صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های جیمز کامرون
ads

بهترین فیلم های جیمز کامرون

بهترین فیلم های جیمز کامرون

بهترین فیلم های جیمز کامرون

بهترین فیلم های جیمز کامرون : تعداد کمی از کارگردانان می توانند دستاوردهای جیمز کامرون را مطابقت دهند. در اینجا 10 فیلم برتر او آورده شده است که توسط Rotten Tomatoes رتبه بندی شده است.

تعداد کمی از کارگردانان می توانند دستاوردهای جیمز کامرون را مطابقت دهند. کامرون بعنوان یک فیلمساز درگیر محبوب ترین فرانچایزهای تمام دورانها بوده است ، تکنیک های ساخت فیلم های پیشگامانه ای را توسعه داده ، برنده اسکار شده و از بزرگترین فیلم های تاریخ ساخته است.

کامرون از آن دست کارگردانانی است که هر زمان که فیلم جدیدی را اعلام می کند همه را به وجد می آورد. اگرچه او برای آینده قابل پیش بینی فیلم های آواتار خواهد ساخت ، اما فیلم های جیمز کامرون زیادی وجود دارد که باید به آنها نگاه کرد و از آنها لذت برد. اما کدام یک از فیلم های او بزرگترین است؟ به گزارش Rotten Tomatoes ، بهترین فیلم های جیمز کامرون را بررسی کنید.

با مقاله ( بهترین فیلم های جیمز کامرون ) همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: فیلم مصائب ژاندارک

فیلم The Terminator: امتیاز 100٪

گرچه مطمئناً فیلم اول کامرون موفقیت آمیز نبود ، اما او با دومین ویژگی خود واقعاً نام خود را به نام خود ثبت کرد. Terminator یک داستان علمی-تخیلی است که شوارتزنگر T-800 را معرفی می کند ، سایبورگ قاتلی که از آینده برای کشتن سارا کانر (لیندا همیلتون) فرستاده شده است قبل از اینکه او رهبر مقاومت انسانی را بدنیا آورد.

اگرچه فیلمی در مقیاس نسبتاً کوچک است ، منتقدان توانایی کامرون را در ایجاد احساس عظیم و جذاب به فیلم اذعان داشتند. سکانس های اکشن مهیج همانند فیلمنامه هوشمندانه و مبتکرانه کامرون برجسته شدند. این فیلم همچنین شوارتزنگر را به عنوان یک قهرمان اکشن فراموش نشدنی معرفی کرد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

Aliens: امتیاز 99٪

Alien یک هیجان علمی-تخیلی بسیار محبوب بود که به تبدیل شدن ریدلی اسکات به یکی از پرطرفدارترین کارگردان های اطراف کمک کرد. کامرون برای دنباله ای که می یابد ریپلی (سیگورنی ویور) سالها پس از وقایع فیلم اول بیدار می شود و پیوستن به گروهی از مزدوران برای بازدید مجدد از سیاره اصلی که در آن بیگانه مرگبار برای اولین بار پیدا شده است ، گام برداشت.

بهترین فیلمهای رومن پولانسکی
بیشتر بخوانید

تصدیق شد که بیگانگان احساس متفاوتی نسبت به نمونه قبلی خود دارند ، اما منتقدان از این اقدام اکشن محورانه داستان استقبال کردند. منتقدان ماجراجویی پر از تنش و پر از سکانس های اکشن سرگرم کننده و مهیج را دوست داشتند. شخصیت های به یادماندنی و عملکرد فرمایشی ویور این دنباله را بسیار سرگرم کننده ساخته است که تا درخشش فیلم اول تا حد زیادی ادامه دارد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

بیشتر بخوانید: فیلم همچون در یک آینه

Terminator 2: Judgment Day: امتیاز 93٪

کامرون به یکی از مخترع ترین و سرنوشت سازترین دنباله های ساخته شده در حرفه خود بازگشت. شوارتزنگر به عنوان سایبورگ مهار ناپذیر بازمی گردد ، اکنون برای محافظت از جان کانر و مادرش سارا در مقابل نابودگر پیشرفته تر برنامه ریزی شده است.

کامرون با تصویری چشم نواز و جلوه های ویژه ای که قبلاً هرگز دیده نشده بود ، بار دیگر مخاطبان را به وجد آورد. سکانس های اکشن نیز به عنوان قدمی بزرگتر از فیلم اصلی کوچکتر تحسین شدند. اما بیشتر منتقدان به لحظات کاملاً تعجب آور شخصیت به عنوان موضوعی اشاره کردند که فیلم را واقعاً بالا می برد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

بهترین فیلم های سیدنی لومت

فیلم پرتگاه: 89٪
شیفتگی کامرون به اعماق اقیانوس شاید از اینجا و با پرتگاه آغاز شده باشد. در این فیلم اد هریس و مری الیزابت مسترانتونیو به عنوان رهبران یک تیم غواصی بازی می کنند که در حال اسکورت عوامل عملیاتی به یک زیردریایی غرق شده در کف اقیانوس هستند. اما ماموریت آنها وقتی خطرناک تر می شود که زندگی بیگانه را در اعماق زمین کشف کنند.

