صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های برد پیت
ads

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های برد پیت : برد پیت ثابت کرده استعداد و تمایل او برای ریسک کردن از ظاهر زیبا و خیره کننده او فراتر می رود.

ستارگان سینما هستند و سپس خدایان صفحه نمایش نقره ای. برد پیت دومی است و ممکن است آخرین نفر باشد. او در ابتدای مراحل حرفه ای خود ، برادر همسایه خوشگل و مسخره همسایه بود که همه دختران را وا می داشت ، اما به سرعت ثابت کرد که استعداد و ذوق او از ظاهر زیبای Tiger Beat فراتر رفته است و در اواسط دهه 90 او یک نیروی جدی که خواستار محبوب ترین نقشهای هالیوود است.

بهترین فیلم های تام هاردی

به عنوان یک بازیگر ، انتخاب های او فقط با افزایش سن جالب تر شده است. بر خلاف ، مثلاً تام کروز ، که از مواد شخصیت منحصر به فرد دور شده است که باعث جذابیت او در دهه 90 شد و دوباره خود را به عنوان قهرمان اکشن پیری بازسازی کرد ، پیت بیشتر از هر زمان دیگری ریسک می کند.

همه آنها نتیجه نمی دهند ، اما شکست های او (به عنوان مثال War Machine و By the Sea) همیشه قابل تحسین است. و او فقط در بهترین فیلم های 30 سال گذشته بازی نکرده است ، او از ستاره ستاره خود به عنوان نیرویی برای همیشه استفاده کرده است ، قهرمان فیلمسازان هیجان انگیز جدید و کمک به پروژه های خطرناک برای تأمین بودجه از طریق برنامه B خود زونا تولید.

با 80 اعتبار بازیگری به نام وی ، پرکننده بسیار کمی و تعداد زیادی قاتل در فیلمبرداری پیت وجود دارد. این 20 فیلم براساس قدرت اجرای وی و کیفیت فیلم انتخاب شده اند. بعضی از اینها کلاسیک هستند که نقش پیت در آنها نسبتاً جزئی است (تلما و لوئیز ، عاشقانه واقعی) ، چند فیلم خیلی عالی نیستند که با وجود حضور پیت (قاپ زدن) آنها را بالا می برد. همه ارزش تماشا دارند.

لیست بهترین فیلم های برد پیت

1.Seven فیلم (1995) 

سال 1995 برای پیت سال خوبی بود. علاوه بر تحسین هایی که برای بازی در نقش مکمل در 12 میمون دریافت کرد ، این بازیگر با تیتر هفت و هدایت فیلم ناپاک و زشت و مبهم به موفقیت (327 میلیون دلار در سراسر جهان) وضعیت خود را به عنوان یک ستاره خیمه شب بازی تقویت کرد.

که امروز تقریبا غیرقابل توصیف است موضوع در دنباله یک قاتل زنجیره ای (کوین اسپیسی) که از هفت گناه مرگبار به عنوان نقشه ای برای انتخاب قربانیان خود استفاده می کند ، کارآگاهان میلز (پیت) و سامرست (مورگان فریمن) به جهنم می روند و جان دو خود را در کوچه های خیس باران تعقیب می کنند و بلند مرتفع کردن یک شهر بی نام ، یکی از دلگیرکننده ترین چشم اندازهای یک کلان شهر که تاکنون به نمایش درآمده است ، به لطف کارگردان دیوید فینچر. پیت به عنوان میلز خشن و ایده آلیست ، معصومیت تجربه خسته فریمن است و هنوز هم با یک بسته غافلگیرانه حساب او را می گیرد.

بهترین فیلم های مگان فاکس
بیشتر بخوانید

برای خواندن نقد فیلم seven به این بخش مراجعه بفرمایید.

