما Anker نامی قابل اعتماد است، بنابراین می دانید که ایمنی در اینجا تضمین شده است.

4. پاور بانک انکر 20000

دلایل خرید
+دو پورت USB
+ ظرفیت بالا برای اندازه
دلایلی برای اجتناب
-بدون شارژ سریع کوالکام

پاور بانک انکر 20000 نسبت به اندازه اش کمی عجیب است. ظرفیت عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی دارد اما همچنان به اندازه کافی باریک است که در اینجا قابل استفاده است. می‌توانید دو دستگاه را همزمان با USB-C و Micro USB شارژ کنید، گزینه‌ای با بیش از پنج بار شارژ برای iPhone XS به راحتی امکان‌پذیر است. فقط مراقب این واقعیت باشید که این شارژر کاملاً سریع نیست، اگرچه PowerIQ و VoltageBoost در اینجا به شما کمک می کنند.

5. پاوربانک TNTOR 5000mAh

دلایل خرید
+طراحی کوچک
+ پشتیبانی از USB-C
دلایلی برای اجتناب
-ظرفیت کم

پاور بانک 5000 میلی آمپری TNTOR ممکن است بیشترین ظرفیت را نداشته باشد اما ببینید چقدر کوچک است! کوچکتر از یک گوشی هوشمند، می توانید بدون فکر کردن به آن، آن را در جیب خود قرار دهید. با وجود این جثه کوچک، همچنان دارای پورت های USB-C، USB-A و micro-USB است و می تواند یک بار در طول روز گوشی شما را شارژ کند. برای چیزی که ممکن است از جا انداختن آن بیم داشته باشید بد نیست.

پاور بانک

6. پاور بانک 10000 میلی آمپری باباکا

دلایل خرید
+ طراحی باریک
+دو پورت
دلایلی برای اجتناب
-طراحی هیجان انگیز نیست

افراد کمی با پاوربانک اظهار نظر می کنند، اما پاور بانک 10000 میلی آمپری باباکا دقیقاً هیجان انگیز نیست. با ویژگی های کلیدی مانند طراحی نازک، ورودی های Micro-USB و USB-C و 10000 میلی آمپر ساعت آب آن را جبران می کند. اگر نمی‌خواهید فوکوس را از بین ببرید، این دستگاه بسیار ایده‌آل است.

بهترین پاور بانک های بی سیم

بهترین پاوربانک های بی سیم به این معنی است که برای شارژ مجدد دستگاه های خود نیازی به حمل کابل های زیاد با خود ندارید. با استفاده از قابلیت‌های بسیاری از دستگاه‌های اپل و اندروید برای شارژ بی‌سیم، در حین حرکت از راحتی یک زندگی بدون سیم برخوردار می‌شوید. مانند پاوربانک‌های روزمره،

ظرفیت در اینجا نیز بسته به بودجه شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد، اما با توجه به فناوری مورد استفاده، روی زیاد بودن آن حساب نکنید. در اینجا راحتی اولویت است.

1. پاوربانک 20000 میلی آمپری همه کاره Mophie Powerstation

دلایل خرید
+ تا چهار دستگاه را شارژ می کند
+ شارژر مغناطیسی داخلی اپل واچ
دلایلی برای اجتناب
-کمی گران است

همه با اپل رفتید؟ پاوربانک همه کاره 20000 میلی آمپر ساعتی Mophie Powerstation یک پاوربانک بی سیم برای شماست. دارای یک شارژر ساعت مغناطیسی داخلی برای اپل واچ شما، قابلیت شارژ بی سیم آیفون یا ایرپاد شما، به علاوه یک پورت USB-C برای آن زمان های شارژ قدیمی وجود دارد. امکان شارژ همزمان چهار دستگاه با امکان شارژ سریع از طریق USB-C وجود دارد. اگرچه گران است، به خصوص برای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت.

2. پاوربانک 5000 میلی آمپری Anker Magnetic Wireless

دلایل خرید
+ پیوست مغناطیسی
+ شارژ از طریق کیس
دلایلی برای اجتناب
عملکرد محدود برای کاربران غیر آیفون 12

آیا باید آیفون 12 خود را شارژ کنید و نمی خواهید از حرکت بایستید؟ پاوربانک 5000 میلی آمپری Anker Magnetic Wireless از آهنربا برای اتصال به پشت تلفن شما استفاده می کند تا بتوانید به انجام هر کاری که انجام می دهید ادامه دهید.

البته، برای کاربران غیر آیفون 12 کمی محدود است، اگرچه یک پورت USB-C در آن گنجانده شده است، اما این موضوع به سختی مطرح است. برای یک سناریوی خاص، نمی‌توانید راحتی را در اینجا مقصر بدانید.

