صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Stronghold Warlords
ads

نقد و بررسی بازی Stronghold Warlords

بازی Stronghold Warlords

نقد و بررسی بازی Stronghold Warlords : 

در حال حاضر ، 20 سال است که مجموعه Stronghold در مکانی جالب بین مکانی بین شهرساز و استراتژی زمان واقعی سنتی مستحکم شده است. جنگ سالاران Stronghold این سنت را با طعم جدیدی ادامه می دهد زیرا ما را برای اولین بار در این سری به میدان های جنگ شرق آسیای باستانی و قرون وسطایی می برد.

اما به عنوان یک RTS ، احساس می شود که هنوز در مه گذشته زندگی می کند. و ساختمان شهر ، اگرچه می تواند یک معمای جالب و تقریباً عالی باشد ، اما اغلب با هدف تسخیر مستقیم دشمنان شما در تضاد است.

بزرگترین تفاوت غالباً طراوت بین بازی Stronghold و ، مثلاً Warcraft یا StarCraft ، این است که چگونه شما را مجبور می کند در مورد فضا فکر کنید. شما در حال تبدیل یک قطعه زمین باز به یک شهر با دیوارهای چشمگیر و پررونق هستید … با این فرض که هیچ کس ابتدا آن را با خاک یکسان نکند. و تنها در دسترس بودن منابع طبیعی نیست که باید نگران آن باشید.

تصمیماتی مانند قرار دادن ذخایر اصلی شما در نزدیکی مناطق جمع آوری منابع می تواند تأثیر زیادی بر کارآیی اقتصاد شما داشته باشد و خوشحال نگه داشتن مردم بعداً بستگی به تعداد ساختمانهای شما در شعاع معابد دارد. شما واقعاً باید تلاش کنید و تصور کنید که چگونه همه چیز در کنار هم قرار می گیرد ، علاوه بر ایجاد دفاع برای به حداکثر رساندن مزیت زمین خود. عملکرد خوبی در خاراندن خارش Tetris-y و برنامه ریزی بلند مدت دارد.

بازی Stronghold Warlords

بازی Stronghold Warlords

این در مورد مجموعه به طور کلی صادق است ، اما بازی Stronghold Warlords چین و چروک جدیدی به آن اضافه کرده است که می توانید انتخاب کنید که افراد خود را از طریق عشق در خط نگه دارید یا ترس. یک ساختمان زنجیره ای به شما اجازه می دهد تا قفسه های شکنجه و سایر نمادهای نامشخص ظلم و ستم بسازید ، که باعث می شود کارگران شما سریعتر کار کنند ، اما باعث تضعیف روحیه ارتش شما و کاهش محبوبیت شما شود.

دیگر امکانات راحتی برای موجودات ایجاد می کند که به سربازان الهام می بخشد و شما را در قلب افراد عادی دوست می دارد ، اما از آنجا که آنها زمان زیادی را صرف بازی دارت چمن یا هر چیز دیگری می کنند ، منابع آنها را کاهش می دهد. من از تنش ایجاد شده لذت بردم زیرا می دیدم که چقدر می توانم از مردمم بهره وری بگیرم و همچنین هر سنگر جدید را از تکرار قبلی باز دارم.

نقدو بررسی بازی Resident Evil 3
بیشتر بخوانید

شما می توانید انتخاب کنید که افراد خود را از طریق عشق در صف نگه دارید یا از ترس

حفظ شادی حداقل تا حدی مهم است زیرا این تنها راهی است که جمعیت شما را افزایش می دهد و افزایش مالیات برای خرید واحدهای با رده بالاتر تنها در صورتی امکان پذیر است که در عوض چیزی را پس دهید ، مانند جیره بیشتر برنج یا تکه های ابریشمی جدید.

این امر به شهرهای شما کمک می کند تا چیزی فراتر از مجموعه ای از دهقانان که طلا را در یک توده می ریزند تا بتوانند ارتش شما را مانند یک RTS سنتی تامین کنند. اما هنگامی که این ارتش ها در حال حرکت هستند ، این به نوعی به آن خلاصه می شود.

مبارزه در بازی Stronghold Warlords در بهترین حالت در حین محاصره است ، چه در طرف حمله و چه در دفاع باشید. تمام قطعات ماژولار که می توانید دیوارها و برج های خود را از آنها بسازید ، امکان تنظیمات جالب و هوشمندانه ای را فراهم می کند تا مزایای خود را در برابر نیروی بزرگتر به حداکثر برسانید ،

بازی Stronghold Warlords

بازی Stronghold Warlords

به ویژه اگر در مورد چگونگی طراحی قلعه های واقعی در این دوره ها یکی دو مورد را می دانید. همچنین پی بردن به چگونگی برخورد با قلعه دشمن ، بررسی نقاط ضعف و انتخاب دقیق فرصت ها نیز می تواند هیجان انگیز باشد. هر چند نبردهای میدانی چندان جالب نیستند.

نبردها از نظر سرعت و مقیاس در عصر امپراطوری های دوران قدیم هستند

شکاف عظیمی در سرعت حرکت بین جنگجویان رده پایین و نیروهای امپراتوری ضعیف وجود دارد که بعداً می توانید در درخت فناوری به دست آورید ، که به فرماندهی باهوش اجازه می دهد تا از ارتش قوی تری پیشی بگیرد و در آن روز پیروز شود. اما به طور کلی ، این دعواها از نظر سرعت و مقیاس در عصر امپراطوری های قدیمی هستند. این وحشتناک نیست ، فقط در مقایسه با RTS های جدیدتر مانند Northgard یا Total War بسیار عقب است.

