صفحه اصلی > ورزش و بازی : چگونه نویسنده بازی های ویدیویی شوید
ads

چگونه نویسنده بازی های ویدیویی شوید

بازی های ویدیویی

یک نویسنده بازی های ویدیویی به خلق داستان ، گفتگو و شخصیت در یک بازی ویدیویی کمک می کند. بیاموزید که چگونه مهارت های لازم را برای حرفه ای در صنعت بازی های ویدیویی تسلط پیدا کنید.

نویسنده بازی های ویدیویی چیست؟

یک نویسنده بازی های ویدیویی داستان ، اسکریپت ، توصیف شخصیت ، آموزش ها و همه اقدامات بازیکن را در گیم پلی بازی یک بازی ویدیویی ایجاد می کند. نویسندگان بازی های ویدیویی در کنار برنامه نویس ، طراح بازی ، سازنده بازی و طراح سطح برای ایجاد داستان ، ظاهر و احساس یک بازی ویدیویی کار می کنند.

بازی های ویدیویی

نقش نویسندگان بازی های ویدیویی در روند تولید

یک نویسنده بازی های ویدیویی در هر جنبه از تولید بازی های ویدیویی از مفهوم گرفته تا پس از تولید درگیر است:

تصور: نویسندگان بازی های ویدیویی برای توسعه ژانر و ساختار بازی با تیم طراحی ویدیو همکاری می کنند. در مرحله تصور ، نویسندگان بازی های ویدیویی تحقیق کامل می کنند و میزان نوشتن بازی را تعیین می کنند. به عنوان مثال ، یک بازی نقش آفرینی (RPG) بیش از یک بازی اکشن به نوشتن و طراحی روایی احتیاج دارد.

پیش تولید: همانطور که نوع بازی ویدیویی قوام می یابد ، نویسنده بازی های ویدیویی شروع به نوشتن زمینه های شخصیت ، خطوط داستانی ، نمای کلی سطح می کند و آنها نمودار فعالیت های احتمالی و خطوط داستانی مختلف را در بازی ایجاد می کنند.

تولید: نویسنده بازی های ویدیویی ، برش های دیالوگ ، متن برای بازی ها و هر نوشته دیگری را در بازی می نویسد. برای بازی های بیشتر مبتنی بر روایت ، نویسنده بازی های ویدیویی ممکن است در طول جلسات ضبط با کارگردان و صداپیشگان نیز کار کند.

تولید پس از تولید: همانطور که بازی ویدیویی توسعه می یابد ، نویسنده بازی های ویدیویی در طول بازی بازی می کند و متن را تصحیح می کند. اگر تغییرات یا اضافاتی در روند پس از تولید ایجاد شود ، نویسنده بازی های ویدیویی ممکن است متن را حذف یا اضافه کند.

بازی های ویدیویی
4 مهارت مفید برای نویسنده شدن در بازی های ویدیویی

علاوه بر علاقه به بازی ، نویسندگان بازی های ویدیویی باید مهارت های زیر را داشته باشند:

بیوگرافی جیمز هاردن
بیشتر بخوانید

نوشتن: نویسندگان بازی های ویدیویی باید در داستان سرایی روایت و نوشتن خلاق مهارت داشته باشند.

بازی: نویسندگان بازی های ویدیویی سبک نوشتن مورد نیاز برای انواع مختلف بازی ها را همراه با داستان سرایی تعاملی و نوشتن با توجه به علاقه مندان به بازی ، درک می کنند.

همکاری: برخلاف فیلم نامه نویسان سینمایی ، نوشتن بازی های ویدیویی یک فرایند مشترک است ، بنابراین نویسندگان بازی های ویدیویی باید در کار تیمی راحت باشند.

کدگذاری: دانستن نحوه کدگذاری و آشنایی با ساخت بازی های ویدیویی هنگام صحبت با طراحان بازی های ویدیویی ارزشمند است.

چگونه نویسنده بازی های ویدیویی شوید

بسیاری از نویسندگان بازی های ویدیویی کار خود را به عنوان فریلنسر آغاز می کنند ، سپس به تیم نویسندگان تمام وقت در یک شرکت بازی های ویدیویی می پیوندند. برای ایجاد حرفه ای به عنوان نویسنده بازی های ویدیویی ، این مراحل را دنبال کنید:

مدرک لیسانس را در رشته فیلمنامه نویسی دنبال کنید. ممکن است شرکت ها ترجیح دهند نویسندگان بازی های ویدیویی را با مدرک لیسانس در فیلمنامه نویسی یا نویسندگی خلاق استخدام کنند. برای یادگیری مهارت می توانید دوره هایی را در زمینه طراحی بازی یا کدنویسی نیز طی کنید.

یک نمونه کار نوشتن بسازید. مهارت های نوشتن خلاق خود را با انتشار داستان های کوتاه در مجلات ادبی یا نشریات دیجیتال به نمایش بگذارید. تمرین کنید که بازی های خود را بسازید تا یک نمونه نوشتن برای نشان دادن یک کارفرمای احتمالی داشته باشید.

شبکه با متخصصان صنعت. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد فرصت های شغلی با افراد صنعت بازی های ویدیویی ملاقات کنید. در کنفرانس توسعه دهندگان بازی شرکت کنید یا به انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی بپیوندید.

بازی های ویدیویی

تجربه عملی کسب کنید. در سایر بخشهای بازی ویدیویی مانند تولید ، بازاریابی یا حتی نگارش فنی برای کتابچه های راهنما به دنبال موقعیت های سطح ابتدایی باشید. شما همچنین می توانید با یک تیم کوچک روی یک بازی مستقل کار کنید تا به طور کلی از روند تولید مطلع شوید.

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم گودزیلا علیه کونگ | داستان مرد ثروتمند | نحوه ساخت شخصیت های خیالی : ۶ نکته برای نوشتن شخصیت های بزرگ | بهترین کتاب های ادبیات ترکیه | بهترین فیلم های رابرت زمکیس | فیلم های برتر فرانسوا تروفو | نقد فیلم بیوه سیاه | میکل آنژ | نقد فیلم Meander | فیلم پیچ و خم | نقد فیلم Meander | فیلم پیچ و خم

دیدگاهتان را بنویسید

18 − 16 =