3. پاور بانک بی سیم Charmast

دلایل خرید
+ شارژ مجدد با سیم و بی سیم
+ قابلیت ساکشن کاپ
دلایلی برای اجتناب
-شیک ترین نیست

ممکن است کمی حجیم باشد، اما پاور بانک بی سیم Charmast یک راه حل ارزان و قابل اعتماد شارژ بی سیم است. گزینه های شارژ میکرو USB، USB-C و شارژ بی سیم را با طراحی فنجان مکش ارائه می دهد که به این معنی است که می توانید آن را در حین شارژ شدن به تلفن خود بچسبانید. یک راه حل منظم؟ نه کاملاً اما با این قیمت، تلاش ارزشمندی است و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی به این معنی است که برای مدتی نگران نخواهید بود.

4. پاور بانک بی سیم مغناطیسی iWALK

دلایل خرید
+ نگهدارنده انگشت
+طراحی ساده
دلایلی برای اجتناب
-ظرفیت کم

پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی iWALK از ترکیبی از یک حلقه انگشت برای گرفتن و گرفتن آن و از فناوری Mag-Suction استفاده می‌کند تا تلفن و پاوربانک بی‌سیم شما را به هم متصل نگه دارد. کمی ناخوشایند است اما پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی iWALK قیمت خوبی دارد که آن را جبران می‌کند. ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن به این معنی است که دیگر نگران یافتن زودهنگام برق نخواهید بود، به علاوه یک LED وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدانید چه اتفاقی می‌افتد.

5. بسته باتری MagSafe

دلایل خرید
+بسیار قابل اعتماد
+ تناسب راحت
دلایلی برای اجتناب
-فقط برای آیفون 12 خوب است

بسته باتری MagSafe لوازم جانبی اپل است که با اکراه می‌خرید و می‌دانید بهترین کار را برای آیفون 12 شما انجام می‌دهد. از طریق MagSafe با آهن‌رباهای کاملاً تراز شده خود به پشت آن می‌چسبد به این معنی که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. این برای هیچ چیز دیگر کاربرد چندانی ندارد، اما به ندرت موضوع این است. برای دارندگان آیفون 12، این یک لوازم جانبی ضروری و گران است.

بررسی دوربین DJI Action 2
بیشتر بخوانید

6. پاور بانک بی سیم Anker PowerCore III

دلایل خرید
+ گزینه های شارژ سیمی و بی سیم
+مارک قابل اعتماد
دلایلی برای اجتناب
– سبک ترین نیست

پاور بانک بی‌سیم Anker PowerCore III که می‌تواند به عنوان پد شارژ و همچنین پاوربانک بی‌سیم استفاده شود، نسبتاً انعطاف‌پذیر است. دارای پورت های USB-A و USB-C و همچنین قابلیت های بی سیم با 10000 میلی آمپر ساعت است که شما را تا زمانی که نیاز دارید در محل کار یا بازی نگه می دارد. هیچ دستگاهی وجود ندارد که پاوربانک بی‌سیم Anker PowerCore III نتواند با آن کنار بیاید که مطمئنا مفید باشد.

پاور بانک

بهترین پاور بانک های انرژی خورشیدی

اگر به دنبال بهترین پاوربانک های خورشیدی هستید، احتمالاً برنامه ریزی زیادی برای حضور در فضای باز دارید. در حالی که شما به طور کامل از شبکه خارج نشده اید، مفید است بدانید که می توانید تلفن یا سایر دستگاه های خود را بدون نزدیک شدن به تمدن شارژ کنید. پاوربانک های خورشیدی دارای ویژگی های مشابه پاوربانک های معمولی هستند، اما مهم است که این موارد را با نیازها و بودجه خود بررسی کنید.

1. پاور بانک خورشیدی کیلپونن، 26800 میلی آمپر ساعت

دلایل خرید
+ظرفیت بالا
+ نشانگرهای LED
دلایلی برای اجتناب
-فقط دو پورت

پاور بانک خورشیدی کیلپونن با ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعت ظرفیت چشمگیر 26800 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد که بسیار مفید است. به اندازه کافی به راحتی در جیب شما می لغزد که راحت است. تنها دو پورت وجود دارد که هر دو مبتنی بر USB-A هستند، اما اگر این مشکل نیست، مطمئناً مناسب است. یک سیستم نشانگر چهار LED آبی برای مشاهده میزان قدرت باقی مانده نیز مفید است.

