صفحه اصلی > اخبار فناوری : 7 تا از بهترین پایه مانیتور در 2021
ads

7 تا از بهترین پایه مانیتور در 2021

پایه مانیتور

7 تا از بهترین پایه مانیتور در 2021 : 

برای پویاترین تجربه مشاهده در خانه یا محل کار ، پایه های مانیتور یک لوازم جانبی مهم هستند. بهترین پایه های مانیتور قابلیت تنظیم ارگونومیک ، استحکام و صرفه جویی در فضا را دارند. این طیف وسیعی از ویژگی ها معمولاً در پایه های موجود در صفحه نمایش همراه است.

از پایه های سه مانیتور وسیع تا تنظیمات تک صفحه ای متوسط ​​، این پایه های مانیتور به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از محاسبات خود ببرید.

چرا به پایه مانیتور نیاز دارید؟

اگر برای یافتن زاویه و ارتفاع مناسب با موقعیت فعلی خود تلاش می کنید ، یک زاویه جدید می تواند آن را حل کند. یک پایه رومیزی تازه تنظیمات بیشتری را برای بهترین و ارگونومیک ترین موقعیت مشاهده فراهم می کند.

علاوه بر این ، اگر دسکتاپ شما به هم ریخته است ، احتمالاً می خواهید هر کجا که می توانید فضا را ذخیره کنید. پایه های مانیتور که به پشت میز شما محکم شده اند راه حل مناسبی هستند. آنها نه تنها اتاق ارزشمندی را روی میز شما آزاد می کنند ، بلکه دارای بازوهای گردان برای انعطاف پذیری بیشتر از هر پایه هستند.

در نهایت ، اگر بیش از یک مانیتور دارید ، یک پایه تخصصی نجات دهنده است. صفحه نمایش ها با پاهای حجیم خود فضای زیادی را اشغال می کنند. تصور کنید سعی می کنید یک جفت یا حتی سه مانیتور را با ظرفیت محدود دسکتاپ فشار دهید. پایه های مانیتور دوگانه یا سه گانه زحمت راه اندازی چندین صفحه را به حداقل می رساند.

آیا مانیتور من با یک پایه جدید سازگار است؟

مانیتورهای رایانه شخصی و صفحه های تلویزیون از شیوه نصب جهانی به نام الگوی انجمن استانداردهای الکترونیک ویدیویی (VESA) استفاده می کنند. یک الگوی VESA یک آرایش چهار حفره در پشت صفحه را توصیف می کند و به شما امکان می دهد که بدانید آیا مانیتور شما با یک صفحه قابل نصب VESA سازگار است یا خیر.

الگوهای VESA به عنوان “فاصله افقی x فاصله عمودی” در میلی متر خوانده می شوند – به عبارت دیگر ، فاصله بین چهار سوراخ. اکثر مانیتورهای رایانه دارای الگوی VESA 75 میلی متر در 75 میلی متر یا 100 میلی متر در 100 میلی متر هستند و اکثر پایه های مانیتور از هر دو پشتیبانی می کنند!

نقد و بررسی Nokia T20
بیشتر بخوانید
بهترین میز تحریر برای یک مانیتور
پایه میز مستقل تک مانیتور

پایه مانیتور

کوه-آن! MI-1757 از یک مانیتور تا 32 اینچ و 17.6 پوند پشتیبانی می کند. سوار VESA 360 درجه می چرخد و 45 درجه به سمت بالا یا پایین کج می شود تا زاویه دید ایده آل را مشاهده کنید. ارتفاع را می توان در یک تیر 18 اینچی بالا یا پایین تنظیم کرد.

برای یک مانیتور ساده و مقرون به صرفه ، این مانیتور را نمی توان شکست داد. دارای طیف وسیعی از تنظیمات نسبت به پایه معمولی است که با مانیتورها درج شده است و کار را از بین نمی برد.

بهترین پایه برای یک مانیتور
 سوپاپ گاز قابل تنظیم

 

پایه مانیتور

Mount-It’s MI-1771B یکی از بهترین پایه های مانیتور است که می توانید برای یک صفحه نمایش تهیه کنید. برای شروع ، می توانید با نصب گیره داخلی روی میز کار خود ، فضا را آزاد کنید. از آنجا می توانید مطمئن باشید که هر صفحه تا 32 اینچ و 20 پوند محکم توسط بازوی فنر گاز محکم نگه داشته شده است.

