صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های ایمی آدامز
ads

بهترین فیلم های ایمی آدامز

بهترین فیلم های ایمی آدامز

بهترین فیلم های ایمی آدامز

بهترین فیلم های ایمی آدامز : بهترین فیلم های ایمی آدامز از Arrival گرفته تا Enchanted رتبه بندی شده است
تعداد کمی از لیست های A دارای دامنه کاملاً گسترده ای به اندازه امی آدامز هستند که همه چیز را از لیدی مکبث یک جنبش روحانی شوم تا یک شاهزاده خانم دیزنی بازی کرده است. مجله بامدادی ها به مناسبت انتشار درام فیلم زنی پشت پنجره ، بهترین بازی های ایمی آدامز را تاکنون رتبه بندی کرده است …

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های لارس فون تریه

با مقاله ( بهترین فیلم های ایمی آدامز ) همراه ما باشید

هنگامی که سرانجام دی کاپریو اسکار خود را گرفت ، امی آدامز لئوناردو دی کاپریو جدید شد. دقیقاً مانند دی کاپریو قبل از The Revenant ، احساس “نبوغ عجیب و غریب بازیگری بسیار کم ارزش” حداقل در اینترنت آدامز را شلوغ کرده است.

و این به رغم نامزدی های متعدد اسکار او (در کل شش) و وجود او به عنوان یک بازیگر فوق العاده پر تقاضا است. او ممکن است در یک زمینه نادر باشد که فقط به یک رده خاص از استعدادهای هالیوود اختصاص دارد ، اما یک حقیقت جهانی همچنان باقی است: آدامز با توجه به نمایش های قدرتمندانه ای که در طول زندگی حرفه ای خود ارائه داده ، کمی جایزه گرفته و کم ارزش است.

این بدان معنا نیست که طرفداران آدامز مایل هستند به هر نوع جلال رضایت دهند. آدامز فقط گاهی اوقات دچار یک اشتباه اشتباه می شود ، همانطور که در درام “Hillbilly Elegy” نتفلیکس “ناخوشایند” (gulp) این ماه رخ داد ، و اکران فیلم اسکار در این فیلم باعث شده است که برخی از کارشناسان از خدایان نشان دهند awards جوایز التماس کنند تا آن اسکار مورد انتظار او را ندهند.

برای این فیلم خاص. مطمئناً ، او پس از نادیده گرفتن بسیاری از بازیهای مستحق تر در کاتالوگ پشتی خود ، پیروزی کمتر مشکل دار را احراز می کند؟

برای جشن گرفتن (یا اگر صادقانه بگوییم ، حواسمان را پرت کنیم) از انتشار بازی Hillbilly Elegy ، که از 24 نوامبر به Netflix می رسد ، ما بزرگترین نقش های بازیگری آدامز را تاکنون رتبه بندی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جنیفر لوپز

10. Catch Me If You Can (2002) فیلم اگه میتونی من رو بگیر

بیوگرافی تام هاردی
بیشتر بخوانید

آدامز اعتراف کرد که کمی گیج شده است که این کاپیتان استیون اسپیلبرگ به عنوان نقش برجسته او نبود. او در تلاش برای یافتن کار به مدت دو سال در تلاش بود ، و با کمانچه دوم دبرا مسینگ در یک رامک بد به نام The Wedding Date بازی کرد و حتی از یک سریال فراموش شده Rob Lowe با عنوان Dr Vegas اخراج شد. حتی عجیب تر این است که آدامز به طرز شگفت انگیزی در این کار نترس است ، و در نقش یک نوجوان کاملاً ساده لوح بازی می کند که ناخودآگاه با یک کماندار (لئوناردو دی کاپریو) نامزد می شود. این کیفرخواست لعنتی این دوران در هالیوود است که آدامز بلافاصله از اینجا صعود نکرد. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

9. جنگنده (2010)

