صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر و موسیقی : بیوگرافی خواننده سبک کانتری زک برایان
ads

بیوگرافی خواننده سبک کانتری زک برایان

زک برایان

زک برایان، خواننده کانتری و فولکلور، با آهنگ‌های موفق «چیزی در نارنجی» و «همه چیز را به خاطر می‌آورم» شناخته می‌شود. کهنه سرباز نیروی دریایی ایالات متحده همچنین در درام تلویزیونی Yellowstone ظاهر شده است.

آخرین خبر: زک برایان اولین جایزه CMA را دریافت کرد

پس از موفقیت آلبوم خود در سال 2023 که بلافاصله در جدول بیلبورد 200 و آلبوم های برتر کانتری رتبه اول را به خود اختصاص داد، زک برایان خواننده یکی از پنج نامزد بهترین هنرمند سال در جوایز آتی انجمن موسیقی کانتری است.

این کهنه سرباز 27 ساله نیروی دریایی ایالات متحده یکی از پیشتازان در رده معتبر، همراه با ستاره در حال ظهور جلی رول در نظر گرفته می شود. برنده طی مراسمی در 8 نوامبر اعلام خواهد شد.

زک برایان کیست؟

زک برایان خواننده و ترانه سرای موسیقی کانتری است که به خاطر ترانه های موفق “چیزی در نارنجی” و “من همه چیز را به خاطر می آورم” که یک دوئت با کیسی ماسگریوز است، شناخته شده است.

زک برایان

زک برایان

زک برایان اولین بار در طول خدمتش در نیروی دریایی ایالات متحده زمانی که شروع به ضبط آهنگ ها در اوقات فراغت و آپلود آن ها به صورت آنلاین کرد، به شهرت رسید. هنگامی که موسیقی او مورد توجه گسترده قرار گرفت، او مرخصی افتخاری دریافت کرد تا به طور تمام وقت موسیقی را دنبال کند.

هم اولین آلبوم بزرگ استودیویی او، «American Heartbreak» در سال 2022، و هم آلبوم با نام خود در سال 2023، به جمع پنج آلبوم برتر بیلبورد 200 رسیدند و دومی در رتبه اول قرار گرفت. آکادمی موسیقی کانتری او را به عنوان هنرمند مرد جدید سال 2022 انتخاب کرد.

زک برایان اهل کجاست؟

زکری لین برایان در 2 آوریل 1996 در اوکیناوا، ژاپن به دنیا آمد. والدین او، دواین و آنت دی آن برایان، به عنوان بخشی از استقرار با نیروی دریایی ایالات متحده در آنجا مستقر بودند. برایان همچنین یک خواهر به نام مک کنزی تیلور دارد.

دیوین و آنت زمانی که زک حدود 12 سال داشت از هم جدا شدند. سپس زک با پدرش زندگی کرد که پس از طلاق حضانت کامل را بر عهده داشت و در نهایت دوباره ازدواج کرد. با این حال، زک به مادرش نزدیک بود که با سوء مصرف الکل مبارزه کرد و در سال 2016 درگذشت.

وقتی زک در کلاس هشتم بود، خانواده‌اش به اولوگا، اوکلاهاما، نزدیک تولسا نقل مکان کردند. به گفته خواهرش، او نواختن گیتار را از دوران راهنمایی شروع کرد. موسیقی تنها مورد توجه برایان در دبیرستان اولوگا نبود، جایی که او در تیم کشتی حضور داشت و به عنوان رئیس شورای دانش آموزی خدمت می کرد، اما او به ایده گفتن داستان از طریق آهنگ کشیده شد.

بیشتر بخوانید: قدرت موسیقی: چگونه می تواند برای سلامتی مفید باشد

او به The Oklahoman گفت: «وقتی 14 ساله بودم، شروع به ساختن این آهنگ‌های احمقانه کردیم، من و دوستانم دور هم نشسته بودیم، و هرگز واقعاً انتظار نداشتم که یک موزیسین باشم. اما من همیشه دوست داشتم آهنگ بنویسم. این چیزی است که می‌خواستم انجام دهم: می‌خواستم ترانه‌سرا شوم.»

بیوگرافی گنگستر بد نام تاریخ آل کاپون
بیشتر بخوانید

برایان همچنین مصمم بود با پیوستن به نیروی دریایی ایالات متحده، میراث خانوادگی خود را ادامه دهد – پدر و مادر، پدربزرگ، عموها و پدربزرگش همگی خدمت کرده بودند. او در سن 17 سالگی به خدمت سربازی رفت.