منتقدان از پرتگاه به عنوان یکی از فیلم های بزرگسال کامرون که با ایده های پیچیده و جذاب برخورد می کردند ، ستایش کردند. البته از جلوه های بصری شگفت انگیز که بسیار جلوتر از زمان خود بودند نیز به عنوان یک نکته برجسته در این فیلم عنوان شد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

فیلم تایتانیک: امتیاز 89٪
گرچه تایتانیک منتقدان صوتی زیادی دارد ، اما نمی توان انکار کرد که یکی از محبوب ترین فیلم های کامرون است. در این عاشقانه حماسی ، لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت به عنوان دو نفر از طبقات مختلف حضور دارند که در کشتی اقیانوس پیمای محکوم به نام تایتانیک با یکدیگر ملاقات می کنند و عاشق یکدیگر می شوند.

بیوگرافی بردلی کوپر
بیشتر بخوانید

بسیاری از منتقدان همچنین به فیلمنامه بریده و دیالوگ های شیرین به عنوان نقاطی علیه فیلم اشاره کردند ، اما حماسی بودن فیلم تا حد زیادی این گسل ها را معذور می دانست. آنها دوباره کامرون را به خاطر ایجاد یک سفر بصری خیره کننده با سکانس های شدید و دلخراش و یک داستان عاشقانه کاملاً متحرک در مرکز آن ستودند.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

بیشتر بخوانید: فیلم فریادها و نجواها

Aliens Of The Deep: امتیاز 84٪
کامرون با یک مستند دیگر IMAX به وسواس خود در مورد اقیانوس بازگشت. این بار گروهی از کاوشگران زیر آب و غرق شدگان پیشرفته زیر آب به کامرون پیوستند تا به اعماق کشف نشده اقیانوس سفر کنند و با تمام زندگی شگفت انگیز و بی نظیری که در زیر زندگی می کند روبرو شوند.

این مستند مانند Ghosts of the Abyss سبک است ، اما منتقدان دریافتند سکانس های زیر آب ارزش این را دارند. کامرون در حالت کاوشگر و همچنین فیلمساز است و برخی از تصاویر واقعا شگفت انگیز را ثبت می کند و از باور نکردنی فیلم های باورنکردنی می گیرد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

فیلم آواتار : امتیاز 82٪
کامرون پس از ادعای پردرآمدترین فیلم تمام ادوار ، تصور غیرقابل تصوری را انجام داد و با این حماسه علمی-تخیلی به موفقیت خود دست یافت. آواتار داستان سربازی را روایت می کند که برای مأموریتی برای نفوذ به گونه های بیگانه پاندورا انتخاب شده است اما خیلی زود خود را به سمت شیوه زندگی آنها و مردمشان می کشد.

به نظر منتقدان ، عناصر داستان پردازی فیلم خیلی سرنوشت ساز نبودند ، اما جلوه های تصویری داستان را خسته کننده می کرد. این فیلم نوعی فیلمسازی را نشان می داد که قبلاً هرگز دیده نشده بود و کامرون را بعنوان یک کارگردان درخشان و بصیر ، برخلاف دیگر ، تقویت کرد.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

بیشتر بخوانید: فیلم نور زمستانی

 فیلم Ghosts of the Abyss: امتیاز 80٪
کامرون علاقه و وسواسی عمیق در کشف اسرار اقیانوس دارد و به طور خاص به تایتانیک که هنوز در انتهای اقیانوس اطلس قرار دارد علاقه مند است. این مستند شرح حال کامرون و بازیگر بیل پاکستون است که به گروهی از دانشمندان پیوستند تا در اعماق اقیانوس غواصی کنند و در مکان تاریخی غرق شدن کشتی کاوش کنند.

بهترین فیلم های کیت وینسلت
بیشتر بخوانید

اگرچه این فیلم در واقع یک فیلم خانگی از سرگرمی های دیوانه وار و خطرناک کامرون است ، اما بیشتر منتقدان اتفاق نظر داشتند که با این وجود این یک سفر جادویی است. فرمت IMAX و توالی های زیر آب به عنوان زیبا و تحریک کننده بودن مورد توجه قرار گرفتند.( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

بیشتر بخوانید: فیلم پرسونا

پایان مقاله ( بهترین فیلم های جیمز کامرون )

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

10 + چهار =