صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Halo Infinite
ads

نقد و بررسی بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

نقد و بررسی بازی Halo Infinite : 

بازی Halo Infinite، مانند نسل جدیدی از زره‌های MJOLNIR Master Chief، به یک سری 20 ساله قدرت می‌دهد، هم با بازگشت به ریشه‌های خود و هم با ایجاد مسیرهای جدید برای ساخت. با تغییر روی نقشه جهان باز و حفظ گیم پلی کلاسیک هم پیاده و هم در وسایل نقلیه نمادین خود،

سطحی از آزادی را در مبارزات ارائه می دهد که در هیچ بازی قبلی Halo دیده نشده است. کارهای زیادی برای انجام دادن در این زمین بازی وسیع وجود دارد، و تکمیل لیست هرگز کسل کننده یا طاقت فرسا از فعالیت های آن، گزینه های جنگی بیشتر و در نهایت سرگرمی بیشتری را به همراه دارد. این کاملاً تنوع محیطی یا داستان به یاد ماندنی سه گانه اصلی را به تصویر نمی کشد، اما هنوز هم یک بازگشت هیجان انگیز برای یکی از محبوب ترین سری های بازی و برای خود Master Chief است.

این یک حلقه خوب برای آن دارد

تغییر از سری سنتی خطی میدان‌های رزمی به شما امکان می‌دهد آزادانه حلقه Zeta Halo را که در آن بازی Halo Infinite در آن رخ می‌دهد، کشف کنید، اولین باری است که توسعه‌دهنده 343 Industries از طرحی که Bungie 20 سال پیش ترسیم کرده بود، شکست می‌خورد. ثابت می‌کند که تمام آن فضا برای چیزی که همیشه نوعی تیراندازی به سبک سندباکس بوده، جایی که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد، مناسب است. در بازی Halo Infinite ، همین موضوع در مقیاس بزرگتر صادق است.

اما شما مستقیماً روی حلقه رها نمی شوید و شل نمی شوید. درعوض، دو اولین 25 ساعتی که برای تکمیل آن در هرویک سختی صرف کردم، در داخل خانه انجام می‌شود، و این مقدمه به خوبی به عنوان راهی برای آشنایی با گیم‌پلی جدید Halo، یعنی Grappleshot، و همچنین اولین مورد از بسیاری از چالش‌برانگیزان بسیار کار می‌کند. رئیسان

گیم پلی لحظه به لحظه بازی Halo Infinite بیشتر شبیه تلاقی Halo 1 و Halo 3 است

و مطمئناً، اگر بازی هایی مانند Just Cause یا Titanfall را انجام داده باشید، Grappleshot ممکن است کاملاً آشنا به نظر برسد، اما در Halo احساس راحتی می کنید. این ابزار خارق العاده را می توان برای گرفتن سلاح از راه دور، فرار از برخوردهای جنگی وحشتناک هنگامی که سپرهای تخلیه شده شما برای شارژ مجدد فریاد می زند،

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

یا شما را مستقیماً به سمت افراد بد برای یک حمله غوغایی تمام شده با وزن کامل در پشت آن پرتاب کرد. این یک توسعه طبیعی از ایده تجهیزات معرفی شده در Halo 3 است – و به همین دلیل است که گیم پلی لحظه به لحظه بازی Halo Infinite بیشتر شبیه تلاقی بین Halo 1 و Halo 3 است که بسیار چیز خوبی است.

در همین حال، باس ها بسیاری از بهترین برخوردهای بازی Halo Infinite را تشکیل می دهند، به استثنای مواردی که به صورت ارگانیک برای خود در جعبه شنی Zeta Halo ایجاد می کنید. اولین مورد، در برابر ستوان ترمونیوس Banished Brute، هوش مصنوعی بسیار چالش برانگیزی را به نمایش می‌گذارد که از شما می‌خواهد حواس‌تان را حفظ کنید،

نه فقط مهمات اضافی را در جیب پشتی‌تان. او از یک جت پک و همچنین یک حمله رعد و برق به زمین استفاده می کند که اگر برای آن آماده نباشید شما را تکان می دهد. این اولین نشانه شماست که هر باس فایت شما را سرپا نگه می دارد، و در مجموع، بازی Halo Infinite بهترین اجرای Halo از آنها را تا کنون دارد.

