صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی دوربین Canon EOS R3
ads

بررسی دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

بررسی دوربین Canon EOS R3 : 

اگر می خواهید نیم نگاهی به آینده دوربین های بدون آینه کانن داشته باشید ، به Canon EOS R3 نگاهی بیندازید – ممکن است شبیه یک دوربین DSLR از یک دهه پیش باشد ، اما در داخل یکی از پیشرفته ترین دوربین های ورزشی و حیات وحش است که تا به حال ساخته شده است.

کانن می گوید EOS R3 بین Canon EOS R5 (همه جانبه کوچک تر بدون آینه) و Canon 1D X Mark III (پرچمدار بزرگ DSLR آن) قرار دارد. در عمل ، ترکیبی از این دو و جانشین دومی بدون آینه دومی است.

اما کانن فناوری جدید خود را با EOS R3 مجدداً بسته بندی نکرده است. این پرچمدار بسیاری از فناوری های جدید است ، که مهم ترین آنها یک سنسور CMOS جدید با نور 24.1 مگاپیکسل است.

طراحی انباشته این سنسور مانند دوربین های سونی مانند Sony A1 است و به R3 یک موتور عکاسی تار می دهد که می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه عکسبرداری پشت سرهم و حداقل شاتر نورد را در فیلم ایجاد کند.

به طور معمول برای یک دوربین حرفه ای ورزشی ، EOS R3 دارای ویژگی های ویدئویی مانند قابلیت فیلمبرداری 6K خام داخلی و یک صفحه نمایش لمسی مفصل است. حتی یک سیستم مدرن از سیستم “Eye Control AF” که در دهه 1990 در SLR های Canon مشاهده کردیم وجود دارد ، که به شما امکان می دهد نقاط فوکوس را فقط با مشاهده در منظره یاب انتخاب کنید.

اما آیا این ترکیب کمیاب از استعدادها به یک دوربین عالی یا کمی گیج کننده می افزاید؟ ما این فرصت را داشتیم تا با R3 در مقر اصلی کانون در انگلستان به صورت اجمالی صحبت کنیم ، تا بتوانیم افکار اولیه خود را در مورد اینکه سلاح بزرگ EOS R3 در نبرد بزرگ کانن با سونی برای قلب ، ذهن و کیف پول چگونه است نشان دهیم. از عکاسان حرفه ای

قیمت و تاریخ انتشار Canon EOS R3

قیمت Canon EOS R3 5،999 دلار / 5،879 پوند / 8599 دلار استرالیا
این قیمت نسبت به EOS R5 ، اما کمتر از EOS 1D X Mark III است
در ماه نوامبر به فروش جهانی می رسد

Canon EOS R3 تنها با بدنه 5999 دلار / 5،879 پوند / 8599 دلار استرالیا قیمت خواهد داشت. همانطور که انتظار می رفت ، این یک برچسب قیمت حرفه ای است که فراتر از اکثر عکس های آماتور خواهد بود ، اگرچه کمتر از قیمت راه اندازی Sony A1 (6500 دلار / 6،499 پوند / 10،499 دلار استرالیا) و Canon EOS 1D X Mark III است که هزینه (6،499 دلار / 6،499 پوند / 9،999 دلار استرالیا) هنگام فرود در اوایل سال 2020.

آیا برای یکی پس انداز کرده اید؟ کانن می گوید شما می توانید EOS R3 را از ماه نوامبر خریداری کنید ، اگرچه هنوز مشخص نیست که در آن زمان چه میزان سهام در دسترس خواهد بود. ما گمان می کنیم که کمبود تراشه جهانی حداقل تا حدی می تواند عامل فاصله دو ماهه بین تاخیر اعلام EOS R3 و تاریخ فروش آن باشد ، اما برچسب قیمت دوربین به این معنی است که بعید است فروشنده بزرگی باشد.

دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

هنگامی که تاریخ دقیقی برای در دسترس بودن آن به دست آوردیم ، این صفحه را به روز می کنیم – اما احتمالاً زمان مناسبی است که به فروش سگ خانواده فکر کنید.