2.فیلم ترور جسی جیمز توسط ترسو رابرت فورد (2007)

وسترن حماسی اندرو دومینیک در مورد آخرین روزهای جسی جیمز (پیت) یک دامداری مراقبه ای است که اشتراکات آن با فیلم های ترنس مالیک بیشتر از جان فورد یا کلینت ایستوود است. این دور از دسترس ، بهترین عملکرد پیت است. او غیرقانونی افسانه ای را به عنوان رمز نافذی بازی می کند که طبیعت متفکرانه او لایه های غم ، تلخی و تهدید را نفی می کند. کیسی افلک ، در آن زمان هنوز بیشتر به عنوان برادر بن شناخته می شود ، وحی است به عنوان رابرت فورد ، باند جیمز قاتل رئیس رئیس. بهترین فیلم های برد پیت

اما این جاذبه های سرد پیت است که فیلم را یدک می کشد ، که شایسته است در همان استراتوسفر شاهکار پل توماس اندرسون وجود داشته باشد ، خون وجود دارد. افسوس که فیلم با مخاطبان ارتباط برقرار نکرد و به سختی توانست 15 میلیون دلار در سراسر جهان یا نیمی از بودجه 30 میلیون دلاری آن کسب کند. هنوز هم هدیه ای است که این فیلم حتی وجود دارد. تاریخ با آن مهربان خواهد بود.

نقد فیلم سرگیجه

3.فیلم باشگاه مشت زنی (1999)

قبل از این که امتیاز مردان سفیدپوست نامیده شود ، فیلم Fight Club وجود داشت ، دیوید فینچر با طعنه ای فراتر از فرهنگ مصرف کننده ، هجو می کرد. از زمان انتشار ، جهان بدبین تر شده است و پیام Fight Club در مورد ورشکستگی معنوی و ورشکستگی که همراه با زندگی مختص آسایش مادی است ، اکنون قدمت و کمی واضح به نظر می رسد.

با این وجود قسمت اعظم آن هنوز فرود می آید و پیت به عنوان تایلر دوردن ، آنارشیست آزرده احساساتی که به جک سرکوب شده ادوارد نورتون می آموزد چگونه با او مبارزه کند ، دمار از روزگار درآورد و دم بکشد ، یک نمایش نمادین و جویدنی را برای همیشه به نمایش می گذارد. شاید به دلیل زیبایی فیلم های اکشن پیشرانانه و شوخ طبعی آن ، این یکی از فیلم هایی است که “به دلایل اشتباه” جشن گرفتن توسط یک زیر مجموعه خاص از برادران شخصیتی تهیه می شود ، اما فکر کردن برای برداشتن مردانگی سمی بهتر از باشگاه مبارزه.

بیوگرافی جانی دپ
بیشتر بخوانید

نقد سریال چرنوبیل

در ادامه بهترین فیلم های برد پیت میرسیم به فیلم بینظیر :

4. Inglourious Basterds

در مشاغل پر از شخصیت های به یاد ماندنی ، ستوان آلدو راین یکی از بزرگترین دستاوردهای برد پیت و کوئنتین تارانتینو است – بی حد و حصر قابل نقل ، اغلب خنده دار و کاملاً تحقق یافته. کریستوف والتز به درستی اسکار (همراه با سایر جوایز) را برای بازی در فویل Raine’s SS ، سرهنگ هانس “The Hunt Hunter” لاندا دریافت کرد ، اما عملکرد پیت به همان اندازه به یاد ماندنی است. او به عنوان رهبر نترس از خدمه پرچین قاتلان نازی ، کاملاً در شخصیت خود ناپدید می شود ، و با اتخاذ یک کشش آپالاچی ، چهره ای محکم و زخمی را به وجود می آورد که شک و تردید ، گیجی ، عزم راسخ و یبوست را یک باره نشان می دهد. بهترین فیلم های برد پیت

5.Moneyball (2011)

