صفحه اصلی > اخبار فناوری : نقد و بررسی وبسایت آموزشی اسکیل شر ( Skillshare )
ads

نقد و بررسی وبسایت آموزشی اسکیل شر ( Skillshare )

وبسایت آموزشی اسکیل شر

وبسایت آموزشی اسکیل شر یک پلت فرم یادگیری آنلاین است و توسط Michael Karnjanaprakorn راه اندازی شده است. این در سال 2010 در نیویورک ، نیویورک ، نیویورک تأسیس شد و “جامعه آموزش آنلاین برای سازندگان” نامگذاری شده است. ادعا می کند که بیش از 35000 کلاس برای میلیون ها نفر از اعضای خود دارد.

امکانات

وبسایت آموزشی اسکیل شر دارای کاتالوگ دوره های قابل قبولی از فیلم های آنلاین است. تمرکز کلاس ها بر روی لیست متنوعی از موضوعات است که به سه دسته تقسیم می شوند: ایجاد ، ساخت و پیشرفت. دسته ایجاد طیف وسیعی از مهارت های ایجاد را در بر می گیرد ، با بسیاری از موضوعات فرعی که شامل نوشتن خلاق ، عکاسی ، توسعه وب و فیلم و فیلم است.

ما برای یک دوره آموزشی Adobe Photoshop CC – Essentials ، طول فیلم را به مدت بیست دقیقه تا بیش از نه ساعت مشاهده کردیم. ما همچنین دوست داریم که تعداد فراگیرانی را که در یک کلاس ثبت نام می کنند مشاهده کنیم ، به طور معمول هزاران نفر برای پیشنهادات محبوب.

کسانی که به دنبال بررسی دقیق تر موضوع هستند می توانند به کارگاه ها دسترسی داشته باشند. هر یک از این موارد تقریباً به مدت یک ماه اجرا می شود ، با نمونه هایی از جمله “یادگیری عکاسی از غذا: از خلاقیت های آشپزی خود برای اینستاگرام استفاده کنید” و “ایجاد یک تمرین مدیتیشن روزانه: یک چالش 28 روزه”.

وبسایت آموزشی اسکیل شر

وبسایت آموزشی اسکیل شر

طرح ها

ما باید اعتراف کنیم که تلاش برای ثبت نام در “کلاس های رایگان” فوری بود و به صفحه ثبت نام با 13.99 دلار ماهانه یا پیشنهاد اولیه 9.79 دلار ماهانه هنگام پرداخت کل سال ، منتقل شد. هزینه 117.52 دلار در آن زمان تعهد واقعا سخت خواهد بود ، زیرا ما حتی کلاس اول را ندیده بودیم! یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه وجود دارد ، اما اطلاعات کارت اعتباری مورد نیاز است تا SkillShare بتواند بعد از هفته شارژ شما را شروع کند مگر اینکه به یاد داشته باشید آن را لغو کنید ، که حداقل آنها به وضوح بیان می کنند ، اگرچه واقعاً در “چاپ خوب” وجود دارد. ‘همانطور که در بالا مشاهده شد

بررسی دوربین Nikon D780
بیشتر بخوانید

همچنین برنامه هایی در وبسایت آموزشی اسکیل شر برای تیم ها در نظر گرفته شده است و سه سطح ارائه شده است. کمترین آن برنامه Starter است که برای تیم های دو تا بیست نفره طراحی شده است.

این برنامه دارای دسترسی نامحدود به بیش از 35000 کلاس ، قابلیت هایی است که موقعیت های تلفن همراه و آفلاین را پوشش می دهد ، و دسترسی به کلاس های زنده و همچنین کارگاه های ماهانه. هزینه سالانه 139 دلار برای هر دانش آموز است ، بدون هیچ گزینه ای برای عضویت ماهانه ، یا برنامه محدودتر و کم هزینه تر برای مشاغل کوچکتر با بودجه آموزشی کمتر ، به عنوان مثال.

با بالا رفتن سطوح ، برنامه Enterprise وجود دارد که برای تیم های بیش از بیست زبان آموز تعیین شده است. این برنامه دارای تمام ویژگی های طرح طبقه پایین است و در یک مدیر موفقیت مشتری اضافه می شود که به حساب “مسیرهای آموزشی و کارگاه های آموزشی سفارشی” اختصاص داده شده و همچنین گزارش سفارشی در مورد فرکانس دلخواه شما را مشخص می کند.

در این طرح قوی تر ، متأسفانه هیچ قیمتی غیر از “سفارشی” وجود ندارد و نیاز به تماس با شرکت برای جزئیات بیشتر است. علاوه بر این ، برخی از گزینه های مطلوب تر ، مانند “تجربیات زنده” ، و “مسیرهای یادگیری سفارشی” باید با هزینه اضافی به برنامه اضافه شوند.