آدامز در طول سال ها به طرز حرکتی هوشمندانه ای از نوع تایپ استفاده کرده است ، و هر زمان که بیش از حد پشت سر هم بی گناهان چشم باز را بازی کند ، انحراف پیدا می کند. مبارز در پاشنه آدامز بازی می کند که در فیلم Doubt (2008) و نقش آفرینی کننده اش در Junebug indie (2005) یک راهبه عصبانی بازی می کند ، که به زودی در مورد آن بحث خواهیم کرد و به او اجازه داد بالهایش را باز کند. در اینجا ، آدامز یک “دختر دورهم” کامل است – سکسی ، بی ثبات و صریح ، در خیابانها بزرگ شده و مقاومت در بوستون از رگهایش عبور می کند. او به طور بالقوه نقش دوستدار یک بوکسور را دارد که شایسته شانه انداختن است و با آن می دود. این به شایستگی سومین نامزدی اسکار را به او داد. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

8. Sunshine Cleaning (2008)

اوایل زندگی آدامز با توجه به اینکه به خاطر بازی در دختران خوش اخلاق مشهور می شود ، غیرمعمول جنسی می شود. در فیلم هایی مانند نادرست نیت ها 2 (2000) و رمان عاشقانه متیو پری / الیزابت هرلی در خدمت سارا (2002) ، وی به عنوان ملکه هایی که به سختی لباس می پوشید انتخاب شد و به سرعت جنسی خود را به بازار عرضه کرد. Sunshine Cleaning ، نمای کوچکی که با امیلی بلانت ساخته است ، بازگشت او به این “نوع” را مشاهده می کند ، تنها یک دهه یا بیشتر از اوج خود. او یک زن خوش بین و غمگین است که در اوایل سی سالگی غمگین است و درک کرده است که در دبیرستان به اوج رسیده است و اکنون زندگی خود را برای تمیز کردن صحنه های قتل تأمین می کند. Sunshine Cleaning به عنوان یک بوسه برای تایپ اولیه آدامز احساس می شود ، و یک اعلامیه اصلی از آنچه که می تواند در صورت فرصت به میز بیاورد. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارتین مک دونا

7. Enchanted (2007)

بهترین فیلمهای آل پاچینو
بیشتر بخوانید

بحثی وجود دارد که Enchanted اجرای عالی امی آدامز را برگزار می کند. او آواز می خواند و می رقصد ، کاملاً عاری از پوچی است و بسیار آفتابی است و نمی تواند عاشق او شود. او نقش ژیزل ، یک شاهزاده خانم افسانه ای را که با دست کشیده شده است ، بازی می کند و در نیویورک زنده می شود. آدامز همچنین به عنوان یک قهرمان زنده دیزنی بسیار قانع کننده است که این یک معما است که چرا این شرکت با افرادی مانند اما واتسون یا یفی لیو اذیت می کند. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

6.فیلم استاد (2012)

اگر درست باشد که بازی های عالی تماماً واکنش نشان دادن است ، استاد یکی از بزرگترین بازی هایی را که تاکنون به فیلم متعهد بوده برگزار می کند. در واقع این آدامز در این شاهکار اپراتوری پل توماس اندرسون چیز زیادی نمی گوید ، که در غیر این صورت یک محاصره شدید بین خواکین ققنوس و فیلیپ سیمور هافمن است. با این وجود او به عنوان همسر هافمن ، که حضوری جنجالی در رده های بالاتر یک جنبش معنوی فرقه مانند است ، بسیار قدرتمند در همه جا حضور دارد – همیشه در کمین است ، در صورت لزوم مداخله می کند و منحصر به فرد وحشتناک است. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

5. Drop Dead Gorgeous (1999)

این کمدی مسابقه زیبایی پرستش یکی از باحال ترین مجموعه های سینمای مدرن را در خود جای داده است (کیرستن دونست ، آلیسون جنی ، بریتانی مورفی و حتی Kirstie Alley همه تماشایی هستند) ، اما اینکه آدامز نمایش را بدزدد جای بحث دارد. هنگامی که تولید فیلم در مینه سوتا ، جایی که آدامز در تئاتر جامعه کار می کرد ، Drop Dead Gorgeous اولین فیلم آدامز بود ، بازیگری که محلی استخدام شد. او با بازی در یک قلب بیش از حد جنسی با یک قلب طلا ، از یک قسمت کوچک بیشترین بهره را می برد. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جک نیکلسون

