صفحه اصلی > شیوه زندگی : توت فرنگی را با این ۶ ترفند به مدت طولانی تازه نگه دارید
ads

توت فرنگی را با این ۶ ترفند به مدت طولانی تازه نگه دارید

توت فرنگی

یادگیری نحوه انجماد توت فرنگی به این معنی است که می توانید از میوه های تازه تابستانی خود برای ماه ها پس از چیدن آنها استفاده کنید. با نکات ، ترفندها و روش های یخ زدایی توت فرنگی همه چیز را بیاموزید تا بتوانید از دسرهای توت فرنگی مدت ها بعد از فصل آن لذت ببرید.

3 روش انجماد توت فرنگی

بهار و تابستان ممکن است توت فرنگی فراوانی برای شما رقم بزند. خوشبختانه فریز کردن آنها آسان است. نه تنها کل توت ها به خوبی یخ می زنند ، بلکه این توت های یخ زده به طور کامل به تعدادی از دستور العمل های توت فرنگی مانند میلک شیک ، سس توت فرنگی و غذاهای پخته می رسند. در اینجا یک مرور کوتاه از سه روش انجماد توت فرنگی وجود دارد:

آنها را جداگانه فریز کنید تا از جمع شدن آنها جلوگیری شود. اگر می خواهید توت فرنگی های خود را در فریزر ذخیره کنید ، اگر می خواهید بعداً از توت فرنگی ها در دستور غذا استفاده کنید ، می توانید آنها را به صورت جداگانه فریز کنید. ابتدا توت فرنگی های خود را کاملاً بشویید. در مرحله بعد ، توت ها را با جدا کردن قسمت بالا با برگ های سبز که در آن از انگور کنده شده بود ، جدا کنید.

توت فرنگی

اجازه دهید توت های شما حدود یک ساعت خشک شوند ، سپس آنها را با یک حوله کاغذی بمالید. وقتی توت های شما کاملاً خشک شدند ، آنها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی بگذارید و بین هر توت کمی فاصله داشته باشید. آنها را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید. هنگامی که آنها شروع به تولید بلورهای یخ کردند ، می توانید آنها را به یک کیسه پلاستیکی بزرگ منتقل کرده و در فریزر ذخیره کنید.

آنها را به صورت خوشه ای منجمد کنید. ساده ترین راه برای فریز توت فرنگی این است که آنها را در یک ظرف پلاستیکی یا کیسه فریزر در فریزر قرار دهید. ابتدا از چاقو برای جدا کردن توت فرنگی های خود استفاده کنید ، سپس آنها را زیر آب جاری با آبکش بشویید.

اجازه دهید آنها روی یک حوله کاغذی خشک شوند ، سپس آنها را در ظرف فریزر خود قرار دهید. این یک روش عالی برای غذاهای خورشتی ، مخلوط یا پوره شده مانند میلک شیک توت فرنگی ، اسموتی یا شربت توت فرنگی است.

رعایت این 6 نکته حین پوشیدن کت و شلوار الزامیست
بیشتر بخوانید

آنها را با شکر خشک کنید. انجماد توت فرنگی با شکر آنها را برای استفاده در غذاهای پخته مانند پای ریواس توت فرنگی و کیک توت فرنگی آماده می کند. ابتدا با برداشتن و شستن توت فرنگی های خود شروع کنید ، سپس شکر را با توت فرنگی های خود مخلوط کنید.

برای هر چهارم توت ، از نصف فنجان شکر استفاده کنید. برای ترش شدن ، کمی آب لیمو اضافه کنید. اجازه دهید توت فرنگی چند دقیقه بماند تا شکر حل شود ، که آب شیرینی ایجاد می کند. توت فرنگی ها و آب میوه را در یک ظرف فریزر محکم قرار دهید و فریز کنید. توت فرنگی های شیرین را می توانید با بستنی سرو کنید ، در اسموتی های توت فرنگی استفاده کنید یا بعد از یخ زدایی برای تهیه مربا توت فرنگی استفاده کنید.