حتی اگر علاقه ای به بیس بال ندارید ، علاقه زیادی به Moneyball دارید. اقتباس بنت میلر از کتاب غیر داستانی مایکل لوئیس بیان می کند که چگونه اوکلند دو و میدانی ، به رهبری مدیر کل بیلی بین (پیت) ، با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری برای غلبه بر کمبود بودجه و ایجاد خط ، الگوی پیشاهنگی مدارس قدیمی را برهم زد. بالایی که می تواند در برابر تیم های بازار بزرگ رقابت کند. برای تلفن های موبایل خوش شانس است ، اما میلر و نویسندگان فیلمنامه استیو زایلیان و آرون سورکین با تمرکز بر انگیزه های درونی Beane که فراتر از تمایل به برنده شدن ساده است ، رویکرد ملایم و انسان گرایانه ای نسبت به این ماده دارند. با خویشتنداری آرام ، پیت شخصیت را با مالیخولیایی دائمی آغشته می کند ، با استفاده از چشم و صدای خود یک ایگو بزرگ را که سالها ناامید شده فروتن می کند.این فیلم در لیست بهترین فیلم های برد پیت میباشد. بهترین فیلم های برد پیت

فیلم باشگاه مشت زنی

6.Once Upon a Time…in Hollywood (2019)

نامه عاشقانه کوئنتین تارانتینو به دهه 1960 هالیوود ، بینندگان و منتقدان را تقسیم کرده است ، بسیاری از آنها نمی دانند که از رویکرد پیچیده و کم فشار فیلم در داستان تاریک آن یا پایان تجدیدنظرطلبانانه دیوانه وار چیست. اما به نظر می رسد همه در یک چیز اتفاق نظر دارند: به عنوان بدلکار پیر ، کلیف بوث ، برد پیت به طور کامل مالک هر ثانیه از زمان نمایش است ، با خنک بودن بدون مارک تجاری خود که توسط جسمی فرسوده و خسته از سن و سال خود تقویت شده است (اکنون 55 سال دارد). پیت مانند یک شراب خوب پیر شده است و Once Upon a Time یکی از غنی ترین پورهای او تا به امروز است.

بهترین فیلم های رابرت زمکیس
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های تام هاردی

در ادامه مقاله بهترین فیلم های برد پیت میرسیم به فیلم :

7.Babel (2006)

بابل برای همه مناسب نیست. این فهرست نامناسب لیست سینما است ، رساله ای درمورد رنج انسان که در مقیاس جهانی از طریق چهار داستان بهم پیوسته به ترتیب در مراکش ، ایالات متحده ، مکزیک و ژاپن اتفاق می افتد. پیت در پی مرگ پسر نوزادشان در نقش ریچارد ، یک آمریکایی در تعطیلات در مراکش با همسرش سوزان (کیت بلانشت) است.

این زوج غمگین در تلاش برای بهبودی به آن سوی دنیا سفر کرده اند ، اما این یک فیلم از Alejandro Innaritu است ، فاجعه تصادفی بیشتری در انتظار است. ریچارد یک نقش تا حد زیادی شکرگذارانه است ، اما پیت درد و ناامیدی شخصیت خود را درونی می کند و سپس آن را به ما منتقل می کند. این نتیجه گیری به اصطلاح “سه گانه مرگ” از اینوانیترو (پس از آمورس پروس و 21 گرم) است و مخاطبان و شخصیت های آن به طور بی رحمانه توسط ظلم تصادفی جهان بی توجه فیلمساز مجازات می شوند. خوشبختانه پیت ، همراه با بلانشت ، رینکو کیکوچی و آدریانا بارازا ، این سفر وحشیانه را ارزش آن را بدست آورده اند. بهترین فیلم های برد پیت

8.12 Monkeys

این هیجان تاریک علمی تخیلی / سفر در زمان همچنان موفق ترین فیلم کارگردانی تری گیلیام است – و بدون شک هنوز هم بهترین فیلم از زمان برزیل است. در فیلمی پر از اجراهای نمایشی (از جمله بروس ویلیس ، مادلین استوو و کریستوفر پلامر) ، Pitt’s از همه دورتر است. به عنوان جفری گوینز ، یک بیمار روانی که ممکن است کلید بقای بشریت را در برابر ویروسی نابود کننده در جهان نگه دارد ، این بازیگر همه تیکه پوستی و خراشیده شدن و خنده های دیوانه وار است. او هر لحظه می فروشد و اولین نامزدی اسکار خود را برای آن کسب کرد.