شیب 90 درجه بالا یا پایین تقریباً انعطاف پذیر است و مطمئناً با تنظیم دو مفصل گردان فردی ارتفاع مناسب را پیدا خواهید کرد. ویژگی های ممتاز با قیمت متوسط ، این مانیتور را به بهترین حالت کلی برای یک صفحه نمایش تبدیل می کند.

بهترین پایه برای صفحه تلویزیون
FPS5000 روی صحنه

پایه مانیتور

برخی از کاربران حرفه ای به دنبال نمایشگرهای بزرگتر هستند. هنگامی که نیاز به نصب تلویزیون صفحه تخت دارید ، FPS5000 On-Stage بهترین انتخاب است. این وزن سبک ، محکم و متحرک است به لطف چهار چرخ گیر قفل کننده در پایه آن.

این پایه از تلویزیون هایی با عرض 42 اینچ و وزن 60 پوند پشتیبانی می کند. در حالی که زاویه شیب 15 درجه بالا یا پایین است ، تنظیم ارتفاع از 37 اینچ تا 61 اینچ متغیر است ، که آن را برای افزودن مانیتور به رویدادهای عمومی ایده آل می کند.

بهترین پایه میز برای مانیتورهای دوگانه
 پایه میز دو مانیتور مستقل

پایه مانیتور

آیا نیاز به نصب دو مانیتور با ردپای دسکتاپ یکی دارید؟ بیش از MI-2781 نگاه نکنید. پایه مستقل 15 اینچی بزرگتر از پایه تک مانیتور نیست ، اما می توانید با یک جفت بازوی قابل تنظیم ، فضای صفحه نمایش خود را دو برابر کنید.

نقد و بررسی کونسول Nintendo Switch
بیشتر بخوانید

MI-2781 سخاوتمندانه دو مانیتور تا عرض 32 اینچ و 22 پوند سنگین را در خود جای داده است. چرخش روی صفحه VESA شیب 45 درجه را به سمت بالا یا پایین ارائه می دهد و مفصل روی هر بازو به 180 درجه حرکت در یک تیر 17 اینچی اجازه می دهد.

بهترین پایه میز برای دو مانیتور
سوار بر روی میز مانیتور دوگانه Full Motion

پایه مانیتور

هنگامی که نیاز دارید مانیتورهای خود را از روی میز بردارید و روی هوا ببرید ، MI-2752 تحویل می دهد. مانند MI-2781 ، هر بازو می تواند تا 22 پوند وزن داشته باشد ، اگرچه حداکثر اندازه صفحه نمایش 27 اینچ است. این بدان معناست که MI-2752 برای مانیتورهای کوچک تا متوسط و در هر شرایطی که فضای سطحی حداقل باشد ، بهترین است.

MI-2752 یک ارزش عالی است و اگر بزرگترین مانیتور شما 27 اینچ باشد ، شاید بهترین انتخاب باشد.

بهترین پایه میز تحریر برای مانیتورهای دوگانه
مانیتور دوگانه با بازوهای فنر گاز

پایه مانیتور

MI-1772 دارای یک جفت بازوهای گاز مفصلی است که در 1771B دیده شده است. هر بازو از یک مانیتور تا عرض 27 اینچ و 20 پوند پشتیبانی می کند. طراحی فنر گاز بسیار عالی به نظر می رسد و به راحتی و به راحتی ارتفاع و زاویه دید را تنظیم می کند.

بهترین پایه برای سه مانیتور
 پایه مانیتور مستقل سه بازو

پایه مانیتور

کاربران متقاضی نیاز به فضای صفحه نمایش زیاد دارند. وقتی دو مانیتور کافی نیست ، اضافه کردن یک سوم به چرخش تنها راه پیش رو است. البته ، این فضای نمایش دیجیتالی زیادی است ، اما فضای فیزیکی زیادی نیز برای مدیریت وجود دارد. MI-789 تک پایه با پایه ثابت VESA و دو بازوی مفصل در هر طرف است.

پایه مانیتور سه بازو توسط یک صفحه پایه فوق پایدار به شکل V پشتیبانی می شود. هر صفحه می تواند مانیتوری تا عرض 24 اینچ و 22 پوند را اداره کند.

پایان مقاله 7 تا از بهترین پایه مانیتور در 2021

مجله با دوربین

بیشتر بخوانید:

فیلم ۵ هم خون | بهترین گوشی های بازار ایران | سینمای نوآر | فیلم بانی و کلایدکسب درآمد از برنامه نویسی موبایل | نقد و بررسی بازی Clid The Snail | وکتور آرت چیست | وکتور چیست و چه کاربردی دارد؟ | نقد فیلم اولین قرار | معرفی سبک موسیقی رپ |

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × دو =