نقد و بررسی بازی Expeditions: Rome
بیشتر بخوانید

ویژگی های بی نهایت بهترین اجرای Halo از باس فایت ها تا کنون

این گرم کردن به‌عنوان یک آمادگی کافی برای دنیای باز عمل می‌کند، و زمانی که به آنجا می‌روید، در آن زمان است که احساس Halo 1 شروع می‌شود. ابتدا باید با پای پیاده به اطراف بچرخید و بنابراین یاد بگیرید که با درختان یا داخل آن دست و پنجه نرم کنید. زمینی که پیش روی شماست تا خود را به جلو برانید، به سرگرم کننده ترین راه برای پیمایش در جهان تبدیل می شود. در زتا هالو با انواع فرصت‌ها برای به دردسر افتادن مواجه خواهید شد،

از نجات گروه‌های تفنگداران دریایی اسیر شده سازمان ملل گرفته تا سرنگونی برج‌های رادیویی تبلیغاتی تا نفوذ به دژهای عظیم تبعید شده تا بازپس گیری پایگاه‌های عملیاتی پیشروی شورای امنیت سازمان ملل (FOB). در حالی که هیچ چیز در اینجا نسبت به بازی‌هایی مانند Far Cry یا Just Cause کاملاً اصلی نیست، این ویژگی به روشی بسیار طبیعی با Halo مطابقت دارد و وظایف هر دو به اندازه کافی متنوع هستند و آنقدر تکرار نمی‌شوند که یکنواخت یا آزاردهنده به نظر برسند.

اما، در سنت بزرگ Grand Theft Auto 3، نمی‌توانید همه جا را مستقیماً از روی خفاش بروید. در عوض، Zeta Halo بخش به بخش قفل را باز می‌کند، با ماموریت‌های داستانی کلیدی، سرزمین‌های جدیدی را برای اکتشاف باز می‌کند – اگرچه من آرزو می‌کنم این سرزمین‌های جدید کمی تنوع بیشتری داشته باشند.

یا واقعاً، اصلاً هر تنوعی. هیچ منطقه برفی مانند بازی Combat Evolved، هیچ منطقه شهری مانند Halo 2 (یا در نقشه های چندنفره خود بازی Halo Infinite مانند Streets and Bazaar، برای آن موضوع) وجود ندارد، یا واقعاً… چیزی غیر از ترکیبی از جنگل و سنگ یکپارچه وجود ندارد. گویی 343 الهام هنری خود را از کل Halo 1 نگرفته است، آن را به طور خاص از “Cartographer خاموش” گرفته است و هیچ جای دیگر. این کمی ناامید کننده است، به خصوص بعد از چند ده ساعت.

انگار 343 به طور خاص از “نقشه نگار خاموش” الهام گرفته است و هیچ جای دیگر

در یک یادداشت مرتبط، من همچنین کاش زتا هالو کمی زیباتر بود. بازی‌های Halo، مانند بسیاری از تلاش‌های اصلی شخص اول، اغلب نمایش‌های گرافیکی برای کنسول‌های مربوطه خود بوده‌اند – از جمله Halo 4 خود 343، که در اواخر نسل این جمله را برانگیخت: «آنها چگونه این کار را در 360 انجام دادند؟»

نوعی واکنش نسبت به گرافیک فوق‌العاده‌اش در سال 2012 بود. در حالی که فضاهای داخلی بازی Halo Infinite گاهی مرا شگفت‌زده می‌کرد و مطمئناً مناظر چشم‌گیری در چشم‌انداز بیرونی آن وجود دارد، بازی Halo Infinite در بهترین حالت کاملاً خوب به نظر می‌رسد، اما مانند Halo 1، Halo خیره کننده نیست. 2، و Halo 4 قبل از آن انجام داد.

«هی کورتانا، در هالو چه اتفاقی می‌افتد؟»

در مورد بازی های قبلی Halo، تنها نگرانی من در مورد بازی Halo Infinite  که واقعاً باید نگران آن بودم، داستان بود. Halo 4 مطمئناً مشکلات خود را دارد، اما تمرکز آن بر رابطه Master Chief با کورتانا که به سرعت در حال تسلیم شدن بود، به آن یک هسته احساسی به یاد ماندنی و ستودنی داد. متأسفانه، Halo 5 با از بین بردن هر حرکتی که 4 ایجاد کرده بود، در کنار سایر جنایات روایی، به سختی به شما اجازه بازی به عنوان Master Chief را داد.