4. Arrival (2016) فیلم

انصافاً ، دکتر لوئیز بنکس آدامز باید در آن جا در کنار Alien’s Ellen Ripley در میان بزرگترین قهرمانان زن علمی تخیلی قرار بگیرد. نه به این دلیل که از نظر جسمی با یک مسلسل از نظر جسمی سخت یا خوب است ، بلکه به این دلیل است که Arrival در ژانرهای معمول مردانه ویترینی برای قدرت زنان است. آدامز کاملاً با فیلم تهاجم بیگانگان متفکرانه دنیس ویلنوو مطابقت دارد – او غمگین ، در اندوه عمیق و مأیوس کننده است ، با آسیب دیدگی ناشی از تعجب محض تجربه تجربه چیزی که قبلاً غیرممکن می دانست. این عملکرد مسحورکننده و یکی از بهترین های آدامز است. به طور طبیعی ، این جایزه او از همان جوایز دریافت شده برای جوایز شگفت انگیز American Hustle (2013) ، Big Eyes (2014) یا Vice (2018) بود. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

بهترین فیلم های ایناریتو
بیشتر بخوانید

3. Her (2013) فیلم 

آدامز از نظر آنلاین بسیار محبوب است زیرا به نظر می رسد بسیاری از ویژگی های اینترنت را در کاربران خود به وجود می آورد: سودای عجیب و غریب ، آرزوی آرام ، نوعی کسالت تلخ و شیرین. بهترین نمایش در Spike Jonze’s Her ، که به آدامز بی نمایشی ترین قسمت را اعطا می کند (او در نقش دوست صمیمی واکین فینیکس ، که عاشق سیستم عامل Siri-like خود شده است) است ، اما یکی که او با انسانیت سعادتمندانه پر می کند . در اینجا او نرم ، کمی زخمی و در عین حال عصبی امیدوار به اتفاقات آینده است. اگر بخواهیم شخصیت خیالی را که وی بازی کرده و بیشترین همخوانی را با خود آدامز دارد حدس بزنیم ، احتمالاً این شخصیت آدامز در او است – او حتی امی نامیده می شود که احساس تیز بینی می کند. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

2. Sharp Objects (2018)

توصیف یک عملکرد استرس زا عجیب است ، اما انتقال کار آدامز در این مجموعه محدود HBO دشوار است. بر اساس پرفروش ترین کتاب های جیلیان فلین ، Sharp Objects یک رمز و راز قتل عام و ناخوشایند است ، و آدامز خبرنگار خودزنی و آسیب دیده در مرکز آن است. او کمی از بازیگری را ارائه می دهد که تقریباً از نظر جسمی سنگین است ، گویی آدامز قبل از فیلمبرداری هر صحنه خود را با سنگین سنگین کرده است. شخصیت آدامز مدتها قبل از اینکه او در پایان سریال به پوسته سرخپوشان شخصی تبدیل شود ، نوعی طرح دفن قدم زدن را تجسم می بخشد – تمام کابوس ها و تراژدی ها ، زنی که انواع اسرار را حمل می کند و از یادگیری بیشتر آنها وحشت دارد. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

1. Junebug (2005)

اگر آدامز در پی Catch Me If You Can برای کار تلاش می کرد عجیب بود ، اینکه او توسط Junebug به لیست A رانده شد حتی عجیب تر است. این یک ریز گرد و غبار یک فیلم است ، همه چیز در مورد تنش خانوادگی ، آسیب دیده و ناامیدکننده های کوچک ، با قلب تپنده آدامز. او اشلی خوش اخلاقی است ، نه ماهه باردار است و از هیجان از ورود خواهر شوهر تحصیل کرده و هنرپیشه خود را گیج می کند. آدامز در کل خنده دار ، دوست داشتنی و ویرانگر است و در نهایت اولین نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد. اگرچه باید گفت: اگر Junebug امروز ساخته می شد ، سینما را دور می زد ، در الگوریتم Netflix ناپدید می شد و احتمالاً امی آدامز همانطور که ما می شناسیم وجود نداشت. چیزی برای فکر کردن. ( بهترین فیلم های ایمی آدامز )

بهترین فیلمهای جیمز استورات
بیشتر بخوانید

پایان مقاله بهترین فیلم های ایمی آدامز

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

نه + 3 =