سرویس نیروی دریایی ایالات متحده

پس از اتمام دبیرستان، برایان به عنوان مهمات هوایی در نیروی دریایی خدمت کرد. او مسئولیت جمع آوری، تعمیر و بارگیری سلاح ها را بر عهده داشت. برایان در واشنگتن و فلوریدا مستقر بود و در بحرین و جیبوتی سفرهای خارجی انجام داد.

زک برایان در مورد خدمتش در سال 2021 گفت: «این تمام چیزی است که به مدت هشت سال زندگی کردم، خوابیدم و خوردم، این تمام چیزی است که از زمانی که اساساً یک بچه پوزه بودم می‌دانستم.» «این واقعاً از من یک مرد ساخت.

زک برایان در اوقات فراغت خود آهنگ هایی را ضبط می کرد. او در سال 2015 شروع به ارسال کلیپ های موسیقی خود به صورت آنلاین کرد و در سال 2019 اولین آلبوم خود را DeAnn – نام میانی مادرش – با کمک دوستان نیروی دریایی خود در یک Airbnb در فلوریدا ضبط کرد.

زک برایان

زک برایان

یک سال بعد در سال 2020، او آلبوم دیگری به نام الیزابت منتشر کرد که حاوی تک آهنگ او به نام Heading South بود. این ویدیو که در پادگان نیروی دریایی برایان فیلمبرداری شد میلیون ها بازدید داشت.

به عنوان نامی در حال ظهور در صحنه کشور، برایان – هنوز یک سرباز فعال – اولین حضور خود را در Grand Ole Opry معروف در نشویل، تنسی، در آوریل 2021 انجام داد. کمی بعد در اکتبر، برایان اعلام کرد که از نیروی دریایی اخراج شده است. تا بتواند حرفه موسیقی را دنبال کند.

این خواننده به تفنگچی خود در نیروی دریایی به خاطر کمک به او برای ترخیص و تشخیص اینکه استعدادش در بین شنوندگان طنین انداز می شود، اعتبار می دهد.

او یک روز به من نگاه کرد و گفت: رفیق، تو باید این کار را بکنی. اگر این کار را نکنید، میلیون‌ها نفر که هر روز برای انجام این کار تلاش می‌کنند، از این واقعیت که این شانس را هدر دادید ناامید خواهند شد.» بنابراین برایان قراردادی با Warner Records امضا کرد و به عنوان یک مجری تمام وقت در تور Ain’t for Tamin در اکتبر 2021 وارد جاده شد.

حرفه موسیقی

در اوایل سال 2022، زک برایان مجموعه‌ای از تک‌آهنگ‌ها را قبل از اولین آلبوم استودیویی بزرگش American Heartbreak منتشر کرد. این آهنگ شامل “چیزی در نارنجی” بود که موفق ترین آهنگ او تا به امروز است. در نهایت این آهنگ در هر دو نمودار Hot Country Songs و Hot Rock & Alternative Songs به رتبه 1 رسید. «نارنجی» همچنین 66 هفته در بیلبورد هات 100 حضور داشت و در رتبه 10 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جاستین تیمبرلیک

نسخه جایگزین این آهنگ نیز در American Heartbreak نمایش داده شد. این آلبوم سه‌گانه 34 قطعه‌ای که در می 2022 منتشر شد، در رتبه 5 بیلبورد 200 قرار گرفت و رکورد سال را برای پخش یک روزه در Spotify و Apple Music به ثبت رساند و برایان را به عنوان یک ستاره در حال ظهور تثبیت کرد.

ریچارد واگنر کیست
بیشتر بخوانید

با وجود موفقیت بی‌نظیر آلبومش، زک برایان در نوامبر ۲۰۲۲ در جوایز CMA نامزد نشد. طرفداران از این مخالفت ناراحت بودند، اما خواننده به صراحت گفت که او هرگز نمی‌خواهد برای افتخارات انجمن موسیقی کشور مورد توجه قرار گیرد. “غرور من خوب است و از همه محبت ها و حمایت ها قدردانی می کنم و این را با تمام احترام به هنرمندان دیگر کشور می گویم. موسسات همیشه عجیب و غریب خواهند بود.»

برعکس، آکادمی موسیقی کانتری به سرعت خواننده را شناسایی کرد و در مراسم سالانه خود در ماه مه 2023، او را به عنوان هنرمند مرد جدید سال 2022 معرفی کرد.

با این شتاب، برایان آلبومی کانتری راک با نام خود و تولید خود را در آگوست 2023 که بلافاصله به رتبه 1 جدول بیلبورد 200 و آلبوم های برتر کشور رسید. به طور مشابه، تک‌آهنگ اصلی آن به نام «همه چیز را به خاطر می‌آورم»، یک دونفره با کیسی ماسگریوز، در صدر 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

انجمن موسیقی کانتری نتوانست دوباره موفقیت برایان را نادیده بگیرد و این خواننده را به همراه جلی رول، مگان مورونی، پارکر مک کولوم و هیلی ویترز نامزد بهترین هنرمند سال در CMA 2023 کرد.

