نقد و بررسی بازی For Honor :
یکی از کامل ترین و انعطاف پذیرترین سیستم های مبارزه با غوغا که تا به حال تجربه کرده ام.
از آنجا که مبارزه بازی For Honor نوعی درگیری وحشیانه است که همیشه می خواستم ، اما هرگز فکر نمی کردم که واقعاً بازی کنم. بازی اکشن-شخص سوم شخص بیرونی یک بازی مبارزه ای استراتژیک پیچیده را مخفی می کند و اکشن تیمی را با حالت های انفرادی کمتر جالب ترکیب می کند ، همه بر اساس انعطاف پذیرترین و از نظر فنی کاملترین سیستم مبارزه با غوغا که تا به حال تجربه کرده ام ، ساخته شده است.
بازی For Honor در سیستم مبارزه خود ، که توسط Ubisoft “The Art of Battle” نامیده می شود ، زندگی می کند و می میرد و این دلیل آن است که بازی For Honor بیشتر شبیه یک بازی مبارزه ای سنتی در رگ Street Fighter یا Soul Calibur است تا سلسله هک اند اسلش. Warriors به نظر می رسد در نگاه اول باشد.
بازی For Honor
قفل شدن روی حریف شما را در حالت دوئل قرار می دهد ، زیرا اصطلاح بهتری وجود ندارد ، جایی که می توانید محافظ خود را به بلوک چپ ، راست یا بالا تغییر دهید. شما می توانید حملات ورودی را از جهتی که تحت مراقبت قرار می دهید مسدود کنید و باید بخوانید که طرف مقابل از کدام جهت محافظت می کند و از یکی از دو جهتی که در مقابل ضربه موفقیت آمیز آسیب پذیر هستند حمله کنید.
به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، درست است؟ خوب ، اینطور نیست زیر سطح این فرض ، یک شبکه عمیق و پیچیده از طفره رفتن ، پارری ، گارد بریک ، شمارنده ، حملات سبک و سنگین ، زنجیرهای ترکیبی ، خیالپردازی ، بازیابی ، حملات غیرقابل انسداد ، حملات بی وقفه ، حیرت ، پرتاب ، کشتارهای محیطی و البته ، وجود دارد. اعدام های وحشتناک اگر دعوا بدون چرخاندن سر روی زمین به پایان برسد ، تعجب آور است.
اگر دعوا بدون چرخاندن سر روی زمین به پایان برسد ، تعجب آور است
از همه این حرکتها به نحو احسن استفاده می شود ، 12 قهرمانی که به طور مساوی در سه جناح شوالیه ، وایکینگ ها و سامورایی پخش شده اند. هر جناح دارای یک پیشتاز (قهرمان همه منظوره) ، یک هوی (با سرعت کم اما یک مشت) ، یک قاتل (سریع و کشنده اما شکننده) و یک هیبرید (سلاح های طولانی مدت با کاربردهای زیاد) است. اگرچه من قهرمانان سنگین تر ، مانند فاتح و شوالیه شوالیه و جنگ سالار وایکینگ ها را ترجیح می دهم ،
اما اگر می خواهید بتوانید پیش بینی کنید که چگونه آنها قصد هک کردن شما را دارند ، حداقل درک اولیه از هر قهرمان الزامی است. به قطعات. به عنوان مثال ، برای قاتلان Honor همه از یک اصل پیروی می کنند: متحرک بمانید ، سریع ضربه بزنید ، زیاد ضربه نخورید. اما هر یک از آنها فوق العاده متفاوت بازی می کند: صلح بانان شوالیه با گذشت زمان دچار خونریزی و عقب نشینی می شوند ، Berserker با تبرهای دوقلو به سرعت حرکت می کند و Orochi دارای شمارنده های گول زننده ویرانگر و پیگیری های تضمینی است.
و این نوع تنوع برای هر یک از کلاسهای قهرمان یکسان است ، بنابراین حتی اگر از قهرمان خاصی از یک کلاس خوشتان نمی آید ، احتمالاً یکی دیگر از همان نوع وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد. مهمتر از همه – و متوجه می شوم که گفتن این حرفها زود است – تقریباً همه قهرمانان احساس تعادل می کنند. البته برخی از آنها در بازی های بسیار رقابتی بیشتر از دیگران قابل اجرا هستند ، اما برای اکثر بازیکنان ، می توانید با هر قهرمانی که این کار را برای شما انجام می دهد ، موفقیت کسب کنید.