طرح

Itna نسخه کوچکتر و سبک تری از Canon EOS 1D X Mark III است
صفحه نمایش لمسی فوق العاده واضح و کاملاً واضح 4.1 میلیون نقطه
همان منظره یاب الکترونیکی (EVF) با Canon EOS R5

کانن هرگز آن را چنین توصیف نمی کند ، اما Canon EOS R3 به طور واضح معادل بدون آینه معادل DSLR ورزشی Canon EOS 1D X Mark III است. این بدان معناست که بزرگتر از Sony A1 (که دارای گریپ داخلی نیست) ، اما کوچکتر از پسر عموهای DSLR آن است.

در دست ، EOS R3 بسیار سبک تر از 1D X Mark III است ، وزن آن 822 گرم (یا کمی بیشتر از 1 کیلوگرم با کارت و باتری) است. این باعث صرفه جویی بسیار زیاد در وزن بیش از 400 گرم می شود ، که باعث خوشحالی تیراندازان ورزشی می شود. تفاوت اندازه کمتر قابل توجه است ، زیرا EOS R3 نه به اندازه 1D X Mark III بلندی و نه عرض کمی دارد ، اما کمی عمیق تر است.

آنچه واقعاً EOS R3 را به عنوان یک دوربین ورزشی حرفه ای در مقایسه با مدل های کوچکتر مانند Canon EOS R5 نشان می دهد ، کیفیت ساخت و چسبندگی داخلی باتری آن است. این بدنه از جنس آلیاژ منیزیم است که آن را سخت ترین دوربین بدون آینه می کند که کانن تا کنون ساخته است.

آینده ربات ها
بیشتر بخوانید

EOS R3 دارای سطح مقاوم در برابر آب و هوا با 1D X Mark III است ، اما برای مقاومت در برابر افراط دما مانند DSLR ضد بمب کانن ساخته نشده است. به هر حال ، این دوربین عمدتا یک دوربین ورزشی است ، همانطور که توسط آن در دست گرفتن عمودی نشان داده شده است. همچنین از همان باتری LP-E19 با EOS-1D X Mark III استفاده می کند که ظرفیت آن تقریباً یک سوم بیشتر از باتری LP-E6NH Canon EOS R5 است.

کانن به وضوح سعی کرده تا EOS R3 را تا آنجا که ممکن است برای کسانی که از DSLR های حرفه ای آن می آیند ، آشنا کند. جایی برای مینی صفحه نمایش 1D X Mark III در پشت وجود ندارد ، اما اکثر دکمه های پشتی آن در همان جایی که در آن دوربین قرار دارد قرار دارد – و همچنین دارای کنترلر هوشمند است که در آن DSLR در سال 2020 عرضه شد.

این دکمه AF-On حساس به لمس کمی شبیه یک ماوس وارونه کامپیوتر است و به شما امکان می دهد نقطه فوکوس خودکار خود را به سرعت در اطراف قاب حرکت دهید. با وجود اینکه نظر بین عکاسان تقسیم شد ، Canon به وضوح بازخورد خوبی از طرفداران حرفه ای خود داشت تا آن را بر روی EOS R3 نگه دارد – و یک دکمه اضافی Smart Controller برای هنگام عکاسی عمودی نیز وجود دارد. کسانی که از طرفداران این دکمه تغییر حالت AF-On نیستند نیز می توانند از جوی استیک های سنتی AF و خمیده استفاده کنند.

از آنجا که Canon EOS R3 یک دوربین بدون آینه است ، طبیعتاً تفاوت هایی بین آن و DSLR های اسپورت این شرکت وجود دارد. دو بارزترین آنها منظره یاب و صفحه پشتی آن است. کانن تأیید کرده است که EOS R3 دارای منظره یاب الکترونیکی (EVF) مشابه Canon EOS R5 است ، این بدان معناست که این دوربین دارای 5.67 میلیون نقطه با سرعت تازه سازی 120 فریم بر ثانیه است.

