صفحه اصلی > اخبار فناوری : در انتظار نینتندو سوییچ ۲ نباشید
ads

در انتظار نینتندو سوییچ ۲ نباشید

نینتندو سوییچ

شونتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو ساعاتی پیش تمامی شایعات در مورد نینتندو سوییچ 2 را تکذیب کرد.

تقریبا 6 سال از عرضه کنسول نینتندو سوییچ می گذرد. با توجه به موفقیت این کنسول، بسیاری از طرفداران منتظر عرضه نسخه جدید این کنسول هیبریدی محبوب نینتندو هستند.

اگر وب سایت بامدادی ها را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که در گذشته شایعاتی مبنی بر نمایش نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته در نمایشگاه گیمزکام 2023 و ارسال کیت آپدیت این کنسول برای بازی سازان وجود داشت. شایعاتی که رئیس نینتندو اکنون آن را تکذیب کرده است.

مدیر نینتندو آب پاکی را روی دست طرفدارها ریخت و شایعات پیرامون نینتندو سوییچ ۲ را تکذیب کرد

ساعاتی پیش شونتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو، آب پاکی به دست هواداران ریخت و رسما تمامی شایعات مربوط به کنسول نینتندو سوییچ 2 را تکذیب کرد: «شایعه‌های زیادی در اینترنت دست به دست می‌شود که ما حقیقت آن را نداریم. تایید شده. .” ”

یکی از آخرین شایعات در این مورد استفاده از دو صفحه نمایش در نینتندو سوییچ 2 است. همین اتفاق در مورد کنسول افسانه ای 3DS نیز افتاد. طبق گفته Shuntaro Furukawa، طرفداران نباید انتظار چنین رویدادی را در کنسول بعدی نینتندو داشته باشند.

اگرچه عمر نینتندو سوییچ تقریباً به پایان رسیده است، نینتندو روز گذشته در گزارش مالی خود از عملکرد مثبت این کنسول خبر داد. طبق آمار منتشر شده، نینتندو سوییچ تا به امروز بیش از 132 میلیون دستگاه فروخته است.

حال اگر از طرفداران کنسول نینتندو و سوییچ هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد جانشین نینتندو سوییچ با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 1 =