بیوگرافی کوین جیمز

کوین جیمز

کوین جیمز، کمدین و بازیگر، بیشتر به خاطر نواختن 9 فصلی اش در نقش داگ هفرنان در سریال کمدی سی بی اس The King of Queens شناخته می شود.

کوین جیمز کیست؟

کوین جیمز که در سال 1965 در مینئولا، نیویورک متولد شد، در حالی که هنوز در کالج بود، حرفه ای رو به رشد در کمدی را دنبال کرد.

او اولین بار در سال 1998 در نقش داگ هفرنان در سریال پادشاه کوئینز ظاهر شد، نقشی که او را با پایان سریال در سال 2007 به شهرت رساند. جیمز بعداً در فیلم‌هایی مانند پل بلارت: پلیس بازار و Here Comes the Boom بازی کرد و به این فیلم بازگشت. تلویزیون در سال 2016 با کوین می تواند صبر کند.

اوایل زندگی

بازیگر و کمدین کوین جیمز در 26 آوریل 1965 کوین جورج نایپ فینگ در مینئولا، نیویورک، پسر جانت و جوزف ولنتاین نیپفینگ به دنیا آمد. خانواده نایپفینگ به استونی بروک در لانگ آیلند، نیویورک نقل مکان کردند، جایی که جیمز در دبیرستان وارد ملویل تحصیل کرد.

کوین جیمز

کوین جیمز

جیمز یک ورزشکار متعصب به ورزش و با استعداد، به عنوان یک دم پشتی در تیم فوتبال خود عالی بود. پس از فارغ التحصیلی در سال 1983، فوتبال خود را در SUNY Cortland ادامه داد و در آنجا در رشته مدیریت ورزشی تحصیل کرد.

هجوم به کمدی

در کورتلند، یک دوره سخنرانی عمومی عشق جیمز به صحنه را برانگیخت و در حالی که به خانه در لانگ آیلند بازگشته بود، برای یک قسمت کمدی در یک تولید تئاتر جامعه رودخانه شورهام-وادینگ تست داد. جیمز این نقش را برد و در این نقش پیشرفت کرد. بر اساس قدرت استقبال تماشاگران و عشق فزاینده اش به کمدی، او ترجیح داد به دانشگاه برنگردد.

در عوض، او زمانی را با برادرش، گری ولنتاین گذراند، که گروه بداهه او به طور منظم در کلاب کمدی لانگ آیلند که اکنون از بین رفته است، در ایستگاه هانتینگتون اجرا می‌کرد. در باشگاه، او همچنین دوستی طولانی‌مدتی با بازیگر و کمیک موکی بارکر برقرار کرد.

در طول مدت حضورش در گروه، او با مالک باشگاه ریچی مینروینی دوستی برقرار کرد و همچنین نام هنری کوین جیمز را به عنوان ادای احترام به معلم مورد علاقه خود برگزید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی گال گدوت

مینروینی به جیمز پیشنهاد داد تا در کلوپ کمدی پنج دقیقه ای استندآپ داشته باشد و کمدین مشتاق از این فرصت استفاده کرد. اولین بازی رسمی او در کمدی موفقیت بزرگی بود، و او به زودی به طور منظم در باشگاه لانگ آیلند حضور پیدا کرد، جایی که با ری رومانو همکار خود دوست شد. جیمز برای تامین مخارج زندگی در یک انبار محلی کار می کرد.

بیوگرافی پدر بمب اتم جی رابرت اوپنهایمر
بیشتر بخوانید

به رسمیت شناخته شدن

جیمز تقریباً 10 سال را صرف اصلاح و تکمیل عمل خود کرد و در نهایت به اجرا در مکان‌هایی در شهر نیویورک نزدیک شد. همانطور که خودش را تثبیت کرد، مهمان مکرر تاک شوی آخر شب شد و در نهایت از او دعوت شد تا در برنامه The Tonight Show با جانی کارسون ظاهر شود.

در سال 1996، بازی او در جشنواره کمدی مونترال باعث شد تا او قرارداد توسعه شبکه را به همراه داشته باشد و پس از چندین بار حضور در کمدی کمدی رومانو همه ریموند را دوست دارند، رومانو و جیمز فیلمنامه‌ای نوشتند تا جیمز را به عنوان بازیگر اصلی سریال به نمایش بگذارند. رومانو فیلمنامه را به لس مونوز، رئیس سی‌بی‌اس، که رویکرد همه‌جانبه جیمز به کمدی را دوست داشت، منتقل کرد.

