صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال اهل هوا | پخش یک سریال ژانر وحشت
ads

سریال اهل هوا | پخش یک سریال ژانر وحشت

سریال اهل هوا

سریال اهل هوا یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به زودی پخش می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با معرفی این مجموعه همراهی کنیم.

ژانر وحشت در ایران بسیار مهجور مانده است و معمولا تعداد بسیار کمی از فیلم ها و سریال های ایرانی متعلق به این ژانر هستند. به خصوص در موضوع سریال سازی، به جز سریال آن، هیچ اثری که در کنار موضوعات دیگر به ژانر وحشت بپردازد، نداریم. دلیل کم کاری در این زمینه فرهنگ ایران است که اغلب از ترس عموم سعی می کند از چنین مسائلی پرهیز کرده و آن را کنار بگذارد. حالا بعد از مدت ها سریال جدیدی در این ژانر ساخته می شود.

سریال اهل هوا به کارگردانی کریم لک زاده و نویسندگی فرناز زارعیان ساخته شده است. این اثر محصول سال 1400 محسوب می شود که گویی قرار بود به سرعت از طریق سکوی تئاتر اکران شود. در مطلب بعدی با معرفی سریال اهل هوا همراه شما هستیم.

سریال اهل هوا

زمان پخش سریال اهل هوا

ژانر سریال اهل هوا فراروانشناسی، ترسناک، روانشناسی و جنایی است. تاریخ مشخصی برای پخش این سریال مشخص نشده است اما بر اساس آخرین اطلاعاتی که در مورد این سریال به دست آمده، ممکن است در اواخر پاییز یا زمستان سال 1402 شاهد پخش این سریال در سینماها باشیم. این مجموعه در قالب زیر مجموعه ای با قسمت های زیادی از سریال 6 اهل هوا.

داستان سریال اهل هوا

خلاصه داستان سریال اهل هوا درباره مردی به نام صابر است که در تاریکی شب، در اوج وحشت و توهم، افراد اخروی و چهار دیوانه او را به داستانی ترسناک و خطرناک می کشانند، او به آن نمی رسد. راهی برای فرار وجود دارد. .

بازیگران سریال اهل هوا

کارگردان هاوایی سراغ بازیگران معروف نرفت و به جز پژمان بازغی و همایون ارشادی بازیگران چندان مطرح نیستند. در ادامه شما را با بیوگرافی بازیگران اصلی و معرفی دیگران همراهی می کنیم.

پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر ایرانی متولد 28 مرداد 1353 این بازیگر از دوران دانشجویی وارد دنیای بازیگری شد و سپس در سال 1373 توانست جلوی دوربین بایستد. پس از آن بازغی در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی ایفای نقش کلیدی داشت که باعث شد در چندین فیلم و سریال بازی کند.

سریال مداخله سگ
بیشتر بخوانید

این هنرمند در نمایش هایی چون غم گذر، کوبر و افرا نقش های بزرگ و مهمی داشت و این نقش ها در خلق خطه گیلان به این دلیل بود که آقای بازغی کار خود را از این منطقه آغاز کرد. از فیلم های شاخص پژمان بازغی می توان به دوئل، کافه ستاره، خواب لیلا، انارهای نارس، فصل نرگس، اسرافیل و هفته ای یک بار آدم باش اشاره کرد. او در سال های اخیر در نمایش های کودک محبوب شده است، اخیراً در سریال خانگی دیگری به نام «گناه یک فرشته» بازی کرده و حضور پررنگی در نمایش خانگی دارد.

همایون ارشادی

همایون ارشادی بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون ایران در 14 فروردین 1326 به دنیا آمد، کار بازیگری در سینما را از سال 1373 با فیلم کاکادو آغاز کرد. همکاری با مرحوم عباس کیارستمی در فیلم طعم گیلاس باعث شناخته شدن همایون ارشادی شد. این فیلم موفق شد نخل طلای جشنواره کن را از آن خود کند و به همین دلیل آقای ارشادی نه تنها در ایران، بلکه در جهان دیده می شود.

اثر بعدی که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخت، درخت گلابی است که باز هم مورد توجه قرار گرفته است. این بازیگر از سال ۱۳۷۷ نیز با سریال همشغردیها در تلویزیون ظاهر شد. از آثار معروف آقای ارشادی باید به فیلم های زندگی با چشمان بسته، ما همه گناهکاریم، ملکه، گناهکاران، بادبادک باز، مجموعه آرمانشهر و باغ بلورین تا ثریا، رقص روی شیشه، مانکن و سایه باز اشاره کرد.

کلام آخر

با معرفی و بررسی سریال اهل هوا در اینجا با شما هستیم و سعی کرده ایم شما را به خوبی با این اثر آشنا کنیم. ساخت ژانر وحشت در ایران نادر است و امید است این مجموعه راهگشای آثار دیگری در این ژانر باشد. به فکر دانلود سریال اهل هوا هستید؟ لطفا نظرات خود را در مورد این سریال جدید با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید. با تشکر از همکاری شما.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 11 =