13.درخت زندگی

بی شک این فیلم در لیست بهترین فیلم های برد پیت حضور ویژه ای دارد.

شخصی ترین فیلم ترنس مالک ، درخت زندگی ، یک آزمایش جسورانه در مقیاس بزرگ است ، یک شعر لحنی که خاطرات فیلمساز از کودکی خود را با چیزی کمتر از خاستگاه جهان پیوند می دهد. پیت به عنوان یک ایستادگی برای پدر اقتدارگرا مالک ، سرد و دور از ذهن است ، و تقریباً به طور کامل از طریق زبان بدن در مونتاژهای گسترده ای که به علامت تجاری اواخر کارگردان تبدیل شده اند ، ابراز وجود می کند. مالک همیشه به تعامل بین سوالات بزرگ علاقه مند بوده است – ما کی هستیم ، از کجا آمده ایم ، خدا واقعی است و غیره – و رقص ظریف روابط انسانی. در اینجا ، او ایده های ارزش شغلی را به یک مراقبه زیبا درباره ایجاد و آگاهی تقطیر می کند.

بهترین فیلم های ویم وندرس
بیشتر بخوانید

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

14.مصاحبه با خون آشام

اقتباس گسترده و گسترده قرن نیل جردن از رمان آن رایس کمتر از عاشقانه های گوتیک است. این اجراها عمدتا توسط طراحی تولید شاداب و انحطاطی تولید شده و لباس شخصی پوشانده شده است ، و این ممکن است توضیح دهد که چرا تام کروز احساس نیاز کرد که آن را به عنوان خون آشام لستات بخاطر نتایج متنوع. از طرف دیگر پیت در برابر اصرار برای خودنمایی مقاومت می کند و فیلم برای آن بهتر است. پیت به عنوان لوییز ، خون آشام عنوان که داستان خود را برای روزنامه نگار دانیل مولوی (کریستین اسلاتر) تعریف می کند ، اعتماد به نفس آرام خود را نشان می دهد و فیلم را از سقوط به اردوگاه تمام عیار باز می دارد.

بهترین فیلمهای تارانتینو

15.کوتاه بزرگ

Big Short به اجبار قابل مشاهده است. آدام مک کی موضوعی غیرقابل نفوذ می گیرد – ریاضیات بحران مالی 2008 ، همانطور که نویسنده مایکل لوئیس (مانی بال) گفته است – و یک ملیله پاپ چرخان ایجاد می کند که هم آموزشی است و هم بسیار سرگرم کننده. وامهای فرعی را نمی فهمید؟ در اینجا مارگوت رابی در حمام حباب است تا آنها را برای شما توضیح دهد. مهمان تعهدات بدهی وثیقه ای هستید؟ قیاس خورشت ماهی آنتونی بوردین باید سردرگمی شما را برطرف کند. در همین حال ، پیت ، که تهیه کنندگی نیز داشت ، به عنوان بن ریکرت ، یک حکیم بزرگ وال استریت که به دو تاجر جوان مشتاق (جان ماگارو و فین ویتروک) توصیه می کند که دقیقاً چه کسی در مقابل اقتصاد ایالات متحده شرط می بندد ، نقش متواضعانه اما قانع کننده ای را ایفا می کند. بهترین فیلم های برد پیت

با مقاله بهترین فیلم های برد پیت با بخش بازیگران همراه ما باشید.

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

13 + 2 =