کانن ادعا می کند این “با یک منظره یاب نوری” رقابت می کند ، که برای عکاسان حرفه ای بسیار مهم است. همچنین به حالت “شبیه سازی OVF View Assist” اضافه شده است که به شما امکان می دهد عملی را که در خارج از قاب در حال انجام است مشاهده کنید. ما هنوز نتوانسته ایم این تست رانندگی را ارائه دهیم ، اما چشمان بزرگ EOS R3 مطمئناً در صورت برخورد راحت با ما احساس راحتی می کند.

صفحه لمسی با زاویه دید متفاوت که دارای وضوح فوق العاده 4.1 میلیون نقطه است ، از جمله موارد غیر منتظره است. این به طور کامل صفحه عقب 1.44 میلیون نقطه ای سونی A1 را که فقط کج است از آب خارج می کند و بیان کامل آن مخصوصاً برای فیلمبرداران مفید خواهد بود. این یک تغییر بزرگ نسبت به صفحه پشتی کاملاً ثابت Canon EOS 1 DX Mark III است که کاملاً برای اسنپرهای ورزشی طراحی شده است.

صفحه بالایی EOS R3 وجه اشتراک بیشتری با EOS R5 دارد ، با یک صفحه مربع در بالا سمت راست که تنظیمات فعلی شما را نشان می دهد. همانطور که در R5 ، این یک راه مفید برای خاموش نگه داشتن صفحه پشت بین عکس ها است تا به حفظ عمر باتری کمک کند. در سمت چپ ، EOS R3 از رویکرد 1D X Mark III استفاده می کند ، با دکمه های اختصاصی برای Drive ، نورسنجی و حالت AF.

یکی از ویژگی های جدید که تا به حال در هیچ دوربین دیگری از Canon ندیده ایم ، کفش جدید چند منظوره در وسط است. این موضوع جالب است زیرا مانند کفش چند کاره سونی امکان انتقال سریع و دو طرفه داده ها بین دوربین و هرگونه لوازم جانبی سازگار را که روی آن نصب می کنید ، می دهد.

کانن از میکروفون استریو جهت دار (DM-E1D) و فرستنده Speedlite (ST-E10) رونمایی کرد که هر دو با کفش جدید کاملاً سازگار هستند-به این معنی که می توانند از دوربین انرژی بگیرند. کفش داغ اندازه کفش داغ استاندارد کانن است ، بنابراین می توانید از همه لوازم جانبی قدیمی خود با آن استفاده کنید ، اما یک نکته منفی این است که مهر و موم ضد آب ایجاد نمی کند-اگر می خواهید عایق کامل آب و هوا باشد ، به یک لوازم جانبی اختیاری نیاز دارید

دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

فوکوس خودکار

حالت AF Eye Control Eye تمرکز را به جایی که در EVF نگاه می کنید ، منتقل می کند
ردیابی AF در حال حاضر شامل وسایل نقلیه ، همراه با انسان و حیوانات است
تمرکز بهتر در نور کم تا -7.5EV

در جنگ بزرگ دوربین بدون آینه بین کانن و سونی ، یکی از نبردهای اصلی فوکوس خودکار است – و EOS R3 زمینه جدیدی برای دوربین های کانن ایجاد می کند.

بررسی دوربین GoPro Hero 10 Black
بیشتر بخوانید

مانند Canon EOS R5 ، دارای سیستم Dual Pixel CMOS AF II است ، اما این بار چند تفاوت وجود دارد. اولا ، Canon ادعا می کند که EOS R3 “سریعترین دوربین سری EOS R از نظر فوکوس است” ، و R5 را با توانایی فوکوس در 0.03 ثانیه ، در مقایسه با 0.05 ثانیه ، مغلوب می کند. چنین تفاوت های جزئی در عکاسی در دنیای واقعی معنا چندانی ندارد ، اما ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم آیا R3 تا این میزان هزینه را برآورده می کند یا خیر.

