صفحه اصلی > دکوراسیون : راهنمای معماری قلعه نوشوانشتاین
ads

راهنمای معماری قلعه نوشوانشتاین

قلعه نوشوانشتاین

راهنمای معماری قلعه نوشوانشتاین : 

قلعه نوشوانشتاین واقع در بالای دهکده هوهنشوانگائو در آلمان ، یک معماری شگفت انگیز است. درباره تاریخ و ویژگی های این قلعه آلمانی بیشتر بدانید.

قلعه نوشوانشتاین چیست؟

قلعه نوشوانشتاین یک قلعه تاریخی متعلق به قرن نوزدهم در آلپ باواریای آلمان است. این قلعه افسانه ای واقع در زبان آلمانی که به آلمانی به نام “Schloss Neuschwanstein” ، به معنی “قلعه سنگی قو جدید” نیز شناخته می شود ، در بالای روستای Schwangau در بایرن قرار دارد. قلعه نوشوان اشتاین متعلق به بخش کاخ باواریا است که این املاک را مدیریت می کند و تورهای راهنمایی را به عموم ارائه می دهد.

قلعه نوشوانشتاین

قلعه نوشوانشتاین

تاریخچه مختصری از قلعه نوشوانشتاین

پادشاه لادویگ دوم بایرن در اواسط قرن نوزدهم در قلعه Hohenschwangau در جنوب آلمان بزرگ شد. در سال 1868 ، لودویگ با رویای بازآفرینی خانه کودکی خود ، نقاشی های یک قلعه جدید را از کریستین جانک طراح صحنه مونیخ سفارش داد. معمار ادوارد ریدل نقشه هایی را بر اساس نقاشی های جانک طراحی کرد.

ساخت و ساز در پاییز 1869 آغاز شد و با مشکلات مالی روبرو شد و چندین سال ادامه یافت. پادشاه باواریا سرانجام در سال 1884 به قلعه سلطنتی خود نقل مکان کرد و تا زمان مرگش در سال 1886 در آنجا زندگی کرد. پس از آن ، قلعه به روی عموم باز شد.

در اوایل قرن بیستم ، والت دیزنی به اروپا سفر کرد و در یک سفر یک روزه از قلعه نوشوانشتاین دیدن کرد. در آنجا ، وی از معماری قلعه زیبای خفته که در دهه 1950 در مرکز دیزنی لند ساخته شد ، الهام گرفت. یکی دیگر از قلعه های دیزنی در فیلم سیندرلا نیز شبیه به نظر می رسد اما برخلاف تصور رایج ، از نوشوان اشتاین الهام نگرفته است.

قلعه نوشوانشتاین

قلعه نوشوانشتاین

3 ویژگی های قابل توجه قلعه نوشوانشتاین

کاوش ویژگی هایی که قلعه نوشوان اشتاین را تعریف می کند.

سبک معماری: طراحی قلعه نوشوان اشتاین شامل سبک های گوتیک ، رومانسک و بیزانس است. پادشاه لودویگ دوم ، که ملقب به “پادشاه افسانه ها” شد ، نسخه ای ایده آل از یک قلعه قرون وسطایی را سفارش داد. اگرچه شبیه قلعه های کلاسیک است ، اما بدون هدف دفاعی ایجاد شده است ، در عوض ارزش زیبایی را در اولویت قرار داده است.

نکات کلیدی نورپردازی برای خانه و انواع روش های آن
بیشتر بخوانید
قلعه نوشوانشتاین

قلعه نوشوانشتاین

طراحی داخلی: فضای داخلی قلعه شامل تالار بزرگ خواننده ، اتاق تاج و تخت و غار مصنوعی غار است. یکی از الهامات اصلی پادشاه لودویگ دوم برای فضای داخلی قلعه نوشوانشتاین ، کار آهنگساز ریچارد واگنر بود. اپرای واگنر ، مانند حماسه تاننهوزر ، از افسانه های کلاسیک الهام گرفته شده است. چهره های افسانه ای در طراحی داخلی در سراسر قلعه نوشوان اشتاین گنجانده شده است.

فناوری: پادشاه لودویگ دوم اصرار داشت قلعه خود را با آخرین فناوری روز خود مجهز کند ، از جمله خطوط تلفن ، آب جاری ، لوله کشی داخلی و سیستم گرمایش مرکزی.

قلعه نوشوانشتاین

قلعه نوشوانشتاین

پایان مقاله راهنمای معماری قلعه نوشوانشتاین 

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خانه های ییلاقی: ۵ سبک خانه های ییلاقی | ساختمان کرایسلر ؛ اولین و بلندترین ساختمان آجری و فولادی جهان | کسب درآمد از بلاگری | چگونه یک فیلمبردار شویم | اینفلوئنسر کیست | ۷ سوال مشترک مصاحبه برای مدیران | نقد فیلم غرامت مضاعف | نقد کتاب باغ آلبالو چخوف | انیمیشن شهر اشباح | بیوگرافی استنلی کوبریک |

دیدگاهتان را بنویسید

3 × 4 =