نقد و بررسی بازی Mad Max
بیشتر بخوانید

این حفره عمیقی برای Halo Infinite حفر کرد تا سعی کند از آن بالا برود – به ویژه با توجه به اینکه Infinite سعی می‌کند هم قسمت‌های شل 5 را گره بزند و هم خط داستانی موجود را حفظ کند، و در عین حال به عنوان «راه‌اندازی مجدد معنوی» فوق‌الذکر به‌منظور استقبال از طرفداران جدید عمل می‌کند. . در نهایت، این یک کار بسیار طولانی است.

این یک فاجعه در سطح 5 Halo نیست – برای شروع، بازی Halo Infinite وقت خود را با هیچ شخصیت قابل بازی که Master Chief نیستند تلف نمی‌کند – اما احتمالاً واقعاً اکثر بازیکنان را خوشحال نخواهد کرد. داستان آن بر روی گروه جداشده Covenant The Banished (آخرین بار در Halo Wars 2 دیده شد) متمرکز است و برای این طرفدار قدیمی Halo چندان راضی کننده نبود،

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

و بازیکنان جدیدی که بازی Halo Infinite امیدوار است بیاورد ممکن است کاملاً از دست بروند. اگر در گروه دوم هستید، سؤالات زیر (و بسیاری از سؤالات دیگر) را که بازی Halo Infinite هرگز به آنها پاسخ نمی‌دهد بپرسید: میثاق چه کسانی هستند؟ چرا کورتانا بد است؟ نگهبانان چیست؟ هیچ یک از آن زمین قدیمی پوشیده نیست.

بازی Halo Infinite زمان را با هیچ شخصیت قابل بازی که Master Chief نیستند تلف نمی کند

و حتی اگر مانند من، هر کمپین Halo را چندین بار بازی کرده باشید، واقعیت این است که شش سال گذشته است و آخرین داستان پیچیده‌ترین داستان Halo تا کنون بوده است، به این معنی است که راحت شدن با طرح Infinite آسان نیست. این ششمین Halo باید با یک فیلم سینمایی “Halo’s Story So Far”

ارائه می‌شد که قبل از شروع پخش شما پخش می‌شد، همانطور که ما شاهد انجام سایر سریال‌های طولانی‌مدت بودیم (اخیراً، Psychonauts 2 خود مایکروسافت). شاید 343 زمانش تمام شده باشد یا شاید هرگز مطرح نشود، اما این یک شکست است که می‌توان از آن جلوگیری کرد.

با این حال، جنبه های واقعاً خوبی نیز در داستان وجود دارد: یعنی رابطه بین مستر چیف و همراه جدید هوش مصنوعی او، که ما تنها او را با نام The Weapon می شناسیم. صداپیشگی او توسط جن تیلور انجام می شود که در نقش کورتانا و همچنین خالق برنامه اسپارتان دکتر کاترین هالسی نیز ایفای نقش می کند. برای شناخت بازی های ظریف تیلور در ایفای سه نقش مشابه اما متمایز، نیازی نیست که طرفدار هالو باشید.

او بدون زحمت این سه را از هم جدا می‌کند و به خوبی از این واقعیت استفاده می‌کند که The Weapon اصلاً Chief را نمی‌شناسد (اگرچه این موضوع عجیب‌تر است که مفاهیم اولیه Halo برای بازیکنان جدید با استفاده از او به عنوان پروکسی مشخص نشده است).

ما می‌بینیم که شراکت آنها متولد می‌شود، سپس فشار می‌آید و بعداً تقویت می‌شود. آنها با هم طعنه می زنند، بحث می کنند و یک اتحاد ناپایدار ایجاد می کنند. در همین حال، استیو داونز در ششمین نوبت خود به عنوان مستر چیف فوق العاده است، که از نظر روانی از طریق بازی Halo Infinite به عنوان مردی از نظر عاطفی شکسته و گمشده که خود را به خاطر وضعیت غم انگیز بشریت سرزنش می کند – مبارزه می کند – که جزئیات آن به طرز دردناکی در طول دوره مشخص می شود. پویش. من واقعا امیدوارم 343 هرگز هیچ یک از این دو صداپیشه فوق العاده را بازسازی نکند.

