بیوگرافی جیمی کیمل

جیمی کیمل

شخصیت تلویزیونی و کمدین جیمی کیمل قبل از شروع برنامه گفتگوی موفق آخر شب خود “Jimmy Kimmel Live” مجری برنامه بازی بود!

جیمی کیمل کیست؟

در سال 1997، جیمی کیمل به عنوان مجری برنامه بازی Win Ben Stein’s Money از رادیو به تلویزیون جهش کرد. دو سال بعد، او یک شرکت تولیدی به نام صنایع Jackhole تأسیس کرد. هنگامی که او چندین برنامه موفق داشت، ABC به او به عنوان یک میزبان بالقوه اواخر شب علاقه نشان داد. جیمی کیمل زنده! در سال 2003 پخش شد و تا به امروز، طولانی ترین برنامه گفتگوی شبانه ABC در تاریخ خود است.

اوایل زندگی

شخصیت تلویزیونی و کمدین جیمی کیمل در 13 نوامبر 1967 به نام جیمز کریستین کیمل در بروکلین، نیویورک متولد شد. زمانی که کیمل تنها 9 سال داشت، به همراه والدین جیم و جوآن، و خواهر و برادران جاناتان و جیل به لاس وگاس نقل مکان کردند.

جیمی کیمل

جیمی کیمل

کیمل جوان، بزرگ‌تر از این سه، ثابت کرد که هنرمندی دقیق و دانش‌آموزی ممتاز است و در تمام دوران دبیرستان موفق به دریافت مدرک A مستقیم شد. در سال های نوجوانی بود که کیمل بت خود را کشف کرد: دیوید لترمن.

اولین تلاش واقعی کیمل در اجرا به عنوان یک رادیو رادیویی کالج بود. کیمل پس از آزمایش امواج رادیویی در UNLV و دانشگاه ایالتی آریزونا، کار حرفه ای خود را در رادیو در سن 21 سالگی آغاز کرد. کیمل با پرش از بازار به بازار در شهرهایی مانند سیاتل، فینیکس و توسان، در نهایت خانه ای در KROQ مشهور لس آنجلس پیدا کرد و به عنوان “کار می کرد” جیمی مرد ورزشکار» در شوی کوین و بین.

اولین نمایش تلویزیونی: کمدی سنترال “پول بن استین را ببر”

در سال 1997، کیمل به تلویزیون جهش کرد و به عنوان مجری برنامه بازی Comedy Central، Win Ben Stein’s Money، روی صفحه نمایش کوچک ظاهر شد. کیمل یک کنترپوان کمیک برای رقیب همنام نمایش ارائه کرد. استین و کیمل در سال 1999 برنده جایزه امی روزانه برای بهترین مجری برنامه بازی و نامزدی امی روزانه در سال 2001 شدند.

“مرد نمایش”

دو سال پس از موفقیت در نمایش بازی، کیمل با همکاری دوستان دیرینه آدام کارولا و دانیل کلیسون، یک شرکت تولیدی با نام صنایع Jackhole تأسیس کرد. این سه نفر شروع به توسعه برنامه های کمدی از طریق Jackhole کردند و آنها را به شبکه های مختلف عرضه کردند. در سال 1999، این شرکت یکی از پروژه های خود، نمایش مرد، را در کمدی سنترال عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کوین جیمز

این نمایش کمدی نیم ساعته که به عنوان «ضد اپرا» نام‌گذاری شد، تستوسترون را تجلیل کرد و شامل آبجو زدن، مدل‌هایی که روی ترامپولین می‌پریدند، و طنز توالت بی‌هیجانی داشت. این نمایش با رسیدن به ارتفاعات جدید در کمدی دوران کودکی، موفقیتی بی‌نظیر برای شبکه بود و منجر به حضور مکرر کیمل به عنوان مفسر در شبکه Fox NFL Sunday شد.

زندگینامه امینم | زندگی شخصی و حرفه ای
بیشتر بخوانید

پس از دستاوردهایشان در Man Show، کیمل و شرکتش در سال 2002 نمایش Crank Yankers را در Comedy Central ساختند.

جیمی کیمل

جیمی کیمل

این نمایش عروسک‌هایی را به تصویر می‌کشد که در حال انجام تماس‌های تلفنی شوخی ضبط‌شده قبلی بودند که توسط افراد مشهور کمدی مانند دیوید آلن گریر، دین کوک، ست مک فارلین، واندا سایکس، سارا سیلورمن و حتی فرزندان خود کیمل بیان شده بود. نمایش های دیگری مانند نمایش ورزشی با نورم مک دونالد و نمایش اندی میلوناکیس دنبال شد.

