صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر : بیوگرافی مایکل استرهان
ads

بیوگرافی مایکل استرهان

مایکل استرهان

مایکل استرهان یک پایان دفاعی سابق برای غول های نیویورک و مجری برنامه تلویزیونی صبحگاهی “صبح بخیر آمریکا” است.

مایکل استرهان کیست؟

مایکل استراهان یک خط دفاعی NFL است که به مجری برنامه صبحگاهی تبدیل شده است. پس از بازی برای دانشگاه جنوبی تگزاس، استراهان توسط غول های نیویورک در درفت NFL 1993 انتخاب شد. در طول دوران طولانی حرفه ای خود، مایکل استرهان به یکی از رهبران لیگ برتر اخراج شد.

پس از بازنشستگی اش در سال 2008، استرهان وارد حرفه جدیدی در تلویزیون شد. در سپتامبر 2012، Strahan به عنوان مجری جدید برنامه تلویزیونی صبحگاهی زنده شد! با کلی و مایکل و بعداً به صبح بخیر آمریکا نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جیمز هاردن

سال های اول

مایکل آنتونی استرهان در 21 نوامبر 1971 در هیوستون تگزاس به دنیا آمد. مایکل استرهان کوچکترین از شش فرزند، بخش زیادی از دوران کودکی خود را در Mannheim، آلمان گذراند، جایی که پدرش، Gene، سرگرد ارتش، خانواده را در زمانی که Strahan 9 ساله بود سکونت داد.

مایکل استرهان

مایکل استرهان

استراهان یک ورزشکار با استعداد با هیکل بلند، برای سال آخر دبیرستان به تگزاس بازگشت. اگرچه او در آلمان فوتبال سازماندهی شده ای بازی کرده بود، اما استراهان فاقد تجربه سایر بازیکنانی بود که به عنوان عضوی از تیم دبیرستان وستبری با آنها مسابقه داد. با این حال، او ثابت کرد که در این ورزش به اندازه کافی استعداد دارد تا بورسیه ای برای بازی در دانشگاه تگزاس جنوبی در هیوستون کسب کند.

به عنوان یک بازیکن دانشگاه، مایکل استرهان به پیشرفت های باورنکردنی ادامه داد. او بر خط تیراندازی تسلط داشت، از خطوط تهاجمی عبور کرد و مدافعان حریف را به وحشت انداخت.

در سال آخر، بازی مایکل استرهان توجه پیشاهنگان NFL را به خود جلب کرده بود. در بهار سال 1993، این بازیکن دفاعی با استعداد در درفت NFL به عنوان چهلمین درفت NFL توسط New York Giants انتخاب شد.

فوتبالیست حرفه ای

همانطور که در دبیرستان و کالج، استراهان، که در 6.5 ایستاده بود، به سرعت خود را با رقابت و محیط جدید فوتبال خود وفق داد. در سال دوم حضورش در لیگ، او به طور تمام وقت برای جاینتز تبدیل شد. او اولین فصل دو رقمی اخراج کوارتربک خود را در سال 1997 با 14 بازیکن ثبت کرد و اولین سفر خود را به Pro Bowl به خاطر تلاش هایش به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بندیکت کامبربچ

در طول دهه بعد، مایکل استرهان ثابت کرد که یک نیروی دفاعی برتر برای جاینتز است. پس از یک کمپین 15 اخراج در سال 1998، او رکورد تک فصل NFL را با 22.5 اخراج در سال 2001 به نام خود ثبت کرد. مایکل استرهان در نهایت در مجموع 141.5 اخراج کوارتربک جمع آوری کرد و در زمان آخرین بازی خود در رده پنجم تاریخ NFL قرار گرفت.

بیوگرافی جانی دپ
بیشتر بخوانید

زندگی حرفه ای استراهان با موفقیت تمام شد. پس از بازنشستگی، ستاره کهنه سرباز برای فصل 2007 به غول ها بازگشت. در آن سال، همراه با کوارتربک الی منینگ، مایکل استرهان باشگاه را به اولین پیروزی خود در سوپربول در نزدیک به دو دهه، با پیروزی ناراحت کننده مقابل تام برادی و نیوانگلند پاتریوتز شکست ناپذیر در بازی قهرمانی، رهبری کرد.