نقد و بررسی بازی until dawn
بیشتر بخوانید
بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

مبارزه تکامل یافته است

با بازگشت به گیم پلی، FOB ها کلید واقعی همه چیز در دنیای باز بازی Halo Infinite هستند. آنها را دوباره بگیرید و نقشه شما با بسیاری از فعالیت‌های فوق‌الذکر همراه با نمادهای نقشه برجسته دیگر مانند مکان‌های Spartan Core پر می‌شود –

مزایای آن به شما امکان می‌دهد تجهیزات خود را به گونه‌ای ارتقا دهید که به شما امکان می‌دهد سبک بازی خود را طراحی کنید. من در ابتدا تمام امتیازهایم را در Shield Core قرار دادم، که باعث شد کمی تنبیه اضافی که سختی قهرمانانه انجام می‌دهد بسیار قابل کنترل باشد. (اگر می‌خواهید با Legendary مقابله کنید، من این استراتژی را به شدت پیشنهاد می‌کنم.)

Grappleshot را می‌توان ارتقا داد تا یک حمله شوک الکتریکی فلج‌کننده را اضافه کند، تقویت Thruster به شما اجازه می‌دهد برای مدت کوتاهی در هنگام تند زدن نامرئی شوید و به حداکثر برسید. بیرون Drop Wall حصار الکتریکی محافظ خود را به شما می دهد. من آنها را به این ترتیب اولویت‌بندی کردم،

و به پایان رسیدم و همه چیز را به‌جز دو ارتقای گمشده در Drop Wall به پایان رساندم، و نه تنها تجهیزات به نحوه برخورد من با حذف Banished تنوع افزود، بلکه بسیاری از باس‌های کلیدی برای یکی از آنها فریاد می‌زنند. آنها یا دیگری (خوشبختانه، بازی Halo Infinite هرگز در مورد پیشنهاد اینکه کدام یک برای هر نبرد بهترین است، سختگیر نیست.)

تکمیل فعالیت‌های جهان باز همچنین امتیازهای شجاعت را برای شما به ارمغان می‌آورد، که این امتیاز بزرگ برای باز کردن قفل سلاح‌ها و وسایل نقلیه اضافی است که می‌توانید فوراً از FOB‌های بازیابی شده احضار کنید. (معمولاً، شما همچنین می توانید سریع به هر FOB که قفل آن را باز کرده اید سفر کنید.) این امر حیاتی شد – نه به ذکر بسیار سرگرم کننده – وقتی به 15 هدف اختیاری با ارزش بالا (HVT) پراکنده در اطراف حلقه نزدیک شدم. به عنوان مثال، یک HVT – خوب،

از نظر فنی دو – یک جفت شکارچی با ضربه سنگین است که توسط لژیونی از حمایت کنندگان Banished (همراه با برخی از غافلگیری های اواسط نبرد) در کنار آنها قرار دارند. من آن صحنه را بررسی کردم، چالشی را که با آن روبرو بودم دیدم، سپس سریع به نزدیکترین FOB برگشتم تا بتوانم یک مخزن جدید براق Scorpion را که قفل دسترسی به آن را باز کرده بودم سفارش دهم، و سپس به آرامی به HVT Hunters برگشتم. چمن،

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

برجک تانک من را یکی یکی روی آنها آموزش دادم و با خوشحالی آنها را از بین بردم. حتی این وسایل نقلیه سنگین‌تر هم دکمه‌های «من برنده» نیستند، زیرا افراد بد در سختی‌های بالاتر به سرعت و مکررا وسیله نقلیه شما را با انفجارهای Shock Rifle غیرفعال می‌کنند و اغلب شما را مجبور می‌کنند استراتژی دیگری را امتحان کنید.

وسایل نقلیه هرگز حیاتی تر از این احساس نکرده اند

این نوع آزادی برای مبارزه هر طور که می‌خواهید همیشه یکی از مؤلفه‌های اساسی گیم‌پلی Halo بوده است، اما مسلماً بعد از Halo 3 به نفع نبردهای ساختاریافته‌تر با انتخاب کم سلاح‌ها کاهش یافت. به لطف تنوع مکان‌ها و توانایی نزدیک شدن به آن‌ها از هر زاویه و با هر وسیله‌ای، بی‌نهایت آن اقدام فرم آزاد را به شکلی بزرگ و سرگرم‌کننده به تصویر می‌کشد. نبردها در همه جا اتفاق می‌افتند: در رودخانه‌ها،