EOS R3 همچنین اولین دوربین کانن است که دارای حالت فوکوس خودکار “ردیابی خودرو” است. این چیزی است که قبلاً در Olympus OM-D E-M1X دیده بودیم ، و حالت R3 شبیه به سیستم AF تشخیص سوژه هوشمند آن دوربین عمل می کند و تمرکز بر روی اتومبیل های رالی ، موتورسیکلت ها و اتومبیل های F1 کابین خلبان باز را قفل می کند. که می توانید بر ترکیب تمرکز کنید.

ما هنوز نتوانسته ایم این ردیابی AF را آزمایش کنیم ، اما به نظر می رسد کنترل دانه ای بیشتری نسبت به سیستم Olympus ارائه می دهد – برای مثال ، می توانید خودرو یا کلاه ایمنی راننده را برای نقطه تمرکز خود در اولویت قرار دهید. اگر این کار در نزدیکی و همچنین Canon Eye AF چشم Canon ، که پیشرو در کلاس است ،

کار می کند ، باید برای عکاسان ورزشی ابزار مفیدی باشد. به طور طبیعی ، EOS R3 دارای سایر حالت های ردیابی AF برای انسان ، سگ ، گربه و پرنده است که در EOS R5 مشاهده کردیم.

بهبود عملکرد AF نهایی نسبت به Canon EOS R5 عملکرد کمی بهتر در نور کم است. کانن می گوید که EOS R3 می تواند در شرایط نوری تا -7.5 EV فوکوس کند (یک صحنه شبانه با حداقل نور ماه را در نظر بگیرید) ، که در مقایسه با -6EV پایین ترین قیمت EOS R5 است.

به خاطر داشته باشید که هر دوی این ارقام بر اساس عکاسی با لنز f/1.2 در ISO100 ساخته شده اند و این امر بیشترین محدودیت نظری را برای تمرکز دارد – ما باید برخی از آزمایشات را با تنظیمات معمولی دوربین انجام دهیم تا نحوه عملکرد دوربین را مشاهده کنیم. سناریوهای دنیای واقعی

اما مهارت های فوکوس خودکار Canon EOS R3 تنها در ردیابی دانه های عرق روی پیشانی راننده ماشین مسابقه نیست – دوربین همچنین روش جدیدی برای کنترل نقطه AF شما به نام Eye Control AF ارائه می دهد. علیرغم این که اینده بسیار آینده نگرانه به نظر می رسد ، این در واقع نسخه جدیدی از سیستم فوکوس خودکار کنترل شده توسط چشم است که در اواخر دهه 90 در Canon EOS 3 SLR مشاهده کردیم.

به طور خلاصه ، به دوربین اجازه می دهد تا در منظره یاب محل مورد نظر خود را تشخیص داده و فوکوس خودکار را به آن نقطه در کادر منتقل کند. ایده این است که ، در سناریوهای سریع ، این کار سریعتر از استفاده از کنترل های دستی است و به شما اجازه می دهد تا بر تنظیم نوردهی و/یا ترکیب خود تمرکز کنید. کانن می گوید این سیستم از فناوری مورد استفاده در بخش پزشکی این شرکت اقتباس شده است و از هشت LED کم قدرت در منظره یاب برای ردیابی چشم شما و پوشاندن اطلاعات روی سنسور استفاده می کند.

در عمل چگونه کار می کند؟ فقط یک پیش نمایش کوتاه به ما ارائه شد ، اما به احتمال زیاد یک حالت خوشایند است تا یک عکس اصلی اصلی. این طراحی شده است تا بیشتر از تمرکز استفاده کند تا ردیابی – به عنوان مثال ، انتخاب یک موتورسیکلت خاص که در پیست به سمت شما حرکت می کند. هنگامی که از Eye Control AF برای انتخاب سوژه خود استفاده کردید ، شاتر را فشار دهید تا ردیابی فوکوس خودکار شروع شود.