3 روش برای آب شدن توت فرنگی های یخ زده

بسته به زمان آماده سازی و زمان نیاز به توت فرنگی های یخ زده ، چند روش مختلف وجود دارد. برخی از دستور العمل ها مانند بستنی و اسموتی حتی با توت های یخ زده بهتر است ، اما دستور العمل های دیگر مانند پای ممکن است به توت فرنگی ذوب شده نیاز داشته باشند. در اینجا سه ​​روش برای یخ زدایی توت فرنگی یخ زده وجود دارد.

استفاده از مایکروویو: ذوب مایکروویو توت فرنگی سریعترین راه گرم کردن آنها است. توت های خود را در یک کاسه ایمن برای مایکروویو قرار دهید ، آنها را در مایکروویو قرار دهید و از عملکرد یخ زدایی استفاده کنید. توت های خود را در فواصل یک دقیقه بررسی کنید تا ببینید توت فرنگی یخ زده است یا خیر.

یخ زدایی در حوضچه آب: توت های منجمد را با قرار دادن آنها در یک کاسه ضد نشت آب کنید ، سپس کاسه را در یک کاسه بزرگتر یا حوضچه آبی که با آب سرد پر شده است ، قرار دهید. توت فرنگی های شما باید بعد از ذوب شدن به مدت کل 15 تا 30 دقیقه آماده شوند.

یخ زدایی در دمای اتاق: توت فرنگی های خود را روی یک لایه روی بشقاب یا سینی پخت قرار دهید. بگذارید چند ساعت بماند تا در دمای اتاق یخ زدایی شود. این ممکن است چند ساعت طول بکشد.

راهنمای بازیافت کاغذ: 5 بهترین روش بازیافت کاغذ
بیشتر بخوانید

توت فرنگی

4 نکته برای انجماد توت فرنگی

در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام آماده سازی برای فریز توت فرنگی خود باید به آنها توجه کنید.

همیشه از توت فرنگی تازه استفاده کنید. توت فرنگی تازه و رسیده بهترین آن برای فریز کردن است. به دنبال توت فرنگی در بازار کشاورزان محلی خود باشید تا بدانید چه موقع فصل توت فرنگی است. از توت فرنگی هایی استفاده کنید که قرمز روشن دارند ، اما نه آنقدر قرمز عمیق که نشان دهنده بیش از حد باشد. اگر توت فرنگی های شما بیش از حد قرمز باشد ، احتمالاً رسیده است و وقتی یخ زده و ذوب می شوند ، قارچ دار می شوند.

توت فرنگی های خود را قبل از فریز کردن ، پوست بگیرید. پوسته کردن فرآیند برداشتن قسمت سبز بالای توت فرنگی جایی است که با انگور برخورد می کند. همیشه قبل از انجماد از چاقوی ساده برای جدا کردن توت فرنگی استفاده کنید. اگر این کار را نکنید ، ممکن است انواع توت ها رطوبت اضافی خود را حفظ کرده و هنگام یخ زدایی تبدیل به پودر شوند.

توت های خود را در ظروف سربسته نگهداری کنید. اطمینان حاصل کنید که توت فرنگی های خود را در ظرفی بسته یا کیسه فریزر زمانی که در فریزر هستند نگهداری کنید. این از سوختن فریزر ناشی از ورود هوا به توت فرنگی و مکیدن رطوبت جلوگیری می کند.

توت فرنگی

کیسه فریزر خود را تاریخ کنید. توت فرنگی ها تقریباً 12 ماه در فریزر زنده می مانند. یک برچسب روی توت فرنگی های خود با تاریخ روی آن قرار دهید تا بتوانید مدت زمان فریز شدن آنها را پیگیری کنید.

منبع مجله نگاه

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن Spirit Untamed | در جست‌وجوی آرزوها | بهترین سریال های خارجی | فیلم ژنرال | کسب درآمد از اینستاگرام | فیلم زندگی اوهارو | فیلم مهره هفتم | نقد فیلم مورتال کمبت | فیلم دزد دوچرخه | معرفی مجله بامدادی ها

دیدگاهتان را بنویسید

7 − دو =