استرهان بلافاصله پس از این پیروزی بزرگ اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می کند. استرهان به خبرنگاران گفت: “فقط امیدوارم مردم بتوانند بگویند او یک پایان دفاعی عالی بود، او به ما کمک کرد تا پیروز شویم، او یک انگیزه دهنده است، او یک رهبر تیم است.” “و وقتی برم دلت برای من تنگ میشه.”

مایکل استرهان

مایکل استرهان

حرفه تلویزیونی

حتی قبل از اینکه استرهان بازی فوتبال را ترک کند، عموماً اعتقاد بر این بود که او آینده ای در تلویزیون دارد. پس از بازنشستگی، مایکل استرهان به عنوان یک تحلیلگر فوتبال در FOX Sports استخدام شد. او همچنین چندین آگهی تبلیغاتی برای ساندویچ های زنجیره ای Subway انجام داده است.

‘برنامه زنده! با کلی و مایکل

در پاییز 2009، مایکل استرهان در سریال کمدی FOX Brothers بازی کرد. سپس در سپتامبر 2012، مایکل استرهان به عنوان مجری جدید Live انتخاب شد! با کلی. او با پر کردن جایگاهی که قبلاً توسط مجری قدیمی رجیس فیلبین برگزار می شد، با کلی ریپا در برنامه ای که به Live تغییر نام داد، همکاری کرد! با کلی و مایکل.

حرکت به “صبح بخیر آمریکا”

مایکل استرهان در اوایل سال 2014 به تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای رای داده شد. در آوریل همان سال، او به عنوان خبرنگار پاره وقت به صبح بخیر آمریکا پیوست.

مایکل استرهان

مایکل استرهان

در آوریل 2016، ABC اعلام کرد که Strahan لایو را ترک می کند! با کلی و مایکل برای پیوستن به صبح بخیر آمریکا به صورت تمام وقت. این حرکت غافلگیرکننده و بحث برانگیز بود، زیرا ریپا دقایقی قبل از پخش از برنامه خود برای خروج مطلع شد. ناگفته نماند که این امر به روابط آنها فشار وارد کرده بود.

با این حال، مایکل استرهان در مصاحبه ای با E! در سال 2018 گفت که پشیمان نیست.

بیوگرافی بزرگترین کاشف تاریخ مارکو پولو
بیشتر بخوانید

مایکل استرهان اعتراف کرد: «هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم». “من تا جایی که می توانید آن را حرفه ای انجام دادم و از روز اول تا آخرین روزی که آنجا را ترک کردم، حرفه ای بودم… من این فرصت را داشتم که کاری انجام دهم که بیشتر مردم انجام نمی دهند – من فرصتی برای تکامل پیدا می کنم. کارهای خلاقانه و متفاوت انجام دهید.”

بیشتر بخوانید: بیوگرافی رایان گاسلینگ | لیست فیلم ها و زندگی شخصی

در پاییز 2018، او به همراه سارا هینز، پنلیست سابق The View، میزبان جدید سومین ساعت بازی GMA Day شد. در سال 2019، این برنامه بازیگر Keke Palmer را به عنوان سومین مجری برنامه اضافه کرد و نام سریال به Strahan, Sara and Keke تغییر یافت.

زندگی شخصی

مایکل استرهان دو بار ازدواج کرد، ابتدا با واندا هاچینز (1992-1996) و سپس با ژان موگلی (1999-2006). او پدر چهار فرزند است. در سال 2009 با نیکول مورفی، همسر سابق بازیگر و کمدین ادی مورفی نامزد کرد. این زوج در سال 2014 از هم جدا شدند.

مایکل استرهان

مایکل استرهان

حقایق کلی

سال تولد: 1971
تاریخ تولد: 21 نوامبر 1971
ایالت تولد: تگزاس
شهر تولد: هیوستون
کشور تولد: ایالات متحده آمریکا
جنسیت مذکر
معروف ترین برای: مایکل استرهان یک پایان دفاعی سابق برای غول های نیویورک و مجری برنامه تلویزیونی صبحگاهی “صبح بخیر آمریکا” است.
صنایع
تلویزیون
ورزش ها
علامت نجومی: عقرب
مدارس
دانشگاه تگزاس جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

9 − شش =