محدودیت احتمالی دیگر این است که سیستم برای چشم و صحنه های مختلف نیاز به کالیبراسیون دارد ، بنابراین آیا ارزش مزایای آن اصطکاک بیشتر است ، چیزی است که ما منتظر آزمایش بیشتر آن در بررسی کامل Canon EOS R3 هستیم. اما یک چیز قطعی است – هیچ دوربینی که دیده ایم گزینه های بیشتری برای کنترل فوکوس خودکار در اختیار شما قرار نمی دهد. بین کنترل هوشمند ، صفحه لمسی ، جوی استیک AF و Eye Control AF ، اکنون بهانه بسیار کمی برای ناخن کشیدن تمرکز شما وجود دارد.

دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

مشخصات و عملکرد

سنسور جدید CMOS با نور 24.1 مگاپیکسل پشتی
30 فریم در ثانیه عکاسی پشت سر هم (خام یا JPEG) با شاتر الکترونیکی
فقط 12 فریم در ثانیه عکاسی پیوسته با شاتر مکانیکی

بررسی دوربین Canon RF 85mm f/1.2L USM
بیشتر بخوانید

مهمترین ویژگی Canon EOS R3 سنسور جدید 24.1 مگاپیکسل آن است. این دستگاه علیرغم شایعات قبلی مبنی بر ساخت این محصول توسط سونی ، توسط Canon طراحی و تولید شده است. این در زمینه نبرد بدون آینه بزرگ Canon و Sony قابل توجه است ، اما مهمتر از همه این اولین سنسور “انباشته” کانن است.

سونی پیشگام سنسورهای فول فریم است که ساختار لایه ای آن باعث می شود مدارهای پیچیده تری در پشت عکس ها ایجاد شوند. در نتیجه سرعت خواندن اطلاعات بیشتر است ، که مزایایی مانند سرعت سریعتر عکاسی پشت سر هم و کاهش “شاتر نورد” در فیلم را به ارمغان می آورد. و مطمئناً این امر در EOS R3 صادق است.

در دنیایی که سونی A1 قادر به گرفتن 50 مگاپیکسل عکس با سرعت 30 فریم بر ثانیه است ، وضوح 24.1 مگاپیکسل EOS R3 ممکن است ناامید کننده به نظر برسد. اما مگر اینکه به طور مرتب عکس های خود را زیاد برآورده کنید ، این برای اکثر عکاسان بیش از حد کافی است – و متخصصانی که معیشت خود را با دوربین 20.1 مگاپیکسلی Canon EOS 1 DX Mark III ثابت کرده اند ، مطمئناً شکایتی نکرده اند.

این بدان معناست که Canon EOS R3 بیشتر از A1 سونی رقیب Sony A9 II است که دارای سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی است. و در چند نبرد مشخصات ، EOS R3 در صدر قرار می گیرد. در شرایط بسیار خاص ، می تواند در هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی ، سرعت عکاسی پیوسته 30 فریم بر ثانیه را با ردیابی AE/AF داشته باشد و این میزان را برای 540 JPEG یا 150 حالت خام (به عبارت دیگر ، به ترتیب 18 ثانیه یا پنج ثانیه عکسبرداری) حفظ کند.

این چیزی است که ما باید آزمایش کنیم ، زیرا سرعت انفجار می تواند تحت تأثیر عوامل زیادی قرار بگیرد – برای مثال ، حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه هنگام استفاده از کارت CFexpress با لنزهای خاص و تنظیمات نوردهی در شرایط مطلوب است.

با این وجود ، EOS R3 به احتمال زیاد عکسبرداری سریع تر از Canon EOS R5 یا عملکرد مشابه – 12 فریم در ثانیه – در هنگام استفاده از شاتر مکانیکی ارائه می دهد. جالب است که این رقم 12 فریم در ثانیه کندتر از 20 فریم در ثانیه است که با شاتر مکانیکی 1D X Mark III امکان پذیر است ، که نشان می دهد کرکره های الکترونیکی به سرعت به حالت پیش فرض تبدیل می شوند.