جیمی کیمل live !

ABC با چندین برنامه موفق در اوایل دهه 2000 علاقه خود را به کیمل به عنوان یک میزبان بالقوه آخر شب نشان داد. جیمی کیمل زنده! اولین بار در 26 ژانویه 2003، با بررسی های متوسط.

با این حال، هزاران اپیزود بعد، کیمل احترام مهمانان لیست A را به خود جلب کرد و در رتبه بندی برنامه های گفتگوی آخر شب رقیب را شکست داد. در طول یک دهه برنامه، ABC بارها قرارداد کیمل را به دلیل موفقیت مداوم او به عنوان مجری تمدید کرده است. در سال 2012، این شبکه اعلام کرد که جیمی کیمل لایو را منتقل می کند! به یک زمان قبلی برای رقابت در مقابل نمایش امشب NBC با جی لنو.

در سپتامبر 2013، کیمل مصاحبه ای را که کانیه وست خواننده رپ با بی بی سی بریتانیا در برنامه خود جیمی کیمل Live داشت، جعل کرد! در پاسخ، وست توئیت‌هایی درباره کیمل منتشر کرد.

کیمل همچنین اعلام کرد که پس از آن تلفنی با وست صحبت کرد و وست گفت که زندگی کیمل در صورت عذرخواهی بسیار بهتر خواهد شد. کیمل بعداً رپر را در برنامه گفتگوی آخر شب خود آورد، جایی که این دو جنگ عمومی توییتر خود را حل کردند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سیاست مدار آمریکایی مایک پنس

کیمل از استفاده از پلتفرم خود برای ابراز تحقیر برخی از شخصیت‌های عمومی، از جمله روی مور، قاضی سابق دادگاه عالی آلاباما، که هنگام نامزدی برای مجلس سنای ایالات متحده در سال 2017، ادعاهای سوء رفتار جنسی را مشاهده کرد، ابایی نداشت. هنگامی که مور پیشنهاد کرد کیمل در توییتر گفت که آنها می توانند اختلافات خود را “مرد به مرد” حل و فصل کنند، کیمل به مخاطبان خود گفت که از پذیرش این چالش بسیار خوشحال است.

بیوگرافی استندآپ کمدین آمریکایی الن دی جنرس
بیشتر بخوانید

کیمل مانند رقبای تاک شوی اواخر شب خود، میزبانی یک نسخه حذف شده از برنامه خود را از خانه در طول شیوع ویروس کرونا در سال 2020 انجام داد و اعلام کرد که هر نسخه قرنطینه ای برای سازمان دیگری پول جمع می کند.

امی، اسکار و مجری «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود».

کیمل در سال های 2012، 2016 و 2020 میزبان جوایز امی پرایم تایم بود که بازخوردهای مثبتی داشت. او همچنین در سال 2017 میزبان جوایز اسکار بود و در ماه مارس سال بعد برای میزبانی نودمین دوره اسکار بازگشت.

جیمی کیمل

جیمی کیمل

در آوریل 2020، کیمل میزبانی احیای نمایش بازی چه کسی می خواهد میلیونر شود را با شرکت کنندگان مشهور آغاز کرد.

زندگی شخصی و بچه ها

جیمی کیمل  در سال 1988 با معشوقه دانشگاهی خود جینا مدی ازدواج کرد و آنها یک پسر به نام کوین و یک دختر به نام کاترین دارند. با رونق نمایش و حرفه کیمل، ازدواج او شروع به انحلال کرد. در سال 2002، جینا درخواست طلاق داد و کیمل به دوست و همبازی Crank Yankers سارا سیلورمن نزدیک شد. این دو مدت کوتاهی پس از آن شروع به قرار گذاشتن کردند و یک تیم متضاد شیرین و متضاد تشکیل دادند – تیمی با تمایل غیرمعمول برای به اشتراک گذاشتن جزئیات شخصی به روشی بسیار عمومی.