سپس برنامه Revive وجود دارد که برای تیم های بیش از 51 زبان آموز و همچنین هزینه نامعلوم طراحی شده است. ما فرض می کنیم که این طرح پول کمتری دارد ، زیرا برخی از ویژگی های پیشرفته تر طرح Enterprise را از دست می دهد. لیست توابع از دست رفته شامل هیچ مدیر خدمات اختصاصی به مشتری ، هیچ گزینه ای برای افزودن مسیرهای یادگیری سفارشی و هیچ گروه اجتماعی خصوصی نیست.

پشتیبانی وبسایت آموزشی اسکیل شر

این که بگوییم گزینه های پشتیبانی برای وبسایت آموزشی اسکیل شر محدود هستند ، در واقع کم اهمیت خواهد بود. اول از همه ، پیوندی به صفحه پشتیبانی وجود ندارد. یک جعبه چت زنده در گوشه سمت راست پایین وجود دارد که ظاهر می شود ، اما برای ربات AI شرکت است و هیچ انسانی در دسترس نیست تا درخواست پشتیبانی شما را دریافت کند.

بررسی ساعت Apple Watch 6
بیشتر بخوانید

هنگامی که “به دنبال کمک برای عضویت در وبسایت آموزشی اسکیل شر خود هستم” را انتخاب می کنیم ، پیوندی به یک درگاه آنلاین برای ارسال درخواست می دهد. درخواست ها باید در یکی از سه دسته باشند: سوالات عمومی ، مسائل فنی و سوالات صورتحساب.

این باعث می شود بدون پشتیبانی مستقیم ، ایمیل مستقیم ، شماره فکس و چت زنده ، از یک شماره تلفن مستقیم استفاده نکنیم. خوب ، آدرس پستی مستقیم نیز داده نمی شود! با این حال ، یک کتاب راهنمای معلم وجود دارد که دارای موضوعات متعددی از جمله “برنامه ریزی برای کلاس خود” ، “تولید کلاس شما” و “ارتقاء کلاس شما” است.

وبسایت آموزشی اسکیل شر

وبسایت آموزشی اسکیل شر

نقد های کاربران

نظرات کاربران به طور کلی برای برنامه SkillShare مطلوب است ، زیرا در فروشگاه Apple نمره کلی 4.8/5 را کسب می کند و در فروشگاه Google Play نمره کمی پایین تر ، اما همچنان محکم 4.5/5 است.

کاربران متعددی در هر دو سیستم عامل وجود دارند که به وسعت مباحث و سهولت یادگیری مهارت های جدید به راحتی در تلفن هوشمند خود اشاره می کنند و خوشبختانه آن را پنج ستاره می دانند. برخی دیگر از کاربران علاقه چندانی به SkillShare ندارند ، زیرا گزارشات مربوط به هر دو سایت مبنی بر پخش نشدن ویدیوها در حالت آفلاین یا ناامیدی از پخش فیلم از تلفن به تلویزیون.

برخی دیگر ، انصافاً ، اقلیتی از بررسی ها به تاکتیک های تهاجمی صورتحساب و مشکلات آنها در لغو حساب های خود اشاره می کنند. در برخی موارد ، مسئله این است که هزینه های کارت اعتباری حتی پس از لغو حساب همچنان ادامه دارد و هیچ شماره تلفنی وجود ندارد که حتی می توان برای حل مشکل با کسی تماس گرفت.

وبسایت آموزشی اسکیل شر

وبسایت آموزشی اسکیل شر

حکم نهایی وبسایت آموزشی اسکیل شر

وقتی صحبت از بسترهای آموزشی آنلاین می شود ، وبسایت آموزشی اسکیل شر مطمئناً دارای گستره وسیعی از موضوعات است. ما از برنامه های متعدد هم برای افراد و هم برای شرکت ها ، برنامه های تلفن های هوشمند برای iOS و Android و کارگاه هایی که به طور عمیق تری به موضوع می پردازند قدردانی می کنیم.

بررسی آمازون کیندل
بیشتر بخوانید

مهار آن تنها یک دوره آزمایشی کوتاه تنها یک هفته ای ، مشکلات مربوط به پخش آنلاین ، گزینه های پشتیبانی محدود و شکایات کاربران است. برای کسانی که می خواهند این محتوا را بررسی کنند ، اما برای بقیه ، مطمئن شوید که سایر گزینه ها را خریداری کرده اید.

وبسایت آموزشی اسکیل شر

وبسایت آموزشی اسکیل شر

منبع با دوربین

بیشتر بخوانید:

فیلم زندگی شیرین | بهترین خواننده های سبک اپرا | طراحی دکوراسیون صنعتی : ۷ ویژگی سبک صنعتی | کسب درآمد از فروشگاه آنلاین | بهترین فیلمهای تارانتینو | نقد فیلم جاگام تندیرام | سریال Sweet Tooth | میکل‌ آنجلو آنتونیونی | بهترین فیلم های کاترین بیگلو

دیدگاهتان را بنویسید

دو + هفده =