خوشبختانه بازی For Honor مجموعه ای از گزینه ها و حالت ها را ارائه می دهد تا شما را در هر کلاس نسبتاً سریع افزایش دهد. آموزش های اولیه ، آموزش های پیشرفته و اسفنج تنبیه هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید با مشکلات متفاوتی در مقابل آنها تمرین کنید. از همه بهتر ، هر حالت بازی در For Honor در برابر AI قابل بازی است ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد هر حالت را بدون در معرض بازیکنانی که قبلاً وقت گذاشته اند و فقط منتظر تحقیر گوشت تازه هستند ، درک کنید.
در بازی For Honor هیچ چیزی وجود ندارد که با سنگ زنی به دست نیاید. اقتصاد ممکن است صرفه جویی کند ، اما حداقل صادقانه است.
For Honor’s multiplayer یک بازی برای فرو رفتن و خارج شدن نیست. پیشرفت نسخه یک شوالیه یا سامورایی در جنگجویان فوق العاده زره پوش رویاهای شما به همان اندازه صبر می طلبد زیرا پول درون بازی ، استیل ، برای هر مسابقه به پایان می رسد پاداش کمی می گیرد. به عنوان مثال ، تکمیل مسابقه دوئل در برابر حریف هوش مصنوعی تقریباً 10-20 فولاد را به شما می دهد. برای بسته Basic Scavenger (شامل چند قطعه دنده استاندارد) ،
بازی For Honor
شما باید 300 فولاد خرج کنید. این غیرمنطقی نیست ، اما برخی از لباس ها و زیورآلات بسیار عجیب و غریب می توانند تا 15000 فولاد قیمت داشته باشند. وقتی شما در بهترین مسابقه چند صد دستمزد می گیرید که 15 میلیون می شود ، بسیار دلهره آور به نظر می رسد و احساس می کنید شما را به سمت مغازه ای هدایت می کند که فولاد را می توان با دلار خرید.
اما این کمبود ارز به سبک رکود با قراردادهای روزانه و هفتگی جبران می شود که می تواند در مسابقات چند نفره برای تجربه پاداش و ارز تکمیل شود. با این وجود ، من آزادانه اعتراف می کنم که یک بسته فولادی را به عنوان میانبر برخی از بالهای آتشین شیرین در Lawbringer خود خریداری کرده ام ، اما حداقل چیزی در بازی For Honor وجود ندارد که فقط با صرف وقت برای سنگ زنی خریداری نشود. اقتصاد ممکن است صرفه جویی کند ، اما حداقل صادقانه است.
انواع مختلف مرگ
پیچیدگی رزمی عالی Honor در حالتهای یک در مقابل دوئل و دو در مقابل دو نزاع به طور کامل نمایش داده می شود و اینها روشهای مورد علاقه من برای تجربه کاری است که به خوبی انجام می دهد. وقتی بازیکن دیگری را کنار می گذارید یک حس بسیار واقعی از موفقیت وجود دارد و مهارت شما در نبرد تنها عامل تعیین کننده برای پیروزی است.
حالت نزاع نیز یک تجربه مشابه است ، اگرچه مانند هر ورزش گروهی شما اغلب می توانید در مهار مهارت های شریک زندگی خود باشید. (پیروزی در یک نبرد بسیار سخت است ، اما حریف شریک خود پس از کشته شدن او را پرش می کند.) با این حال ، سیستم جنگی ابزارهای لازم را برای مبارزه موثر با دشمن دوم در حالی که شما بر دشمن دیگر متمرکز شده اید و می کشید ، فراهم می کند. پیروزی دو در برابر یک مبارزه با معتبرترین احساسات موجود است.
متأسفانه برخی از تفاوت ها زمانی از بین می رود که شما آن را به حالت های بزرگتر ، چهار در مقابل چهار Dominion ، Elimination و Skirmish برسانید ، جایی که دو تیم بر سر نقاط کنترل با یکدیگر مبارزه می کنند یا فقط یکدیگر را می کشند. در اینجا ، تعادل ظریف مبارزه اغلب جای خود را به نزاع های آشفته می دهد و هنگامی که یک تیم بازیکنی را از دست می دهد ، به سختی می تواند توپ برفی دشمنان متعددی را که بر آنها ضربه می زنند متوقف کند.
