صفحه اصلی > معرفی سریال : اسپین اف گیم اف ترونز : دو انیمیشن دیگر در حال توسعه است
ads

اسپین اف گیم اف ترونز : دو انیمیشن دیگر در حال توسعه است

اسپین اف گیم اف ترونز

شاید یک روز ، HBO و ارباب WarnerMedia دیگر از ارائه روش هایی برای چرخاندن چرخ سریال اسپین اف گیم اف ترونز جلوگیری کنند. آن روز امروز نیست ، زیرا به دنبال اخبار ژانویه از یک مجموعه انیمیشن در مراحل اولیه ، خبر از دو نمایش اسپین آف بالقوه دیگر می رسد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، فقط یکی از دو پروژه احتمالی جدید متحرک دارای جزئیات است ، زیرا گزارش شده است که در The Golden Empire of Yi Ti (یا به سادگی Yi Ti) ، منطقه ای در قاره Essos ، نزدیک جنوب واقع شده است. – محدوده شرقی جهان شناخته شده. این جامعه یکی از قدیمی ترین و پیشرفته ترین جوامع در قلمرو خیالی گسترده خالق George RR Martin در نظر گرفته می شود و از شاهنشاهی چین الهام گرفته است.

اسپین اف گیم اف ترونز

اسپین اف گیم اف ترونز

Yi Ti در این نمایش مورد چند مورد مختصر قرار گرفته است ، اگرچه مکان بازدید شده توسط شخصیت پیشگام House Of The Dragon شخصیت Lord Corlys Velaryon (استیو توزین) که در سفرهای خود از آن بازدید کرده است.

صحبت از اسپین اف گیم اف ترونز و نمایش های مختلف دیگری که شایعه می شود در دست ساخت است ، دیگری طعمه توسعه Direwolves شده است ، زیرا گزارشگر همچنین اشاره می کند که Flea Bottom ، واقع در زاغه تیتر ، مراحل اولیه را در این بار. از هم اکنون ، HBO فقط سریال House Of The Dragon را تأیید کرده است که در حال تولید است و سال آینده وارد بازار می شود.

هالیوود ریپورتر یاد گرفته است ، در حالی که پیش از این گزارش شده بود که یک پروژه انیمیشن در حال ساخت است ، پخش کننده در حال کار بر روی حداقل دو نمایش بالقوه دیگر است.

یکی از این سه پروژه در منطقه ای واقع شده است که هرگز در سریال اصلی دیده نشده است: امپراتوری طلایی یی تی (یا به سادگی یی تی) ، منطقه ای در قاره اسوس ، نزدیک مرزهای جنوب شرقی جهان شناخته شده . این جامعه یکی از قدیمی ترین و پیشرفته ترین جوامع در قلمرو خیالی پهناور George R.R. Martin است و از Imperial China الهام گرفته شده است (تقریباً به همان روشی که Westeros ، که زمینه اصلی GoT بود ، با الهام از قرون وسطی اروپا ساخته شد).

نقد سریال مراسم نیمه شب
بیشتر بخوانید

یی تی فقط در Game of Thrones فقط اشاره مختصری داشت ، اگرچه یکی از شخصیت های سری پیش نمایش HBO ، خانه اژدها ، لرد کورلیس ولاریون “مار دریایی” بود که معروف به یی تی رفت.

در یکی دیگر از به روزرسانی های اسپین اف گیم اف ترونز ، یک مفهوم prequel اکشن زنده دیگر در ترکیب نیست. Flea Bottom ، پروژه ای گزارش شده است که در حال توسعه است و براساس زندگی در زاغه بدنام King’s Landing ساخته شده است ، رو به جلو نیست. منابع می گویند که این همیشه تازه ترین ایده هایی بود که علنی می شد و هرگز به طور رسمی توسط HBO تأیید نمی شد.

اسپین اف گیم اف ترونز

اسپین اف گیم اف ترونز

HBO Max همچنین نظری در مورد دو پروژه انیمیشن جدید نداشت. این پخش کننده ، به تازگی یک سری انیمیشن بتمن از تهیه کنندگان J.J. آبرامز و مت ریوز.

تنها پروژه پس از GoT که مطمئناً به هوا می رسد ، پیش نمایش سریال House of the Dragon است که داستان جنگ داخلی تارگرین را روایت می کند و برای سال 2022 تنظیم شده است. سایر ایده های این کارها شامل 10،000 کشتی است که ملکه جنگجو Nymeria را دنبال می کند. ، جد محترم هاوس مارتل که پادشاهی دورن را تأسیس کرد و 9 سفر ، از خالق رم ، برونو هلر ، که ولاریون را دنبال می کند ، بازیگر بریتانیایی استیو توشین در خانه اژدها بازی می کند.

این به روزرسانی در اخبار هفته گذشته مبنی بر تولید مارتین از سری AMC جدید ، تاریکی باد (Wind Wind) ارائه می شود که اقتباس از رمان های جنایی آمریكای بومی تونی هیلرمن است.

پایان مقاله اسپین اف گیم اف ترونز

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

فیلم دزد دوچرخه | نقد فیلم Separation ( فیلم جدایی 2021 ) : در ازدواج خود دقت کنید | سریال رچد | فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم | فیلم آخرین سامورایی | معرفی سبک موسیقی بلوز | معرفی و نقد سریال پیکی بلایندرز | نقد فیلم کلمنتاین عزیزم | فیلم لیدی برد | ادبیات پست مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − 16 =