یکی از دلایل اصلی این امر ، توانایی دوربین های بدون آینه مدرن برای از بین بردن “شاتر رول” است ، که یک اثر پیچشی است که در حین حرکت سریع حرکت می کند. ما حداقل شواهدی در این مورد در Canon EOS R5 مشاهده کردیم و Canon ادعا می کند که سنسور جدید آن “تقریباً به طور کامل اعوجاج شاتر رولینگ را حذف می کند”

در R3. باز هم ، این چیزی است که ما باید آن را با دقت بیشتری آزمایش کنیم ، اما مطمئناً برای همه کسانی که تمایل دارند از شاتر الکترونیکی بی صدا R3 برای حیات وحش یا عروسی استفاده کنند امیدوار کننده است.

فراتر از توانایی ضربه زدن به سرعت شگفت انگیز شاتر 1/64000 ام ثانیه ، شاتر الکترونیکی را می توان با فلاش های خارجی (حداکثر تا 1/250 ثانیه) همگام کرد ، چیزی که قبلاً فقط با کرکره های مکانیکی امکان پذیر بود. همانند سونی ، کانن همچنین حالتهای عکاسی با قابلیت لرزش و فرکانس بالا را برای کمک به تشخیص و تصحیح منابع نور سوسو زدن داخل ساختمان اضافه کرده است.

یکی دیگر از مزایای بزرگ عکاسی دستی بر روی Canon 1D X Mark III ، شامل تثبیت کننده تصویر در بدن است. هنگامی که از EOS R3 با لنزهای RF سازگار استفاده می کنید ، تا هشت توقف لرزش کاهش می یابد. این به شما این امکان را می دهد که کیفیت تصویر ثابت را حفظ کرده و در صورت عملکرد خوب مانند Canon EOS R5 ، بدون گیمبال ویدئویی با کیفیت مناسب دریافت کنید.

از آنجا که Canon EOS R3 بسیار برای عکاسان حرفه ای طراحی شده است ، در زمینه اتصال نیز بسیار مهم است. در کنار بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 5 گیگاهرتز ، شما همچنین یک پورت Gigabit Ethernet برای شلیک تصاویر از طریق سرورهای FTP دریافت می کنید. اسنپرهای حرفه ای همچنین می توانند از برنامه انتقال فایل موبایل Canon (MFT) برای انتقال تصاویر به سرورهای راه دور از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود استفاده کنند.

این به خوبی با یک لوازم جانبی جدید ، Smartphone Link AD-P1 ترکیب می شود که به شما امکان می دهد تلفن iOS یا Android خود را بر روی آداپتور کفش چند منظوره اختیاری سوار کنید. در حالی که بیشتر این موارد برای عکاسان معمولی بیش از حد گران خواهد بود ، عکاسان آژانس تمام وقت قطعاً از حمام کردن در ارتباطات سخاوتمندانه EOS R3 لذت خواهند برد.

نقد و بررسی کنسول PS5
بیشتر بخوانید
دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

ویدیو

قابلیت ضبط ویدئوی خام 6K/60p به صورت داخلی
همچنین فیلمبرداری بیش از حد 4K/60p و 4K/120p آهسته را انجام می دهد
می تواند تا شش ساعت فیلم معمولی یا 1.5 ساعت با نرخ فریم بالا فیلمبرداری کند

Canon در مورد قدرت های ویدئویی EOS R3 در آستانه عرضه کامل آن نسبتاً ساکت بود ، اما آنها از پاورقی پنهان هستند. این یک دوربین ترکیبی قدرتمند است که می تواند به طور غیرمعمول ویدئوی خام را به صورت داخلی (با وضوح 6K/60p ، با استفاده از عرض کامل سنسور) به همراه نمونه برداری بیش از حد 4K/60p ضبط کند.

مزیت ویدئوی بیش از حد نمونه برداری این است که دارای جزئیات بیشتر و سر و صدای کمتری است ، بنابراین ما مشتاقانه منتظریم تا نحوه عملکرد آن را در طول یک آزمایش کامل مشاهده کنیم. از نظر تئوری ، به لطف سنسور جدید روی هم ، فیلم EOS R3 نیز باید دارای شاتر نورد بسیار کمی باشد.