هنگامی که یک تیم بازیکنی را از دست می دهد ، به سختی می تواند توپ برفی دشمنان متعددی را که بر آنها ضربه می زنند متوقف کند.
برای مقابله با این ، بازی For Honor شامل یک اکولایزر به نام Revenge mode است – یک متر که وقتی در حال دفاع هستید به آرامی پر می شود – که وقتی فعال می شوید ، به شما یک حمله موقت حمله و دفاع به همراه یک سپر برای جبران خسارت می دهد. این یک ابزار عالی برای کمک به تغییر روند است و به طور منظم حداقل برای مدتی دعوا را به نفع شما انجام می دهد. اما تیمی که تعداد آنها بیشتر است تقریباً همیشه برنده می شود ، که در مواجهه با تیم های سازمان یافته با ارتباط در لابی عمومی می تواند ناامید کننده باشد.
با این حال ، با تیم های به همان اندازه ماهر ، حالت های هشت نفره فوق العاده انعطاف پذیر و متنوع هستند. به عنوان مثال ، در حالت Dominion ، که در آن برای تصرف و نگه داشتن مناطق کنترل مبارزه می کنید ، اجتناب از نبرد به طور کامل یک استراتژی مناسب است. این به شما این امکان را می دهد که تیم خود را به نقطه عطف 1000 نقطه ای برسانید ، جایی که تیم دشمن دیگر متوقف نمی شود و می توانید آنها را انتخاب کنید.
بازی For Honor
این حالت ها به دلیل مهارت های غیرقابل باز شدن ، که به آنها شاهکار می گویند ، نسبت به دوئل های مستقیم احساس بازی بیشتری دارند. آن قهرمانان را تقویت کرده یا به آنها توانایی هایی مانند انداختن یک پرتابه منجنیق شعله ور در مناطق مورد مناقشه ، کشتن همه را می دهد ، و این بدان معناست که استراتژی و تاکتیک ها واقعاً می توانند از طریق درگیری های خالص مبتنی بر مهارت درخشیده شوند و یک لایه دیگر را بر نبرد اصلی اضافه کنند.
تجربه من با ارتباطات همتا به همتا در یک دعوا بیشتر منصفانه و یکدست بوده است.
و در اعماق این موارد ، کد شبکه معمولی بازی For Honor وجود دارد. لحظاتی وجود دارد که احساس می کنم در حال دریافت برخی ورودی های عقب مانده هستم ، اما تجربه کلی من در ارتباطات همتا به همتا در یک مبارزه عادلانه و یکنواخت بوده است. بارزترین علامت بازیکنان میزبان مسابقات این است که هنگام بارگیری میزبان چند ثانیه در حال بارگذاری هستید ، که اگر هوش مصنوعی جایگزین بازیکن از دست رفته نتواند مقاومت کند ،
می تواند یک دعوای خوب را به هم بریزد و به طور بالقوه یک مسابقه کامل را خراب کند. بزرگترین مسئله من پیوستن مداوم به بازی هایی است که در حال پیشرفت هستند یا اساساً به پایان رسیده اند. پس از آنکه می توانید با گروه جدید خود در لابی بمانید ، این امر کاهش می یابد ، اما از دست دادن یک دور بدون دلیل آزاردهنده است. به همین دلیل دیگر اهمیت درصد برد/باخت خود را در حالت های گروهی متوقف کرده ام.
داستان یک شوالیه
برای کمپین تک نفره بازی For Honor ، عفو کن ، یک شمشیر دو لبه است. تقسیم بندی شده در سه فصل (یکی برای هر جناح) و شش مأموریت ، مدت زمان اجرای سریع پنج تا هشت ساعته آن به اندازه کافی طولانی است که می تواند بدون استقبال بیش از حد رضایت بخش باشد.
