صفحه اصلی > کسب و کار : نحوه استفاده از تصاویر برای بازاریابی اینترنتی
ads

نحوه استفاده از تصاویر برای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

نحوه استفاده از تصاویر برای بازاریابی اینترنتی : 

هنگامی که صحبت از فروش محصولات فیزیکی آنلاین می شود ، تصاویر مهمترین جنبه هستند و وقتی از مرورگر به ایمیل می روید ، این تغییر نمی کند. ما به تازگی وبیناری را با بن استاولی ، معاون عملیات در dotmailer ، در مورد تأثیر تصاویر حرفه ای ویرایش شده در کمپین های بازاریابی ایمیل شما و چگونگی افزایش فروش ایمیل ، انجام دادیم.

ما نمی خواهیم شما را از دست بدهید ، بنابراین ما آن را به چند نکته سریع و کاربردی در مورد استفاده از تصاویر برای ارسال ایمیل های بهتر به مشتریان خود خلاصه کرده ایم.

تصاویر به چند دلیل ضروری هستند ، یکی از دیگر واضح تر. اول واضح: یک عکس 1000 کلمه ارزش دارد. تصاویر فوق العاده از خریداران بیشتر آنچه را که باید در تصمیم گیری خرید بدانند را به آنها می گویند. در حقیقت ، برخی از خریداران حتی توضیحات محصول را نخواهند خواند اگر تصویر به آنها آنچه را که باید بدانند ، نشان دهد.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

ثانیاً ، تصاویر محصول شما اطلاعات زیادی در مورد تجارت شما منتقل می کند. مردم می خواهند از مارک های دوست داشتنی و حرفه ای خرید کنند. هر کاری که انجام می دهید پیامی در مورد نوع شرکت شما ، نوع افرادی که هستید و نوع مشتریانی که می خواهید جذب کنید ارسال می کند.

اما ، چرا تصاویر مهمترین بخش هستند؟ زیرا آنها اولین تصوری هستند که مشتری از برند شما می گیرد. آنها قبل از اینکه اولین کلمات شما خوانده شوند مورد توجه قرار گرفته و پردازش می شوند. در یک ایمیل ، محیط طراحی حواس پرتی های کمتری دارد ، بنابراین تصاویر حتی بیشتر از یک وب سایت یا رسانه های اجتماعی برجسته می شوند.

اهمیت تصاویر در کمپین های بازاریابی ایمیلی شما

با تکامل صنعت تجارت الکترونیک ، داشتن تصاویری برجسته به طور فزاینده ای ضروری می شود. با ظهور پلتفرم هایی مانند Instagram ، Pinterest و Youtube ، ما روزانه با محتوای بصری بمباران می شویم.

خریداران منتظر تصاویر هستند. آنها انتظار دارند که از اطلاعات سریع بصری برای ایجاد صحنه و ایجاد چارچوبی برای اینکه چه کسی و چه کسی است و ایمیل درباره چیست ، استفاده کنند.

5 نکته مفید برای بهبود برند تجاری شما
بیشتر بخوانید

تصاویری با کیفیت بالا و با فرمت خوب به شخصی که ایمیل را می خواند می گوید که به او کمک می کنید تا تصمیم خوبی برای خرید بگیرد. آنها لحن متفاوت و سطح بالاتری از حرفه ای بودن را نسبت به ایمیل های فقط متنی ارائه می دهند.

استفاده از تصاویر در یک دنباله بازیابی سبد رها شده به طور متوسط ​​نرخ تبدیل 30-60 را افزایش می دهد. این یک تفاوت بزرگ است و اگر به درستی انجام شود ، می تواند ROI بازاریابی ایمیل شما را به شدت بهبود بخشد و فروش ایمیل را افزایش دهد.

کیفیت تصویر در ایمیل های شما

تصاویر با کیفیت بالا 10 تا 30 درصد تبدیل ایمیل ها را نسبت به تصاویر با کیفیت پایین تر مشاهده می کنند. تصاویر باکیفیت در یک کمپین ایمیل باید دارای معیارهای زیر باشد:

عکسهای منحصر به فرد در نام تجاری منحصر به فرد-تصاویر موجود نیست
وضوح بالا و تصاویر واضح که اطلاعات زیادی را در مورد محصول منتقل می کند
دارای نور مناسب و زمینه تمیز ، بدون هیچ گونه حواس پرتی
توجه خوانندگان را به خود جلب می کند ، و آنها را به اقدامات بعدی سوق می دهد
اندازه ایمیل درست است و در طراحی واکنش گرا استفاده می شود تا در هر اندازه صفحه نمایش دستگاه عالی به نظر برسد.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

هنگام استفاده از تصاویر از چه مواردی باید اجتناب کرد

دو نکته مهم وجود دارد که باید مراقب آنها باشید که می تواند به کارایی کمپین های ایمیل آسیب برساند.