زک برایان علیرغم افزایش محبوبیتش در میان طرفداران کانتری، اظهار داشت که نمی‌خواهد در این ژانر تایپ شود. او در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در سال 2022 گفت: “فکر می کنم مردم می دانند که من آنطور نیستم.” من می‌خواهم در فضای ابتدایی اسپرینگستین، پادشاهان لئون، اد شیران باشم.»

در مارس 2024، برایان یک تور 10 ماهه Quittin’ Time را با هنرمندانی مانند جیسون ایزبل و شریل کرو آغاز خواهد کرد.

حضور در یلواستون

موسیقی زک برایان در سریال درام یلوستون شبکه پارامونت با بازی کوین کاستنر به طور برجسته ای پخش شده است. این برنامه تلویزیونی به افزایش محبوبیت او و همچنین چندین نوازنده دیگر، از جمله Whiskey Myers و Flatland Cavalry کمک کرده است.

یلوستون اولین بار از تک آهنگ برایان به نام Condemned در فصل 3 در سال 2020 استفاده کرد و همچنین آهنگ هایی مانند “Whiskey Fever”، “Flying or Crying” و “The Good I’ll Do” را به عنوان بخشی از موسیقی متن خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: زندگینامه لیل وین | زندگی شخصی و لیست اثار

در دسامبر 2022، برایان در یکی از اپیزودهای فصل پنجم یلوستون ظاهر شد و سه آهنگ – “Motorcycle Drive By”، “Quittin’ Time” و “Summertime Blues” را در بخش تابستانی بلوز EP خود – در نمایشگاه شهرستان اجرا کرد. برایان در مورد این تجربه گفت: “متواضع و شرافتمند هستم و نمی دانم چه کاری انجام دادم تا سزاوار آن باشم.”

جنجال و دستگیری

زک برایان به ندرت مصاحبه می کند و ترجیح می دهد از کانون توجه دور بماند. با این حال، خواننده، که خود را یک “آزادیخواه تمام عیار” توصیف می کند، از وارد شدن به موضوعات سیاسی فعلی هراسی نداشته است.

معرفی سبک موسیقی رپ
بیشتر بخوانید

در آوریل 2023، برایان، هنرمند کانتری، تراویس تریت را در رسانه های اجتماعی به دلیل حمایت از تحریم شرکت آبجوی Anheuser-Busch پس از اینکه دیلان مولوانی تأثیرگذار تراجنسیتی را در یک کمپین تبلیغاتی به نمایش گذاشت، فریاد زد. من فکر می کنم توهین به ترنس ها کاملا اشتباه است زیرا ما در کشوری زندگی می کنیم که همه ما می توانیم همان چیزی باشیم که می خواهیم باشیم.

فکر می‌کنم روز بسیار خوبی برای زنده بودن است،» او در توییتی نوشت و ظاهراً ترانه 2000 تریت به همین نام را مورد توجه قرار داد. برایان همچنین گفت که در حال انتقال خانواده است و بنابراین «خونی برای دفاع دارد». چند روز بعد، برایان و تریت شخصاً ملاقات کردند تا در مورد این موضوع صحبت کنند و توافق کردند که با شرایط دوستانه پیش بروند.

زک برایان همچنین از فروشندگان عمده بلیط، به ویژه Ticketmaster، به دلیل دریافت پول بیش از حد از طرفداران برای شرکت در کنسرت ها و رویدادها انتقاد کرده است. او در توییتی در دسامبر 2022 گفت: «من در نمایش‌هایم با بچه‌هایی آشنا شده‌ام که بیش از چهارصد دلار برای حضور در آنجا پرداخت کرده‌اند و کارم تمام شده است».

زک برایان

زک برایان

زک برایان همچنین فاش کرد که در سال بعد تعداد محدودی تیتر شو پخش خواهد کرد و قول داد تمام تلاش خود را برای مقرون به صرفه تر کردن قیمت ها انجام دهد. اما در سپتامبر 2023، خواننده اعلام کرد که دوباره از تمام سایت‌های فروش بلیط از جمله Ticketmaster استفاده می‌کند.

زک برایان در سپتامبر 2023 هنگامی که در اوکلاهما پس از ممانعت از یک افسر پلیس دستگیر شد، دوباره به تیتر خبرها تبدیل شد. بر اساس گزارش پلیس، نگهبان خصوصی وی در حال رانندگی یک خودروی شاسی بلند بوده که به اتهام تخطی از سرعت غیرمجاز به جلو کشیده شده است. برایان وانت خود را ترک کرد تا با افسر مربوطه صحبت کند و طبق درخواست از بازگشت به وسیله نقلیه خود امتناع کرد.

