صفحه اصلی > سینما : فیلم جریان اصلی
ads

فیلم جریان اصلی

فیلم جریان اصلی

نقد فیلم جریان اصلی

نقد فیلم جریان اصلی یا فیلم Mainstream : جایی بین فیلم های بینابینی فیلم صامت و صحنه ای که مایا هاوک بازیگر فیلم ” سریال Stranger Things ” استفراغ شکلک ها را به داخل یک غرق می کند ، ” فیلم جریان اصلی ” ساخته گیا کوپولا به عنوان یک هجو در رسانه های اجتماعی شکل نامناسبی پیدا می کند که کمتر با جریان های سریع نفوذ سازگار است اقتصاد نسبت به وحشت اخلاقی که اغلب در مخاطبان بالای 25 سال ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید :کتاب بیگانه اثر آلبرکامو

این شرم آور است ، با توجه به اینکه کاپولا – اولین بار در سال 2013 ، “پالو آلتو” ، با حساسیت بیشتری روی نسلی از جوانان ناراضی مراقبه می کرد ، نوعی از بازیگران جوان ستاره ای را مجهز ساخته است که می توانند در یک داستان جنجالی تر از آنچه او انتخاب کرده است ، کاوش کنند. گفتن.

با نقد فیلم جریان اصلی همراه ما باشید.

در مرکز این داستان احتیاطی Hawke’s Frankie ، یک هنرمند مشتاق که روزهای خود را بی هدف با دوست کار خود جیک (یک نات ولف کم استفاده) در لس آنجلس می گذراند و فیلم هایی را برای سرگرمی دنباله های کوچک YouTube خود تهیه می کند. اما یک بار که فرانکی با لینک (اندرو گارفیلد) روبرو شد ، یک نوع ضد تاسیس شیطانی که حتی تلفن هم ندارد ، از جذابیت او شیفته او می شود. (ظاهر ناخوشایند نیز صدمه ای نمی بیند.)

لینک سرش را به بازار می زند و او شروع به فیلمبرداری می کند و به زودی با جیک همکاری می کند تا ویدیوهایی با بازی لینک با عنوان “No One Special” تولید کند ، مشهوری از همه که می تواند خلاف جای خالی همان سیستم عامل هایی که او مد شده است.

بیشتر بخوانید : بهترین کتاب های ادبیات یونان

در حالی که “پالو آلتو” با احتیاط مشاهده می کرد ، فقط در مورد شخصیت های خود نظر می داد که در حد یک همدردی فروتنانه بود ، “جریان اصلی” نمی تواند کمک کند اما آگاهانه انگشت خود را تکان می دهد زیرا این سه شورشی خودخواسته به شهرت می رسند ، و آنچه کمی از آنها وجود دارد را کمرنگ می کند لبه آنها در طول راه.

نقد فیلم اعلام وضعیت اضطراری | نقد فیلم Emergency Declaration
بیشتر بخوانید

لینک مخاطبان فزاینده ای پیدا می کند ، و یک شخصیت مشهور کیتچی همراه با نقش های جدید او به عنوان میزبان نمایش بازی و فیلسوف احمق ظاهر می شود. ناگزیر ، او قلب فرانکی را نیز می شکند ، اندکی پس از آن به یک مگالومانیا تمام عیار تبدیل می شود که گارفیلد با شور و حرارت دفع کننده و تقریباً مذهبی انجام می دهد.

این برای سه مرکز اصلی ما خوشایند نیست ، اما به خصوص برای اعضای مخاطب عادی (که یکی از آنها توسط الکسا دمی ستاره “Euphoria” بازی می شود) خبر بدی است ، که Link آنها را به عادت تند و زننده ای سوق می دهد تا در کانون توجهات قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید : فصل دوم سریال bonding

کوپولا در کارگردانی کلیپ های ویدئویی در سال های گذشته از “پالو آلتو” (از جمله برای کارلی ری جپسن و خواننده و ترانه سرا فرانسوی SoKo) ، علاقه خود را به اپتیک های اجرای خارجی ، گریزان بودن واقعیت احساسی و سوالاتی درباره اینکه هنر در کجا وجود دارد اما در “جریان اصلی” ، مجهز به چنین روایت اخلاقی ، این علاقه شغلی به یک تحقیر قدیمی تر تبدیل می شود.

کوپولا در مورد بدهی خود به فیلم کلاسیک “چهره ای در میان جمعیت” الیا کازان که در 1957 نقش آفرینی کرده بود ، ابراز تمایل کرد. با عصبانیت و صراحت ، فیلم کازان پیوندهای انگلی بین افراد مشهور ، رسانه های جمعی و سیاست های آمریکا را بررسی کرد. شاید نیازی به گفتن نباشد ، از آن زمان به بعد قدرت پیشگویی داده شده است.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای رومن پولانسکی

اما سرنوشت مشابهی برای ” فیلم جریان اصلی ” بعید به نظر می رسد ، دوربین هایی که در سال 2019 به چرخش درآمده اند و از قبل احساس آرامش می کنند ، به ویژه با توجه به تمرکز گذشته بر YouTube در مقایسه با رقبای مرتبط تر مانند TikTok و Twitch. (این به بازی شیرین کاری هایی مانند Jake Paul ، که لحظه ای از شبکه های اجتماعی او مدتهاست می گذرد ، می رود و او به عنوان یک بوکسور آماتور تغییر نام می یابد.)