پراکنده در هر یک از 18 ماموریت برخی از لحظات فیلمنامه عالی است
گیم پلی بازی همان تجربه قفل و مبارزه چند نفره را با هم ترکیب می کند ، اما در اکثر کمپین ها با هوش مصنوعی بسیار ساده تری همراه است. استثنا در این مورد دعواهای رئیس است که واقعاً سرگرم کننده و به طور منظم چالش برانگیز است.
اما در هر 18 ماموریت پراکنده لحظات فیلمنامه ای فوق العاده ای وجود دارد که به شما این فرصت را می دهد تا همه چیز را با هم مخلوط کرده و کاری غیر از چاقو زدن انجام دهید. شما قلعه ای را محاصره می کنید در حالی که تیراندازان کمان از بالا آتش می بارند و دیوارهای آن را با قلاب ها و طناب های کشنده برجسته می کنند.
شما با یک فیل متخاصم روبرو می شوید ، با اسب به دنبال دشمن می روید ، دسته ای از دشمنان را با یک بالستیک نابود می کنید و با توانایی های قهرمان خود ارتشهای کوچک را نابود می کنید. این لحظات بهترین کمپین بازی For Honor است. متأسفانه طرح نازک است و تقریباً همه شخصیت ها فراموش شدنی هستند. و صادقانه بگویم ، این خوب است-یک فرضیه تاریخی تخیلی به همان اندازه مسخره است که این سه جناح در قرن ها جنگ درگیر شده اند ، واقعاً برای گفتن لذت بخش به گفتگوی عالی نیاز ندارند.
من بسیار لذت بردم که این کمپین شما را مجبور می کند تقریباً با همه قهرمانان بازی کنید ، که این امر به عنوان آغازگر خوبی برای یادگیری صحیح آنها عمل می کند. و در حالی که نمی توانم خود را برای دومین کمک کمپین در آینده بازگردانم ، سطوح دشواری متفاوتی وجود دارد (از جمله حالت واقع بینانه که نشانگر محافظ را حذف می کند) اگر به دنبال دلیلی برای بازگشت هستید. همچنین می توانید در هر ماموریتی کلکسیون های مخفی را شکار کنید ،
بازی For Honor
اما جستجوی آنها اغلب ناامید کننده است. از دو نوع ، شیشه های شکستنی ساده هستند و برای هر کدام از آنها مقدار کمی فولاد به شما می دهند. موارد دیگر نقاط دیدنی به سبک “نقاط مورد علاقه” هستند که تا زمانی که به آنها نزدیک نشوید واقعاً قابل مشاهده نیستند. من بیشتر از زمانی که می خواستم به گوشه ها و شکاف های هر سطح می دویدم و دوربینم را در همه جهات می چرخاندم تا مطمئن شوم که یکی را از دست نداده ام.
حکم
بازی For Honor در زره درخشان خود دارای برخی فرورفتگی ها است ، مانند مبارزات متوسط ، اقتصاد مقرون به صرفه و پیروزی های گلوله برفی در حالت های تیمی. اما سخت است که خیلی وقت ها عصبانی شوم وقتی در نظر بگیرم که سیستم مبارزه با غوغا بی نظیر است و لذت بردن از یادگیری ، لیس زدن ، و سپس یادگیری بیشتر.
من می توانم احساس کنم که با این سیستم جنگ عمیق ، انعطاف پذیر و کامل ، یک جنگجوی بهتر می شوم. هرچه بیشتر برای بازی For Honor بازی کنم ، بیشتر می خواهم برای Honor بازی کنم. امیدوارم پشتیبانی Ubisoft دو برابر شود ، زیرا این واقعا چیز خاصی است.
پایان مقاله نقد و بررسی بازی For Honor
مجله نگاه
بیشتر بخوانید:
فیلم ۱۲ مرد خشمگین | راهنمای عکاسی مادون قرمز : نحوه ایجاد تصاویر مادون قرمز | بهترین فیلم های نیکلاس کیج | تمپو چیست ؟ از تمپو در موسیقی چگونه استفاده می شود؟ | فصل پنج سریال Money Heist | فیلم موسیو وردو | نقد فیلم در بارانداز | نقد و بررسی بازی Gears 5 | نقد فیلم جولیتای ارواح | معرفی سبک دکوراسیون ساحلی | طراحی داخلی به سبک ساحلی |