هنگام عکاسی خام با وضوح 6K ، می توانید عکاسی با فرمت CRM (Cinema Raw Light) را انتخاب کنید ، که باید حجم فایل های نسبتاً قابل مدیریتی را تولید کند بدون آنکه هزینه دامنه پویا را تهدید کند. گریدرهای رنگی نیز از پشتیبانی از فرمت C-Log 3 برای فایل های 10 بیتی قابل تغییر خوشحال خواهند شد ، در حالی که مشکلات ناشی از گرمای بیش از حد که Canon EOS R5 را قبل از برطرف شدن سیستم عامل آن دچار مشکل کرده بود ، کمتر با EOS R3 مشکل ایجاد می کرد.

این تا حدی به این دلیل است که در بدن R3 فضای بیشتری برای پخش اجزای آن وجود دارد و همچنین به دلیل سنسور وضوح پایین آن. Canon ادعا می کند که می توانید در زمان عکاسی از فریم های استاندارد ، به مدت شش ساعت (با فرض اینکه آب کافی دارید) و در حالت 120p بالا تا 1.5 ساعت عکاسی کنید.

به راحتی می توانید ویدئو را در اسلات CFexpress و UHS-II به طور همزمان ضبط کنید تا پشتیبان تهیه شود ، و اعتبار ویدیوی EOS R3 توسط آن کفش جدید چند منظوره تقویت می شود ، که می تواند لوازم جانبی مانند میکروفون استریو جهت دار DM- E1D

ما هنوز فرصتی برای آزمایش هیچ یک از این قدرتهای ویدئویی امیدوارکننده نداشته ایم ، اما Canon EOS R3 مطمئناً در حال شکل گیری یک ابزار ویدئویی قوی بدون آینه است – و احتمالاً حتی عملی تر از Canon EOS R5.

حکم اولیه

Canon EOS R3 ممکن است به طور رسمی پرچمدار دوربین بدون آینه کانن نباشد ، اما مطمئناً برای این کار واجد شرایط است-این جدیدترین فناوری غول دوربین را برای تیراندازان ورزشی و حیات وحش در بدنه ای سنتی و به سبک DSLR به نمایش می گذارد.

این طراحی و این واقعیت که یک دوربین 24.1 مگاپیکسلی است که “فقط” فیلم 6K ضبط می کند ، به این معنی است که EOS R3 پاسخ مستقیم Canon به Sony A1 نیست. شاید بعداً ، به شکل یک پرچمدار واقعی مانند Canon EOS R1 ؛ اما در حال حاضر ، این دوربین به طور مرتب یک شکاف در ترکیب Canon تحت برچسب “Sony A9 II rival” را پر می کند.

روی کاغذ ، ضربات آن دوربین در زمینه هایی مانند عکاسی پشت سر هم ، تثبیت کننده تصویر داخل بدن و دست زدن به آن وجود دارد ، اگرچه برای اطمینان باید زمان بیشتری را با EOS R3 بگذرانیم.

اما بر اساس آنچه تا کنون دیده ایم ، این دوربینی است که سر بسیاری از متخصصان را برمی گرداند – و بسیاری از علاقه مندان مشتاق که در صورت خرید امکان پذیر ، ریاضیات خود را انجام خواهند داد. خیلی زود در بررسی کامل ما به شما اطلاع می دهیم که آیا واقعاً ارزش آن قیمت را دارد یا خیر.

دوربین Canon EOS R3

دوربین Canon EOS R3

پایان مقاله بررسی دوربین Canon EOS R3

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

فیلم مکان ساکت ۳ | وایت بالانس یا تراز سفیدی چیست؟ | حالت های وایت بالانس | کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید! | تعریف رپرتوار در موسیقی | نقد فیلم جولیتای ارواح | فیلم داستانی از عشق و آرزو | مکتب پست امپرسیونیسم | بررسی گوشی Xiaomi Poco M3 Pro 5G | فیلم سوزاندن | آموزش تصویری ساخت شومینه در فضای باز |

دیدگاهتان را بنویسید

چهارده + 4 =