فیلم همچون در یک آینه
بیشتر بخوانید

“پالو آلتو” با استحکام انسجام سبک خود حرکت می کند ، فضای خالی احساسات نوجوان آن منجر به افزایش کیفیت بی شکل در فضای اطراف آن می شود. ” فیلم جریان اصلی ” ، یک شی material مادی با قدرت بیشتر به تمام معنا ، با سختی به سوژه خود می پردازد و مهار قبلی کوپولا را به نفع بیش فعالی بیش از حد مقابله ای و بدون لطافت محاصره می کند.

فیلم کوپولا که با بسیاری از همکاران “پالو آلتو” همکاری می کند ، از لحاظ سبک ظاهری اطمینان دارد ، حتی اگر برخی از نوسان های بزرگتر آن نتواند به هم متصل شود. ممکن است تفسیر ” فیلم جریان اصلی ” و عملکرد بسیار بزرگ گارفیلد همان چیزی باشد که مخاطبان بیشتر از سالن بیرون رفتن از تئاتر به یاد می آورند ، اما فیلمبردار Autumn Durald Arkapaw دقیقاً در مورد عبور از طیفی از نئون ها دقیق عمل می کند ، در جای دیگر یک فضای بی روح را که به لوس آنجلس شبیه می شود ، مجذوب می کند. مه غلیظ.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های کاپولا

کمی با انتخاب بازیگران فیلم هاوک پیچیده شده است – که علی رغم اینکه در نقش یک شخصیت مبتکرانه صفحه را با سهولت یک ستاره سینما نگه می دارد ، و هرگز با مادر مشهورش ، اوما تورمن شباهت چندانی ندارد – ترکیبات آرام فیلم دارای جذابیتی قدیمی هالیوودی است که هم نوستالژیک و هم وهم انگیز است. ، متناسب با تصمیم کوپولا برای تقسیم تنظیمات آخر خود بین یک گورستان و یک صحنه. بر روی امتیاز ، آهنگساز بریتانیایی Devonté Hynes (معروف به نارنجی خون) تنظیمات عاشقانه خود را با تهدید قابل لمس مشابهی به نمایش می گذارد.

همانند “پالو آلتو” ، که شرح جوانی بی دقتی خود را به سرود شل تر “Ode to Viceroy” مک دمارکو می دهد ، انتخاب های موسیقی کوپولا همچنان کاملاً واضح است. با توجه به شکست های دیگر فیلم ، این مساله کنایه آمیز است که استراتژی های کاپولا به عنوان یک سبک و یک ژل داستان نویس بهترین در هنگام پرهیجان ترین صحنه “جریان اصلی” است: مونتاژ قطعه هایی از پاره پاره های ثروتمند که به “اهریمن شدید” گریمز “Kill V Maim” تنظیم شده است.

نقد فیلم جیغ
بیشتر بخوانید

این آهنگ که برای اولین بار پنج سال پیش منتشر شد ، آهنگهای هنری-پاپ Armageddon را در مقیاسی تنظیم می کند که فقط یکی از مهمترین هیولاهای مهم حزب ما قابل اعتماد است. دانستن اینکه گریمز این روزها به دلیل قرار گرفتن با الون ماسک مشهورتر از ساخت چنین الکترونیکی کاملاً مست است یک متا لایه برای گنجاندن آن.

بیشتر بخوانید : بهترین مینی سریال های نتفلیکس

با رفتن سوزن ، این یکی کاملاً قرار گرفته است: به عنوان موشک های لینک به سمت شهرت بزرگ ، کوپولا به موقع به مسیر پی می برد ، صفحه را با سرهای ایموجی ، تبلیغات پاپ آپ و تعداد زیادی پیکسل تار می کند. ناگفته نماند که همه اینها به معنای اضافه بار بصری است (اگر لزوماً بیش از حد نباشد) ، و این باعث می شود که شور آخرالزمانی نوجوانانی که خود را در فراموشی بار می آورند ، بدست آید. اما این سکانس یک انفجار برای تماشای آن است: غرق شدن در ایده های کثیف ، متضاد و انرژی غیرتمندانه یک دانشمند دیوانه در تجسم آنها.

این نوعی جهش انرژی در اواسط فیلم میباشد که کمبودهای بزرگ ” فیلم جریان اصلی ” را بیشتر متاسف می کند. داستان کوپولا فراتر از حرمت اعصاب با مقدساتش ، احساس می کند که یک زمانه است و از سبک او خارج است.

شما می توانید ببینید که او با این داستان از نسل دیگری که در دام های قدیمی افتاده است ، در حال رانندگی چه چیزی است ، اما چنین پیام هایی به عنوان سخنان غیرقابل قبول است. در دو فیلم کاملاً واضح است که کوپولا عاشق گذشته ای ردیایی و بیجا شده است ، اما این نوع مشغله باعث می شود او برای این نوع انتقاد ضعیف باشد. ” فیلم جریان اصلی ” ممکن است از لحاظ سبک به روز باشد ، اما روایت آن می تواند از طراوت استفاده کند.

بیشتر بخوانید : بهترین سریال های خارجی

پایان نقد فیلم جریان اصلی

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»