زک برایان که به سرعت با قید وثیقه آزاد شد، پس از اینکه شلیک گلوله‌اش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، به این حادثه پرداخت و از نقش خود در این رویارویی عذرخواهی کرد. او گفت: «[رفتار من] مضحک بود، ناپخته بود، و فقط دعا می‌کنم همه بدانند که من فکر نمی‌کنم فراتر از قانون باشم.» به گزارش آسوشیتدپرس، اتهامات رسمی برای این حادثه ثبت نشده است.

دوست دختر و همسر سابق

زک برایان که طلاق گرفته است، در حال حاضر با بریانا لاپاگلیا قرار می گیرد. هت در مراسم جوایز ACM در ماه می 2023 با شخصیت Barstool Sports، معروف به Brianna Chickenfry آشنا شد. لاپاگلیا در کنسرتی در شهر نیویورک روی صحنه به برایان پیوست و در ژوئیه 2023 تأیید کرد که این زوج در یک رابطه هستند. او در پادکست PlanBri Uncut خود گفت: «ما فقط در حال معاشرت هستیم، سرگرم می‌شویم. “ما خواهیم دید که به کجا می رسد، و من خوشحالم.”

بیشتر بخوانید: بیوگرافی اولین مردی که بر ماه پا گذاشت نیل آرمسترانگ

به گزارش صفحه شش، پیش از این، برایان با رز مدن ازدواج کرده بود که در دوران خدمت در ارتش با او آشنا شد. این زوج در ژوئیه 2020 ازدواج کردند اما یک سال بعد در ژوئیه 2021 طلاق گرفتند. با این حال، جزئیات کمی در مورد مدن، از جمله رتبه او در حین خدمت، شناخته شده است. اگرچه این خواننده هرگز آن را به طور عمومی تأیید نکرده است، اعتقاد بر این است که او نام آلبوم خود را به نام الیزابت نامگذاری کرده است. نام کامل او الیزابت رز مدن است.

تاریخچه پیانو به زبان ساده بخش دوم
بیشتر بخوانید

در ژانویه 2022، برایان با دب پیفر، یک هماهنگ کننده برنامه آموزشی از فیلادلفیا شروع به ملاقات کرد. مهمتر از همه، این دو در تابستان 2022 در یک تصادف موتور سیکلت درگیر شدند.

زک برایان در بازوی راستش زخمی شد و جراحات جزئی دیگری داشت، در حالی که پیفر تا حد زیادی آسیبی ندید. پس از بیش از یک سال زندگی مشترک، این زوج در ماه می 2023 از هم جدا شدند. برایان در یک پست توییتری نوشت: آنقدر التماس می کنم که همه به او و حریم خصوصی من در سختی ها احترام بگذارند.

زک برایان

زک برایان

نقل قول ها

ترانه سرایی بخش عظیمی از این کار است. اگر آن را از دست می دهید، لعنتی چه کار می کنید؟ شما فقط اجرا می کنید شما یک بازیگر هستید

من هیچ توضیح بزرگی برای این آهنگ ها ندارم، هیچ معمایی در استدلال پشت نوشتن آنها ندارم. من یک برنامه گاو نر ندارم – – برنامه‌ای برای عرضه آن در مقابل هر چه بیشتر مردم. من فقط چند شعر و آهنگ نوشتم که می خواهم آنها را به اشتراک بگذارم زیرا فکر می کنم آنها خاص هستند.

[من] حوصله ندارم که بنشینم و چیزی بنویسم… هرگز این کار را نکرده ام چون خیلی عجیب است. من باید بیرون بروم و بهترین زندگی را از طریق خانواده یا مهربانی یا ماجراجویی یا دلشکستگی و اینها داشته باشم. و این – عجیب به نظر می رسد، اما من فقط به همین دلیل می نویسم: زندگی را خودم بفهمم.

هرگز در زندگی ام تصور نمی کردم که یک نوازنده باشم. همیشه. دوره زمانی. نه. و من دیروز به آن فکر می کردم که واقعیت من اکنون چقدر دیوانه کننده است. مثل برگشتن به اوکلاهاما و بودن در کنار مردم، و افرادی که می‌آیند تا من را در رستوران‌ها بیاورند و می‌گویند: «با من عکس بگیر». من می گویم: “چه خبر است، مرد؟”

من مثل یک پسر کرواک هستم. مثل، من فکر می کنم زندگی بی پروا است، و باید دیوانه کننده باشد. همه چیز به عذاب ختم می شود. همه چیز به نتیجه مربوط می شود، بنابراین می دانید، انجامش دهید؟ هر کاری هست انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 3 =