تصاویر بسیار زیاد است

ارائه دهندگان خدمات ایمیل می خواهند صندوق ورودی را تا حد ممکن برای کاربران خود مفید نگه دارند. به همین دلیل ، تصاویر زیاد پیام های شما را در یک پوشه هرزنامه یا صندوق ورودی جداگانه برای ایمیل های تبلیغاتی فیلتر می کنند. شما می خواهید تصاویر بیش از 30 درصد از کل محتوای کمپین شما را شامل نشوند تا قابلیت تحویل شما بالا باشد. همچنین می توانید از گیرندگان بخواهید ایمیل های شما را در لیست سفید قرار دهند تا همیشه به جای فیلتر شدن وارد صندوق ورودی شوند.

همان تصاویر

شما نمی خواهید بارها و بارها تصاویر یکسانی را برای کسی ارسال کنید. به راحتی می توانید همان ایمیل برگشتی را برای خریدار به طور مکرر ارسال کنید زیرا رفتار آنها باعث تحریک آن می شود. فرستادن شش ایمیل برگشتی در سال به کسی اشکالی ندارد. خیلی خوب نیست هر بار یک ایمیل دقیق ارسال کنید. یا سیستم اتوماسیون ایمیل خود را برای چرخاندن مجموعه ای از تصاویر تنظیم کنید ، یا اینکه تصاویری را که در یک نوع ایمیل خاص استفاده می کنید هر 60-90 روز تغییر دهید.

۱۰ نکته بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تازه کارها
بیشتر بخوانید

ارسال ایمیل ها و تصاویر مناسب

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

1. شخصی سازی کنید

اگر می خواهید فروش ایمیل را افزایش دهید ، باید با ارسال ایمیل های مربوطه شروع کنید. از پیشنهادات و تصاویری استفاده کنید که برای شخص دریافت کننده جذاب باشد. مردان به ندرت بیکینی می پوشند و زنان اغلب روغن ریش نمی خرند. تقسیم بندی ایمیل ها و متناسب سازی آنها تا حد امکان با مخاطبان بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

بعد از خواندن ایمیل و مشاهده تصویر ، به این فکر کنید که می خواهید شخصی چه کار کند. آیا می خواهید آنها خرید سبد خرید رها شده را به پایان برسانند یا شما را در اینستاگرام دنبال کنند؟ در مورد قرار دادن تصاویر ، متن ایمیل اهمیت دارد.

2. پاسخگو

در مرحله بعد ، ایمیل های پاسخگو ارسال کنید. تصاویر باید مقیاس داشته باشند تا در هر اندازه دستگاه کار کنند. تعداد زیادی از افراد ایمیل های شما را در دستگاه تلفن همراه باز می کنند. اندازه تصاویر باید در اندازه مناسب باشد و ساختار ایمیل را نشکند. اگر روی برخی از پلتفرم های ایمیل مبهم و به ندرت مورد استفاده قرار نمی گیرد ، خوب است. اگر روی پلتفرمی کار نمی کند که 30 درصد گیرندگان آن را باز می کنند ، پس مشکلی دارید.

3. فنی

در نهایت ، به جنبه های فنی ایمیل فکر کنید. برای بهترین نتایج ، تصاویر باید حداکثر 500-600 پیکسل باشند و مطمئن شوید که همه تصاویر شما از نظر شکل و اندازه یکنواخت هستند. تصاویری با شکل های مختلف چشم نواز هستند و می توانند ساختار ایمیل را بشکنند و همه چیز را از محل مورد نظر خود بیرون کنند.

Alt-text نیز فوق العاده مهم است. بسیاری از ارائه دهندگان ایمیل ها تا زمانی که گیرنده به آنها نگوید ، تصاویر را نمایش نمی دهند. متن Alt به جای آن تصاویر نشان داده می شود ، بنابراین باید برای انسانهای واقعی مناسب و جالب باشد. متن خوب خوب ممکن است باعث شود افراد بیشتری به تصاویر شما نگاه کنند.

بازاریابی ایمیلی ثابت شده است که یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای هر مشاغل آنلاین است. اگر می خواهید سود را بهینه کنید و فروش ایمیل را افزایش دهید ، استفاده از تصاویر مناسب ضروری است. تصاویر فوق العاده زیبا با ایمیل های خوب ساخته شده جفت می شوند. Pixc به شما کمک می کند تا تصاویر محصول زیبا و با کیفیت بالا را سریع و آسان ایجاد کنید ، و dotmailer به شما امکان می دهد ایمیل های عالی ارسال کنید. جلو بروید و ایمیل های بهتری ارسال کنید!

تعریف برنامه بازاریابی: نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی
بیشتر بخوانید
بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

پایان مقاله نحوه استفاده از تصاویر برای بازاریابی اینترنتی

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

جشنواره کن ۲۰۲۱ : فیلم تیتان نخل طلا را از آن خود کرد | ۵سایت کاربردی که نباید از دست دهید | فیلم دردسر در بهشت | اموزش ایجاد سایه برای وکتور در ایلاستریتور | مکتب اگزیستانسیالیسم | کسب درآمد اینترنتی | فیلم جعبه سیاه | نقد فیلم همه چیز درباره ایو | فیلم سردار نوه | بهترین کتاب های ادبیات یونان |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × پنج =