صفحه اصلی > اخبار فناوری : کارخانه تولید مفتول فولاد توفیقی؛ بزرگترین تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه
ads

کارخانه تولید مفتول فولاد توفیقی؛ بزرگترین تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه

6cf64eb1 7205 4087 969c fe1da1fcb388

اگر در انتخاب کارخانه تولید مفتول سردرگم هستید، ما به شما خرید انواع مفتول گالوانیزه، سیاه، مسوار و … از سایت معتبر و خوب فولاد توفیقی را پیشنهاد می‌کنیم. فولاد توفیقی بزرگترین تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه در داخل کشور است. سیم مفتول فولاد توفیقی به دو صورت شاخه‌ای و کلاف به بازار عرضه می‌شود که می‌توان گفت قیمت مناسب و کیفیت بالا از مهمترین امتیازات خرید از این تولید کننده به شمار می‌رود. کارخانه فولاد توفیقی ضمن استفاده از مواد اولیه باکیفیت که منجر به تولید محصولات عالی شده است، توانسته با فروش مستقیم مفتول، نرخ خرید سیم مفتول را برای مشتریان تا حدود زیادی کاهش دهد.
شما می‌توانید جهت خرید انواع مفتول به کارخانه تولید سیم مفتول فولاد توفیقی اعتماد کنید. از آنجاکه این تولیدی اقدام به تولید سیم مفتول با تناژ بالا می‌نماید، ثبت سفارش با قیمت فوق‌العاده برای خرید مفتول گالوانیزه گرم، خرید مفتول گالوانیزه سرد، خرید مفتول سیاه و خرید مفتول مسوار … بدون واسطه و مستقیم از این کارخانه امکان پذیر است.

اهمیت اطلاع از کارخانه تولید مفتول

اگر تجربه زیادی از بازار خرید و فروش مفتول نداشته باشید، شاید درک این موضوع برایتان دشوار باشد! اما شناختن یک کارخانه تولید مفتول باکیفیت بسیار ارزشمند است. تنها افرادی که تجربه خرید در بازار را داشته‌اند، این مسئله را به خوبی درک می‌کنند. تنها کافی است یکبار اقدام به ثبت سفارش سیم مفتول از مراکز فروش مختلف نمایید!

6cf64eb1 7205 4087 969c fe1da1fcb388
افزایش قیمت مفتول به دلیل واسطه گری، کیفیت پایین مفتول در زمان تحویل بار، عدم ارسال به موقع بار خصوصا در سفارشهایی با تناژ بالا و … همه و همه شما را کلافه خواهد کرد. این در حالی است که ثبت سفارش خرید مفتول از کارخانه‌های تولید مفتول هیچکدام از این مشکلات را نخواهد داشت، به شرطی که تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه مدنظر یک کارخانه معتبر و باکیفیت نظیر فولاد توفیقی باشد.

لیست تولید کنندگان سیم مفتول گالوانیزه و سیاه

در لیست زیر نام چند کارخانه تولید مفتول معتبر و سرشناس را مشاهده می‌کنید:

  • فولاد توفیقی: کارخانه فولاد توفیقی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیم مفتول از سال 1374 است که به سبب برخورداری از کارشناسان کنترل کیفیت، تکنولوژی پیشرفته، مواد اولیه باکیفیت و قیمت مناسب توانسته نظر اکثر مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید.
  • سیم گستر: کارخانه وارنا سیم گستر با بیش از نیم قرن تجربه در پایتخت در تلاش است تا با تولید محصولات مفتولی به پیشرفت صنایع دیگر کمک شایانی بنماید.
  • شهر مفتول: کارخانه شهر مفتول در سال 1397 با هدف ایجاد فضایی برای خرید محصولات مفتولی بدون واسطه و تسهیل در خرید و فروش مفتول در بازار آهن تهران تاسیس شده است.
  • فرد شاهین: کارخانه فرد شاهین در سال 1341 با هدف تولید انواع محصولات مفتولی مورد نیاز بازار در قم احداث شده است. این کارخانه با بیش از 60 سال سابقه درخشان، تولید مفتول باکیفیت و صادرات انواع مفتول می‌تواند گزینه خرید خوبی باشد.
  • آهن امروز: آهن امروز یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ سیم مفتول است که با تولید محصولات باکیفیت و ارزان می‌تواند نظر شما را با خود جلب نماید.
نحوه استفاده از TikTok برای افزایش ترافیک در اینستاگرام
بیشتر بخوانید

انتخاب بهترین تولید کننده مفتول سیم گالوانیزه و سیاه

با توجه به افزایش تعداد کارخانه تولید مفتول در سطح کشور انتخاب بهترین تولید کننده سیم مفتول می‌تواند دشوار باشد. یک کارخانه مفتول باید ضمن استفاده از مواد اولیه باکیفیت، به کارگیری تجهیزات پیشرفته، برخورداری از تکنسین حرفه‌ای و برترین کارشناسان کنترل کیفیت، محصولات را با هر تناژی بلافاصله به دست مشتری برساند. در کنار تمام این موارد قیمت مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های انتخاب یک تولیدکننده خوب و عالی محسوب می‌شود.

ویژگی کارخانه تولید مفتول صنایع فولاد توفیقی

از جمله ویژگی‌های فولاد توفیقی به عنوان تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید مفتول زیر نظر برترین کارشناسان کنترل کیفیت
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت سیم مفتول
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تولید مفتول
  • فروش مفتول با قیمت فوق العاده رقابتی
  • امکان ثبت سفارش با تناژ بالا
  • ارسال بار در سریعترین زمان ممکن به محل

48907774 ce64 4fbf 9d0c 18e135613f7a

این ویژگی‌ها نشان می‌دهد فولاد توفیقی شایسته لقب بزرگترین و برترین تولید کننده مفتول در ایران است.