2. پاور بانک خورشیدی Pxwaxpy 26800mAh

دلایل خرید
+ظرفیت بالا
گزینه های +USB-C و micro-USB
دلایلی برای اجتناب
-حجمه

پاوربانک خورشیدی Pxwaxpy 26800 میلی آمپر ساعتی کمی حجیم است اما دارای هر دو پورت micro USB و USB-C است و ما قطعا آن را دوست داریم. قادر به شارژ کردن دستگاه های شما تا حدودی دوجین بار است، همچنین شما را ناامید نخواهد کرد. البته پورت‌های بیشتر خوب خواهد بود، اما همانطور که هست، پاوربانک خورشیدی Pxwaxpy 26800 میلی‌آمپر ساعتی این کار را به خوبی انجام می‌دهد. نشانگرهای LED نیز مفید هستند.

3. شارژر خورشیدی ADDTOP 25000 میلی آمپر ساعتی

دلایل خرید
+ پنل های خورشیدی برای جذب بهتر
+ظرفیت خوب
دلایلی برای اجتناب
ساده ترین راه اندازی نیست

اگر می خواهید هنگام پیاده روی کوله پشتی خود را در پنل های خورشیدی بپوشانید، شارژر خورشیدی 25000 میلی آمپر ساعتی A ADDTOP شارژر مناسب شماست. این به خوبی برای تجربه در فضای باز طراحی شده است، اگرچه پانل های آن برای راه اندازی و چیدمان مناسب کمی تلاش می کند. در جاهای دیگر، شامل دو پورت USB Type-C به اضافه یک چراغ قوه داخلی است، بنابراین وقتی درگیر مشکل هستید، به طور معقولی قابل استفاده است.

4. شارژر خورشیدی بی سیم Hiluckey

دلایل خرید
+ قابلیت شارژ تا چهار دستگاه
+ شارژ بی سیم
دلایلی برای اجتناب
-حجمه

همانطور که شارژر خورشیدی بی سیم Hiluckey نشان می دهد، نیازی به زاغه نشینی آن با یک پاوربانک خورشیدی نیست. قابلیت شارژ بی سیم و همچنین قابلیت شارژ چهار دستگاه را به طور همزمان ارائه می دهد. با قابلیت سنگین 26800 میلی آمپر ساعتی، این برای اکثر سفرهای کمپینگ خوب است و چراغ قوه نیز به شما کمک می کند. این حتی یک حالت SOS دارد، اگرچه امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید.

5. پاور بانک DJRoll 36000mAh

دلایل خرید
+ظرفیت زیاد
+ خروجی زیاد
دلایلی برای اجتناب
-سنگین

پاوربانک 36000 میلی آمپری DJRoll سنگین است اما چیزهای زیادی ارائه می دهد. این شامل ظرفیت عظیم 36000 میلی آمپر ساعت است که به شما کمک می کند تلفن خود را چندین بار بدون مشکل و همچنین تبلت ها را شارژ کنید.

شارژ بی‌سیم Qi به همراه خروجی‌های USB دوگانه داخلی و یک پورت USB-C نیز دارد، بنابراین در مجموع می‌توانید تا چهار دستگاه را همزمان شارژ کنید. یک چراغ قوه داخلی با حالت های اضطراری و قلاب های ساده برای اتصال پنل خورشیدی بسته را کامل می کند.

6. Anker PowerCore Solar 20000mAh

دلایل خرید
+ طراحی قوی
+ظرفیت خوب
دلایلی برای اجتناب
– پورت های محدود

با قدردانی از اینکه در فضای باز هستید، Anker PowerCore Solar 20000 میلی‌آمپر ساعتی برای کنترل گرد و غبار، باران و چند ضربه به لطف امتیاز IP65 طراحی شده است. در کنار آن، با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی بسیار قوی است، اما به خاطر داشته باشید که تنها دو پورت وجود دارد که کمی شرم آور است. با این حال، استفاده از آن بسیار آسان است و با دسته آن به عنوان یک چراغ قوه عمل می کند و این کار را بسیار ساده می کند.

پاور بانک

پایان مقاله معرفی بهترین پاور بانک های 2021

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

فیلم Howards End | نقد فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم | فیلم Roma | نقد فیلم نوشته بر باد | واترمارک چیست ؟ | همه چیز در مورد Watermark | چگونه یک تمرین نوشتن روزانه ایجاد کنیم | فیلم روانی | نقد فیلم مورتال کمبت | فیلم آخرین سامورایی | ۵ راه برای متمرکز ماندن هنگام نوشتن فیلمنامه با نکاتی از اسپایک لی |

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 5 =