نقد و بررسی بازی Dishonored 2
بیشتر بخوانید

داخل خانه، در هوا، و شما حتی باید در سربالایی‌ها با تکه‌هایی بجنگید که شبیه جنگ‌های فرسایشی اوایل قرن بیستم در جهان Halo هستند (مخصوصاً در سختی قهرمانانه یا افسانه‌ای). این من را تشویق کرد تا از تعداد زیادی از زرادخانه عظیم Halo استفاده کنم به جای اینکه عاشق یک اسلحه (که البته یک تفنگ نبرد قابل اعتماد بود)

برای کل کمپین. گاهی اوقات من می‌خواهم یک نارنجک‌انداز پلاسما راویجر شارژ شده را متوقف کند تا بروت‌ها را در مسیر خود شلیک نکند، گاهی اوقات یک اسلحه با دامنه‌ای ممکن است برای شلیک سریع سر نخبگان برای رها کردن سپرهایشان، و گرانت‌ها… خوب، آنها هنوز به طرز خنده‌داری رقت‌انگیز هستند ( اکثراً)، اگرچه Infinite به لطف پیوست های جدید در پشت آنها، راه های بیشتری برای منفجر کردن آنها ارائه می دهد.

در این میان وسایل نقلیه در یک Halo که در آن می توانید در تمام رینگ پرسه بزنید از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. Mongoose اولین سواری است که قفل آن را باز می‌کنید، اگرچه بدون یک دوست همکاری، تنها هدف واقعی آن این است که سریع‌تر از آن چیزی که می‌توانید بدوید، از نقطه A به نقطه B بپیچید. اما به محض اینکه وارد کمپین شدید، می‌توانید با یک Warthog در FOB تماس بگیرید، آن را با تفنگداران دریایی مسلح بارگیری کنید،

و درست تا یک قلعه تبعید شده قدم بزنید و تا می‌توانید افراد بد را از آنجا بیرون کنید. محیط اطراف را قبل از ورود به داخل. یا می توانید Wasp را از بالا وارد کنید و تعداد قابل توجهی از Banish را از امنیت نسبی آسمان پاک کنید. به لطف مقیاس بزرگ، وسایل نقلیه هرگز در Halo حیاتی تر از این احساس نکرده اند، که احتمالاً بزرگترین ستایشی است که می توانم انجام دهم زیرا آنها همیشه نقطه اوج این سری بوده اند.

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

حکم

Halo در 20 سال گذشته برای من ارزش زیادی داشته است. از اولین باری که روی رینگ در Halo 1 فرود آمد تا Arbiter arc شگفت‌انگیز در Halo 2 تا دلشکستگی با داستان افتضاح Halo 5، یکی از معدود سریال‌هایی در بازی است که هر ورودی جدید اصلی برای من بسیار مهم است. پس از شش سال، منصفانه بود که تعجب کنیم: آیا Halo همچنان در گفتگوی “بهترین تیرانداز” جای داشت؟ و آیا هنوز به آن اهمیت می دهم؟

از اینکه بازی Halo Infinite قاطعانه به هر دو سوال با یک بله قاطع پاسخ می دهد، هم راحت و هم خوشحالم. رها کردن ما برای کشف یک حلقه باز عظیم با آزادی تقریباً کامل برای نزدیک شدن به نبرد با طیف گسترده ای از اسلحه ها، وسایل نقلیه و اسباب بازی های نمادین،

کمپین تک نفره Halo را کاملاً به عنوان یکی از بهترین های موجود در بازار به رقابت بازگردانده است. از مجموعه شگفت انگیز چند نفره)، و حتی با وجود اینکه با داستان و عدم تنوع محیطی کمی توپ را از دست می دهد، بازی Halo Infinite دوباره آن را با سبکی برمی گرداند.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Halo Infinite

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

بررسی دوربین Nikon D780 | بیوگرافی کوبی برایانت بازیکن اسبق بسکتبال آمریکا | بهترین فیلمهای اسپیلبرگ | فیلم سردار نوه | سبک موسیقی لاتین | نقد فیلم Possessor – متصرف | نقد فیلم Superhost | نقد و بررسی وبسایت آموزشی اسکیل شر ( Skillshare ) | روتر چیست؟ | تعریف چرخه تجاری: ۴ مرحله چرخه تجاری |

دیدگاهتان را بنویسید

4 × دو =