مزیت خرید مفتول از فولاد توفیقی

از مهمترین مزایای رقابتی کارخانه تولید مفتول فولاد توفیقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال سریع سفارش به سراسر کشور
  • امکان استعلام قیمت پیش از سفارش
  • دریافت مشاوره تخصصی قبل از انجام فرایند خرید
  • امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی
  • ارائه فاکتور رسمی خرید مفتول
  • خرید مستقیم بدون واسطه
  • تنوع بالای محصولات
  • کیفیت بالای محصولات

شما می‌توانید به راحتی هر نوع مفتول مورد نظر را فقط با یک تماس سفارش دهید همچنین با خرید تناژ بالایی محصولات از کارخانه فولاد توفیقی از تخفیف ویژه نیز برخوردار شوید.

قیمت مفتول تولید شده در کارخانه فولاد توفیقی

با اینکه عواملی بسیاری مانند: دستمزد کاربرد، قیمت مواد اولیه، قیمت ارز … هستند که بر روی قیمت مفتول اعم از قیمت مفتول گالوانیزه، قیمت مفتول سیاه و قیمت مفتول مسوار تاثیر گذارند، فولاد توفیقی توانسته است به عنوان کارخانه تولید مفتول، انواع مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار را با ضخامت‌های مختلف و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

82a82000 6976 466a b54e 725696bf0362
در ادامه لیست محصولات این تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه را مشاهده می‌کنید. در این لیست می‌توانید قیمت مفتول اعم از قیمت مفتول گالوانیزه، قیمت مفتول سیاه و قیمت مفتول مسوار را بررسی نمایید:

معرفی هوش مصنوعی VanceAI ؛ راهکاری برتر برای افزایش کیفیت تصاویر
بیشتر بخوانید

قیمت مفتول گالوانیزه در کارخانه فولاد توفیقی

فولاد توفیقی، بزرگترین کارخانه تولید مفتول گالوانیزه، انواع مفتول سفید را در ضخامت‌های مختلف به فروش می‌رساند.
در جدول زیر قیمت برخی از پرفروش‌ترین سیم مفتول‌های گالوانیزه این تولید کننده سیم مفتول گالوانیزه را مشاهده می‌فرمایید:

نام مفتول قیمت
مفتول گالوانیزه 2 37.500
مفتول گالوانیزه 2.2 37.000
مفتول گالوانیزه 2.4 37.000
مفتول گالوانیزه 3 37.500
مفتول گالوانیزه 4 37.500

قیمت مفتول سیاه در کارخانه فولاد توفیقی

همچنین فولاد توفیقی یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید مفتول سیاه نیز به شمار می‌رود. شما می‌توانید قیمت انواع سیم آرماتوربندی در ضخامت‌های مختلف را از طریق سایت فولاد توفیقی، تولید کننده سیم سیاه ببینید و سفارش دهید:

نام مفتول قیمت
مفتول سیاه 1.5 نرم 30.100
مفتول سیاه 2.5 نرم 30.100
مفتول سیاه 1.5 خیلی نرم 30.500
مفتول سیاه 2.5 خیلی نرم 30.500
مفتول سیاه 3 نرم 30.100

قیمت مفتول مسوار در کارخانه فولاد توفیقی

در این مورد هم باید بگویم که بزرگترین کارخانه تولید مفتول مسی در ایران فولاد توفیقی می‌باشد که انواع مفتول مس را تولید می‌کند.
در جدول زیر لیست پرفروش‌ترین سیم‌های مسی تولید کننده مفتول مسوار را مشاهده می‌کنید:

نام مفتول قیمت
مفتول مسوار 1.5 کلاف 32.100
مفتول مسوار 2 کلاف 32.500
مفتول مسوار 2 شاخه ای 33.000
مفتول مسوار 2.2 تا 2.4 کلافی 32.100
مفتول مسوار 2.2 تا 2.4 شاخه‌ای 32.500

محصولات فوق تنها بخشی از پرفروش‌ترین سیم مفتول‌های کارخانه تولید مفتول فولاد توفیقی می‌باشند. جهت مشاهده لیست کامل محصولات به سایت فولاد توفیقی به نشانی fouladtofighi.com مراجعه نمایید.

نحوه خرید مفتول از فولاد توفیقی؛ بزرگترین تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه

همانطور که گفتیم فولاد توفیقی به عنوان بزرگترین تولید کننده سیم گالوانیزه و سیاه نقش مهمی در تامین نیازهای بازار به سیم مفتول دارد. اگرچه کارخانه تولید مفتول در ایران بسیار زیاد است، اما فولاد توفیقی توانسته ضمن برخورداری ویژگی‌هایی نظیر کیفیت بالا و قیمت مناسب، مزایای رقابتی زیادی نسبت به سایر رقبا ایجاد کند.
از همین بابت پیشنهاد ما به شما این است که شما هم مثل بسیاری از خریداران، سفارش خرید انواع سیم مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار را از صنایع فولاد توفیقی پیگیری کنید. شما می‌توانید پیش از ثبت سفارش قیمت دقیق محصولات را استعلام بگیرید و حتی برای خرید بهتر از کارشناسان حرفه‌ای این صنایع مشاوره دریافت کنید. برای ورود به سایت فولاد توفیقی به آدرس اینترنتی fouladtofighi.com مراجعه نمایید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست − 6 =