و هنر کمکی نمی کند در حالی که نگهبانان بزرگ و پاگوداهای درخشان دارای جزئیات و جذاب هستند ، این مدل های چند ضلعی و ظاهری مسطح را می توان با چیزی شبیه به کمپانی اصلی قهرمانان ، که تقریباً 15 سال پیش عرضه شد ، برجسته تر کرد.

نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok
بیشتر بخوانید

هر یک از شش کمپین تک نفره ، که حدود شش تا 10 ساعت طول می کشد ، شما را به زمان و مکان متفاوتی در تاریخ می برد ، آنها فقط جناح های متمایزی به نظر می رسند ، زیرا اکثر ماموریت ها آنچه را که می توانید بسازید محدود می کند. از سوی دیگر ، در چندنفره و درگیری با هوش مصنوعی ، این تمایز از بین می رود: نه تنها لیست بازیکنان واحد برای هر ارتش یکسان است ، شمشیر بازان امپریالیستی شما همیشه چینی صحبت می کنند ،

حتی اگر شما به عنوان ویتنامی بازی می کنید. چنگیز خان می تواند واحدهای نینجا و سامورایی را به همان راحتی استخدام کند که رقیبش ، شوگون ، می تواند کمانداران اسب مغولی را به دست آورد. اندکی تنوع بصری در معماری وجود دارد ، اما به طور کلی ، همه اینها یک انتزاع عجیب و یکنواخت از یک محیط است که شامل یک قاره کامل و بیش از هزار سال سابقه می شود.

چنگیز خان می تواند به آسانی واحدهای نینجا و سامورایی را به کار گیرد
رقیب ، شوگون ، می تواند از کمانداران اسب مغولی استفاده کند

برخی از صداگذاری ها نیز قطعاً بسیار مبهم هستند. شخصیت مشاور اصلی در کمپین ، به ویژه شبیه کلیشه ای کارتونی و به طور بالقوه توهین آمیز از یک دیوانسالار چینی است. این سریال شبیه به تصویرهای تا حدودی فوق العاده و بازیگوش شخصیت های تاریخی است که این مجموعه قبلاً با آن دست و پنجه نرم کرده بود ، اما وقتی روی یک شخصیت غیر اروپایی اعمال می شود ، سخت است که هر وقت او دهان خود را باز می کند ، گریه نکند. خود رهبران ، در حالی که مبالغه می کنند ، حداقل شبیه کاریکاتور نیستند.

بازی Stronghold Warlords

بازی Stronghold Warlords

حداقل اهداف مأموریت تنوع خوبی دارد و به نبردهای تاریخی جالب توجه می کند. آنها قطعاً سریع و شل با تاریخ بازی می کنند ، اما با متناوب ساختن ساختمان سنتی سنتی ، آن را جالب نگه می دارند ، تعدادی که شما را وادار به تخریب قلعه با ارتش ثابت و بدون توانایی دوباره پر کردن نیروها کرده است ، و برخی دیگر که کاملاً بر روی آنها متمرکز شده اند. ضمن دفاع از قلعه ، اقتصاد خود را تقویت کنید. این آخرین ها سرگرم کننده ترین هستند ،

بیوگرافی بسکتبالیست مطرح شکیل اونیل
بیشتر بخوانید

به ویژه هنگامی که با سیستم تسخیر نظامی یا دیپلماتیک فرماندهان جنگی هوش مصنوعی روی هر نقشه ترکیب شوند تا پاداش های مختلفی به شما اعطا شود. این باعث شد که آرزو کنم نوعی حالت ترکیبی برای درگیری یا چند نفره وجود داشته باشد ، که می تواند قوی ترین بخش بازی Stronghold Warlords را به خود اختصاص داده و قابل بازیابی بی پایان باشد.

حکم

وقتی من شهری را تعیین می کنم یا از آن در برابر مهاجمان دفاع می کنم ، بازی Stronghold Warlords رضایت بخش است و تقریباً سرد است. اما این قلعه ساز بهتر از RTS است ، و به غیر از نوعی حالت رایگان ساخت بی هدف ، راهی برای نادیده گرفتن این عناصر کم رنگ وجود ندارد. مدلهای قدیمی دارای ظاهر خاصی نیستند و باعث می شود من تعجب کنم که آیا یک بازی با این بودجه برای هنرنمایی بیشتر با جهت هنری تلطیف شده ،

جذابیت بیشتری نخواهد داشت. این کمپین های تاریخی دارای مأموریت های جالبی هستند ، اما این واقعیت که هر جناحی به دلیل عجیب و غریب ترکیب چنین گستره وسیعی از تاریخ و جغرافیا در درگیری و چند نفره به نظر می رسد یک فرصت از دست رفته است. من از زمانی که با بازی Stronghold Warlords گذرانده ام پشیمان نیستم ، اما اگر آن را از دست بدهم نیز خراب نمی شوم.

بازی Stronghold Warlords

بازی Stronghold Warlords

پایان نقد و بررسی بازی Stronghold Warlords

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Meander | فیلم پیچ و خم | اکسپرسیونیسم در ادبیات | نقد و بررسی بازی Alien: Isolation | نقد فیلم فروشنده | آموزش تکنیک های عکاسی انتزاعی | فیلم سفر به جزابه | سبک موسیقی نیو ایج | فیلم جریان اصلی | فیلم جادوگر شهر اوز | روانشناسی بازار سرمایه |

دیدگاهتان را بنویسید

15 − 3 =