“King of Queens” و “Kevin Can Wait.”

در 21 سپتامبر 1998، کمدی کمدی The King of Queens برای اولین بار از شبکه CBS پخش شد. این سریال با بازی جیمز در نقش «جو متوسط» داگ هفرنان، لیا رمینی در نقش همسر تیز زبانش و جری استیلر در نقش پدرشوهر عجیبش، در پرایم تایم ماندگار شد و رتبه‌بندی ثابتی را کسب کرد. پس از 9 فصل، «پادشاه ملکه ها» – که برای جیمز نامزدی امی شد – در سال 2007 تولید آن متوقف شد.

کوین جیمز

کوین جیمز

در سال 2016، جیمز با یک کمدی جدید به نام کوین می‌توان صبر کرد، در نقش یک پلیس بازنشسته لانگ‌آیلند به شبکه CBS بازگشت. این سریال در سال 2017 برای فصل دوم تمدید شد، این بار با شریک قدیمی روی صفحه نمایش او، Remini، که در ترکیب گنجانده شد.

در اواخر همان سال، پس از اخراج بازیگر کوین اسپیسی از نقش اصلی خود در سریال House of Cards نتفلیکس به دلیل اتهامات آزار جنسی، طوماری Change.org منتشر شد که در آن خواستار ایفای نقش فرانک آندروود توسط اسپیسی توسط جیمز شد. تا بعدازظهر 6 نوامبر، این طومار نزدیک به 18000 امضا داشت.

حرفه فیلم

در سال 2005، جیمز با رومانو همکاری کرد تا در یک فیلم ویژه HBO با عنوان ساختن برش: جاده به ساحل پبل (2005) همبازی شود. این تولید نامزد امی ورزشی شد. در همان سال، جیمز اولین فیلم بلند خود را در کنار ویل اسمیت در کمدی رمانتیک «هیچ» ساخت.

بیشتر بخوانید: معرفی پرفروش ترین انیمیشن تاریخ

جیمز پس از همکاری با آدام سندلر برای فیلم I Now You Pronunce Chuck and Larry (2007) در نویسندگی و بازی در فیلم Paul Blart: Mall Cop (2009) همکاری کرد. در سال 2010، جیمز با سندلر، کریس راک، راب اشنایدر و دیوید اسپید برای فیلم بلند بزرگسالان همراه شد.

بهترین فیلم های دارن آرنوفسکی
بیشتر بخوانید

کوین جیمز در فیلم The Dilemma (2011) چرخشی دراماتیک‌تر انجام داد، قبل از اینکه با Zookeeper (2011)، هتل ترانسیلوانیا (2012) و Here Comes the Boom (2012) به شیوه‌های کمدی معمول خود بازگشت. او قبل از اینکه در فیلم‌های True Memoirs of an International Assassin (2016) و Sandy Wexler (2017) نقش‌های جدیدی را بازی کند، شخصیت‌های قبلی را از طریق Grown Ups 2 (2013) و Paul Blart: Mall Cop 2 (2015) دوباره بررسی کرد.

زندگی شخصی

کوین جیمز که یک کاتولیک متعهد بود، در سال 2004 در کلیسای کاتولیک سنت ادوارد با دوست دختر قدیمی اش استفیانا د لا کروز – که در یک قرار نابینا با او آشنا شد – ازدواج کرد. آنها در سال 2005 صاحب اولین فرزندشان، سینا-ماری شدند. این زوج صاحب سه فرزند دیگر شدند: دختر شی جوئل (متولد 2007)، پسر کانن ولنتاین (2011) و دختر سیستین سابلا (2015).

کوین جیمز

کوین جیمز

حقایق کلی

تاریخ تولد: 26 آوریل 1965
ایالت تولد: نیویورک
شهر تولد: Mineola
معروف ترین برای: کوین جیمز، کمدین و بازیگر، بیشتر به خاطر نواختن 9 فصلی اش در نقش داگ هفرنان در سریال کمدی سی بی اس “پادشاه کوئینز” شناخته می شود.
علامت نجومی: ثور
مدارس:
دانشگاه ایالتی نیویورک در کورتلند
دبیرستان وارد ملویل

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 6 =