صفحه اصلی > نقد فیلم و سینما : نقد و معرفی فیلم Blue Beetle
ads

نقد و معرفی فیلم Blue Beetle

فیلم Blue Beetle

فیلم Blue Beetle جدیدترین اثر دنیای سینمایی دی سی است که نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرده است.

سوالات متداول و کوتاه:

این فیلم در مورد چه شخصیتی میباشد:

این فیلم در معرفی شخصیت Jaime Reyes و داستان اصلی او بسیار عالی عمل می کند.

عوامل فیلم در چه کیفیتی از فیلم سازی قرار دارند؟

بازیگران مکمل نیز فوق العاده هستند و برونا مارکوزین، بلیسا اسکوبدو و جورج لوپز بازی های به یاد ماندنی را ارائه می دهند.

ساختار هیجان انگیز فیلم به شکل میباشد؟

سکانس‌های اکشن فیلم از بهترین‌های دنیای توسعه‌یافته DC هستند.

آیا فیلم Blue Beetle کمدی است؟

طنز فیلم به خوبی نوشته و ارائه شده است و به حفظ سرعت فیلم کمک می کند.

مضاومین فیلم حول محور کدام کانسپت میگذر؟

مضامین فیلم خانواده، دوستی و خودشناسی به شیوه ای احساسی و معنادار بررسی می شود.

فیلم Blue Beetle

در سالی پر از فیلم‌های بزرگی که قبلاً وارد فضای فرهنگی شده‌اند، اگر فیلمی وجود داشته باشد که کاملاً شایسته حضور در این فهرست باشد، آن فیلم «سوسک آبی» است. این نه تنها اولین فیلمی بود که دنیای جدید جیمز گان و پیتر سافران را معرفی کرد، بلکه اولین ابرقهرمان لاتین برادران وارنر، دیسکاوری نیز بود که کاملاً آن را پذیرفت. با تشکر از تیم شگفت انگیز Nosotros، قدیمی ترین گروه حمایت از هنرهای لاتین آمریکا!

درباره فیلم

فیلم Blue Beetle اولین فیلم از دنیای سینمایی دی سی است که یک ابرقهرمان لاتین را در نقش اصلی بازی می کند و این اولین بار است که این شخصیت در دنیای لایو اکشن نمایش داده می شود و این همان کاری است که انجام می دهد. بسیار جالب.

منتقدان بر این باورند که ” فیلم Blue Beetle ” یک اقدام قهرمانانه از خانواده جدید است که به لطف کار شگفت انگیز و شگفت انگیز شولو ماردوینا به عنوان شخصیت اصلی داستان، احساسات و طنز جالبی نیز دارد.

در سایت Rotten Tomatoes ۱۸۹ نقد برای «فیلم Blue Beetle» منتشر شده است که امتیاز ۷۶ درصد را به خود اختصاص داده است. امتیاز 61 از 100 را در وب سایت متاکریتیک کسب کرده است که بر اساس 48 بررسی منتشر شده در این وب سایت است. در ادامه می توانید دیدگاه برخی از بهترین منتقدان جهان را درباره این اثر مشاهده کنید.

در تابستان امسال فیلم های فوق العاده زیادی اکران می شوند، اما هیچ راهی وجود ندارد که تابستان خود را با Blue Beetle به پایان برسانید. این یک فیلم طنز با طراوت و پر از عشق، خنده، شور و خانواده است. در ادامه با نقد و بررسی فیلم Blue Beetle همراه باشید.
فیلم Blue Beetle

نظرات منتقدان در مورد فیلم Blue Beetle

«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: یولاندو ماچادو»

50 فیلم جنگی برتر تاریخ
بیشتر بخوانید

فیلم سوسک آبی به خوبی روی چگونگی به تصویر کشیدن فرهنگ و جامعه لاتینی تمرکز می کند، و این کار را به شیوه ای محترمانه، بدون تحقیر یا برتری انجام می دهد. فیلم سوسک آبی پر از احساس است و فرصت های زیادی را در اختیار فیلم قرار داده است.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

کارگردان  « فیلم Blue Beetle » به کمک فیلمبرداری قوی پاول پوگورزلسکی، صدای تاثیرگذار بابی کرلیک و جلوه های بصری چشمگیر توانست با در نظر گرفتن فیلم، اکشن را با فضایی احساسی و دلنشین متعادل کند. این اکشن سرعت خوب و انرژی زیادی دارد اما نه آنقدر سریع و دیوانه کننده که جایی برای نفس کشیدن باقی نگذاشته باشد.

«۷۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: رابرت دنیلز»

فیلم سوک آبی به کارگردانی فرشته مانوئل سوتو، یک کمدی مفرح و احساسی است که از حال و هوای ضعیف بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی امروزی، جدی‌تر و پر رنگ‌تر است.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

چولو ماریدوئنا نقش اولین ابرقهرمان لاتین هالیوود را بازی کرد و همچنین نشان می دهد که او یک بازیگر توانا است. از سوی دیگر، ساخت این فیلم ابرقهرمانی کمیک بوکی با بازیگران کمتر شناخته شده لاتین تبار احساسات بیشتری را در خانواده جیمی به ارمغان آورد.

«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: تاتیانا هولندر»

در حالی که « فیلم Blue Beetle » از نظر پویایی خانوادگی و توسعه شخصیت برتر است، جلوه های بصری و نحوه نمایش خانواده کرد به عنوان شخصیت های شرور داستان چندان خوب نیست. با این حال، Blue Beetle تصویری جذاب از پیوندهای خانوادگی ارائه می دهد و شروعی عالی برای ابرقهرمان در دنیای لایو اکشن است.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: آلیسا مورا»

به هر حال « فیلم Blue Beetle » فیلم فوق العاده ای است. بین کنش و حال و هوای این کنش، احساسی است که با تجربه بزرگ شدن در یک خانواده لاتین تداعی می کند. این فیلم یک کمدی بدون اسپویل است و بازیگر اصلی آن شولو است. البته ماریدونا یک سکوی پرتاب خواهد بود.

«۶۷/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم « فیلم Blue Beetle » با تمرکز بر تهدیدهای کوچک و پویایی خانوادگی توانست حس جدیدی به دنیای سینمای دی سی بدهد و آن را به اندازه کافی از دیگر آثار ابرقهرمانی متمایز کند.

فیلم من کاپیتان هستم | Me Captain 2023
بیشتر بخوانید

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

فیلم Blue Beetle قدرت و اهمیتی دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و می‌توان گفت که این محصول مانند نور آبی در زمان تاریک در فیلم‌های سطح بالا است.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: دن جولین»

فیلم « فیلم Blue Beetle » زیبایی خود را مدیون طنز و تضاد شخصیت های فرعی آن است.

«۵۰/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

خانواده ریس در فیلم Blue Beetle بسیار جالب و دیدنی است و این فیلم زمانی بهترین است که روی خانواده تمرکز کند.

فیلم Blue Beetle

از حمایت شما تا پایان نقد فیلم Blue Beetle سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. با بامدادی ها، می توانید نویسنده مهمان شوید و نظرات خود را در مورد مقالات، نقد فیلم، نقد سریال، اخبار سینما و محتوای خود به اشتراک بگذارید.
نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − 6 =