صفحه اصلی > هنرهای تجسمی : نقاشی شب در کافه
ads

نقاشی شب در کافه

نقاشی شب در کافه

تحلیل نقاشی شب در کافه

نقاشی شب در کافه از یک نمای رنگارنگ در فضای باز یک اثر زیبا است ، چشم انداز یک تماشاگر آرام که بدون هیچ نگرانی اخلاقی از جذابیت محیط اطراف خود لذت می برد. این روحیه ون گوگ را به یاد می آورد که وی نوشت: “شب زنده تر و پر رنگتر از روز است.” رنگ پررنگ تر است و چشم در امتداد لبه های شیب دار و دم کبوتر مناطق همسایه سرگردان است – اشکال نامنظمی که مانند طرح اره برقی روی یکدیگر قرار گرفته اند.

با مقاله تحلیل نقاشی شب در کافه همراه بامدادی ها باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین داستان های کوتاه جهان

تقسیم این فضا برای مدت طولانی به یک شی بزرگ و زمینه های زمینه برای چشم دشوار است. قسمتهای دورتر و نزدیکتر کاملاً مجزا هستند. زرد کافه در مقابل سیاه و سفید خیابان از راه دور و بنفش آبی درب پیش زمینه بازی می کند و با پارادوکسی از ترکیب که به یکپارچه سازی کار کمک می کند ، در قوی ترین نقطه تقابل نزدیکترین گوشه صاف سایبان به ما آسمان آبی از راه دور را لمس می کند.

خطوط شكل خورده كه به عمق فرو می روند ، مانند لنگه در ، كاملاً موازی با خطوطی مانند شیب سایبان زرد و سقف خانه فوقانی هستند كه در صفحاتی عمود بر اول قرار دارند. از نظر این چشم انداز غیر متحرک ، ابعاد رو به بالا کمتر از عمق اهمیت و بیان ندارد.

شبح آسمان پرستاره کلید الگوی کلی است. ایده شاعرانه اثر – روشنایی مضاعف و کنتراست کافه و آسمان شب – از طریق این فرم دندانه دار توسعه می یابد. در شبح کف کافه نارنجی و پنجره و درهای مجاور ، شکل وارونه آسمان آبی را کشف می کنیم. دیسک های پراکنده ستاره ها در رومیزی های بیضوی زیر مطابقت دارند.

چشم نوازترین نقاشی ، تضاد شدید بین رنگ های گرم زرد ، سبز و نارنجی در زیر سنگ قبر و آبی عمیق آسمان پرستاره است که با آبی تیره خانه ها در پس زمینه تقویت می شود. وان گوگ از تأثیر آن راضی بود: “من معتقدم که مقدار زیادی نور گاز که به هر حال زرد و نارنجی است ، آبی را تشدید می کند.”

نقاشی گلهای آفتابگردان
بیشتر بخوانید

1) نویسنده پیشنهاد می کند که در نقاشی ون گوگ در کنفرانس اروپایی هنر و علوم انسانی 2013 ، در یک تحقیق علمی ” نقاشی شب در کافه ” ، که جارد باکستر آن را به کنفرانس اروپا در زمینه هنر و علوم ارائه داده است ، حاوی اشاراتی به “آخرین شام” اثر داوینچی است.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های داستایوفسکی

در واقع ، یک مطالعه دقیق از نقاشی نشان می دهد که شخصیت های اصلی شامل یک شکل مرکزی با موهای بلند است که توسط 12 نفر احاطه شده است ، به علاوه یک صلیب در پس زمینه ترکیب می درخشد و ون گوگ اشکال اضافی مانند متقابل را در سراسر آثار هنری قرار داده است. چهره ای سایه ای که از درگاه می لغزد ممکن است نماد یهودا باشد.

کنایه مذهبی برای ون گوگ خیلی دور از ذهنیت نیست. این هنرمند مشهور هلندی قبل از توجه به نقاشی ، آرزو داشت “انجیل را در همه جا تبلیغ کند” و پدرش ، تئودوروس ون گوگ ، کشیش یک کلیسای اصلاح شده هلندی بود. در حدود زمان کار در کافه تراس در شب ، ون گوگ به برادرش ، تئو ون گوگ ، نامه نوشت و توضیح داد که او “احتیاج بسیار زیادی به ، آیا کلمه را برای دین می گویم” ، با اشاره مستقیم به نقاشی داشته است.

2) ون گوگ هرگز ” نقاشی شب در کافه ” را امضا نکرد. با این حال ، او به طور خاص این نقاشی را در سه قطعه نامه نگاری ذکر کرد ، بنابراین مورخان هنر اطمینان دارند که او آن را نقاشی کرده است.

3) نقاشی دارای سه عنوان مجزا است. این اثر در اولین نمایشگاه عمومی خود در سال 1891 دارای عنوان “Café، le soir” یا قهوه خانه در عصر بود. نام دیگری که از آن می گذرد “Café Terrace on the Place du Forum” است.

4) نماد پر از ستاره امپرسیونیستی ون گوگ برای اولین بار در “کافه تراس در شب” ظاهر می شود.

5) ” نقاشی شب در کافه ” یکی از سه نقاشی آرل است که آسمان متمایز پر از ستاره ون گوگ را نشان می دهد. Starry Night Over the Rhone و Starry Night سه گانه را کامل می کنند.

تغییر فوکوس در عکاسی چیست ؟ چه عواملی باعث تغییر فوکوس می شود
بیشتر بخوانید

6) اگرچه یک صحنه شبانه است ، اما نقاشی فاقد رنگ سیاه است. وینسنت در نامه ای به خواهرش اظهار داشت که از نظر او ، رنگ شب غنی تر از روز است.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های ویلیام فاکنر

7) وینسنت صحنه تراس کافه را به جای حافظه ، در محل قرار داده است.

8) کافه موجود در این نقاشی هنوز وجود دارد و به کافه ون گوگ تغییر نام داده است.

9) ” نقاشی شب در کافه ” در فهرست ده اثر برتر هنری که از 2000 تا 2010 تولید شده است ، رتبه دوم را دارد. “نقاشی شب پرستاره” ون گوگ مقام اول را دارد.

10) با توجه به داده های نجومی ، موقعیت ستاره ها در آسمان شب ” نقاشی شب در کافه ” دقیق است.

پایان مقاله تحلیل نقاشی شب در کافه

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

4 × پنج =