صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم احضار 3
ads

نقد فیلم احضار 3

فیلم احضار 3

نقد فیلم احضار 3 / نقد فیلم The Conjuring 3

نکته ای در “مایکل چاوز” ناامیدکننده و کاملاً ترسناک ” فیلم احضار 3 ” هنگامی که متوجه چیزی می شوید ، وجود دارد: “و به جای هیجان انگیز تحقیقاتی که پیش رو دارید ، بسنده کنید ، ممکن است اوقات خوبی داشته باشید. نگران نباشید ، هیچ راهی برای شما برای از دست دادن آن صحنه کاملاً واضح وجود ندارد ، به خصوص اگر یک یا دو فیلم دیوید فینچر را تماشا کرده باشید.

نقد فیلم احضار 3

فیلم احضار 3

با مقاله نقد فیلم احضار 3 با بامدادی ها هراه باشید.

یک زیرزمین منجمد وجود دارد. پیرمردی خزنده راه را به سمت آن هدایت می کند. او ممکن است قاتل زودیاک باشد (خوب ، نه دقیقاً ، اما چیزی در این راستا) ، و با این حال ، کسی که به سختی او را می شناسد ، او را دنبال می کند ، فقط برای جمع آوری برخی از شواهد در مورد یک سری قتل ها.

بیشتر بخوانید: 100 فیلم برتر تاریخ

اگر آن نقطه هرگز نرسیده بود ، می توانستم قسمت سوم ” فیلم احضار 3 ” را به راحتی کنار بگذارم – یک فصل مستقیم دنباله ای پس از تعدادی اسپین آف مانند “Annabelle” و “The Nun” با درجات مختلف هوشمندی ، مهارت و ترس – به عنوان یک فیلم ترسناک که نمی توان برای ریشه های نفس گیر خود زندگی کرد. باز هم ، این گردش تا حدی موفق به عنوان یک تریلر متوسط ​​پلیس عمل می کند. اما یکی با تعداد زیادی مظنون و حوادث درون آزاردهنده. یک مورد قتل سریالی مرموز در میان لحن گیج کننده فیلم ظاهر می شود و کسی که به اندازه کافی وسواس در جزئیات گیج کننده آن دارد ، مجبور است داوطلبانه از سوراخ خرگوش پایین برود تا آن را بشکند.

اما چه کسی واقعاً می خواهد ” فیلم احضار 3 ” به یک واحد واحد کوچک تبدیل شود ، در حالی که سلف اصلی آن هنوز یکی از درخشان ترین و ترسناک ترین فیلم های ترسناک قرن 21 است؟ اگر آن شخص نیستید ، علیرغم برخی جلوه های موفقیت آمیز و تصویربرداری زیبا از مایکل بورگس ، فیلمبردار ، بعید به نظر می رسد که مجموعه ای از ترس و رازهای جالب توجه در این فیلم که با هیجاناتی کوتاه مدت به اوج خود برسند ، تحت تأثیر قرار دهد.

نقد فیلم دیو و دلبر
بیشتر بخوانید

با این حال ، چاوز ، فیلمساز “نفرین La Llorona” به آن ضربه می زند ، پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا را کارگردانی می کند در حالی که آنها باز هم اد و لورین وارن را درگیر یک پرونده داستان واقعی می کنند. پیش گفتار اینجا در سال 1981 اتفاق می افتد ، زمانی که جن گیری دیوید گلاتزل (جولیان هلیارد) نوجوان آرن جانسون ، یک جوان خوش روحیه را در یک رابطه دوستانه با خواهر دیوید دبی (سارا کاترین هوک) ترک می کند ، نیروی شیطانی.

بیشتر بخوانید: جی کی رولینگ

هنگامی که آرن پس از حوادثی که با استفاده از بسیاری از اشاره های قابل تصور قابل تشخیص به “جن گیر” (از جمله یک عکس واضح و واضح از کشیشی که کنار چراغ خیابان نرم و چمدان در دست ایستاده بود) قتلی هولناک انجام داد ، وارنس به آرامی جنایات مشابهی را که در این منطقه اتفاق افتاده کشف کنید. بنابراین آنها تلاش می کنند تا به وکیل دلهره آرن ثابت کنند که آرن هنگام ارتکاب جرم واقعاً در اختیار بوده است. (پرونده زندگی واقعی او ظاهراً اولین بار در ایالات متحده است که از مالکیت اهریمنی به عنوان دفاع در یک دادگاه استفاده می شود.)

دیوید لسلی جانسون-مک گلدریک ، نویسنده فیلمنامه ، بسیاری از منابع جهان ” فیلم احضار 3 ” را به فیلمنامه خود وارد می کند ، از جمله یک شوخی الهام گرفته از Ed که پیشنهاد می کند وکیل شکاک آرن را به عروسک ملعون آنابل معرفی کند تا چند سوال از او پاک شود.

اما در نهایت ، داستان در دست یک ریتم خاموش و روشن عجیب و غریب است که تقریباً احساس می شود اپیزودیک وقتی وارنس با پلیس محلی همکاری می کند ، در می زند ، به جنگل می رود ، در زیرزمین ها می خزد و با عرف همکاری می کند شخصیت های مذهبی به دنبال شیطان. ایده اصلی بیش از حد پر شده و کشیده می شود ، در نهایت مخاطب خود را از دست می دهد ، به ویژه هنگامی که داستان به یک پرونده قتل مشابه دیگر بین دو دوست دختر می پردازد و برای مدت طولانی و کسل کننده از واقعه اصلی فاصله می گیرد.

بیشتر بخوانید: فیلم جانوران بی مرز و بوم

به حدی که وقتی اد و لورین ماهیت قضیه جادوگری آنها را درک می کنند ، ممکن است دلایلی برای مراقبت از مأموریت آنها تمام شود ، یا بدتر از آن ، فراموش کنید که برای شروع در آنجا چه تعقیب می کردند. حتی بعد از ظهور اوجنی بوندورانت ، جادوگر جادوگر ، اوکالیست اوضاع خیلی بهبود پیدا نمی کند.

نقد فیلم Batman
بیشتر بخوانید

نقد فیلم احضار 3

فیلم احضار 3

نمی توان انکار کرد که ویلسون و فارمیگا برای به تصویر کشیدن دو شخصیت برجسته ترسناک معاصر آمده اند. این آشنایی ، به آرایشگاه های مجسمه سازی معمولی وارنس و لباس های قدیمی و متفکرانه با طراحی لباس ، آرامش بخش است و تغییر شکل می دهد – ما به نوعی به این نتیجه رسیدیم که می خواهیم با این دوتایی وقت بگذاریم و شاید حتی در حضور آنها احساس امنیت کنیم.

بیشتر بخوانید: فیلم اگه میتونی منو بگیر

اما حسن نیت و حس نوستالژی ما نسبت به Warrens فقط در این فیلم سوم تا اینجا ادامه دارد. کسی تقریباً آرزو می کند کاش چاوز و جانسون-مک گولدریک سعی در اختراع مجدد چرخ نداشتند و در عوض فقط با سادگی پیچیده و فرمول امتحان شده و واقعی ماجراجویانه حق رای دادن گیر کردند. بدون وجود خانه ای متفرقه و جن زده ، این فیلم فقط احساس نمی کند فیلمی متعلق به جهان ” فیلم احضار 3 ” باشد.

پایان نقد فیلم احضار 3

منبع سایت مداد

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 1 =