جیمی کیمل و سیلورمن برای مدت کوتاهی در سال 2008 از هم جدا شدند و پس از اتحاد مجدد در همان سال، این زوج برای بار دوم و آخرین بار در سال 2009 از هم جدا شدند. مدت کوتاهی پس از جدایی، کیمل در تلویزیون The View ظاهر شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا این رابطه به پایان رسیده است، گفت: “یعنی چه اتفاقی افتاده؟ به من نگاه کن. فکر می کنی چه اتفاقی افتاده است؟ من یک مرد 41 ساله هستم که یک سوتین پر از توپ های کوش دارم. من یک او دیگر نمی توانست با یک نادان قرار بگذارد.” کیمل و سیلورمن همچنان دوستان صمیمی هستند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی خواننده سبک کانتری زک برایان

در همان سال، جیمی کیمل با مولی مک‌نیرنی، یکی از نویسندگان برنامه زنده جیمی کیمل آشنا شد. در آگوست 2012، این زوج نامزدی خود را اعلام کردند و در ژوئیه 2013 ازدواج کردند. کیمل و مک‌نیرنی اولین فرزند خود، دختر جین، در 10 ژوئیه 2014 و پسر ویلیام “بیلی” کیمل در 21 آوریل 2017 به دنیا آمدند.

زندگینامه تد باندی
بیشتر بخوانید

جیمی کیمل و بحث سیاست بهداشت و درمان

جیمی کیمل در یک مونولوگ احساسی در برنامه خود فاش کرد که پسرش بیلی با یک بیماری قلبی جدی به دنیا آمد و سه ساعت پس از تولدش تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. او همچنین از این فرصت استفاده کرد و در مورد اهمیت مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه در ایالات متحده و پوشش شرایط از قبل موجود صحبت کرد.

او گفت: “اگر کودک شما قرار است بمیرد و مجبور نباشد، مهم نیست که چقدر پول در می آورید.” “من فکر می کنم این چیزی است که شما جمهوری خواه باشید یا دموکرات یا چیز دیگری، همه ما در مورد آن موافق هستیم، درست است؟”

در سپتامبر 2017، زمانی که جمهوری خواهان تلاش دیگری برای لغو اوباماکر از طریق لایحه گراهام-کسیدی انجام دادند، کیمل بار دیگر تیتر خبرها شد. کیمل با اشاره به زمانی که این سیاستمدار اخیراً در برنامه آخر شب خود ظاهر شده بود و در مورد مسائل بهداشت و درمان صحبت می کرد، کسیدی را صدا زد و گفت که سناتور لوئیزیانا “در صورت من دروغ گفته است.”

جیمی کیمل افزود: من نمی دانم چه اتفاقی برای بیل کسیدی افتاد. اما زمانی که او در این تور تبلیغاتی حضور داشت، خواسته‌های خود را برای لایحه مراقبت‌های بهداشتی به وضوح فهرست کرد.

جیمی کیمل

جیمی کیمل

این حرف های او بود. او گفت که خواهان پوشش برای همه، عدم تبعیض بر اساس شرایط از قبل، حق بیمه کمتر برای خانواده های طبقه متوسط و بدون سقف مادام العمر است. حدس بزن چی شده؟ لایحه جدید هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهد.»

کیمل در اقدامی بی‌سابقه، به‌ویژه برای یک مجری برنامه‌های گفتگوی آخر شب، بینندگان خود را تشویق کرد تا با نمایندگان خود در کاپیتول هیل تماس بگیرند تا این لایحه را رد کنند. طوفان رسانه‌ای به راه افتاد و سیاستمداران و صاحبنظران همگی به حذف کسیدی توسط مجری در اواخر شب و اظهارنظر در بحث بهداشت و درمان واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی برد پیت

در 4 دسامبر، ABC اعلام کرد که بیلی کیمل 7 ماهه تحت عمل جراحی دوم موفقیت آمیز قلب قرار گرفته است. قرار بود پدرش برای حضور در کنار خانواده مدتی مرخصی بگیرد و ستارگانی مانند کریس پرت، تریسی الیس راس، نیل پاتریک هریس و ملیسا مک کارتی به عنوان مجریان برنامه زنده جیمی کیمل صف کشیده بودند! برای هفته

بیوگرافی و خدمات مادر ترزا | از خانواده‌ای ثروتمند در کنار فقرا
بیشتر بخوانید

جیمی کیمل  در 11 دسامبر در حالی که بیلی در آغوش داشت به برنامه بازگشت و گفت پسرش تنها یک هفته پس از عمل جراحی “عالی” است. او در ادامه از پزشکان بیمارستان کودکان در لس آنجلس تشکر کرد و بار دیگر خشم خود را متوجه سیاستمداران کرد، زیرا به برنامه بیمه سلامت کودکان (CHIP) در لایحه مالیاتی اخیراً تصویب شده سنا کمک مالی نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده + 20 =